اخبار ارز دیجیتال

خیریه بایننس به کودکان آسیب دیده از جنگ اوکراین کمک می‌کند

خیریه بایننس به کودکان آسیب دیده از جنگ اوکراین کمک می‌کند

بر اساس اطلاعاتی که در تاریخ ۲ آوریل به اشتراک گذاشته شده، خیریه بایننس (Binance Charity)، واحد بشردوستانه این پلتفرم پیشرو در حوزه خرید ارز دیجیتال، در تلاش برای ارائه کمک به کودکان آسیب دیده از درگیری‌‌های نظامی جاری بین اوکراین و روسیه، به بنیاد کودکان قهرمانان (Children of Heroes) پیوسته است.

هدف این همکاری میزبانی از یک دوره درمانی ۱۲ روزه به نام «من داوینچی هستم» برای کمک به ۵۰ کودکی بوده که یک یا هر دوی والدین خود را به دلیل جنگ در اوکراین از دست داده‌اند.

در مجموع ۵۰ هزار تتر (USDT) – معادل ۲ میلیون گریونی (UAH) واحد پول اوکراین – از طریق کمک‌های مالی خیریه بایننس برای تسهیل تجربه این کمپ اختصاص داده می‌شود.

Wu Blockchain در این باره گفت:

بایننس برای اولین بار از عبارت «تهاجم روسیه» طی یک اعلامیه رسمی درباره رویداد خیریه خود در اوکراین استفاده کرد، چیزی که پیش از آن مورد استفاده این شرکت قرار نگرفته بود.
بایننس پیش‌تر تمامی فعالیت‌های خود را در روسیه خاتمه داده بود و شرکتی که عملیات این صرافی در روسیه را برعهده داشت نیز بسته شده است…

اهداف اصلی «من داوینچی هستم»

هدف اصلی این ابتکار ایجاد یک فضای حمایتی برای کمک به کودکان جهت مقابله با تروماست.

این دوره درمانی مجموعه متنوعی از فعالیت‌ها و منابع را با تمرکز بر شفای عاطفی، ایجاد یک جامعه و حمایت روانی ارائه می‌دهد.

کایریلو خومیکوف (Kyrylo Khomiakov)، رئیس منطقه‌ای بایننس در CEE و آسیای مرکزی، بر اهمیت کاهش درد و رنج کودکان تاکید کرد و گفت:

هر کودکی سزاوار محبت و امنیت یک خانواده است. در بایننس، ما تمایل زیادی به حمایت از ابتکاراتی داریم که با هدف کاهش رنج آنها و بازگرداندن امید انجام می‌شود. به هر کودکی که کمک می‌کنیم، آینده روشن‌تری را نه فقط برای اوکراین، بلکه برای کل جهان متصور می‌شویم. تعهد ما به ارائه کمک‌های دلسوزانه یک انتخاب نیست، بلکه مسئولیتی است که ما از صمیم قلب پذیرفته‌ایم.

اهمیت حمایت تخصصی

حمایت روانشناختی کاملی در طول مدت این کمپ در دسترس خواهد بود تا به شرکت‌کنندگان در پردازش احساسات خود، درک از دست رفتگان و کنار آمدن با پیامدهای تجربیات آسیب‌زا کمک شود.

تتیانا نویتسکا (Tetiana Novytska)، مدیرعامل بنیاد کودکان قهرمانان، تأثیر جنگ بر سلامت عاطفی کودکان را برجسته کرد و بر نیاز به حمایت تخصصی از آنها تأکید دارد:

جنگ به وضعیت روحی و روانی کودکان آسیب رسانده است، به ویژه آنهایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند. ذینفعان ما با آسیب‌های روانی مختلفی مواجه شده‌اند و اگر اکنون توسط متخصصان درمان نشوند، عواقب آن می‌تواند تا سال‌ها خود را نشان دهد. ماموریت صندوق ما این است که اطمینان حاصل کنیم همه ذینفعان ما در جامعه خود ادغام شده‌اند و از هر فرصتی برای ساختن یک زندگی موفق برخوردارند. از این رو، برگزاری چنین کمپ‌هایی که در آنها کودکان با روانشناسان صحبت می‌کنند و از تجربیات دشوار خود رهایی می‌یابند، یکی از حیاتی‌ترین زمینه‌های فعالیت بنیاد ماست. می‌خواهیم چهره‌های خندان کسانی را ببینیم که از کودکی یا جوانی خود لذت می‌برند، نه اینکه چشمان گریانی دارند و با ناامیدی و عصبانیت دست و پنجه نرم می‌کنند. کودکان آینده ما هستند، بنابراین ما باید از آنها مراقبت کنیم و تمامی حمایت‌های لازم را در زمان مناسب به آنها ارائه دهیم.

هدف این برنامه با ایجاد یک محیط پرورشی، کاهش احساس انزوا و تنهایی است و به کودکان کمک می‌کند تا ارتباطات جدید و معناداری را با دیگران ایجاد کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...