اخبار ارز دیجیتال

صرافی کوین‌بیس وزیر سابق خزانه‌داری بریتانیا را استخدام کرد

صرافی کوین‌بیس وزیر سابق خزانه‌داری بریتانیا را استخدام کرد

کوین‌بیس (Coinbase)، صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، آقای جورج آزبورن (George Osborne)، وزیر سابق خزانه‌داری بریتانیا را برای پیوستن به شورای مشورتی جهانی خود استخدام کرده است. آزبورن، یک شخصیت برجسته سیاسی محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ در سمت وزیر خزانه‌داری بریتانیا خدمت می‌کرد و اکنون به جمع شخصیت‌های برجسته دیگری مانند مارک اسپر (Mark Esper)، وزیر دفاع سابق ایالات متحده و پاتریک تومی (Patrick Toomey)، سناتور سابق ایالات متحده که به کوین‌بیس در مورد استراتژی جهانی آن مشاوره می‌دهند، پیوسته است.

کوین‌بیس مشاوران زیادی را به شورای جهانی خود اضافه می‌کند

کوین‌بیس در اقدامی که به عنوان تلاشی برای تقویت ارتباطات با سیاستمداران و قانونگذاران تلقی می‌شود، قصد دارد از تجربه گسترده آزبورن در حیطه معاملات، روزنامه‌نگاری و امور دولتی استفاده کند. این صرافی ارزهای دیجیتال با چالش‌های نظارتی زیادی به‌ویژه با رگولاتورهای ایالات متحده مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مواجه شده است.

فریار شیرزاد (Faryar Shirzad)، مدیر ارشد سیاستگذاری کوین‌بیس، با ابراز اشتیاق نسبت به اضافه شدن آزبورن به شورای مشورتی، بر ارزش بینش و تجربیات وی در ادامه گسترش جهانی فعالیت‌های کوین‌بیس تاکید کرده است. آزبورن که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ به عنوان وزیر خزانه‌داری بریتانیا خدمت می‌کرد، مدت‌هاست با امور مالی و دولتی سر و کار دارد.

دیدگاه او با پتانسیل تحول‌آفرین فناوری بلاک چین هماهنگ است و تکامل بازارهای مالی را با ویژگی‌های بلاک چین مرتبط می‌داند. انتظار می‌رود نقش آزبورن در کوین‌بیس به این صرافی کمک کند تا روابط خود با قانونگذاران را تقویت و به طور بالقوه بر توسعه مقررات ارز دیجیتال تأثیر بگذارد.

تصمیم کوین‌بیس برای مشارکت دادن چهره‌های سیاسی مانند آزبورن با گزارشاتی مبنی بر حمایت مالی قابل‌توجه این صرافی ارزهای دیجیتال و ریپل از PAC Fairshake مطابقت دارد. هدف این PAC حمایت از سیاستمدارانی است که از اهداف مرتبط با ارزهای دیجیتال، صرف نظر از وابستگی‌های سیاسی خود حمایت می‌کنند.

Fairshake با بودجه ۸۵ میلیون دلاری که دو سوم آن از سوی شرکت‌های رمزارزی تامین شده، نقش مهمی در شکل دادن یک چشم‌انداز سیاسی پیرامون ارزهای دیجیتال دارد. مشارکت‌کنندگان برجسته PAC Fairshake علاوه بر کوین‌بیس و ریپل عبارتند از a16z Andreessen Horowitz و Electric Capital.

استخدام این افراد از تلاش‌های سیاسی در حوزه ارز دیجیتال حمایت می‌کند

استخدام راهبردی شخصیت‌های سیاسی و حمایت مالی کمیته‌های طرفدار رمزارزها، بر آگاهی روزافزون صنعت ارزهای دیجیتال از اهمیت موارد نظارتی تأکید می‌کند. کوین‌بیس با استخدام افراد با نفوذی مانند جورج آزبورن قصد دارد شکاف بین صنعت کریپتو و سیاست‌گذاران را پر کند و این امر می‌تواند مقررات آینده کریپتو را شکل دهد.

از آنجایی که کوین‌بیس در تلاش است تا خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در چشم‌انداز در حال تحول خدمات مالی معرفی کند، این شرکت نیاز خود به همکاری با مقامات نظارتی را تشخیص داده است. گنجاندن آزبورن در شورای مشورتی کوین‌بیس نشان‌دهنده رویکردی است که بر تعامل با ارگان‌های دولتی و پیچیدگی‌های نظارتی تاکید می‌کند.

صنعت ارزهای دیجیتال زمانی به عنوان یک حوزه خاص یا حتی بحث‌برانگیز تلقی می‌شد، اما اکنون به دنبال پذیرش و درک سیاست‌گذاران است. کوین‌بیس و سایر شرکت‌های رمزارزی با مشارکت فعال در گفتمان سیاسی از طریق شوراهای مشورتی و کمک‌های مالی، قصد شکل‌دهی یک محیط نظارتی را دارند که ضمن رسیدگی به نگرانی‌های مشروع مرتبط با امنیت و حمایت از مصرف‌کننده، باعث رشد نوآوری نیز می‌شود.

ورود چهره‌های سیاسی برجسته‌ای مانند جورج آزبورن به فضای رمزارز نشان‌دهنده تغییر ادراک سیاست‌گذاران و به رسمیت شناختن تأثیر بالقوه این صنعت بر سیستم‌های مالی سنتی است. همانطور که صنعت کریپتو به بلوغ می‌رسد، همکاری بین شرکت‌های ارز دیجیتال و افراد با نفوذ احتمالاً رایج‌تر می‌شود و گفتگوی سازنده بین بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی بیشتر خواهد شد.

به خدمت گرفتن جورج آزبورن توسط کوین‌بیس در شورای مشورتی جهانی آن نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک در مناظر نظارتی است. این صرافی ارزهای دیجیتال، همراه با دیگر بازیگران اصلی این حوزه، فعالانه با فرآیندهای سیاسی درگیر هستند و به کمیته‌های اقدامات سیاسی کمک می‌کنند. این امر نشانگر روند گسترده‌تری از همکاری بین صنعت کریپتو و سیاست‌گذاران است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...