اخبار ارز دیجیتال

یوفا به دنبال اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا، اما این بار از بین صرافی‌ها!

یوفا به دنبال اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا، اما این بار از بین صرافی‌ها!

یوفا (UEFA)، اتحادیه حاکم بر فوتبال اروپا، به دنبال جذب حامیان مالی از بخش صرافی‌های کریپتویی برای چرخه آتی مسابقات باشگاهی لیگ قهرمانان مردان (UCL) در سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ است.

طبق گزارشی از Sportcal، علاقه‌مندان به اسپانسری این مسابقات تا ۲۰ مارس فرصت دارند که پیشنهادات رسمی خود را از طریق ایمیل به uccpartners@team.ch ارسال کنند.

Sportcal در گزارش خود همچنین گفته در حالی که یوفا پیش از این یک پیشنهاد از حوزه کریپتو دریافت کرده، اما این سازمان به دنبال حامیان مالی بیشتری از بخش صرافی‌های ارز دیجیتال است.

این جستجو برای جذب حامیان مالی در ماه می ۲۰۲۲ با همکاری تیم بازاریابی، آژانس همکار مسابقات باشگاهی یوفا آغاز شد.

یوفا با شرکای خود در بخش‌های مختلف همکاری می‌کند

یوفا در چرخه تجاری فعلی خود با هشت حامی مالی جهانی برای لیگ قهرمانان، از جمله برندهای مطرحی مانند PlayStation ،‌Walkers/Lays ،‌FedEx ،‌Mastercard ،‌Turkish Airlines و Oppo همکاری کرده است.

لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا، رقابت‌های باشگاهی ثانویه یوفا، حامیانی مانند Heineken 0.0 ،‌Hankook ،‌Enterprise ،‌Swissquote ،‌Just Eat و Bwin را جذب کرده‌اند.

به منظور جذب حامیان مالی بیشتر برای چرخه مسابقات فصل ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷، یوفا پیش از این خواستار اقدام متقاضیان حوزه مالی از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال شده بود.

با این حال، هیچ شرکت کریپتویی به عنوان یک مناقصه‌گر موفق در طول آن فرآیند ظاهر نشد.

در سال ۲۰۲۲، صرافی Crypto.com قرار بود اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا با مبلغ خیره‌کننده ۴۲۸ میلیون پوند برای پنج فصل باشد.

متأسفانه، این توافق در مراحل آخر به دلیل نگرانی‌های یوفا در مورد افزایش مقررات ارزهای دیجیتال با شکست مواجه شد.

با این وجود، یوفا همچنان متعهد به همکاری با صرافی‌های ارز دیجیتال است.

اخیراً، Just Eat Takeaway.com، یک شرکت بین‌المللی تحویل غذا به صورت آنلاین، حمایت مالی خود را از هر سه مسابقات باشگاهی مردان یوفا برای فصل ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ تمدید کرد.

این قرارداد شرکت Just Eat Takeaway.com را به عنوان پارتنر تحویل غذا در مسابقات باشگاهی مردان یوفا، از جمله لیگ قهرمانان اروپا، معرفی می‌کند.

این شرکت از طریق تابلوهای LED محیطی درون بازی، پس‌زمینه مصاحبه‌های رسانه‌ای و اسپانسرینگ پخش زنده برند خود را تبلیغ خواهد کرد.

علاوه بر این، Just Eat Takeaway.com فرصت این را خواهد داشت که به صورت انحصاری و در محل، در طول برگزاری مسابقات خدمات خود را برای علاقه‌مندان فعال و حضور خود را در دنیای فوتبال اروپا بیشتر کند.

هدف شرکت‌های کریپتویی عقد قراردادهای حمایت مالی با تیم‌های ورزشی است

شرکت‌های کریپتویی به‌طور فزاینده‌ای به دنبال تثبیت نام خود در دنیای ورزش از طریق عقد قراردادهای حمایت مالی با استادیوم‌ها و تیم‌ها، با هدف رشد و گسترش پایگاه مشتریان خود هستند.

در سال ۲۰۲۱، صرافی Crypto.com مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار برای دریافت حقوق نامگذاری استادیوم‌ استیپلز سنتر (Staples Center) سابق، جایی که تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز (Los Angeles Lakers) بازی می‌کند، هزینه کرد. این استادیوم‌ اکنون رسماً با نام Crypto.com Arena شناخته می‌شود.

این صرافی خرید ارز دیجیتال همچنین قراردادی ۱۷۵ میلیون دلاری برای حمایت مالی از UFC منعقد کرد. طی این توافقنامه، Crypto.com لوگوی صرافی خود را برای یک دهه بر روی وسایل مبارزه مختلف، از جمله شورت، سوتین‌های ورزشی و هودی‌های UFC قرار می‌دهد.

علاوه بر این، صرافی Crypto.com در تلاش‌های تبلیغاتی خود با بخش‌های ورزشی دیگری مثل تیم Philadelphia 76ers، مسابقات فرمول ۱ و حتی لبرون جیمز (LeBron James)، فوق ستاره بسکتبال نیز مشارکت داشته است.

شایان ذکر است صرافی کریپتویی FTX که اکنون منحل شده نیز موفق شده بود تعدادی قرارداد حمایت مالی با شرکت‌های ورزشی امضا کند.

FTX با دریافت حقوق نامگذاری یک استادیوم ورزشی بزرگ تاریخ‌سازی کرد و به اولین شرکت کریپتویی تبدیل شد که توانسته چنین کاری را انجام دهد. آن‌ها این حرکت بزرگ را از طریق مشارکت ۱۹ ساله خود با Miami Heat رقم زدند و ارزش آن قرارداد ۱۲۵ میلیون دلار بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...