اخبار ارز دیجیتال

افزایش نفوذ کریپتو در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده؛ برگ برنده نامزدها

افزایش نفوذ کریپتو در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده؛ برگ برنده نامزدها

النور ترت (Eleanor Terrett)، تحلیلگر FOX Business در تاریخ ۱۱ مارس اظهار داشت که با نزدیک شدن به انتخابات سال ۲۰۲۴ ایالات متحده، صنعت ارزهای دیجیتال نفوذ خود را بیشتر می‌کند. او به نفوذ روزافزون گروه‌های حامی کریپتو مانند «Stand With Crypto Alliance» که بیش از ۳۱۰ هزار عضو دارد، اشاره کرد.

ترت در مصاحبه‌ای با تونی ادوارد (Tony Edward) از Thinking Crypto، فاش کرد که جامعه کریپتو خود را با نامزدهای طرفدار رمزارز در سراسر شکاف‌های مختلف سیاسی در ایالات متحده هماهنگ کرده است.

رای‌دهندگان طرفدار کریپتو و تامین مالی

ترت به حمایت مالی قابل‌توجهی از سوپر پک‌ها (Super PAC‌) یا کمیته‌ اقدام سیاسی فعال در حوزه کریپتو اشاره کرد که تنها در سه ماهه اول سال بیش از ۹۰ میلیون دلار سرمایه برای کمپین‌های تبلیغاتی جمع‌آوری کردند.

کمک‌های مالی برای انتخابات آمریکا در قالب تشکیل سازمانی خصوصی به نام «کمیته‌ اقدام سیاسی – Political Action Committee» (به اختصار PAC یا پک) انجام می‌شوند.

این بودجه، در کنار حضور «رای‌دهندگان کریپتویی» که نامزدهای فعال این صنعت را در اولویت خود قرار می‌دهند، چشم‌انداز سیاسی آمریکا را تغییر داده است.

برت کوئیک (Brett Quick)، رئیس امور دولتی شورای کریپتو در جهت نوآوری، بر تنوع و نفوذ پایگاه رای‌دهندگان طرفدار این حوزه تأکید کرد. او اظهار داشت که اولویت‌های انتخاباتی آن‌ها می‌تواند نتایج را در رقابت‌های نزدیک تحت تأثیر قرار دهد.

نظرسنجی هریس (Harris Poll) در نوامبر ۲۰۲۳ که از استدلال کوئیک نیز حمایت می‌کرد، نشان داد که ارزهای دیجیتال در بین مردم عادی به محبوبیت رسیده‌اند.

نظرسنجی هریس در مورد کریپتو در آمریکا
نظرسنجی هریس در مورد کریپتو در آمریکا

نزدیک به ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که ارزهای دیجیتال را نگهداری می‌کنند. نرخ پذیرش کریپتو در میان مردان (۲۳ درصد)، رای‌دهندگان سیاه‌پوست و اسپانیایی (به ترتیب ۲۶ درصد و ۳۲ درصد) و نسل زد (۳۱ درصد) بیشتر از سایرین بود. به‌علاوه، این گروه‌ها علاقه شدید خود به ارزهای دیجیتال را به‌ عنوان یک پوشش در برابر تورم ذکر کردند.

مصاحبه اخیر CNBC با دونالد ترامپ (Donald Trump) موضع رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مورد ارزهای دیجیتال را آشکار کرد.

او گفت:

بیت کوین یک «شکل جدید از ارز» با کاربردهای فراوان است.

همانطور که پیش از این در گزارشی اشاره شده بود، پست رسانه‌های اجتماعی جو بایدن (Joe Biden)، رئیس جمهور ایالات متحده با چشمان لیزری، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه کریپتو ایجاد کرد. بسیاری حدس می‌زدند که این پست یا یک گاف از طرف او بوده یا اینکه رئیس جمهور آمریکا به موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال اشاره کرده است.

علیرغم عدم حمایت مستقیم بایدن از ارزهای دیجیتال، دولت او به تنظیم و کاوش دارایی‌های دیجیتال علاقه نشان داده است.

اخیرا، بایدن از بودجه پیشنهادی خود برای سال ۲۰۲۵ پرده‌برداری کرد که شامل چندین مفاد طراحی شده جهت تأثیرگذاری بر صنعت ارزهای دیجیتال می‌شد.

این اقدامات شامل قانون فروش واش (Wash Sale) برای دارایی‌های دیجیتال و مالیات غیر‌مستقیم بوده که عملیات استخراج کریپتو را هدف قرار می‌دهد.

فروش واش به فعالیتی گفته می‌شود که در آن یک فرد در زمان حال برای فروش و خرید یک دارایی یا سهام خاص اقدام می‌کند و به این ترتیب این تصور ایجاد می‌شود که حجم معاملات بالاتر از میزان واقعی است.

نفوذ رو به رشد کریپتو در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده

انتظار می‌رود که ارزهای دیجیتال در دو رقابت سنا تأثیر قابل‌توجهی داشته باشند: انتخابات سنای کالیفرنیا و رقابت در سنای ماساچوست.

در کالیفرنیا، دو کاندیدای پیشتاز به نام‌های آدام شیف (Adam Schiff) و کیتی پورتر (Katie Porter) دیدگاه‌ متضادی در مورد ارزهای دیجیتال دارند. ترت اظهار داشت که نرخ بالای پذیرش و خرید ارز دیجیتال در این ایالت به شدت حاکی از حمایت قابل‌توجه مردم از شیف است.

همانطور که ترت گفته بود، جان دیتون (John Deaton)، شخصیت برجسته رمزارزی در حال رقابت با سناتور فعلی مجلس سنا یعنی الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، سیاستمدار بانفوذ ضد کریپتو در ماساچوست است.

او معتقد است که پیوند دیتون با کریپتو می‌تواند شانس او را برای برنده شدن در انتخابات افزایش دهد، علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال بحث اصلی این ایالت نیست. با توجه به تلاش‌های او برای حمایت از این صنعت، دیتون مورد حمایت چهره‌های اصلی ارزهای دیجیتال مانند چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) قرار گرفته است.

ترت به طور خلاصه گفت که بسیاری در مورد اینکه آیا کریپتو می‌تواند تأثیر زیادی بر روند انتخابات داشته باشد یا خیر تردید دارند. او خاطرنشان کرد که تحولات جاری با موضع آنها در تناقض است، زیرا صنعت کریپتو محبوبیت و نفوذ خود را افزایش می‌دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...