اخبار ارز دیجیتال

سینتیا لومیس، سناتور آمریکایی طرفدار کریپتو، از ماینرهای بیت کوین حمایت کرد

سینتیا لومیس، سناتور آمریکایی طرفدار کریپتو، از ماینرهای بیت کوین حمایت کرد

سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) بر نقش حیاتی ماینرهای بیت کوین در تثبیت شبکه انرژی آمریکا تاکید دارد و با سرزنش یا انتقاد از ماینرها مخالفت می‌کند.

در روز جمعه، ماینرهای بیت کوین و آژانس‌های مختلف انرژی ایالات متحده مانند DOW ،EIA ،OMB و غیره در مورد جمع‌آوری داده‌های مصرف انرژی توسط استخراج‌کنندگان کریپتو به یک اختلاف نظر رسیدند.

پس از تشکیل پرونده قضایی علیه آژانس‌های انرژی ایالات متحده توسط شورای بلاک چین تگزاس، بخش انرژی این کشور به سرعت با اعلام خبر توقف بررسی استخراج بیت کوین پاسخ آن‌ها را داد.

سناتور ایالات متحده حمایت خود را از ماینرهای بیت کوین بیشتر می‌کند

سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ، از یک نقطه عطف مهم در تقاطع سیاست‌های انرژی بیت کوین و آمریکا خبر داد و تصمیم اداره اطلاعات انرژی (EIA) برای توقف موقت نظرسنجی بحث‌برانگیز خود درباره مصرف انرژی ماینرها را تحسین کرد. لومیس بر اهمیت حفاظت از نوآوری آمریکا در برابر نفوذ بیش از حد مقررات تاکید دارد.

سناتور لومیس در صحبت‌های خود به تاثیر مثبت استخراج بیت کوین بر شبکه‌های انرژی آمریکا و توسعه منابع انرژی جدید اشاره کرد. لومیس با ابراز خرسندی از تعلیق نظرسنجی ناگهانی EIA، از ماینرهای بیت کوین به گرمی دعوت می‌کند تا فرصت‌های استخراج بیت کوین در وایومینگ را کشف کنند.

اظهارات لومیس نشان‌دهنده حمایت دیرینه او از استخراج بیت کوین است. این سناتور صنعت استخراج کریپتو را به عنوان یک مشارکت‌کننده مفید در بخش انرژی آمریکا در نظر می‌گیرد. او همچنین از بازیکنان قانونی در این حوزه مانند کوین‌بیس (Coinbase) به خاطر مبارزه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قدردانی و حمایت کرده است.

ماینرهای بیت کوین چگونه می‌توانند به شبکه‌های انرژی آمریکا کمک کنند؟

بیت کوین این پتانسیل را دارد که با پرداختن به چالش‌های کلیدی پیش‌روی این بخش، تولید انرژی‌های تجدیدپذیر را متحول کند. در حال حاضر، منابع انرژی تجدیدپذیر مانند خورشید و باد با موضوعاتی مثل اطمینان‌پذیری، هزینه‌ها و ادغام شبکه دست و پنجه نرم می‌کنند. استخراج بیت کوین راه‌حل مناسبی را برای این دست از مسائل ارائه می‌دهد.

انرژی خورشید و باد متناوب هستند و فقط زمانی که خورشید می‌درخشد یا باد می‌وزد انرژی تولید می‌کنند. بسیاری از این انرژی زمانی که تقاضای کمی وجود دارد، هدر می‌رود و در نتیجه فرصت استفاده از آن‌ها محدود است. برای مثال، پیش‌بینی می‌شود که استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در کالیفرنیا تا سال ۲۰۳۰، تقریباً ۵ میلیون مگاوات ساعت کاهش پیدا کند، که از مجموع مصرف انرژی ۳۶ کشور پایین‌تر است. ماینرهای بیت‌کوین می‌توانند این انرژی اضافی را از مزارع تجدیدپذیر خریداری کنند، درآمد حاصل از تولید انرژی‌های تجدیدپذیر را افزایش و نیاز به دریافت یارانه توسط مالیات‌دهندگان را کاهش دهند. این سناریو برای هر دو طرف یعنی چه ماینرها و چه کشورها سودمند است.

علاوه بر این، ماینرها می‌توانند با مشارکت در خدمات متعادل‌سازی شبکه، به هموارسازی تولید متناوب انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کنند. ماینرها با خریداری تولید مازاد انرژی‌های تجدیدپذیر و تنظیم مصرف انرژی خود در زمان پیک بار یا اوج تقاضا، به تثبیت شبکه کمک می‌کنند. بدین صورت یک انرژی قابل اعتماد برای خدمات ضروری مانند بیمارستان‌ها و مشاغل تضمین می‌شود و در عین حال قیمت انرژی را نیز پایین نگه می‌دارد. به طور کلی، استخراج بیت کوین فرصتی برای افزایش کارایی و پایداری سیستم انرژی‌های تجدیدپذیر است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...