اخبار ارز دیجیتال

نقشه راه فلوکی اینو برای ۲۰۲۴ منتشر شد؛ FLOKI کارت بانکی معرفی می‌کند!

نقشه راه فلوکی اینو برای ۲۰۲۴ منتشر شد؛ FLOKI کارت بانکی معرفی می‌کند!

فلوکی امیدوار است که با معرفی کارت‌های اعتباری، حساب‌های دیجیتال و پلتفرم‌های آموزشی برای کاربران، به چیزی فراتر از یک میم کوین ساده تبدیل شود.

تیم توسعه‌دهنده میم کوین فلوکی اینو (FLOKI) از نقشه راه خود برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده که از ویژگی آتی و ابتکارات متمرکز بر کارایی این شبکه خبر می‌دهد. برنامه‌های آینده فلوکی شامل حساب‌های بانکی دیجیتال و تنظیم‌شده می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از توکن‌های FLOKI حساب‌های بانکی ایجاد و به آن‌ها سرمایه واریز کنند.

نقشه راه فلوکی اینو به یکپارچگی این میم کوین با پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) ونوس، معرفی کارت‌های اعتباری Floki و آغاز به کار شبکه اصلی Valhalla در آینده اشاره می‌کند.

حساب‌های بانکی دیجیتال فلوکی با همکاری یک شرکت فین‌تک نامشخص در کشورهای مهمی مانند کانادا، اسپانیا، دومینیکا، استرالیا و امارات متحده عربی ایجاد می‌شوند و پرداخت‌های سوئیفت و ارائه شماره حساب‌های بانکی بین‌المللی Single Euro Payments Area را تسهیل می‌کنند.

نقشه راه ۲۰۲۴ فلوکی اینو
نقشه راه ۲۰۲۴ فلوکی اینو

علاوه بر این، کارت‌های اعتباری فلوکی افراد واجد شرایط را قادر می‌سازند تا حساب‌های بانکی دیجیتال خود را به کارت‌های بانکی فعلی خود متصل کنند. کارت‌های بانکی فلوکی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از توکن‌های FLOKI خود برای انجام تراکنش‌های ارزهای سنتی مانند یورو و دلار آمریکا استفاده کنند.

با توجه به تایید حاکمیت فلوکی اینو، این پروژه قصد دارد توکن بومی خود یعنی FLOKI را در استخر Venus Core لیست کند. این کار برای افزایش نقدینگی انجام می‌شود و به هولدرهای FLOKI این امکان را می‌دهد تا از توکن‌های خود به عنوان وثیقه برای استقراض دارایی‌هایی مانند استیبل کوین دای (Dai)، استیبل کوین شرکت سیرکل (USD Coin)، بایننس کوین (BNB) و اتریوم استفاده کنند.

هدف این پروتکل از ادغام مستقیم Venus Markets در رابط کاربری فلوکی، دسترسی بی‌وقفه به نقدینگی این پلتفرم است و فلوکی را به شکلی عمیق‌تر با اکوسیستم مالی غیرمتمرکز یکپارچه می‌کند.

این تیم همچنین قصد دارد یک ربات معاملاتی کراس چین (Cross-Chain) را در تلگرام و دیسکورد راه‌اندازی کند که توسط توکن FLOKI هدایت می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را در شبکه‌های بلاک چینی مختلف معامله کنند. نیمی از کارمزدهای ایجاد شده برای خرید و سوزاندن توکن‌های FLOKI استفاده می‌شود.

علاوه بر این، Valhalla – بازی متاورسی فلوکی اینو – در شبکه اصلی خود آغاز به کار خواهد کرد. Valhalla شامل ویژگی‌های آنچین گیمینگ، سیستم‌های پرداخت برای کسب درآمد، توکن‌های غیرمثلی (NFT) قابل شخص‌سازی و یک محیط جهان باز گسترده خواهد بود.

براساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش یافته و در زمان انتشار این خبر به ۰/۰۰۰۲۲۹۳ دلار رسیده است.

با رشد اخیر فلوکی، وضعیت نمودار هفتگی FLOKI نیز بهتر شده و افزایش قیمت ۱/۷ درصدی را نشان می‌دهد. فلوکی در نیمه اول ماه مارس شاهد فشار فروش قابل‌توجهی بوده است.

FLOKI از نقطه اوج خود عقب‌نشینی می‌کند

فلوکی طی این مدت در وضعیت خوبی قرار داشته و در ماه گذشته ۶۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. چهارمین میم کوین بزرگ بازار در اوایل این ماه، زمانی که به قیمت ۰/۰۰۰۳ دلار رسید، رکورد تاریخی (ATH) جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

از آن زمان، برداشت سود معامله‌گران قیمت فلوکی را کاهش داده است. بر‌اساس داده‌های Santiment، حجم معاملات روزانه این میم کوین و جریان ورود سرمایه به آن به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

حجم فلوکی
حجم فلوکی

نگاهی به سرویس استیکینگ فلوکی

در همین حین، نزدیک به ۲/۲ تریلیون توکن FLOKI به ارزش بیش از ۵۱۶ میلیون دلار، در برنامه چهار ماهه استیکینگ این پلتفرم قفل شده است.

مقدار توکن‌های استیک شده معادل ۲۶ درصد از کل عرضه در گردش FLOKI بوده و این یعنی بخش قابل‌توجهی از این میم کوین برای معامله‌گران بازار غیرقابل دسترسی است.

در ماه ژانویه، کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) به شهروندان این کشور در مورد «برنامه استیکینگ فلوکی» و «برنامه استیکینگ توکن‌فای (TokenFi)» هشدار داد. SFC خاطرنشان کرد که این محصولات با ارائه خدمات استیکینگ، بازده سالانه از ۳۰ درصد تا بیش از ۱۰۰ درصد را به کاربران وعده می‌دهند. با این وجود، آنها فاقد مجوز برای فروش عمومی (مرحله نهایی ICO) در هنگ کنگ هستند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...