اخبار ارز دیجیتال

همکاری IdeaSoft و INTMAX برای ساخت یک صرافی غیرمتمرکز خاص

همکاری IdeaSoft و INTMAX برای ساخت یک صرافی غیرمتمرکز خاص

IdeaSoft، یکی از اعضای گروه نرم‌افزاری Sigma و متخصص در برنامه‌های بلاک چینی فین‌تک، سرمایه‌گذاری مشترکی را با INTMAX، توسعه‌دهنده راه‌حل مقیاس‌پذیری منبع باز Plasma Next آغاز کرده است.

هدف از این همکاری پیشگام ساختن یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به نام JIBx است. آن‌ها می‌خواهند از طریق این همکاری یک ابتکار جدید را در شبکه Plasma Next راه‌اندازی کنند. طی یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، این دو شرکت قصد دارند که کار با صرافی غیرمتمرکز JIBx را به اندازه همتاهای متمرکز (CEX) آن آسان کنند.

IdeaSoft و INTMAX قصد تغییر چشم‌انداز صرافی‌های غیرمترکز را دارند

ایده اصلی IdeaSoft و INTMAX این است که اکوسیستم DEX را با JIBx و به وسیله برنامه‌هایی برای ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های نوآورانه مانند کارمزد صفر تراکنش‌ها در هنگام خرید ارز دیجیتال و فروش آن‌ها، قابلیت‌ بازخرید و اهرم تا ۲۵۰ برابری تغییر دهند.

این DEX دارای یک موتور تطبیق آنچین با تسویه حساب خصوصی و لایه‌های اکانت است که امنیت و کارایی اتریوم را به صورت همزمان تضمین می‌کند. گس فی اتریوم اخیراً به دنبال راه‌اندازی اولین اینسکریپشن‌ها بر روی بلاب‌ها حتی پس از اجرای موفقیت‌آمیز ارتقاء دنکان (Dencun) اتریوم افزایش یافته بود. با JIBx می‌توان به طور کلی کارایی اتریوم را بیشتر کرد.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این DEX که در نوع خود اولین محسوب می‌شود، ترکیب آسودگی استفاده از صرافی‌های متمرکز با یکپارچگی و امنیت پلتفرم‌های غیرمتمرکز است. این ویژگی شامل یک مدل فاندینگ ریت کارآمد هم می‌شود که بلافاصله پس از باز کردن پوزیشن توسط کاربر، پاداش‌های ناشی از استیکینگ مجدد وثیقه را به او اعطا می‌کند.

سایر ویژگی‌های اصلی JIBx عبارتند از: استخرهای استیکینگ LST و استیبل کوین، ری‌استیکینگ بوت‌استرپ و سواپ پرپچوال با اهرم بالا.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، این هفته پروپوزالی را برای افزایش تمرکززدایی و عادلانه بودن مکانیسم استیکینگ اتریوم ارائه کرد. هدف برنامه او کاهش خطاهای ایجاد شده توسط ولیدیتورها در اثربخشی شبکه است.

پیشرفت در راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم

آندری لازورنکو (Andrey Lazorenko)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل IdeaSoft، در پی این همکاری، نسبت به چشم‌انداز ادغام INTMAX Plasma Next با تیم خود ابراز اطمینان کرد.

او گفت:

این دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا بسیاری از پروژه‌ها را سریع‌تر و استفاده از آن‌ها را برای کاربران راحت‌تر کنیم، در نهایت مورد پذیرش قرار بگیریم. بی‌صبرانه منتظر نتیجه این همکاری هستیم.

به طور مشابه، لئونا هیوکی (Leona Hioki)، یکی از بنیانگذاران INTMAX نیز به تیم IdeaSoft اعتماد دارد. او آنها را بسیار با استعداد و حرفه‌ای توصیف کرد و می‌گوید که این تیم به شکلی خاص تجربه بی‌نظیری در حوزه مالی و ارز مجازی دارد. زمانی که بوترین نقشه راه خود را برای اتریوم در اوایل ماه گذشته ارائه کرد، هیوکی نسبت به اهمیت فناوری اعتبارسنجی توزیع‌شده (DVT) در این شبکه تاکید داشت.

Plasma Next نتیجه سال‌ها تلاش و توسعه برای ایجاد راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم است که به منظور رسیدگی به مسائل اساسی مانند چالش‌های خروج سرمایه و هزینه‌های تأیید آنچین مطرح شده‌اند. سیستم Plasma Next الزام هوشیاری دائمی در حوزه آنلاین را از بین می‌برد و راه حلی عملی برای دستیابی به فرا‌تابعیتی در سیستم‌های بلاک چینی از طریق اثبات دانش صفر ارائه می‌دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...