اخبار ارز دیجیتال

دلیل سقوط 35 درصدی قیمت LBC چه بود؟

دلیل سقوط 35 درصدی قیمت LBC چه بود؟

شرکت LBRY Inc توسعه‌دهنده‌بلاکچین‌LBRY،‌به دلیل باختن در یک دادخواست علیه سازمان‌ اوراق‌ بهادار‌ و‌ بورس آمریکا‌(SEC) و بدهی‌های میلیون‌دلاری، در‌حال تعطیلی و بستن خدماتش است.

در بیانیه‌ای که در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر شد، LBRY توضیح داد که چند میلیون‌دلار بدهی به تیم حقوقی خود، افراد خصوصی و SEC دارد. به علاوه، این شرکت اعلام کرد که مدیران اجرایی، کارمندان و اعضای هیئت‌مدیره آن استعفا داده‌اند. این درحال است که دارایی‌های دیگر این شرکت مانند Odysee نیز مصون از این تعطیلی نیستند.
به علاوه، این اعلامیه دومین اعلامیه شرکت در خصوص قصد متوقف‌کردن فعالیت‌ها است. در اعلامیه اولیه خود در ماه ژوئیه، شرکت اعلام‌کرده‌بود که در حال «پایان دادن به فعالیت‌ها» است، همانطور که در دستور قضایی مورد نظر سازمان SEC نیز ذکر شده بود.

سال گذشته، SEC به LBRY اتهام وارد کرد که با فروش‌توکن LBRY credits (LBC) قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض کرده است. ابتدا، این سازمان حکمی را کسب کرد که موجب می‌شد LBRY مجبور شود جریمه سنگینی به مبلغ ۲۲ میلیون دلار پرداخت کند، که سپس به ۱۱۱، ۶۱۴ دلار تغییر یافت.

اگرچه شرکت در ماه گذشته با اقدامی، درخواستی علیه این سازمان را ارائه کرده بود، اما تصمیم کنونی آن به این معنی است که این اقدام متوقف شده و فعالیت‌های آن در نهایت متوقف خواهد‌شد. شرکت گفت:

LBRY Inc. باید تعطیل شود، از این امر نمی‌توان فرار کرد. این شرکت در قبال دولت فدرال و شکایت‌ها دادگاه را واگذار کرده است، چند میلیون دلار بدهی دارد و قول داده است که تعطیل می‌شود.

خبر این تصمیم بر روی توکن LBC تأثیر منفی گذاشته است و قیمت آن در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۰۷۴۸ دلار رسیده است.
LBRY Inc اعلام کرده است که بلاکچین LBRY یک بلاکچین غیرمتمرکز با کدهای منبع باز است که ممکن است درصورت استفاده از منبع کدهای برنامه نویسی این ارز، فعالیت خود را ادامه دهد.

با این حال، شرکت هشدار داده است که:

شبکه LBRY همچنین ممکن است تعطیل شود. غیرمتمرکزسازی جادویی نیست که این ارز را تا ابد زنده نگه‌دارد، بلکه تا زمانی زنده است که به صورت کافی از آن استفاده شود.

بلاکچین LBRY یک شبکه اشتراک فایل غیرمتمرکز است که بیش از ۱.۷ میلیون هویت ثبت شده و بیش از ۳۰ میلیون قطعه محتوا منتشر شده دارد. Odysee، نیز یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین، یک سایت رسانه اجتماعی غیرمتمرکز است که با بیش از ۶ میلیون کاربر فعال در ماه، رقبایی مانند Mastodon و BlueSky را پشت سر گذاشته است.

تاثیرخبر: منفی

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...