اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ابزاری در برابر نفوذ بیش از حد دولت و بردگی مالی است

بیت کوین ابزاری در برابر نفوذ بیش از حد دولت و بردگی مالی است

رابرت کندی جونیور متعهد شده که در صورت پیروزی در رقابت ریاست جمهوری آمریکا، مالیات تراکنش‌های کوچک بیت کوین را کاهش دهد و ارتباط بانک‌های ایالات متحده با کریپتو را بهتر می‌کند.

رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.)، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، در جریان یک گفتگوی دوستانه و غیررسمی در ETHDenver 2024 با کیتلین لانگ (Caitlin Long)، مدیر‌عامل بانک کاستودین (Custodian Bank)، می‌گوید که کریپتو، به ویژه بیت کوین، ابزاری حیاتی در برابر نفوذ بیش از حد دولتی و بردگی مالی است.

حمایت کندی از رمزارزها در پی هدف قرار دادن کامیون‌داران توسط دولت کانادا در جریان اعتراضات «کاروان آزادی» علیه محدودیت‌های COVID-19 آغاز شد. او آزادی معاملاتی را معادل آزادی بیان می‌داند و استدلال می‌کند که بدون استقلال مالی، آزادی‌های مدنی هم در خطر هستند.

کندی خاطرنشان کرد:

آن لحظه با خودم گفتم که اگر دولتی حق بستن حساب بانکی من را دارد، پس یعنی آن‌ها این توانایی را دارند ما را به بردگی بکشند و مرتکب هر نوع قساوتی شوند. آزادی معاملات برای یک جامعه آزاد به اندازه تضمین آزادی بیان مهم است. اگر دولت این حق را داشته باشد که حساب بانکی شما را ببندد و اجازه دهد که شما از گرسنگی بمیرید چرا که با سخنان شما موافق نیست، متمم اول دیگر هیچ معنایی ندارد و اهمیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل بود که به ارزهای دیجیتال و ارزهای جایگزین (آلت کوین‌ها) علاقه‌مند شدم.

کندی خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، پوششی در برابر تورم هستند. این دیدگاه از انتقاد گسترده‌تر او از فدرال رزرو و سیستم بانکی فعلی ناشی می‌شود. به گفته کندی، این سیستم‌ها به طور نامتناسبی به نفع نخبگان ثروتمند هستند و بر جمعیت عمومی تأثیر منفی می‌گذارند.

کندی می‌گوید:

هرچه بیشتر در مورد ارز دیجیتال یاد می‌گرفتم، اهمیت آن برایم بیشتر می‌شد؛ کریپتو راهبرد کاهش وابستگی ما به فدرال رزرو، چاپ مداوم پول و سلطه سیستم بانکداری انحصاری است.

به گفته وی، علیرغم مشکلات دیرینه برای خرید ارز دیجیتال به دلیل موانع نظارتی، تایید اولین صندوق ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده بازار را به روی مخاطبان گسترده‌تری باز کرد و در نتیجه کشف ارزش این رمزارز و رشد کلی بازار را افزایش داد. او متعهد شده که در مقام رئیس جمهور، ایالات متحده را به «مرکز نوآوری ارزهای دیجیتال، بلاک چین و استیبل کوین» تبدیل خواهد کرد.

هدف کندی، در صورت انتخاب شدن او به عنوان رئیس جمهور آمریکا، ایجاد تغییراتی در قوانین مالیاتی فعلی بیت کوین است. او به دنبال عدم طبقه‌بندی ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار است.

کندی گفت:

من می‌خواهم به مالیات درآمد حاصل از بیت‌ کوین خاتمه دهم. دولت اکنون به عنوان یک اوراق بهادار از کسانی که بیت کوین جابجا می‌کنند مالیات می‌گیرد.

با این حال، کندی در مورد ایجاد مزایا برای مؤسسات بزرگ از طریق حذف مالیات بر عایدی سرمایه در تمام معاملات بیت کوین ابراز نگرانی کرد. هدف او معافیت‌های مالیاتی برای خریدهای کوچک کریپتویی جهت ترویج استفاده روزمره از ارز دیجیتال بدون بار مالیاتی است.

کندی افزود:

تراکنش‌های کوچک همه ارزهای دیجیتال باید بدون مالیات صورت گیرند. شما باید بتوانید یک سیب، یک نوشیدنی یا یک خودرو را با استفاده از رمزارز خریداری کنید، بدون اینکه مالیاتی را برای ارزش به دست آمده خود بپردازید. بنابراین، این‌ها برخی از اهداف اجرایی من برای آزادسازی معاملات کریپتویی خواهند بود.

در ایالات متحده، زمانی که بیت کوین به عنوان سرمایه نگهداری شود، مشمول پرداخت مالیات به عنوان دارایی خواهد شد. هرگونه سود یا زیان ناشی از فروش یا مبادله بیت کوین به عنوان سود یا زیان سرمایه برای اهداف مالیاتی تلقی می‌شود. به گفته The Motley Fool، اگر بیت کوین را برای بیش از یک سال نگه دارید، ممکن است واجد شرایط دریافت سود سرمایه بلندمدت ترجیحی باشید که تا سقف ۲۰ درصد مشمول مالیات است.

برنامه‌های کندی علاوه بر کاهش مالیات بیت کوین، شامل تغییر دیدگاه بانک‌های ایالات متحده نسبت به ارزهای دیجیتال و توقف سرکوب بانک‌هایی است که با رمزارز کار می‌کنند.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری و طرفدار رمزارزهاست. او در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ در میامی گفت که تصمیم گرفته کمک‌های مالی کمپین‌های سیاسی را با بیت کوین قبول کند. کندی همچنین گفت که بیش از ۲۵۰ هزار دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...