اخبار ارز دیجیتال

بنیاد Starknet به ۱/۳ میلیون کیف پول ایردراپ می‌دهد

بنیاد Starknet به ۱/۳ میلیون کیف پول ایردراپ می‌دهد

بنیاد Starknet از طرح توزیع توکن بومی خود خبر داد و نزدیک به ۱/۳ میلیون کیف پول واجد شرایط دریافت پاداش هستند. کاربران اولیه برنامه‌های غیرمتمرکز اکوسیستم‌، مشارکت‌کنندگان شبکه، توسعه‌دهندگان اتریوم و توسعه‌دهندگان منبع باز که خارج از وب ۳ فعالیت می‌کنند پاداش می‌گیرند.

بنیاد Starknet طرح توزیع توکن بومی خود را آغاز کرده و نزدیک به ۱/۳ میلیون کیف پول – از جمله کاربران اولیه برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) اکوسیستم‌، مشارکت‌کنندگان شبکه و دیگر کاربران – واجد شرایط دریافت پاداش هستند. واحد تدارکات این بنیاد، طرح کلی خود را از تخصیص STRK منتشر خواهد کرد و کاربران می‌توانند بررسی کنند که آیا واجد شرایط دریافت پاداش هستند یا خیر.

Starknet یک شبکه لایه دوم اتریوم است که از راه‌حل ZK-Rollup برای افزایش مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کند. بر اساس بیانیه Starknet، این توکن به تمرکززدایی و اداره شبکه کمک خواهد کرد.

دیگو اولیوا (Diego Oliva)، مدیر عامل بنیاد Starknet گفت:

توکن STRK به گونه‌ای متولد شد که مقیاس‌پذیری مبتنی بر STARK بتواند به صورت غیرمتمرکزتر اتفاق بیفتد. طراحی این توکن به Starknet کمک می‌کند تا توسط جامعه اداره و مدیریت شود و بخش تدارکات ابزار قدرتمندی برای دست‌یابی به این هدف است.

در تاریخ ۲۰ فوریه، توزیع توکن‌های Starknet به حدود ۱/۲۹۷ میلیون کیف پول اجازه می‌دهد تا توکن STRK را دریافت کنند. کاربران واجد شرایط چهار ماه – تا ۲۰ ژوئن – فرصت دارند تا پاداش خود را بگیرند. توزیع کل Starknet شامل بیش از ۷۰۰ میلیون توکن STRK برابر با ۷ درصد از کل عرضه ۱۰ میلیارد توکنی این پروژه می‌شود.

الی بن ساسون (Eli Ben-Sasson)، تامین‌کننده اصلی این بلاک چین و مخترع فناوری Starknet گفت:

از زمانی که StarkEx در سال ۲۰۲۰ شروع به کار کرد، اعضای جامعه آن در حال تست و بررسی فناوری مبتنی بر STARK هستند و ما خوشحالیم که بسیاری از کاربران dAppهای نیرو گرفته از StarkEx مانند dYdX ،ImmutableX ،Rhinofi و Sorare را امروز شناسایی کرده‌ایم.

چه کسی واجد شرایط دریافت این ایردراپ است؟

علاوه بر کاربران اولیه Starknet و StarkEx، مشارکت‌کنندگان شبکه اتریوم – از جمله اعضای جامعه این پروتکل، نویسندگان EIP و استیک‌کنندگان منفرد و توسعه‌دهندگان منبع باز خارج از وب ۳ واجد شرایط دریافت این توکن‌ها هستند.

به طور کلی، بیش از نیم میلیون کیف پول Starknet و بیش از ۶۰۰ هزار کیف پول StarkEx واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند. علاوه بر این، ۱۳۷ هزار توسعه‌دهنده منبع باز و ۱۹ هزار استیک‌کننده اتر نیز صلاحیت دریافت ایردراپ Starknet را دارند.

معیار ارزیابی شرایط کاربران برای دریافت توکن بر اساس اسنپ‌شات ماه نوامبر بود که به میزان تراکنش‌ها و تعداد دفعات تعامل کاربران با شبکه نگاه می‌کرد. از دیگر معیارها می‌توان به جابجایی ۱۰۰ دلار ارزش انباشته، انجام بیش از پنج تراکنش و فعالیت در بازه‌های زمانی جداگانه اشاره کرد.

مشارکت‌کنندگان Starknet طرحی را برای توزیع توکن‌ها اجرا کردند که یکی از چندین اقدامات جامعه این پروژه است. برنامه devonomics نیز یکی دیگر از اقدامات این جامعه بود که در دسامبر سال گذشته آغاز به کار کرد. ریبیت‌ها و کمک‌های مالی هم به جهت ایجاد انگیزه برای فعالیت در این اکوسیستم در نظر گرفته شده است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...