اخبار ارز دیجیتال

رالی شیبا اینو نزدیک است! سه معیار کلیدی برای تجدید حیات SHIB

رالی شیبا اینو نزدیک است! سه معیار کلیدی برای تجدید حیات SHIB

تلاش شیبا اینو (SHIB) برای تغییر چشم‌انداز نزولی خود بیش از حد انتظار طاقت‌فرسا بوده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو در محدوده ۰/۰۰۰۰۰۸۸۴۷ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۱۹ درصد ریزش داشته است. شیبا اینو در بیشتر روزهای ماه ژانویه روند نزولی داشته و قیمت آن در شرایط فعلی، ۱۴/۳۵ درصد از ابتدای سال تا به امروز (YTD) کاهش یافته است.

سه معیار کلیدی برای تجدید حیات توکن SHIB

سرمایه‌گذاران شیبا اینو، به ویژه آن هایی که این میم کوین را برای بلندمدت نکهداری می‌کنند، معمولاً پتانسیل رشد SHIB را از عینک متفاوتی می‌بینند. در حالی که ممکن است قیمت و حجم معاملات شیبا در حال حاضر پایین باشد، اما با توجه به داده‌های IntoTheBlock، سوددهی آدرس‌های SHIB از ۲۴ درصدی که پیش از این گزارش شده بود، به ۲۵/۴۲ درصد در حال حاضر افزایش یافته است.

با توجه به افزایش سودآوری آدرس‌ها، اوضاع به همان شکل توصیف‌شده در داده‌های سطحی بد نیست. یکی دیگر از معیارهای مهمی که نشان می‌دهد روند صعودی شیبا اینو احتمالاً بزودی آغاز خواهد شد، میزان توکن‌سوزی این شبکه است. توکن‌سوزی شیبا اینو در چند هفته گذشته رشد سهمی‌وار خود را حفظ کرده و علی رغم رکودهای جزئی، میلیون‌ها توکن SHIB همچنان به صورت روزانه به کیف پول‌های مرده فرستاده می‌شوند و به ماهیت تورم‌زدایی این دارایی دیجیتال کمک می‌کنند.

به عنوان مورد سوم باید گفت که پتانسیل رشد طولانی‌مدت شیبا اینو به شدت تحت تاثیر فعالیت نهنگ‌های این شبکه قرار دارد. نهنگ‌ها به جمع‌آوری توکن SHIB ادامه داده‌اند و بر محدودیت عرضه‌ای که نرخ توکن‌سوزی شیبا در سراسر جهان ایجاد کرده، افزوده‌اند. با این ۳ معیار، تنها چیزی که شیبا اینو برای آغاز یک رالی صعودی به آن نیاز دارد، تغییر چشم‌انداز عمومی بازار است.

هولدرهای شیبا اینو باید به این هشدار مهم توجه داشته باشند

اکانت هشدارهای کلاهبرداری ارتش شیبا که با نام Susbarium در X فعالیت می‌کند و وظیفه حفاظت از جامعه شیبا اینو و افشای کلاهبرداری‌های این اکوسیستم را بر عهده دارد، به هولدرهای SHIB یک هشدار فوری داده است. به جامعه شیبا اینو هشدار داده شده که مراقب گروه‌های تلگرامی جعلی با نام K9 Finance باشند، زیرا هدف آن‌ها سرقت وجوه کاربران است.

K9 Finance زیرساخت DeFi آتی پروتکل شیباریوم (Shibarium) است. اکانت هشدارهای کلاهبرداری شیبا اینو از هولدرهای این میم کوین خواسته که به هیچ یک از آدرس‌های ارائه‌شده توسط این گروه‌های تلگرامی جعلی وجه ارسال نکنند. همچنین، به این نکته توجه داشته باشید که دیگر پیش‌فروشی برای K9 Finance وجود نخواهد داشت.

پیش از این، اکانت هشدارهای کلاهبرداری ارتش شیبا توجه جامعه SHIB را به گروه‌های مختلفی در پلتفرم‌های اجتماعی از جمله تلگرام جلب کرده بود که به جعل هویت توسعه‌دهندگان و اعضای تیم شیبا می‌پرداختند. این گروه‌ها به شیبا اینو وابسته نیستند و هدف آن‌ها ایجاد یک حس امنیت کاذب با اشتراک‌گذاری اطلاعات اشتباه یا لینک‌های مخرب است.

هولدهای SHIB باید از کلیک بر روی این لینک‌های خطرناک خودداری کنند، زیرا ممکن است به سایت‌های فیشینگ یا بدافزاری ختم شوند که اطلاعات شخصی و مالی فرد بازدیدکننده را به خطر می‌اندازند.

همانطور که پیش از این هم گزارش شده بود، تلاش‌هایی از سوی کلاهبرداران برای سوءاستفاده از محبوبیت توکن هوش مصنوعی Bad Idea AI (BAD) با انتشار توکن‌هایی در شیباریوم تحت این نام صورت گرفته است. با وجود اینکه توکن Bad Idea شریک رسمی شیباریوم محسوب می‌شود، اما هنوز روی پلتفرم شیباریوم بریج (پل) نشده است.

از هولدرهای شیبا اینو درخواست می‌شود که آگاه و مراقب باشند، صحت منابع و لینک‌ها را به طور مداوم بررسی کنند و هرگز کلید خصوصی یا سایر اطلاعات مهم خود را با کسی به اشتراک نگذارند. با در نظر گرفتن این تدابیر امنیتی ساده، می‌توانید از سرمایه‌ خود و همچنین اکوسیستم شیبا اینو محافظت کنید.

شیبا اینو و رقابت در بازار میم کوین‌ها

شیبا اینو در برابر رقابت با رقبای کوچک‌تر خود مانند PEPE و BONK عملکرد خوبی داشته است. با وجود شرایط چالش‌برانگیز بازار میم کوین‌ها، شیبا اینو همچنان به توسعه شبکه شیباریوم ادامه می‌دهد و محصولات جدیدی از جمله سرویس نام دامنه SHIB را به بازار معرفی کرده است. استراتژی شیبا اینو ساده است و بر ایجاد زیرساخت‌های قدرتمند برای اطمینان از تقاضای پایدار در درازمدت تمرکز دارد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...