دانستنی های گیفت کارت

سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان

سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان

 آیا می‌خواهید به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای، به گیفت کارت مورد علاقه‌ خود دست یابید؟ آیا به دنبال راهی می‌گردید تا تجربه خرید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای را در فروشگاه‌های آنلاین تجربه کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های گرفتن گیفت کارت‌ رایگان از طریق برنامه‌های مختلف آشنا شوید. از شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها تا استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، روش‌هایی است که به سادگی شما را به کارت هدیه مورد نظر می‌رساند؛ با ما همراه باشید.

دریافت گیفت کارت رایگان امکان پذیر است؟

شاید سوال خیلی از افراد این باشد که آیا می‌شود به صورت رایگان گیفت کارت دریافت کرد؟ از آنجایی که هیچ چیز غیر ممکن نیست، پس گرفتن گیفت کارت رایگان نیز امکان‌پذیر است. هزاران برنامه و بازی مختلف وجود دارد که به صورت رایگان قابل دانلود بوده و پس از شروع به فعالیت در آن‌ها و کسب امتیازات تا حد نصاب می‌توانید گیفت کارت رایگان دریافت کنید. برای دریافت گیفت کارت رایگان توجه به برخی از نکات ضروری است که در جدول زیر به شما ارائه می‌شود.

نکات مهم و ضروری برای خرید گیفت کارت رایگان

استفاده از ‌سایت‌ گیفت کارت رایگان و اپلیکیشن‌های معتبر

از منابع معتبر مانند سایت‌های بازاریابی و فروشگاه‌های آنلاین معروف استفاده کنید.

 

حفاظت از هویت

اطلاعات شخصی خود را برای دریافت گیفت کارت رایگان ارائه ندهید. هیچ گیفت کارتی نیاز به اطلاعات شخصی شما ندارد.

وارد کردن اطلاعات تماس

اطلاعات تماس و ایمیل خود را به دقت وارد کنید و از ایمیل‌ها و پیام‌های اسپمی که از شما می‌خواهند اطلاعات حساس را ارسال کنید، اجتناب نمایید.

نحوه بدست آوردن گیفت کارت رایگان

گرفتن گیفت کارت رایگان و سریع در ایران با روش‌های مختلف امکان پذیر است. اگر شما هم به این کارت‌های هدیه جذاب علاقمندید، در این قسمت به چند مورد از مهم‌ترین راهکار های دریافت گیفت کارت رایگان اشاره می‌کنیم:

  • شرکت در مسابقات

برخی سایت‌ها و شرکت‌ها ممکن است مسابقات آنلاین برگزار و به عنوان جایزه گیفت کارت‌های مختلفی را اهدا کنند. شما می‌توانید در این مسابقات شرکت کرده و به کارت هدیه رایگان دست یابید.

  • برنامه‌های مختلف

برخی از فروشگاه‌ها برنامه‌های مختلفی دارند که به شما امکان دریافت امتیازهای مختلف را می‌دهند. این امتیازها بعداً به گیفت کارت‌های رایگان تبدیل می‌شوند.

  • تبلیغات و تخفیف‌ها

دریافت گیفت کارت رایگان از برخی سایت‌‌ها و شرکت‌‌ها از روش دیدن تبلیغات مختلف و اشتراک گذاشتن آن‌ها امکان پذیر است.

  • نظرسنجی و انتقادات

سایت‌های زیادی هستند ( مثل Swagbucks) که نظرسنجی و نقدهای مختلفی را ارائه داده‌اند. شما با شرکت در این نظرسنجی‌ها می‌توانید امتیاز کسب کنید و سپس امتیازهای خود را به صورت گیفت کارت دریافت کنید.

  • ارتقاء اشتراک‌ها

برخی سرویس‌های جذاب و محبوب مثلNetflix، Spotify و Amazon Prime ممکن است به شما امکان دریافت گیفت کارت‌های رایگان را ارائه کنند. با این شرط که شما دوستان خود را خرید اشتراک این سرویس‌ها دعوت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که درخواست گیفت کارت رایگان در بسیاری از موارد نیاز به انجام وظایف خاص دارد و باید از منابع معتبر و امن استفاده کنید. همچنین مراقب تقلب‌ها و کلاهبرداری‌ها باشید و هرگز اطلاعات حساس خود را در اختیار سایت‌های نامعتبر قرار ندهید.

دریافت گیفت کارت رایگان از طریق سایت

دریافت گیفت کارت free از طریق سایت

در دنیای مجازی، شما می‌توانید از سایت‌ها و روش‌های مختلفی برای کسب جوایز به شکل گیفت کارت‌های رایگان استفاده کنید. این گونه جوایز شامل گیفت کارت‌هایی از جمله Amazon iTunes، Google Play و … می‌باشند.  یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن گیفت کارت اپل دریافت کنید، شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌هاست. بسیاری از وب‌سایت‌ها و برندها مسابقات آنلاین برگزار و به عنوان جایزه گیفت کارت‌ها را اهدا می‌کنند. وبسایت‌های معتبر و محبوبی که کارت هدیه رایگان ارائه می‌دهند، در این قسمت معرفی می‌شوند.

اگر هم به هر دلیلی، نمی‌خواهید ریسک دریافت این کارت‌ها را بپذیرید، می‌توانید بررسی کنید که ارزان ترین گیفت کارت برای کدام کشور است تا در نهایت بتوانید با صرف هزینه کمتر، محصول مناسب‌تری تهیه کنید.

  • pointsprizes

در سایت PointPrizes می‌توانید گیفت کارت‌های رایگان بدست بیاورید. PointPrizes یک سایت تبلیغاتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا امتیازهای مختلفی بگیرند و آنها را به گیفت کارت‌ها یا پول نقد تبدیل کنند. این سایت معمولاً با پیشنهادهای متفاوت به دست آوردن این امتیازها را ممکن می‌کند.  نحوه بدست آوردن گیفت کارت رایگان در این وبسایت از طریق شرکت در مسابقات و قرعه کشی‌های مختلف، دانلود برنامه‌های جذاب و هیجان انگیز، شرکت در نظرسنجی‌ها، آزمایش محصولات و دعوت دوستان می‌باشد. پس از دریافت امتیازات کافی یک کد دیجیتالی به عنوان گیفت کارت برای شما ارسال خواهد شد.

  • InboxDollars

 InboxDollars بهترین سایت گیفت کارت رایگان است که به شما امکان دریافت پول و جوایز آنلاین را از طریق انجام کارهای مختلف می‌دهد. InboxDollars یک وب سایت پاداش دهی نقدی است که در ازای انجام کارهای آنلاین و پر کردن نظرسنجی ها به اعضای خود پول می‌دهد. این سایت برای افرادی که می‌خواهند بدون تخصص یا مهارتی درآمد کسب کنند مناسب می‌باشد. از جمله جوایزی که می‌توانید از طریق سایت InboxDollars دریافت کنید، گیفت کارت‌های رایگان هستند.

مهلت‌ و شرایط مخصوصی برای تبدیل این امتیازها به گیفت کارت‌ وجود دارد. به دقت زمان و شرایط مربوطه را مطالعه کرده و از آنها پیروی کنید. وقتی  امتیازهای کافی جمع آوری کردید، می‌توانید آنها را به گیفت کارت تبدیل کنید. InboxDollars انواع گیفت کارت های مختلف را پشتیبانی می‌کند. برای دریافت کارت هدیه رایگان باید به بخش “Rewards” یا “Redeem” در حساب کاربری خود مراجعه کرده و گزینه‌ی گیفت کارت را انتخاب نمایید.

  • MyPoints

MyPoints سایتی است که در ازای انجام کارهای مختلف می‌توانید از آن پاداش کسب کنید. از جمله این وظایف می‌توان به شرکت در نظرسنجی‌ها، تماشای فیلم و تبلیغات، خرید آنلاین کالا و محصولات و … اشاره کرد. در این وبسایت شما می‌توانید در ازای انجام برخی کارها امتیاز کسب کنید. سپس امتیاز خود را به پول نقد یا کارت هدیه تبدیل نمایید.

شرکت در نظرسنجی‌ها یکی از روش‌های رایج برای جمع‌آوری امتیازها و پاداش‌ در این سایت‌ها هستند. این نظرسنجی‌ها ممکن است مرتبط با موضوعات مختلفی مانند محصولات، خدمات و..  باشند. انتخاب کنید کدام نظرسنجی‌ها مورد توجه شما هستند، سپس بر روی آن‌ها کلیک کنید. سپس بر حسب تعداد نظرسنجی‌ها و میزان زمانی که برای تکمیل آنها صرف می‌کنید به امتیاز می‌رسید.

  • FreebiePoints

از طریق سایت FreebiePoint می‌توانید به 4 روش ممکن کسب امتیاز کنید. از جمله این روش‌ها می‌توان به شرکت در نظر سنجی‌ها، نکمیل پیشنهادات یک دقیقه‌ای، بازی در اتاق بازی و دعوت از دوستان اشاره کرد. سپس با پیوستن به FreebiePoints کسب امتیاز کنید. هر امتیاز در این وبسایت 0.004 دلار ارزش دارد. اگر جمع امتیازهای شما به 10000 برسد شما می‌توانید یک گیفت کارت 40 دلاری دریافت کنید. سپس از گیفت کارت مورد نظر برای خرید کالا یا خدمت مورد نظر استفاده می‌کنید.

اپلیکیشن هایی که گیفت کارت رایگان می دهند

گرفتن گیفت کارت رایگان با اپلیکیشن

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های مختلف جوایز و هدایای ارزشمندی به دست آورید؟ اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که به شما این فرصت را می‌دهند تا از طریق فعالیت‌های آسان و جذاب جوایزی همچون گیفت کارت‌های رایگان بدست آورید.

اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده و مفید برای گذراندن وقت خود هستید و در عین حال به دریافت جوایز جذاب علاقه دارید، اپلیکیشن‌ها می‌توانند انتخاب عالی باشند. این اپلیکیشن‌ها انواع و اقسام وظایف را ارائه می‌دهند، از جمله:

  • تکمیل نظرسنجی‌ها: با تکمیل نظرسنجی‌ها، شما می‌توانید به شرکت‌ها و برندها کمک کنید تا محصولات و خدمات خود را بهبود دهند و به نتایج جذابی دست پیدا کنید.
  • تماشای تبلیغات آنلاین: با تماشای تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، امتیازها و پاداش‌های زیادی به دست می‌آورید. این کار بسیار آسان و سرگرم‌کننده است.
  • خرید آنلاین و نصب برنامه‌ها: برخی اپلیکیشن‌ها به شما امکان انجام خرید‌های آنلاین و نصب برنامه‌ها را می‌دهند و به عنوان جایزه، گیفت کارت‌ها را اهدا می‌کنند.
  • دعوت دوستان: با دعوت دوستان و آشنایان به استفاده از اپلیکیشن، می‌توانید امتیازهای بیشتری کسب کنید.

البته هر Gift card رایگانی روش‌های متفاوتی برای به دست آوردن دارد؛ برای مثال برای دریافت گیفت کارت با جم رایگان فری فایر، می‌توانید تنها چند ساعت بازی کرده و الماس به دست آوردید؛ البته که این کار، ریسک‌ها و خطرات متعددی دارد.

اپلیکیشن هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند

  • اپلیکیشن Razer Cortex

Razer Cortex  یکی از اولین برنامه‌های تقویت کننده بازی است که در بازار عرضه شده و همانطور که از نام این محصول پیداست‌، می‌تواند به شما کمک کند عملکرد کامپیوتر جهت بازی‌های مختلف را بهبود بخشد. Razer Cortex  به شما امکان می‌دهد که در ازای بازی کردن و استفاده از امکاناتش Cortex کسب کنید. Cortex معمولاً به عنوان ارز داخلی در این اپلیکیشن شمرده می‌شود. برخی از برنامه‌های وابسته به Razer Cortex وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند تا از امکانات این اپلیکیشن بهره ببرید و جوایز بیشتری کسب کنید.

  • اپلیکیشن AppNana

AppNana یک اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان کسب امتیازها و پاداش‌ها از طریق اجرای وظایف و دانلود برنامه‌های مختلف را می‌دهد. این امتیازها و پاداش‌ها می‌توانند به صورت گیفت کارت‌های هدیه، پول نقد یا محصولات دیگر ارائه شوند. ممکن است اپلیکیشن به شما امکان دعوت دوستان و آشنایان به استفاده از AppNana را بدهد. با این کار معمولاً امتیازهای اضافی به شما تعلق می‌گیرد.

  • اپلیکیشن Lucktastic

Lucktastic یک اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان می‌دهد از طریق شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی جوایز مختلفی از جمله کارت‌های هدیه دریافت کنید. این اپلیکیشن به طور دوره‌ای جوایز نقدی و گیفت کارت‌های رایگان ارائه می‌دهد.

  • اپلیکیشن iPoll

یک سرویس نظرسنجی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد در تعدادی از نظرسنجی‌ها شرکت کرده و پاداش‌هایی از جمله گیفت کارت‌های رایگان دریافت کنید. این سرویس معمولا از شرکت‌ها و برندها به منظور جمع‌آوری نظرات و بازخوردهای مشتریان برای بهبود محصولات و خدمات‌شان استفاده می‌کند. پس از تکمیل هر نظرسنجی یا وظیفه، شما امتیازها یا پاداش‌هایی را دریافت خواهید کرد. این امتیازها به عنوان واحد پولی در iPoll شمرده شده و به شکل گیفت کارت‌ یا پول نقد ارائه می‌شوند.

  • اپلیکیشن Ibotta

Ibotta یک نرم افزار برای گرفتن کارت هدیه رایگان است که به 2 صورت به شما پاداش می‌دهد. یکی از روش‌ها این است که شما می‌توانید از طریق خرید مواد غذایی و دیدن تبلیغات منتشر شده در آن امتیاز کسب کنید. در این صورت در زمان اسکن گرفتن از رسید خود می‌توانید تا 1 دلار تخفیف دریافت نمایید. علاوه بر این با ایجاد حساب و استفاده از پیشنهادات این اپلیکیشن پس از 1 ماه از ثبت نام تا 20 دلار پاداش دریافت می‌کنید. سپس پاداش خود را می‌توانید به صورت کارت هدیه یا گیفت کارت دریافت کنید.

  • اپلیکیشن Drop

Drop برنامه‌ای‌ است که به کاربران امکان می‌دهد امتیازات خود را جمع‌آوری و آن‌ها را به گیفت کارت‌های هدیه تبدیل کنند. اپلیکیشن Drop پیشنهادات خرید و معامله در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را نشان می‌دهد. می‌توانید پیشنهادات را مرور کرده و معاملاتی را که می‌خواهید انجام دهید، انتخاب کنید. با انجام معاملات مشخص در مکان‌هایی که Drop با آنها همکاری دارد، امتیاز کسب خواهید کرد. این امتیازها به صورت خودکار به حساب شما اضافه می‌شوند.

  • اپلیکیشن Branded Surveys

Branded Surveys یک اپلیکیشن خارجی است که از طریق آن می‌توانید به دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگان اقدام کنید. برای دریافت گیفت کارت رایگان از طریق این اپلیکیشن امتیازات خود را به حد نصاب برسانید. دریافت امتیازها با شرکت درنظرسنجی‌ها صورت می‌گیرد. هر نظر سنجی حدود 5 الی 15 دقیقه زمان شما را می‌گیرد تا به صورت کامل انجام شود. در نظر سنجی‌ها می‌توانید نظرات خود را در مورد محصولاتی که استفاده می‌کنید به اشتراک بگذارید. بعد ازرسیدن امتیازها به 100 می‌توانید گیفت کارت مورد نظر را به عنوان جایزه دریافت کنید.

  • اپلیکیشن Gift Wallet

برای گرفتن گیفت کارت رایگان، شما می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون نصب کنید و از طریق اجرای برنامه، کد گیفت کارت رایگان مربوط به آمازون، آیتونز و گوگل پلی را دریافت نمایید. دریافت گیفت کارت رایگان از اپلیکیشن Gift Wallet آسان است؛ برای این‌کار تنها کافیست کارهای ساده‌ای مانند اشتراک‌گذاری این برنامه در شبکه‌های اجتماعی و … را انجام دهید تا کاربران بیشتری به استفاده و نصب برنامه Gift Wallet ترغیب شوند.

  • اپلیکیشن FreeMyApps

اپلیکیشن FreeMyApps به کاربرانی که این برنامه را دانلود و نصب می‌کنند، گیفت کارت رایگان هدیه می‌دهد. شما بعد از هربار اجرای برنامه، به لیستی از برنامه‌های پشتیبانی‌شده دسترسی خواهید داشت که می‌توانید روی هر کدام کلیک و دانلود کنید. تنها شرط لازم برای کسب امتیاز این است که به مدت حداقل 40 ثانیه با این نرم افزارها کار کنید و سپس امتیاز های خود را به گیفت‌های کارت مختلف ازجمله آمازون، گوگل پلی و ایکس باکس تبدیل نمایید.

  • اپلیکیشن Gift Box

یک راه عالی برای دریافت گیفت کارت رایگان، استفاده از برنامه Gift Box است که گیفت کارت‌های کمپانی‌های معروف ازجمله آمازون و آیتونز را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. در این برنامه گزینه‌های متعددی برای دریافت امتیاز به صورت روزانه وجود دارد که شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری اپلیکیشن و یا دیدن ویدئو از این امتیازها بهره‌مند شوید.

  • اپلیکیشن Perk

Perk یک برنامه محبوب برای دریافت گیفت کارت رایگان است. شما از طریق روش‌های متعددی از جمله تماشای فیلم، تبلیغات، جستجوی وب، بازی گیم‌ها و… می‌توانید امتیاز کسب کنید و آن را به گیفت کارت‌های محبوب مانند آمازون و آیتونز تبدیل نمایید. در حال حاضر این برنامه بر روی هردو سیستم عامل اندروید و آیفون قابل اجراست.

گیفت کارت رایگان pointsprizes

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، در سایت PointPrizes می‌توانید گیفت‌کارت‌های رایگان بدست بیاورید. PointPrizes یک سایت تبلیغاتی می‌باشد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا امتیازهای مختلفی بگیرند و آن‌ها را به گیفت‌کارت‌ یا پول نقد تبدیل کنند. برای دریافت گیفت کارت رایگان از طریق این سایت، نیازی به عضویت ندارید و پس از ورود به وب‌سایت می‌توانید ایمیل خود را وارد و بر روی دکمه‌ی start بزنید. در صفحه‌ی باز شده سه سربرگ balance، Earn و rewards را مشاهده می‌کنید. برای کسب امتیاز وارد سربرگ Earn شوید تا با انجام فعالیت‌هایی که از شما توسط سایت‌های مختلف خواسته شده بتوانید در بازی‌ها امتیاز بدست آورید. برای مشاهده امتیازهای خود باید بر روی سربرگ balance بزنید اگر امتیازات شما به مقدار مجاز برای خرید گیفت‌کارت رسیده است می‌توانید از قسمت rewards گیفت‌کارت موردنظرتان را انتخاب و دریافت کنید.

بهترین برنامه گیفت کارت رایگان

تا اینجای مطلب با برنامه‌ها و سایت‌هایی که به شما گیفت کارت رایگان می‌دهند، آشنا شدیم. اما بهترین برنامه گیفت کارت رایگان کدامند؟ اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دقیق‌تری بدهیم، بهتر است سراغ نظرسنجی و استفاده از تجربیات کاربران برویم. در ادامه لیستی از برنامه‌هایی را آورده‌ایم که کاربران توانسته‌اند تعداد گیفت کارت‌های بیشتری از آن دریافت کنند.

  •  برنامه Gift play

از این برنامه می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی، ایکس باکس، اپل و دیگر کمپانی‌های معروف را دریافت کنید. توجه کنید که برای استفاده از این برنامه باید حتما از آی پی آمریکا استفاده نمایید.

  • برنامه ZBD

برای ورود به این برنامه و استفاده از آن به آی پی آمریکا نیاز داریم. پس از ورود به برنامه و کسب امتیاز می‌توانید گیفت کارت‌های مختلفی را به صورت رایگان دریافت کنید.

  • برنامه Star Money

یکی دیگر از بهترین برنامه برای گیفت کارت رایگان ، Star Money است که تا به حال کاربران زیادی توانسته‌اند گیفت کارت‌های رایگان آن را ردیم کنند. حتما برای بن نشدن اکانت‌تان در این برنامه از وی پی ان پولی استفاده کنید تا بتوانید با فعالیت درآن انواع گیفت کارت رایگان را کسب کنید.

  • برنامه OCTO

 مهم‌ترین مزیت این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها این است که هیچگونه محدودیتی برای ایرانی‌ها ندارد. همچنین شما به لطف آخرین اپدیت این برنامه می‌توانید گیفت کارت‌های 10 دلاری کسب کنید؛ بنابراین دیگر لازم نیست برای دریافت گیفت کارت حتما امتیاز بالایی داشته باشید.

سایر راهکار های گرفتن گیفت کارت رایگان

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند!

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند، بازی‌هایی هستند که به کاربران امتیازاتی می‌دهند که می‌توان آن‌ها را به گیفت‌کارت رایگان تبدیل کرد. این امتیازها معمولاً با انجام برخی فعالیت‌ها در بازی، مانند پیروزی در مسابقات، تکمیل مراحل یا دستاوردهای خاص، یا حتی خرید داخل بازی به دست می‌آیند. در ادامه تعدادی از این بازی‌ها را برای شما آورده‌ایم:

  • بازی mistply

یک بازی آنلاین است که با انجام مأموریت‌ها و جمع‌آوری سکه‌ها می‌توانید گیفت‌کارت‌های مختلفی را بدست آورید. برای این کار، ابتدا باید در بازی ثبت‌نام کرده و سپس بازی‌های موجود را انتخاب و اجرا کنید. هر بازی تعدادی سکه به شما می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را با گیفت‌کارت تبدیل کنید.

  • بازی mypoints

یک بازی آنلاین است که در آن با انجام فعالیت‌های مختلف مانند خواندن ایمیل، پاسخ به نظرسنجی‌ها، خرید از سایت‌های مشارکت‌کننده و… امتیاز خواهید گرفت. سپس می‌توانید این امتیازها را به گیفت‌کارت رایگان از کمپانی‌های مختلف تبدیل کنید. برای شروع، باید در وب‌سایت mypoints.com ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری بسازید. سپس می‌توانید بازی را دانلود کرده و امتیاز بگیرید. برای دریافت گیفت رایگان باید حداقل ۳۹۰ امتیاز داشته باشید.

  • بازی Call of Duty

شما نمی‌توانید مستقیماً از طریق بازی کال آف دیوتی گیفت‌کارت رایگان بگیرید؛ اما می‌توانید با استفاده از کدهای تقدیمی، جوایزی را بدست آورید که ممکن است شامل گیفت‌کارت باشند. روش دیگری که می‌توانید انجام دهید، استفاده از سایت pointsprizes.com است. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که با انجام وظایف مختلف امتیاز جمع‌آوری کنید و با استفاده از آن امتیازها گیفت‌های کارت‌های مختلفی بگیرید. توجه داشته باشید که این روش‌ها ممکن است در آینده تغییر کنند و گیفت‌کارت‌های رایگان ممکن است در دسترس نباشند.

  • بازی Long game

The Long Game یک بازی موبایلی است که شما را وسوسه می‌کند با سرمایه‌گذاری در حساب بانکی خود و برنده‌شدن جوایز نقدی و گیفت‌کارت رایگان در قرعه‌کشی‌ها و چالش‌های مختلف شرکت کنید. با انجام فعالیت‌های مختلف در بازی می‌توانید امتیازهایی به نام Coins بدست آورید. هنگامی که به‌اندازه کافی سکه جمع‌آوری کردید، به فروشگاه بازی بروید و گیفت‌کارت موردنظر خود را انتخاب کنید. مقدار سکه موردنیاز برای هر کارت هدیه به ارزش آن بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، یک کارت هدیه ۵ دلاری از آمازون به ۱۵۰۰ سکه نیاز دارد.

  • بازی Swagbucks

Swagbucks یک وب‌سایت و اپلیکیشن است که برای فعالیت‌های آنلاین مختلف مانند پاسخ به نظرسنجی‌ها، تماشای ویدئو، بازی‌کردن، خرید آنلاین و مرور وب به کاربران خود امتیاز می‌دهد. پس از جمع‌آوری امتیاز کافی، می‌توانید به فروشگاه Swagbucks بروید و گیفت‌کارت رایگان موردنظرتان را انتخاب کنید. تعداد امتیاز موردنیاز برای هر گیفت‌کارت بستگی به ارزش آن دارد. به‌عنوان‌مثال، یک کارت هدیه ۵ دلاری از آمازون به ۵۰۰ امتیاز نیاز دارد.

  • بازی Publishing clearing house

Publishing clearing house یا PCH یک شرکت معتبر است که انواع جوایز نقدی و غیرنقدی را در اختیار برندگان قرعه‌کشی قرار می‌دهد. شما می‌توانید با انجام بازی‌های آنلاین و مینی گیم‌ها در وب‌سایت یا اپلیکیشن PCH امتیاز و توکن به دست آورید و از آن‌ها برای ورود به قرعه‌کشی‌های مختلف استفاده کنید. یکی از جوایزی که می‌توانید با واردشدن به قرعه‌کشی PCH برنده شوید، کارت‌های هدیه رایگان از برندهای مختلف است. برای گرفتن گیفت کارت رایگان با بازی کردن باید به وب‌سایت یا اپلیکیشن PCH رفته، در قسمت Sweepstakes یا Instant Games، گیفت‌کارت موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس شرایط و ضوابط قرعه‌کشی را رعایت کنید. برخی از این قرعه‌کشی‌ها نیاز به پرداخت یا خرید محصولات دارند، درحالی‌که برخی دیگر رایگان هستند. شما باید شرایط هر قرعه‌کشی را بادقت بخوانید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید شرکت کنید یا نه!

سایر راهکار های گرفتن گیفت کارت رایگان

با رشد و پیشرفت تکنولوژی امروز، این امکان برای شما وجود دارد تا به طرق مختلفی گیفت کارت‌های رایگان را به دست آورید. آیا می‌دانستید که اینستاگرام، ربات تلگرام و بازی کردن نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا به هدایای خوبی مثل گیفت کارت رایگان دست یابید؟ حتی می‌توان به دریافت رایگان گیفت کارت با تماشای ویدیو پرداخت. در ادامه به دریافت گیفت کارت به طریق هر یک از این روش‌های گفته شده پرداخته می‌شود.

دریافت گیفت کارت رایگان از اینستاگرام

بدست آوردن گیفت کارت رایگان از اینستاگرام ممکن است به نظر برسد که به سادگی انجام می‌شود، اما باید به مراحل مختلف توجه داشته باشید. در زیر، مراحلی را که می‌توانید برای دریافت گیفت کارت رایگان از اینستاگرام دنبال کنید، توضیح داده می‌شود:

  • پیگیری برندها و کمپانی‌ها

بسیاری از برندها، کمپانی‌ها و صفحات تجاری در اینستاگرام مسابقات و قرعه‌کشی‌های مختلفی برگزار می‌کنند و گیفت کارت‌های رایگان هدیه می‌دهند. بنابراین، ابتدا باید به دنبال کردن این صفحات پرداخته و سپس به گیفت کارت مورد نظر برسید.

  • شرکت در مسابقات

بعد از دنبال کردن این صفحات، شما باید در مسابقات و قرعه‌کشی‌های آنها شرکت کنید. معمولاً برای شرکت، شما باید یک سری اقدامات را مانند لایک کردن و کامنت گذاشتن روی تصاویر انجام دهید،  یا پست‌های آن‌ها  را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید که در مسابقه شرکت کنند.

  • پیروزی در مسابقات

 اگر شانس به شما رو آورد و شما برنده مسابقه شوید، باید توجه داشته باشید که چگونه جایزه به شما تحویل می‌شود. بسیاری از برندهای محبوب، هدایا و جوایز خود را به صورت گیفت کارت ارائه می‌دهند.

گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان با بازی کردن

بازی های که گیفت کارت رایگان می دهند، یکی از روش‌های مناسب برای رسیدن به کارت هدیه مورد نظر است. برای دریافت گیفت کارت‌های رایگان از طریق بازی کردن، شما می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

  • انتخاب بازی‌های معتبر

 ابتدا باید بازی‌های معتبر و معروفی را انتخاب کنید که امکان کسب جوایز و امتیازات رایگان را ارائه می‌دهند. معمولاً بازی‌های آنلاین چنین امکاناتی را دارند.

  • ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری

 برای شرکت در بازی‌ها و کسب امتیازات، باید حساب کاربری در بازی ایجاد و به عنوان یک بازیکن ثبت‌نام کنید.

  • شرکت در مسابقات و وظایف

 بسیاری از بازی‌ها مسابقات و وظایف روزانه یا هفتگی دارند. شما باید در این مسابقات شرکت کنید یا وظایف را انجام دهید تا به امتیازات مورد نظر برسید.

  • کسب امتیازات و جوایز

با انجام وظایف و شرکت در مسابقات، شما امتیازات یا جوایز اختصاصی بازی را کسب خواهید کرد.

گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان با بازی کردن

ربات تلگرام گیفت کارت رایگان

کسب درآمد از طریق ربات‌های تلگرام ممکن است به شکل‌های مختلفی انجام شود. اما باید توجه داشته باشید که بیشتر این روش‌ها نیازمند زمان، تلاش و استراتژی‌های مناسب هستند. در ادامه، تعدادی از روش‌هایی که ممکن است به شما امکان کسب گیفت کارت رایگان از ربات تلگرام را فراهم آورد، آورده شده است:

  • تبلیغات در ربات‌های تلگرام

اگر دارای یک ربات تلگرام با تعداد زیادی اعضا هستید، می‌توانید با ارائه فضای تبلیغاتی به شرکت‌ها و کسب‌وکارها درآمد کسب کنید و درآمد خود را به صورت گیفت کارت دریافت نمایید.

  • فروش کالاها یا محصولات

می‌توانید کالاها یا محصولاتی را که توسط دیگران تولید یا توزیع می‌شوند را در ربات‌تان معرفی کنید و گیفت کارت هدیه بگیرید.

  • ارائه محتوای اختصاصی

می‌توانید محتوای اختصاصی نظیر مقالات، تصاویر یا ویدیوها را در ربات‌تان ارائه کرده و از کاربران برای دسترسی به آنها هزینه بگیرید. دریافت این هزینه‌ها می‌تواند به صورت کارت هدیه باشد.

  • جذب اعضا

در ربات تلگرام تعداد زیادی اعضا جذب کنید و  با همکاری با برندها تبلیغات متاسب قرار دهید و به عنوان پاداش گیفت کارت دریافت کنید.

نکات مهم برای گرفتن گیفت کارت رایگان!

گرفتن گیفت کارت رایگان ممکن است جذاب باشد، اما باید به نکات مهمی توجه کنید تا از احتمالات و مشکلات امنیتی جلوگیری نمایید. به نکات مهم برای گرفتن گیفت کارت‌های رایگان توجه کنید:

  • از منابع معتبر استفاده کنید

برای دریافت گیفت کارت‌های رایگان، از منابع معتبر و رسمی استفاده کنید. فروشگاه‌ها، وب‌سایت‌های تخصصی و برندها معمولاً به عنوان جایزه گیفت کارت رایگان ارائه می‌دهند.

  • وارد نکردن اطلاعات شخصی

هرگز اطلاعات شخصی حساسی مانند شماره تلفن، کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی خود را به عنوان بخشی از درخواست گیفت کارت رایگان ارسال نکنید.

  • مطالعه مقررات و شرایط

پیش از شرکت در مسابقات یا برنامه‌های مختلف، مقررات و شرایط را به دقت مطالعه کنید تا بدانید چگونه باید پ جایزه را دریافت کنید.

  • توجه به اعتبار گیفت کارت

ممکن است گیفت کارت‌ها مهلت داشته باشند. بنابراین، به مهلت‌ها و زمان‌بندی‌ها توجه و به موقع از گیفت کارت خود استفاده کنید.

بهترین راه بدست آوردن گیفت کارت چیست؟

استفاده از گیفت کارت در پلتفرم‌های مختلف فرصت‌های بی‌پایانی را برای کاربران ایجاد می‌کند. با نصب برنامه‌های مختلف و انجام فعالیت‌های گوناگون از جمله تماشای فیلم، تکمیل نظرسنجی‌ها، جستجوی اینترنتی و شرکت در بازی‌ها ومسابقات افراد می‌توانند امتیازهای خود را افزایش دهند. سپس، با تبدیل این امتیازها به گیفت کارت‌ به خدمات و کالاهای موردنیاز خود دسترسی یابند. این روش البته محدودیت‌های خاص خود را نیز دارد و برای کسب گیفت کارت رایگان، نیاز به زمان و تلاش زیادی می‌باشد. اما با خرید گیفت کارت، این فرآیند به سادگی و سرعت بیشتری انجام می‌شود و افراد می‌توانند بدون صرف زمان طولانی و با هزینه کمتر به انواع گیفت کارت‌ها دسترسی یابند تا از خدمات موردنیاز خود بهره‌مند شوند. 

گیفت رایگان یا پولی؟!

گرفتن گیفت کارت‌ رایگان از طریق مسابقات آنلاین، نظرسنجی‌ها، برنامه‌های مختلف فروشگاهی، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های کامپیوتری روی موبایل می‌تواند یک راه جذاب و اقتصادی برای کسب جوایز و گیفت کارت‌های رایگان باشد. انتخاب شما بستگی به نیازهای شخصیتان دارد. همچنین، باید به امنیت و اعتبار منابعی که از آنها گیفت کارت رایگان دریافت می‌کنید توجه داشته باشید. انتخاب گیفت کارت رایگان یا پولی بستگی به الویت‌های شما دارد و هر یک دارای مزایای خاص خود می‌باشتد. اگر می‌خواهید هر چه سریعتر به گیفت کارت برسید می‌توانید با صرف هزینه گیفت کارت خود را خریداری و آن را به صورت آنی دریافت کنید.

اگر نمی‌خواهید برای داشتن گیفت کارت مبلغی پرداخت کنید با شرکت در برنامه‌ها و بازی‌های مختلف امتیازهای خود را بالا برده و آن را به صورت گیفت کارت دریافت کنید.  با خواندن این مقاله آموختید نحوه دریافت گیفت کارت رایگان چگونه است، دانلود نرم افزار گیفت کارت رایگان چه کمکی در این زمینه به ما می‌‌کند، برنامه های گیفت کارت رایگان کدامند و بهترین روش گرفتن گیفت کارت رایگان کدام است. در صورتی که در زمینه خرید گیفت کارت و استفاده از آن سوالی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...