دانستنی های گیفت کارت

آموزش دریافت گیفت کارت آمازون رایگان

آموزش دریافت گیفت کارت آمازون رایگان

گیفت کارت، کارت هدیه‌ای است که شما می‌توانید با داشتن آن از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند آمازون، گوگل پلی و …، بدون نیاز به کارت‌های بانکی خرید کنید و حتی از تخفیف‌های زیادی بهره‌مند شوید. Amazon یکی از سایت‌های معروف جهانی است که در کنار عرضه کالا و خدمات‌رسانی به مشتریان خود، با ارائه گیفت کارت‌های آمازون، عملیات پرداخت را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. به همین خاطر مشتریان همیشگی و وفادار این فروشگاه، به دنبال راه‌های دریافت گیفت کارت آمازون رایگان هستند تا بتوانند خریدهای بیشتری انجام دهند. با ما همراه باشید تا در ادامه، راه‌های مختلف دریافت رایگان گیفت کارت آمازون از طریق نصب اپلیکیشن‌های معتبر مانند Gift Wallet ،iPoll ،Swagbucks و سایر روش‌های گرفتن کارت هدیه رایگان آمازون را معرفی کنیم.

آیا گرفتن گیفت کارت آمازون رایگان امکان پذیر است؟

درحال حاضر فروشگاه‌های بزرگ مانند آمازون برای افزایش فروش خود، گیفت کارت‌های رایگان را از روش‌های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، تا افراد را برای خرید بیشتر تشویق نمایند. از طرف دیگر مشتریان وفادار به برند Amazon هم به دلیل استفاده زیاد از گیفت‌کارت‌ها و تعداد خریدهای اینترنتی بالا، به دنبال دانلود رایگان گیفت کارت آمازون هستند.
اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و هنوز موفق به یافتن روشی برای دریافت رایگان گیفت‌کارت آمازون نشده‌اید، این نوید را به شما می‌دهیم که گرفتن گیفت کارت آمازون به صورت رایگان کاملا امکان‌پذیر است. اما در نظر داشته باشید که پلتفرم‌هایی مانند گوگل پلی و آمازون نسبت به گیفت کارت‌های رایگان حساسیت بالایی دارند؛ بنابراین اگر شما از گیفت کارت‌های رایگان استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد که در مواقعی حساب بانکی شما مسدود شود که طبیعتا تبعات آن برعهده خود شما خواهد بود! اما اگر، فرصت و حوصله امتحان کردن اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت گیفت کارت‌ رایگان را ندارید و یا پذیرای ریسک استفاده از آنها نیستید، توصیه می‌کنیم، از خدمات خرید گیفت کارت آمازون ارائه دهندگان معتبر همچون ایرانیکارت استفاده کنید.

 

برای تجربه یک خرید عالی، مطالعه مطلب نحوه خرید از آمازون را از دست ندهید!

 

گرفتن گیفت کارت رایگان آمازون

دریافت گیفت کارت آمازون رایگان از طریق اپلیکیشن

یکی از بهترین روش‌های دریافت گیفت کارت امازون به صورت رایگان، مراجعه به وب سایت و یا برنامه‌هایی است که گیفت‌کارت‌های رایگان معتبر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. کاربران می‌توانند با ورود به این برنامه‌ها، در ازای کسب امتیاز، از گیفت کارت‌های رایگان بهره‌مند شوند. در ادامه ۵ اپلیکیشن کاربردی و معتبر در این رابطه را معرفی می‌کنیم.

1.     اپلیکیشن Swagbucks

اپلیکیشن Swagbucks، یکی از اپ‌های معروف برای دریافت گیفت کارت رایگان امازون است. با ورود به این اپلیکیشن و ثبت نام در آن، شما می‌توانید از طریق 17 روش مختلف مانند پاسخ به سوالات مطرح شده، خرید از فروشگاه‌ها، جستجو، تماشای فیلم و ..، شانس خود را برای دریافت و دانلود رایگان گیفت کارت امازون امتحان کنید.

2.     اپلیکیشن Gift Wallet

یکی دیگر از راه‌های دریافت گیفت کارت امازون رایگان، نصب اپلیکیشن Gift Wallet است. برای این‌کار تنها کافیست، این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و سپس با پرکردن فیلدهای مشخص شده در آن، کد رایگان را برای خرید از فروشگاه آمازون دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری این نرم افزار در رسانه‌های اجتماعی، از امتیاز بیشتری برای دریافت کد رایگان گیفت کارت، بهره‌مند شوید.

3.     اپلیکیشن  iPoll

اگر فکر می‌کنید جز افراد خوش شانسی هستید که در قرعه کشی‌ها، شانس با شما یار است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن ipoll را نصب کنید. با نصب این اپلیکیشن، شما می‌توانید از طریق شرکت در قرعه‌کشی‌هایی که هر سه ماه یک بار انجام می‌شود، برنده 10 هزار دلار شوید و سپس آن را به گیفت کارت آمازون تبدیل کنید.

4.     اپلیکیشن FreeMyApps

یکی دیگر از برنامه‌هایی که خدمات گیفت کارت رایگان را ارائه می‌دهد، اپلیکیشن FreeMyApps است. یکی از نکات جالب این برنامه این است که شما به واسطه نصب و استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها، اعتبار به دست می‌آورید و در نهایت می‌توانید اعتبار خود را به گیفت کارت امازون تبدیل کنید.

5.     اپلیکیشن AppNana

اپلیکیشن AppNana به شما این امکان را می‌دهد تا با دانلود برنامه‌ها و بازی‌هایی که در آن انجام می‌دهید، برای دانلود رایگان گیفت کارت آمازون اعتبار کسب نمایید. همچنین شما می‌توانید تنها با داشتن موجودی 1 دلار، هر نرم افزار پولی را خریداری کرده و سپس از گیفت کارت آمازون رایگان استفاده کنید.

راه های گرفتن گیفت کارت آمازون رایگان

سایر راه های گرفتن گیفت کارت آمازون رایگان

علاوه بر اپلیکیشن‌هایی که در قسمت قبلی مطلب معرفی شدند، راه‌های دیگری هم برای گرفتن گیفت کارت رایگان امازون وجود دارد. 

دریافت گیفت کارت آمازون رایگان از طریق برنامه Perk

اگر به دنبال روش‌های متعدد برای دریافت و دانلود رایگان گیفت کارت امازون در یک برنامه هستید، همین الان نرم افزار perk را دانلود و نصب نمایید. شما در این برنامه می‌توانید از طریق تماشای تبلیغات، تماشای تلویزیون، انجام بازی، جستجوی وب سایت و غیره، امتیاز کسب کرده و به واسطه آن گیفت کارت امازون را به صورت رایگان دریافت نمایید.

از طریق برنامه های دابسمش

گاهی اوقات دریافت گیفت کارت رایگان امازون، راحت‌تر از آن است که فکر می‌کنید. به طور مثال شما می‌توانید با نصب برنامه‌های دابسمش مانند Apptrailers، تنها با دیدن فیلم‌های دابسمش 30 ثانیه‌ای که وقت زیادی هم نمی‌گیرند، گیفت کارت رایگان امازون را دریافت کنید.

همچنین بخوانید: سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان

 

گیفت کارت رایگان Amazon! خوب یا بد؟

دانلود رایگان گیفت کارت آمازون برخلاف تصور خیلی از افراد، کار چندان سختی نیست. همانطور که در این مطلب بیان کردیم، برای دریافت گیفت کارت رایگان امازون تنها به یک گوشی موبایل هوشمند نیاز دارید تا بتوانید از طریق نصب اپلیکیشن‌های مخصوص و در ازای انجام یک سری از اقدامات خواسته شده، گیفت‌کارت رایگان را دریافت نمایید.

همچنین شما هم اگر تجربه‌ای در دریافت گیفت کارت امازون به صورت رایگان دارید، می‌توانید از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. امیدواریم از این مقاله، نهایت بهره را برده باشید. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

پرسش و پاسخ
Request for Quote

برای اینکار تنها کافیست از طریق نصب اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، شانس خود را برای دریافت گیفت کارت رایگان، بالا ببرید.

بله، برخی از اپلیکیشن‌ها در ازای یک سری از اقدامات مانند نصب برنامه، انجام بازی، تماشای فیلم و …، امکان استفاده از گیفت کارت‌های رایگان امازون را به شما می‌دهند. اما به این موضوع توجه داشته باشید که در برخی از مواقع، در صورت استفاده از گیفت کارت رایگان، ممکن است حساب شما از طرف آمازون مسدود شود.

آموزش دریافت گیفت کارت آمازون رایگان
گیفت کارت، کارت هدیه‌ای است که شما می‌توانید با داشتن آن از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند آمازون، گوگل پلی و …، بدون نیاز به کارت‌های بانکی خرید کنید...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام اگه حسابمون رامسدود کرد دیگر نمی‌توانیم حساب را ازمسدودی دربیاریم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای حل این مشکل، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:
      1- با تیم پشتیبانی آمازون تماس بگیرید. از طریق صفحه تماس با ما یا بخش پشتیبانی در وب‌سایت آمازون، می‌توانید درخواست کمک کنید و دلیل مسدودی حساب خود را بپرسید.
      2- چک کنید که آیا به شما ایمیلی از طرف آمازون ارسال شده است یا نه. ممکن است در این ایمیل دلیل مسدودی حساب شما ذکر شده باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. من دنبال راهی برای کسب کارت هدیه میگردم .ممنون از اطلاعاتتون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...