دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس

بازی‌های ویدیویی به قدری جذاب شده‌اند که همه را شیفته خود کرده‌اند. گرافیک بالای بازی‌ها و داستان‌های جذاب بازی‌های کمپانی ایکس باکس، همه افراد را ترغیب می‌کنند که سراغ بازی‌های ویدیویی بروند. برای اینکه بتوانید با کنسول‌ها بازی کنید و به ویدیوگیم‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید، باید اشتراک بخرید. در ایران، می‌توانید با خرید گیفت کارت‌ های مختلف، اشتراک مدنظرتان را تهیه کنید.

اما به غیر از خرید مستقیم این کارت ها، شما می‌توانید از راه گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس نیز به بازی‌های این کنسول دسترسی داشته باشید. در ادامه، قرار است یاد بگیریم که چگونه می‌توانیم 

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس

گیفت کارت‌ها، کارت‌های اعتباری جذابی هستند که امکان پرداخت و خرید امکانات و محصولات کمپانی‌های بازی مورد علاقه ما را تسهیل می‌کنند. گیفت کارت‌ها اعتبارهای مختلفی داشته و بر اساس اعتبار آن‌ها می‌توان پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای داشت. با مطالعه مطلب انواع گیفت کارت ایکس باکس، می‌توانید با هر یک از آن‌ها و کاربردهایشان بیشتر آشنا شوید.

برای دریافت گیفت کارت رایگان ایکس باکس، سه راه پیش روی شماست. شما می‌توانید از طریق سایت مایکروسافت، گیفت کارت رایگان را دریافت کنید؛ همچنین اپلیکیشن‌های مختلف و سایت PointsPrizes، دو روش دیگر برای تهیه این گیفت کارت رایگان است. هر سه روش را در ادامه، بررسی خواهیم کرد. با ایرانیکارت همراه باشید.
در مراحل بعدی، اگر قصد خرید گیفت کارت ایکس باکس بدون کارمزد در مبالغ مختلف را دارید، می توانید از خدمات ایرانیکارت در حوزه گیفت کارت و سایر کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید.

  • از طریق سایت مایکروسافت

نحوه دریافت گیفت کارت رایگان ایکس باکس از طریق سایت مایکروسافت

با کمک سایت مایکروسافت ریواردز، می‌توانید گیفت کارت لایو گلد 48 ساعته ایک باکس را به صورت رایگان دریافت کنید.

مرحله اول

برای دریافت این کارت، باید وارد سایت https://www.xbox.com/en-US/live شوید. بعد وارد اکانت کاربری خود در ایکس باکس شوید. البته، اکانتی که از طریق آن، تا به حال لایو گلد را فعال نکرده باشید. این نکته را فراموش نکنید که اگر اکانت پی پال نداشته باشید، نمی‌توانید از این طریق برای دریافت کوپن رایگان ایکس باکس، اقدام کنید.

زمانی که وارد شدید، روی عکستان کلیک کنید. منویی کشویی برای شما باز می‌شود. روی گزینه Microsoft account کلیک کنید تا وارد صفحه‌ای، مانند عکس زیر شوید. در این صفحه، روی گزینه Services & subscriptions کلیک کنید.

مرحله دوم

برای دریافت این کارت در این مرحله باید سراغ گزینه Try Xbox Live Gold بروید. با انتخاب این گزینه، می‌توانید به صورت 48 ساعت و رایگان، از این سرویس ایکس باکس استفاده کنید. اگر همچین گزینه‌ای را نمی‌بینید، به این معناست که قبلا این کوپن رایگان را استفاده کرده‌اید و دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

مرحله سوم

در قسمت بعدی باید روی گزینه Gold – 1 Month FREE Trial کلیک و بعد دکمه Next را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله، ممکن است از شما خواسته شود دوباره وارد حساب کاربری‌تان شوید. برای این کار، کافیست اطلاعات لازم را وارد کنید. اگر دوباره از شما خواسته شد که حسابتان را تایید کنید، باید شماره تلفنی را وارد کنید که می‌خواهید کد تأیید برای آن ارسال شود. روی دکمهSend code  کلیک و بعد آن را وارد کنید. سپس، روی گزینه Add a Payment Option بزنید و اطلاعات حساب بانکی یا پی پال خود را اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله، باید شماره کارت، کد امنیتی، نام، تاریخ انقضا و کد پستی خود را وارد کنید. با این روش، موفق به دریافت گیفت کارت ایکس باکس رایگان شدید.

  • از طریق سایت PointsPrizes

روش دوم برای دریافت گیفت کارت رایگان ایکس باکس، استفاده از سایت پوینت پرایز است. این سایت، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های فروش گیفت کارت است. با کمک این سایت و انجام دستورالعملی که در ادامه آورده‌ایم، می‌توانید گیفت کارت رایگان xbox را به دست بیاورید.

برای شروع، ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت پوینت پرایز بسازید. این سایت را باز کنید و در همان صفحه اول، ایمیل خود را وارد کنید. بعد روی گزینه Creat Account کیک کنید.

حالا که وارد حساب کاربری‌تان شده‌اید، روی گزینه داشبورد کلیک کنید.

در داشبورد، جدول چهارخانه‌ای را مشاهده می‌کنید که امتیاز شما را مشخص می‌کند. در قسمت شماره 1،  مجموع امتیازهای شما آورده شده است. شماره 2، مقدار امتیازی را نشانتان می‌دهد که از طریق دعوت کردن دوستانتان به دست آورده‌اید. شماره 3، امتیازاتی را نمایش می‌دهد که به گیفت کارت تبدیل شده‌اند. شماره 4، برای امتیازاتی است که از طرف سیستم پوینت پرایز، بلاک شده‌اند. در پنجمین قسمت، یک لینک وجود دارد که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا 10 درصد امتیاز آن‎ها را به دست بیاورید. با این روش، امتیازی از دوستانتان، کسر نمی‌شود.

حالا برای اینکه بتوانید کوپن رایگان ایکس باکس بگیرید، باید به قسمت Earn Point بروید تا امتیاز کسب کنید.

وقتی امتیازهای شما به حد کافی رسید، برای دریافت گیفت کارت ایکس باکس سراغ قسمت Claim Prizes بروید و گیفت کارت ایکس باکس مدنظرتان را انتخاب کنید. کد گیفت کارت، برای ایمیلتان ارسال خواهد شد.

اگر تا به حال از کوپن‌ها در این سایت استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با لیست کوپن‌های زیر، حدودا 500 امتیاز بگیرید و بعد با آن گیفت کارت را تهیه کنید.

برای استفاده از کوپن‌ها، روی Use Coupons کلیک کنید و به قسمت Enter Coupon بروید. در آنجا، کد کوپن را وارد کنید و بعد روی Redeem بزنید. برای مشاهده مقدار پوینت باید به قسمت Dashboard بازگردید.

  • از طریق اپلیکیشن

آخرین راه برای دریافت گیفت کارت رایگان ایکس باکس، از راه اپلیکیشن است. بعضی از اپلیکیشن‌ها، در ازای انجام کارهایی مشخص مانند پر کردن پرسشنامه یا دیدن ویدیوهای تبلیغی به شما جایزه می‌دهند. بعضی از این جایزه‌ها، گیفت کارت ایکس باکس است. به عنوان مثال، با اپلیکیشن Swagbucks می‌توانید گیفت کارت ده دلاری ایکس باکس را بگیرید. تنها باید، پرسشنامه‌هایی را پر کنید که این اپلیکیشن برای شما می‌فرستد.

Mistplay یکی دیگر از این اپلیکیشن‌هاست. این برنامه از شما می‌خواهد تا اپلیکیشن‌های جدیدی که معرفی می‌کند را روی گوشی نصب و با آن‌ها کار کنید یا بازی‌های مختلف را انجام بدهید. به ازای انجام دادن این کارها، Mistplay به شما گیفت کارت رایگان ایکس باکس هدیه می‌دهد.

MobileXpression می‌خواهد بداند مردم در چه سایت‌های بیشتر جست‌وجو می‌کنند. این اپلیکیشن برای تحقیقات درباره موضوعات ترند بین مردم، طراحی شده است. بعد از آنکه نصبش کردید، از شما می‌خواهد پرسشنامه‌هایی را پر کنید یا کارهای مختلفی را انجام بدهید. با انجام آن‌ها، می‌توانید گیفت کارت رایگان ایکس باکس، هدیه بگیرید.

کلام آخر

سه راه مختلف برای دریافت گیفت کارت رایگان ایکس باکس را مرور کردیم. ایکس باکس یک کنسول بازی با بازی‌های خارق‌العاده است که شما را به وجد می‌‎آورد. شما می‌توانید از طریق سایت ایرانیکارت، بدون هیچ دردسر و زحمتی، گیفت کارت‌های ایکس باکس را تهیه کنید و از بازی‌های آن، نهایت لذت را ببرید.

شما می‌توانید گیفت کارت رایگان ایکس باکس را از طریق سایت مایکروسافت، سایت PointsPrizes و اپلیکیشن‌های مختلف دریافت کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...