دانستنی های گیفت کارت

حل مشکل گیفت کارت مایکروسافت

حل مشکل گیفت کارت مایکروسافت

مشکل گیفت کارت مایکروسافت، چیزی نیست که بخواهد دل نگرانتان کند! پس از خرید گیفت کارت و استفاده از آن، این ارورها ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهند که هرکدام راه چاره دارند. ارور و مشکل گیفت کارت مایکروسافت به دلایل مختلفی مانند ایراد سایت مایکروسافت یا فروشنده، ریدیم کد، ریجن کارت و.. رخ می‌دهد. اگر شما هم هنگام استفاده از این گیفت کارت با خطا مواجه شدید، هیچ نگران نباشید؛ در این مطلب لیستی از ارورها یا خطاهایی را آماده کرده‌ایم که ممکن است هنگام استفاده از گیفت کارت برایتان پیش بیاید. این لیست شامل ارورهای مختلف و راه‌حل‌هایی برای رفع کردن آن‌هاست. در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید.

لیست خطاهای رایج گیفت کارت مایکروسافت

هنگام مواجه با مشکل گیفت کارت مایکروسافت، نگران نباشید؛ خونسردی خود را حفظ کنید و سپس با استفاده از این لیست، علت خطا را جویا شده و آن را رفع کنید. برای اینکه بتوانید بدون دردسر، از گیفت کارتتان استفاده کنید، حتما و حتما از سایت‌های معتبر، مانند ایرانیکارت گیفت کارت بخرید.

پیش از شروع مطلب، توصیه می‌کنیم مطالعه مقاله مایکروسافت آژور چیست را نیز از دست ندهید!

 

  • ارور  The code was already redeemed

این ارور به شما می‌گوید که از کد گیفت کارت شما، قبلا استفاده شده است. یعنی قبلا یک حساب کاربری، با این کد شارژ شده است. برای رفع این ارور، ابتدا مطمئن شوید که کد را درست وارد کرده‌اید. بعد بررسی کنید کدی که در دستتان است، قبلا برای حساب کاربری دیگری، استفاده نکرده‌اید. پس از بررسی این دو مورد، بهتر است به سایتی پیام بدهید که از آن، گیفت کارت را خریده‌اید. از پشتیبانی سایت بخواهید کد گیفت کارت جدیدی را در اختیارتان قرار بدهد.

ارور های گیفت کارت مایکروسافت

  • ارور  The code wasn’t found

دیدن این خطا هنگام ردیم کردن اکانت، به این معناست که همچین کدی وجود ندارد. زمانی که این اخطار را می‎بینید، به احتمال خیلی زیاد، کد را اشتباه وارد کرده‌اید. پس یک بار دیگر با دقت و حوصله، کد را وارد کنید. اگر از درست بودن کد مطمئن هستید، پس باید سراغ سایتی بروید که گیفت کارت را از آن تهیه کرده‌اید. به احتمال زیاد، کدی که در دست دارید، تقلبی است.

دقت کنید که در هیچ یک از کدهای گیفت کارت‌های مایکروسافت از کاراکترهای A، E، I، O، U، L، S، 1 و 5 استفاده نشده است. کد را یکبار دیگر بخوانید تا بتوانید اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص بدهید.

 

  • ارور  Your token contains invalid characters . only A-Z and 0-9

کد را اشتباه وارد کرده‌اید. هنگام وارد کردن کد، دستتان به کارکتری خورده است که در کدهای گیفت کارت مایکروسافت نیست. مثلا اشتباهی، فاصله یا خط تیره را زده‌اید. این مشکل گیفت کارت مایکروسافت، اصلا پیچیده نیست. کافیست یکبار دیگر، با دقت و تمرکز، کد را وارد کنید تا ارور حل شود.

 

ایرانیکارت، مجموعه جذاب و بزرگی از گیفت کارت اپلیکیشن، بازی و پرداخت آنلاین را ارائه می‌دهد! مشاهده این محصولات را از دست ندهید!

 

  • ارور  help Something happened on our end. Waiting a bit might

این ارور به تنظیمات حساب کاربری و ریجن گیفت کارت شما برمی‌گردد. اگر این ارور را می‌بینید، یعنی حساب کاربری شما با ردیم گیفت کارت مایکروسافت همخوانی ندارد. پس، آی پی شما با کشور مبدا گیفت کارت یکسان نیست. برای رفع این مشکل، آی پی خود را همانند آی پی حساب کاربری و گیفت کارتتان کنید.

 

  • ارور  You Can’t use card for subscription

این ارور به شما می‌گوید که نمی‌توانید حساب کاربری‌تان را شارژ کنید. چرا؟ زیرا حساب کاربری شما، همچنان اشتراک دارد و شما نمی‌توانید دوباره آن را شارژ کنید. باید صبر کنید، تا شارژ حسابتان تمام شود و بعد آن را دوباره شارژ کنید.

 

  • ارور  The code hasn’t been activated

اگر این ارور را می‌بینید، به سایتی پیام بدهید که از آن، گیفت کارتتان را تهیه کرده‌اید. این مشکل گیفت کارت مایکروسافت، به سایت فروشنده برمی‌گردد. برای حل این مشکل، چاره‌ای جزء تعویض کردن گیفت کارتتان ندارید. پس، از پشتیبانی سایت بخواهید مشکل را برایتان رفع کند. اگر می‌خواهید در آینده به این دست از مشکلات برنخورید، باید از سایت‌های معتبر خرید کنید.

ارور های گیفت کارت مایکروسافت

  • ارور  The code is for a pre-paid subscription

آرامش خود را حفظ کنید. مشکل نه از شماست و نه از کد گیفت کارتتان! مشکل از سایت مایکروسافت است. بعضی وقت‌ها، مشکلاتی در سایت مایکروسافت پیش می‌آید و به بعضی از حساب‌های کاربری، اجازه خرید نمی‌دهد. برای حل این مشکل، باید برای مدتی صبر و دوباره امتحان کنید. حداقل یک یا دو ساعت زمان بدهید.

 

  •  ارور   Code not found. Try re-entering it. if that does work contact the merchant

کدی که وارد کرده‌اید مشکلی دارد. یک بار دیگر با دقت کد را وارد کنید. اگر هنوز با این ارور مواجه می‌شوید، باید با سایتی تماس بگیرید که گیفت کارت را از آن تهیه کرده‌اید و از پشتیبانی بخواهید، مشکل را برطرف کند. همیشه و همیشه، قبل از خرید گیفت کارت، سایت مدنظر را بررسی کنید. هیچ وقت از سایت‌های نامعتبر خرید نکنید و فریب آن‌ها را نخورید.

 

  • ارور  Check the instructions that came with your code. You might need to redeem it on a different web page

این ارور به شما می‌گوید که یک روش دیگر را برای ردیم کردن کارتتان استفاده کنید. این مشکل گیفت کارت مایکروسافت، با تغییر روش ردیم حل می‌شود. یا از طریق اپلیکیشن ایک باکس و یا از طریق کنسول ایکس باکس، کد را ردیم کنید. به یاد داشته باشید کدهای دو روزه و چهارده روزه ایکس باکس را باید حتماً از طریق اپلیکیشن ایکس باکس ردیم کنید.


راه حل شما برای رفع ارورهای گیفت کارت مایکروسافت چیست؟

در این مقاله، لیستی از ارورهایی را مرور کردیم که هنگام ردیم کردن گیفت کارت مایکروسافت، ممکن است با آن‌ها رو‌به‌رو شوید. بروز ایراد، هنگام ریدیم گیفت کارت مایکروسافت طبیعی است! فقط خونسردی خود را حفظ کنید و دنبال علت و حل مشکل باشید. خیلی وقت‌ها، با دوباره وارد کردن کد، مشکل به سرعت حل می‌شود. با توجه به این موضوع، در این مطلب لیستی از پرتکرارترین ارورها و مشکلات ریدیم گیفت کارت مایکروسافت را مرور کردیم، راه حل شما برای رفع این مشکلات چیست؟ سوالات و تجربیات خود را در این زمینه برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

موارد مختلفی می‌تواند باعث بروز خطای گیفت کارت مایکروسافت شود. یکی از عوامل رایج، درست وارد نکردن کد گیفت کارت است. حتما هنگام وارد کردن کد گیفت کارت، دقت کافی به خرج بدهید. همینطور، از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا دچار مشکلات متعدد نشوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...