اکانت های خارجی

بهترین سرویس پخش فیلم و سریال اینترنتی:هولو یا نتفلیکس ؟

بهترین سرویس پخش فیلم و سریال اینترنتی:هولو یا نتفلیکس ؟

نتفلیکس پادشاه سرویس های پخش فیلم و سریال لقب گرفته  است ولی آیا میتواند با هولو رقابت کند و خود را تبدیل به بهترین سرویس پخش فیلم و سریال اینترنتی کند؟!بر طبق گزارشی که در سال 2019 منتشرشد، نتفلیکس به واسطه چند فیلم و سریال موفق، اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد ولی آیا میتواند زیر سایه سرویس هولو قد علم کند؟ با بررسی و مقایسه این دو سرویس را در این یادداشت مطالعه فرمایید. با ایرانیکارت همراه باشید.

مقایسه هولو و نتفلیکس

برتری های هر کدام از این سرویس ها

نتفلیکس، بیشتر از هر چیزی محبوبیت خود را مدیون به آرشیو وسیع از فیلم و سریال های به روز و همچنین مرتب سازی محتوای خود بر طبق سلیقه مخاطب خود است. ضعف این سرویس میتوان به پشتیبانی نکردن از تلویزیون زنده و همچنین پشتیبانی نکردن از بعضی از سریال های محبوب است.

هولو، در مقابل، در قسمت تلویزیون زنده عملکرد درخشانی را دارد! به قابلیت به روز رسانی لحظه ای فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی. قیمت تمام شده به صرفه تری دارد و همچنین برنامه های ویژه اش همیشه دایر است. تنها قسمتی از این سرویس که در ذوق مخاطب میزند، قسمت تبلیغ های آن است که بر روی تجربه کاربر تاثیر منفی میگذارد ولی خب شما میتوانید با ساخت اکانت پریمیوم از شر آنها راحت شوید و به خوبی از بهترین سرویس پخش فیلم و سریال و همچنین تلویزیون زنده اینترنتی دنیا، لذت ببرید.

خدمات پرداخت ارزی

ویژگی ها Netflix Hulu
مجموعه های اختصاصی دارد دارد
پشتیبانی از تلویزیون زنده ندارد دارد
کیفیت فوق العاده پخش دارد دارد
فضای ضبط برنامه ها ندارد دارد
برخی اوقات هزینه بیشتر ندارد دارد

بین این دو سرویس تفاوت های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آنها ممکن است به شما کمک کند که نسبت به نیاز های خود بهترین سرویس را انتخاب کنید. برای شروع ، نتفلیکس بایگانی بزرگتری دارد، در حالی که هولو از نظر تعداد نمایش های جدید تلویزیونی پیشگام است. اگر می خواهید یک سریال قدیمی را تماشا کنید که به پایان رسیده است ، نتفلیکس انتخاب بهتری است. از این گذشته ، نتفلیکس آرشیوی دارد که به طور مداوم در حال افزایش است و شامل همه ژانرها می شود. از طرف دیگر ، هولو گزینه بهتری خواهد بود اگر نمیخواهید حتی لحظه ای تماشای قسمت جدید سریال مورد نظر خود را به تعویق بیاندازید!

مقایسه هولو و نتفلیکس

پلن ها و انتخاب های شما

در زمان سفارش اکانت سرویس هولو ، شما میتوانید چند نوع پلن را با توجه به نیاز خود انتخاب فرمایید. میتوانید از HBO استفاده کنید و یا انتخاب خود را به تلویزیون زنده تخصیص دهید. هر دو این سرویس ها وب سایت هایی با فضای بسیار دوستانه ای دارند و مطمئن باشید که در عرض چند ثانیه آنچه را که لازم دارید پیدا خواهید کرد. با این حال ، هولو تضمین می کند که با استفاده مکرر از سایت ، صفحه اصلی انتخاب های شما را به خاطر می آورد و آنچه را که دوست دارید به شما می دهد. همچنین امکان ورود به سیستم از طریق فیس بوک را فراهم می کند تا بتوانید دوستانتان را تماشا کنید و برنامه های مورد علاقه تان را به اشتراک بگذارید.

هم اکنون شما میتوانید نسبت به نیاز خود سرویس مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. تا بحال از این سرویس ها استفاده کرده اید؟ بنظر شما بهترین سرویس پخش فیلم و سریال کدام است؟

هولو یا نتفلیکس؟
کدام سرویس برای من مناسب تر است؟
Request for Quote

سرویس هولو از پخش تلویزیون زنده پشتیبانی میکند

نتفلیکس؛ نتفلیکس سرویس Netflix for Kids ارایه میدهد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...