حساب های بین المللی

دریافت شماره کارت پی پال فیک

دریافت شماره کارت پی پال فیک

پی پال یک سایت و شبکه آمریکایی است. با داشتن یک شماره پی پال فیک، می‌توانید کارهای مالی الکترونیک خود را به راحتی انجام بدهید. شبکه مالی ایران به دلیل تحریم‌ها به شبکه مالی جهانی متصل نیست؛ به همین دلیل کاربران مقیم ایران برای انجام کارهای ارزی بین‌المللی خود مانند خرید از سایت‌های خارجی، انتقال پول به حساب شرکت خارجی، خرید انواع بلیط، خرید اشتراک سایت‌های خارجی و حتی رزرو هتل، به یک کردیت کارت الکترونیکی نیاز دارند. برای دریافت شماره پی پال فیک می توانید از طریق سایت هایی مانند Fake Name Generator و Fake Details اقدام کنید. در این مقاله درباره شماره حساب پی پال فیک و نحوه دریافت آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

چرا پی پال برای ایرانیان تحریم است؟

چرا همه چیز برای ایرانی‌ها تحریم است؟ پی پال هم جزء آن‌ها! همانطور که در ابتدا گفتیم پی پال یک شرکت آمریکایی است که خدمات ارزی را به صورت الکترونیکی ارائه می‌دهد. به خاطر نوع رابطه‌ای که بین ایران و آمریکا وجود دارد، پی پال دسترسی کاربران مقیم ایران را به سرویس‌های خود محدود کرده است. به همین دلیل، برای اینکه بتوانید با پی پال کارهای ارزی خود را انجام بدهید، باید با روش‌های مختلف، تحریم را دور بزنید.

در حال حاضر حساب کاربران ایرانی در پی پال، در حالت Limited قرار گرفته است. یعنی کاربران ایرانی هیچ استفاده‌ای نمی‌توانند از حساب کاربری خود بکنند. انتقال وجه و حتی خرید کردن نیز محدود است. البته، شما با داشتن یک شماره کارت پی پال فیک، می‌توانید این تحریم را دور بزنید و کارهای ارزی خود را انجام بدهید.

بهترین وب‌سایت‌ های ساخت هویت فیک برای پی پال

بهترین وب‌سایت‌های ساخت هویت فیک برای پی پال

یکی از راه‌های دور زدن تحریم پی پال، ساخت پی پال فیک با هویت جعلی است. با داشتن یک نمونه شماره حساب پی پال، می‌توانید یک حساب کاربری عادی در آن داشته باشید و از خدماتش استفاده کنید. نمونه شماره حساب پی پال، چیزی شبیه یک ایمیل است. tom@gmail.com  یا info@lohrayane.com دو نمونه شماره کارت پی پال هستند. برای اینکه بتوانید با پی پال وجه منتقل کنید، از فرد مقابل شماره اکانت پی پال را درخواست خواهید کرد؛ وی برای شما یک ایمیل مانند بالا می‌فرستد. این آدرس ایمیل، در واقع شماره حساب پی پال اوست. این ایمیل، می‌تواند شامل نام کاربری، اکانت آدی یا شناسه مشتری باشد.

اگر به یک شماره تلفن و آدرس خارجی حقیقی برای همان شماره تلفن دسترسی دارید، به راحتی می‌توانید اکانت پی پال بسازید. برای این کار، پس از مشاهده آموزش ساخت حساب پی پال در ایران، فقط به یک سرور مجازی خارجی نیاز خواهید داشت. اما اگر می‌خواهید شماره کارت یا حساب پی پال فیک بسازید، باید سراغ سایت‌های زیر بروید:

  • Fake Name Generator

این سایت به شما کمک می‌کند که یک هویت جعلی برای اکانت پی پال خود بسازید. در این سایت لیستی از نام‌های جعلی و اطلاعات فردی آن‌ها وجود دارد تا با کمکشان بتوانید در سایت‌های مختلف، ثبت نام کنید. برای هر کدام از این نام‌ها، آدرس، کدپستی، نام خانوادگی، شغل و اطلاعات جعلی دیگری آماده شده است. از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید فرم اطلاعات پی پال را پر کنید و حساب خود را بسازید.

  • Fake Person Generator

سایت دیگری که با کمک آن می‌توانید یک حساب پی پال فیک بسازید، Fake Person Generator است. این سایت نیز به شما هویت جعلی می‌دهد. در این سایت هویت جعلی از جمله بیوگرافی، اطلاعات پاسپورت و ویزا را می‌توانید دریافت کنید.

  • Fake Details

برای ساخت اکانت فیک در پی پال، از فیک دیتیلز نیز می‌توانید کمک بگیرید. با کمک این سایت می‌توانید شماره تلفن و یک آدرس فیک برای آن به دست بیاورید. با این دو مورد، دیگر دردسر چندانی برای ساخت اکانت پی پال نخواهید داشت.

  • FauxID

FauxID  آخرین سایتی است که برای به دست آوردن اطلاعات فیک، می‌توانید از آن استفاده کنید. رابط کاربری این سایت بسیار عالی است. با این سایت، هویت فیک شما ظاهری معتبرتر به دست خواهد آورد. با اطلاعاتی که از این سایت می‌گیرید، در پی پال حساب باز کنید و کارهای ارزی خود را به راحتی پیش ببرید.

نحوه سایت اکانت پی پال فیک

ساخت حساب پی پال با ایرانیکارت

شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های گفته شده در بالا، خودتان حساب پی پال فیک بسازید. اما اگر می‌خواهید در معتبرترین کشورهای جهان حساب پی پال داشته باشید و بتوانید اکانت خود را به راحتی وریفای کنید، می‌توانید سراغ ایرانیکارت بیایید. ایرانیکارت به شما کمک می‌کند تا اکانت پی پال خود را به راحتی بسازید و کارهای انتقال پول و خرید را به آسانی انجام بدهید. برای این کار، کافیست وارد سایت ایرانیکارت شوید. در قسمت خدمات، روی گزینه حساب‌های بین‌المللی کلیک کنید. حالا باید گزینه افتتاح حساب پی پال را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، توضیحاتی درباره حساب پی پال و ریسک‌های این حساب در خصوص استفاده ایرانیان آورده شده است. این توضیحات را با دقت بخوانید. سپس، روی گزینه ثبت درخواست، کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید و پروسه ساخت اکانت پی پال شما، شروع شود.

 

کلام آخر

با داشتن یک اکانت پی پال، می‌توانید در سطح بین‌المللی کارهای ارزی و مالی خود را انجام بدهید. در این مقاله راه دریافت شماره کارت پی پال فیک را مرور کردیم. با استفاده از سایت‌هایی که گفته شد، اطلاعات جعلی را به دست بیاورید و با آن، یک اکانت پی پال بسازید. نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان
حساب های بین المللی
آموزش ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان
پی پال یار همیشگی پرداخت‌های آنلاین در سراسر جهان را حتما می‌شناسید. طبق ادعای خود شرکت Paypal تا امروز بیش از 192 میلیون کاربر فعال دارند.پی پال شرایطی را محیا...
حساب ارزی چیست؟
حساب های بین المللی
حساب ارزی چیست؟
در دنیای اقتصادی امروز، تبادلات مالی بین‌المللی به یکی از عناصر اساسی تبدیل شده که افراد و شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری‌های خود در سراسر دنیا از آن...
معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان در سال 2024
حساب های بین المللی
معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان در سال 2024
شناخت بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان از نظر امنیت و کارایی، بسیار مهم است. اطلاع از بروکرهای معتبری که معامله‌گران ایرانی را می‌پذیرند و به آن‌ها امکان می‌دهند که با...