حساب های بین المللی

آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران

آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران

پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت کنند. در حال حاضر سامانه پی پال به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارائه دهنده خدمات مالی در جهان شناخته می‌شود.  متاسفانه این کمپانی از ارائه خدمات به برخی کشورها مانند ایران، افغانستان، کوبا و… ممانعت می‌کند. شهروندان ایرانی مجاز به استفاده از پی پال نیستند و با چالش‌های بسیاری برای استفاده از آن مواجه هستند. این امر باعث شده تا این سامانه با تشخیص افراد ساکن ایران که در حال استفاده از آن هستند، موانع مختلفی را در نظر بگیرد و حتی ممکن است حساب فرد را مسدود کنند. با توجه به این محدودیت‌ها و نیاز بسیاری از کاربران ایرانی به خدمات مالی بین المللی، اجاره حساب پی پال از سمت دارندگان این حساب ارائه داده می‌شود. برای اجاره حساب پی پال در ایران، به اطلاعاتی مانند شماره حساب، زیپ کد و … را نیاز دارید. در این مطلب با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد حساب پی پال اجاره ای و شرایط استفاده از آن بررسی کنیم.

معرفی پی پال اجاره ای

اجاره حساب پی پال برای برخی کسب‌وکارها بسیار ارزشمند است، به همین دلیل برخی از صرافی‌ها حساب خود را به افراد متقاضی اجاره می‌دهند. فرد اجاره کننده باید از معتبر بودن آن حساب اطمینان کافی داشته باشد، در غیر این صورت حساب پی پال مسدود شده و پول آن‌ها بلوکه می‌شود.

برای اجاره حساب پی پال، شما اطلاعات مربوط به آن مانند شماره حساب، زیپ کد و … را دریافت کرده و می‌توانید در سایت‌های فریلنسری از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است اطلاعات ورود به سیستم پی پال تحت اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد؛ دلیل این امر VPS است ک در اختیار صرافی قرار دارد؛ ممکن است کاربر با IP ایران وارد سیستم شده و آن حساب پی پال بلاک شود. 

برای اخذ حساب پی پال اجاره ای نیازی به خرید پی پال یا افتتاح حساب پی پال با VPS نیست. برخی از شرکت‌ها در زمینه اجاره حساب payoal فعالیت می‌کنند؛ تنها لازم است تا درخواست خود را ثبت کرده و  اطلاعات کسب و کار خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. شما باید معتبر بودن بیزینس خود را نزد اجاره دهندگان ثابت کنید، زیرا سیستم پی پال روی تراکنش‌ها حساس است. همچنین تمام واریزی‌ها در حساب ثبت شده و نگرانی برای درآمدتان وجود ندارد.

معرفی پی پال اجاره ای

اجاره حساب پی پال در ایران

استفاده از حساب پی پال اجاره‌ای برای ایرانیان چالش‌های بسیاری را به‌وجود آورده است؛ به همین دلیل برای اجاره حساب paypal باید به ارائه‌دهندگان معتبر مراجعه کنید. بن شدن حساب، بلاک شدن تراکنش‌های مالی، بلوکه شدن موجودی حساب شما تنها گوشه‌ای از مشکلاتی هستند که می‌توانند برای شما دردسرساز شوند. رفع لیمیت پی پال یکی از خدماتی است که در سایت ایرانیکارت ارائه می‌شود، برای رفع این مشکل می‌توانید با کارشناسان آن در ارتباط باشید. در صورتی که انتقال وجه شما به‌صورت بین‌المللی است یا گردش حساب بالایی دارید، حساب پی پال اجاره‌ای برای شما یک روش امن و مطمئن محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان

بهترین روش اجاره حساب پی پال چیست

شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌ها و سایت‌های معتبر به راحتی به حساب پی پال اجاره ای دسترسی پیدا کنید. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از کارت‌های اعتباری، حساب‌های بانکی و سایر روش‌های پرداخت از طریق سیستم پی پال به خدمات مالی بین‌المللی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همانطور که ذکر کردیم استفاده از حساب اجاره ای پی پال کار بسیار پر ریسکی است، به همین دلیل لازم است تا از اعتبار و قابلیت‌های این شرکت‌ها اطمینان حاصل کنید تا از اطلاعات حساب خود محافظت کرده و از امنیت حساب خود مطمئن باشید.

مزایا و معایب اجاره حساب پی پال در ایران

مزایا و معایب اجاره حساب پی پال در ایران

داشتن حساب اجاره ای پی پال برای کاربران مقیم ایران می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. به عنوان چند مورد از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به شبکه مالی جهانی
    همانطور که می‌دانید انجام فعالیت‌های مالی در خارج از کشور با استفاده از حساب ریالی ایران امکان‌پذیر نیست و لازم است تا یک حساب بین‌المللی داشته باشید.
  • کسب درآمد دلاری
    بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به صورت فریلنسری و اخذ پروژه‌های بین المللی کسب درآمد دلاری داشته باشند. در این راستا، فریلنسرها برای دریافت درآمد خود به یک حساب بین المللی مانند پی پال نیاز خواهند داشت. داشتن یک حساب پی پال می‌تواند این چالش را برای آن‌ها برطرف کند. همچنین افرادی که به صورت فریلنسر کار می‌کنند می‌توانند برای دریافت درآمد ارزی خود به صورت نقدی، از خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت استفاده کنند.
  • پرداخت در سایت های خارجی

شما می‌توانید با پی پال اجاره ای خرید خود از وبسایت‌های خارجی را به راحتی انجام دهید و هزینه آن را به صورت مستقیم از اکانت خود پرداخت کنید. خرید و فروش پی پال با امنیت بالایی تضمین شده است. 

  • و…

 با توجه به اینکه داشتن یک حساب بین المللی مزایای فوق العاده‌ای را برای ما به دنبال دارد، اما دسترسی به خدمات این شبکه چه از راه افتتاح حساب پی پال و یا حتی استفاده از پی پال اجاره ای، معایب و ریسک هایی را در ایران به همراه دارد.

برای مثال با توجه به تحریم بودن ایران، به محض اینکه وارد شبکه پی پال شوید، سیستم‌های پی پال با تشخیص آی پی ایران حساب شما را مسدود کرده و سرمایه شما را نیز بلوکه می‌کنند. از سویی دیگر انتقال موجودی خود به حساب بانکی زمان‌بر بوده و باید هزینه تراکنش آن را پرداخت کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب در خصوص شرایط استفاده از حساب پی پال اجاره ای و مزایا و معایب استفاده از آن در ایران را مورد بررسی قرار دادیم. با در نظر گرفتن تمامی مزایا این نوع خدمات، بر اساس شرایط حساس تحریم‌ها و محدودیت پی پال برای کاربران ساکن ایران، توصیه می‌کنیم برای بهره‌مندی از خدمات پی پال از واسطه‌های معتبر کمک بگیرید. اگر شما هم در خصوص استفاده از خدمات پی پال اجاره‌ای تجربه و یا سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌بایست حساب پی پال خود را به یک کارت اعتباری مانند مستر یا ویزاکارت لینک کنید. در صورت نیاز به افتتاح حساب وریفای شده پی پال، در خواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام شرایط افتتاح حساب پی پال رو میخواستم بدونم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. دنبال یک حساب پیپال اجاره ای میگردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اجاره حساب پی پال از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت افتتاح حساب پی پال را انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. ایا سایت ایرانی کارت هم اجاره میده و اگر نمیده میشه سایت هایی ک میشناسید و معتبرن رو معرفی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ایرانیکارت سرویس اجاره حساب پی پال را ارائه نمی‌دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام خانم نصیری نیا من یک سوال داشتم من یک دوست آمریکای دارم می خواهم پول به حساب اش واریز کنم نمی دونم چه کار کنم میشه کمک کنید من هیچ اطلاعی در مورد واریز کردن پول به حساب خارجی ندارم میشه جواب را به صورت پیام بدهید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...