حساب های بین المللی

آموزش انتقال پول از پی پال به پایر

آموزش انتقال پول از پی پال به پایر

اگر پول شما در پی پال قرار دارد و نیاز دارید که آن را به یک حساب پایر منتقل کنید؛ برای انتقال پول از پی پال به پایر، باید از خدمات نقد کردن پی پال استفاده کنید. پایر مانند پی پال، یک شبکه مالی یا صرافی بین‌المللی است. شما می‌توانید ارزهای خود را در پایر نگه دارید و پرداخت‌های ارزی خود را از طریق آن انجام بدهید. در این مقاله آموزش تبدیل پی پال به پایر را برای شما آورده‌ایم. آموزش را با دقت بخوانید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

تبدیل پی پال به پایر

شما به هر دلیلی ممکن است نیاز داشته باشید پول پی پال خود را به پایر انتقال بدهید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام بدهید، ابتدا باید پی پل را نقد کنید. پایر شباهت زیادی به پی پال دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی بین پی پال و پایر، پایر را برای انجام پرداخت‌های ارزی خود انتخاب می‌کنند. پی پال و پایر، هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. این که کدام یک برای شما مناسب‌تر است، بستگی به نیازهای شما دارد. درباره پی پال و پایر تحقیق کنید تا بتوانید سرویسی را انتخاب کنید که نیازهای شما را پاسخ می‌دهد!

مطالعه مقاله پی پال چیست، یک فرصت عالی برای آشنایی با بهترین شبکه پرداخت بین المللی است!

 

تبدیل پی پال به پایر

اهمیت انتقال پول از پی پال به پایر

چرا باید پول را از پی پال به پایر منتقل کنیم؟ فرض کنید می‌خواهید از سایتی خرید کنید که درگاه پی پل ندارد و خدمات خود را از طریق درگاه پایر ارائه می‌دهد. پس شما به انجام یک تراکنش و تبدیل پی پال به پایر نیاز دارید تا بتوانید از سایت مدنظرتان خرید کنید. این تنها یکی از دلایلی است که شما به خاطر آن باید حساب پایر خود را شارژ کنید. شاید شما یک فریلنسر هستید و کارفرما شما، فقط دستمزدتان را به حساب پایر منتقل می‌کند. زمانی که با پرداخت‌های ارزی زیاد کار دارید، بهتر است هم حساب پی پال خود را شارژ نگه دارید و هم حساب پایر را!

خدمات شارژ حساب پایر در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از ایرانیکارت بخواهید!

مزایا انتقال پول از پی پال به پایر در ایران

شما در پایر می‌توانید 5 نوع کیف پول آنلاین داشته باشید. این کیف پول‌ها شامل دلار، ‌یورو،‌ روبل و بیت کوین است. اگر حساب پایر داشته باشید، حتی می‌توانید به حساب شخصی که در پایر اکانت ندارد نیز پول منتقل کنید. این صرافی بین‌المللی به حساب‌های بانکی ویزا و مستر کارت،‌ چک‌های بانکی و پی پال نیز متصل می‌شود. پس اگر می‌خواهید راحت‌تر در دنیای ارز دیجیتال معاملات خود را انجام بدهید و آن‌ها را مدیریت کنید، بهتر است یک حساب پایر داشته باشید. با این حساب، هر زمانی که بخواهید می‌توانید پول را از پی پال به پایر منتقل کنید و خرید خود را انجام بدهید.

پی پال روی کاربران ایرانی بسیار حساس است. اگر یک درصد شک کند که شما ایرانی هستید، فورا حساب شما را می‌بندد. بنابراین باید در استفاده کردن از پی پال، نهایت دقت را خرج کنید. درحالی که استفاده از پایر، برای ایرانی‌ها ریسک کمتری دارد. درست است که پایر ایران را تحریم کرده است. اما آنقدر مانند پی پال، روی ایرانی بودن IP حساس و شکاک نیست.

 

نحوه انتقال پول از پی پال به پایر

برای آنکه بتوانید از پی پال به پایر پول منتقل کنید، ابتدا باید درآمد پی پالتان را نقد کنید. بعد از آنکه درآمد پی پال را نقد کردید، مراحل زیر را طی کنید.

مراحل انتقال پول از پی پال به پایر  

زمانی که پول پی پل را نقد کردید، نوبت آن است که حساب پایر خود را شارژ کنید. حالا باید از سایت‌ها واسطه ایرانی کمک بگیرید که خدمات پایر را ارائه می‌کنند. اگر از قبل حساب پایر دارید، پس سراغ خدمات شارژ حساب پایر بروید و حساب را شارژ کنید. اگر حساب پایر ندارید، پس اول از طریق این سایت‌ها یک حساب پایر باز و بعد اقدام به شارژ آن کنید.

نقد کردن پی پال برای انتقال به پایر

نقد کردن پی پال برای انتقال به پایر

برای اینکه بخواهید درآمد پی‌پالتان را نقد کنید، به یک سایت واسطه احتیاج دارید. ایرانیکارت در خدمت شماست! با ایرانیکارت شما می‌توانید انواع و اقسام پرداخت‌های ارزی را انجام بدهید. نقد کردن درآمد دلاری تنها یکی از این خدمات است. شما می‌توانید افتتاح حساب پی پال، شارژ کردن و نقد کردن درآمد پی پال خود را به ایرانیکارت بسپارید.

با ایرانیکارت می‌توانید کارهای مختلفی انجام بدهید. می‌توانید ارز دیجیتال معامله کنید، اکانت‌های مختلف بازی بخرید، گیفت‌کارت‌های مختلف بخرید، در آزمون‌های زبان شرکت کنید، کارهای ارزی‌تان را انجام بدهید و هزاران کار دیگر. ایرانیکارت یکی از بهترین سایت‌های برای انجام کارهای این چنینی است.

مقایسه پی پال و پایر

پی پال و پایر طرفداران مخصوص خودشان را دارند. کار و سیستم این دو پلتفرم، تقریبا شبیه یکدیگر است و در مسائل جزئی تفاوت دارند. پایر به بیش از ۲۰۰ کشور خدمات عرضه می‌کند و از ۱۵۰ ارز بومی و محلی پشتیبانی می‌کند. Payeer کارت‌های اعتباری مجازی و فیزیکی دارد تا بدون محدودیت بتوانید از آن استفاده کنید. با Payeer، کاربران می‌توانند از روش‌های مختلف مانند انتقال بانکی، ویزا، مسترکارت و ارزهای دیجیتال، وجه خود را برداشت کنند.

پی پال یک معاملات آنلاین را در سراسر جهان تسهیل می‌کند. پی پال به کاربران امکان می‌دهد پول را ارسال و دریافت کنند، آنلاین خرید کنند و تراکنش‌های تجاری را انجام دهند. این سیستم، از ارزهای مختلف پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از روش‌های پرداخت مختلفی مانند کارت‌های نقدی و اعتباری، حواله‌های بانکی، با پی پال کار کنند. برای  PayPal امنیت کاربران بسیار مهم است. از اطلاعات خریداران و فروشندگان محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد کسی به آن دسترسی داشته باشد.

Payeer برای تراکنش‌های مختلف، بسته به روش پرداخت و نوع ارز، کارمزدی از 0٪ تا 5٪ دریافت می‌کند. کارمزد انتقال بانکی 1.5 درصد و کارمزد تراکنش ویزا یا مسترکارت 3.99 درصد است. علاوه‌بر این، Payeer برای هر تراکنش ارز دیجیتال کارمزدی نیز می‌گیرد. برای پی‌ پال، هزینه تراکنش متفاوت است. بسته به کشور فرستنده و گیرنده و روش پرداخت مورد استفاده، پی پل، برای هر تراکنش از 2.9٪ تا 4.4٪ کارمزد دریافت می‌کند. هزینه نقل و انتقالات داخلی کمتر از نقل و انتقالات بین المللی است.

اگر از پایر استفاده می‌کنید باید بدانید حداکثر سقف برداشت روزانه 999 دلار یا معادل آن در سایر ارزها است. در حالی که سقف برداشت ماهانه در این سیستم، 20000 دلار یا معادل آن است. ناگفته نماند پایر، هیچ محدودیتی برای نقل و انتقالات داخلی بین حساب‌های Payeer اعمال نمی‌کند. پی پال بسته به نوع حساب کاربر، کشور و وضعیت حساب که آیا تایید شده‌اند یا خیر، محدودیت‌های انتقال متفاوتی دارد. حداکثر سقف برداشت روزانه 10000 دلار یا معادل آن در سایر ارزها است، در حالیکه حداکثر سقف برداشت ماهانه 60000 دلار است. علاوه بر این، PayPal محدودیت 10000 دلاری را برای هر تراکنش اعمال می‌کند.

 

پول، پی‌ پال، پایر!

با نحوه انتقال پول از پی پال به پایر آشنا شدید. برای این که بتوانید مرحله نقد کردن پول را رد کنید، می‌توانید از ایرانیکارت استفاده کنید. درگاه‌های پرداخت پایر روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و سایت‌های زیادی وجود دارند که از این درگاه استفاده می‌کنند. بد نیست که شما هم یک حساب پایر داشته باشید تا در مواقع لازم، آن را شارژ کنید.

 

 

 

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...