اکانت های خارجی

آموزش خرید اکانت MOZ

آموزش خرید اکانت MOZ

این روزها داشتن یک وب سایت قدرتمند با کاربری مناسب، شانس شما را برای افزایش میزان فروش و در نتیجه افزایش درآمدتان زیاد می کند. به شرط آنکه با قوانین طراحی و نگهداری سایت به خوبی آشنا باشید! یکی از تکنیک هایی که موجب بالا بردن رتبه و بهبود جایگاه شما در میان سایر رقبایتان در گوگل می شود، سئو است که خود به چند دسته سئو سیاه، سئو سفید و سئو خاکستری تقسیم می شود. همان طور که از نام این دسته بندی ها مشخص است، تنها سئو سفید و در برخی مواقع سئو خاکستری منجر به بهبود شرایط سایت و در بهترین حالت افزایش میزان فروشتان می شود. پس اگر می خواهید بدانید که سئو سایت شما و همچنین رقبایتان در چه شرایطی است، می توانید از ابزار سئو موز در کنار الکسا استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه کار این ابزار سئو و خرید اکانت MOZ آشنا شوید.

معرفی ابزار سئو موز

همانطور که گفته شده سئو سایت یکی از مهمترین جنبه های هر سایتی است که باید به آن پرداخته شود. به همین دلیل روز به روز به تعداد ابزارهایی که با استفاده از آنها می توان سئو سایت را تحلیل و البته بهتر کرد اضافه می شود. اما در چند سال اخیر، صرف نظر از ابزاری که گوگل برای تحلیل سئو سایت پیشنهاد می دهد، ابزار سئو سایت MOZ توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

با وجود قیمت بالایی که این استفاده از این ابزار خصوصا با توجه به شرایط کنونی دلار دارد، بسیاری از سئوکاران به دنبال روشی جهت استفاده از آن هستند، تا با توجه به ضریب اطمینان بالایی که دارد، شرایط سئو سایت را بررسی کرده و استراتژی لازم جهت بهبود و تغییر وضعیت آن را تدوین نمایند. یکی از مزیت های اصلی این سرویس به نسبت سایر رقبایش این است که شما می توانید همزمان تحلیل 10 سایت (10 دامنه متفاوت) با تعداد رقبای نامحدود را انجام دهید. که همین مسئله موجب محبوبیت این سرویس در میان شرکت های دیجیتال مارکتینگ شده است.

اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از ابزار سئو موز در ایران به صورت مستقیم وجود ندارد. مگر آنکه شما از نرم افزارهایی که آی پی ایران را تغییر می دهند استفاده کرده و وارد سایت MOZ شوید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نحوه خرید اکانت MOZ آشنا کنیم.

آموزش خرید اکانت MOZ

برای خرید اکانت موز ، همانطور که گفته شد حتما باید از فیلتر شکن استفاده کنید. بعد از وصل کردن فیلتر شکن وارد سایت موز شوید و از صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود، گزینه Try Moz Pro Free را انتخاب کنید.

خرید اکانت MOZ

در صفحه ای که برای شما باز می شود، باید در بخش های مختلف اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

در بخش اول، وارد کردن اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید.

خرید اکانت MOZ

در بخش دوم، اطلاعات مختصری مانند تعداد کارکنان از کمپانی تان در اختیار این ابزار قرار دهید.

ابزار سئو سایت

در بخش سوم، اطلاعات کارت اعتباری، ویزا کارت یا مستر کارت خود را وارد نمایید. (اطلاعات کارتی را وارد نمایید که حداکثر 1 دلار اعتبار داشته باشد!)

ابزار سئو موز

توجه: بهتر است آدرس کشور فیلتر شکن شما با آدرس کارت اعتباری که برای پرداخت هزینه استفاده می کنید یکی باشد. علاوه بر این، فراموش نکنید که موجودی کارت شما باید حتما 1 دلار موجودی داشته باشد تا قادر به خرید اکانت MOZ باشید!

در نهایت با قوانین سایت اعلام موافقت کرده و گزینه Signup را انتخاب کنید.

موز Moz

هزینه خرید اکانت MOZ چقدر است؟

ابزار سئو  موز به عنوان یکی از گرانترین سرویس های سئو سایت در نظر گرفته می شود چرا که هزینه استفاده از ارزان ترین سرویس آن، در یک ماه 99 دلار است. بنابراین با توجه به بالا بودن هزینه خرید اکانت MOZ ، بهتر است که به دنبال راه حل های جایگزین جهت استفاده از ابزار سئو موز باشید. شما می توانید برای استفاده از ابزار پرو موز، از طرح مدیوم استفاده کنید. به عبارتی با ثبت نام در این طرح، می توانید هر یک ماه یک بار به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید. در صورتی که از این روش برای استفاده از این ابزار سئو سایت استفاده کنید، هر ماه باید از یک آدرس ایمیل جدید برای ثبت نام در سایت استفاده کنید. بنابراین امکان تمدید اکانت وجود ندارد مگر اینکه به صورت کامل هزینه طرح مورد نظرتان را پرداخت نمایید.

همراهان گرامی، حال که با آموزش خرید اکانت MOZ همراه ما بودید به راحتی میتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. در صورتی که به هیچ یک از انواع کارت های اعتباری با شارژ 1 دلار دسترسی ندارید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت جهت خرید اکانت MOZ استفاده کنید. شما می توانید از طریق حساب کاربری که در سایت ایجاد کرده اید، درخواست خود زا از بخش خرید از سایت های خارجی برای کارشناسان ما ارسال نمایید. در صورتی که برای ثبت درخواست سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش خرید اکانت MOZ
این روزها داشتن یک وب سایت قدرتمند با کاربری مناسب، شانس شما را برای افزایش میزان فروش و در نتیجه افزایش درآمدتان زیاد می کند. به شرط آنکه با قوانین...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...