آزمون ها

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

همان طور که در مقاله معرفی GMAT بیان کردیم، داشتن مدرک این آزمون بین المللی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته های دانشگاهی MBA ، اقتصاد، حسابداری و … را دارند، الزامی است. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در یکی از این رشته ها را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GMAT را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آیا آزمون GMAT در ایران برگزار می شود؟

قبل از این که روش ثبت نام آزمون جی مت را به شما عزیزان آموزش دهیم، لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان برگزاری این آزمون در ایران وجود ندارد. در نتیجه قبل از این که برای ثبت نام GMAT اقدام کنید، باید بدانید که برای شرکت در این آزمون باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان ، قطر و … سفر کنید. شما می توانید برای اخذ ویزای هر یک از این کشورها، از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.

آموزش ثبت نام آزمون جی مت

برای ثبت نام در این آزمون باید یک حساب کاربری در سایت MBA.com ایجاد کنید. برای انجام این کار وارد سایت شده و گزینه Sign UP را انتخاب کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

بعد از آن در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و گزینه CREATE ACCOUNT را انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

در صفحه بعدی که برای شما نمایش داده می شود باید اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل حساب کاربری خود وارد نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

مراحل تکمیل فرم ثبت نام را طی کنید تا به بخش انتخاب مرکز و تاریخ برگزاری آزمون برسید. در این بخش باید کشور مورد نظرتان را به همراه تاریخ مد نظرتان را انتخاب کرده تا به صفحه پرداخت انتقال داده شوید.

روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

برای پرداخت هزینه این آزمون می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت با ویزا کارت / مسترکارت

در صورتی که صاحب یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت باشید، شما می توانید نه تنها هزینه این آزمون بلکه بسیاری از پرداخت های ارزی دیگر را نیز انجام دهید. برای خرید ویزا کارت و خرید مسترکارت و شارژ آنها می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که قادر به استفاده از روش گفته شده نیستید، می توانید برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کرده و انجام این کار را به کارشناسان ما بسپارید. شما می توانید با پرداخت ریال به ما، کلیه پرداخت های ارزی خود را در سایت های خارجی انجام دهید.

هزینه ثبت نام GMAT چقدر است؟

هزینه ثبت نام در این آزمون 250 دلار است. به خاطر داشته باشید که اگر قبل از 7 روز ثبت نام خود را در این آزمون لغو کنید، 80 دلار از هزینه پرداخته شده به شما بازگردانده می شود اما در صورتی که بعد از این مدت، ثبت نامتان را لغو کنید، هیچ هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود. در صورتی هم که نیاز به تغییر تاریخ برگزاری آزمون داشته باشید، باید 50 دلار هزینه اضافی پرداخت نمایید.

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...