اکانت های خارجی

اسکریبد (scribd) چیست؟

اسکریبد (scribd) چیست؟

scribd یک پلتفرم ارائه دهنده کتاب‌های الکترونیکی و صوتی است که دارای یک کتابخانه بسیار جامع و گسترده می‌باشد. این پلتفرم با داشتن هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به رقبا بسیار رشد پیدا کرده است. از طرفی بسیاری از کاربران ایرانی هم در پی یافتن یک کتابخانه بسیار جامع هستند و می‌خواهند با کم‌ترین هزینه بیشترین استفاده را داشته باشند. به همین دلیل قصد داریم یکی از بهترین پلتفرم‌های کتابخانه آنلاین را بررسی کنیم و ببینیم scribd چیست و چه مزایایی دارد. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک منبع جامع کتاب هستید حتما تا آخر مقاله همراه ما باشید.

scribd چیست

scribd چیست؟

اسکریبد یک پلتفرم کتابخانه دیجیتال است که به صورت نرم‌افزار موبایل مانند هوپلا (Hoopla) و لیبی (Libby) به کاربران خدمات الکترونیکی ارائه می‌دهد. مزیت رقابتی این پلتفرم نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها هزینه‌ی اشتراک آن است که به مراتب کمتر است. اسکریبد شامل کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، مقالات، مجله‌ها و حتی موسیقی‌های فراوان است. یکی از ویژگی‌های خاص اسکریبد، قابلیت دانلود آفلاین کتاب‌ها و مقاله‌ها است تا کاربران بتوانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت کتاب خود را بخوانند. از طرفی بعد از بیرون آمدن از کتابخانه، این پلتفرم جای شما را در کتاب حفظ می‌کند و با برگشتن به کتاب، شما را به نقطه ای که کتاب را رها کرده بودید می‌برد. این ویژگی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که در بین پلتفرم‌های مختلف وجود دارد. اگر بخواهیم یک بررسی درست و دقیق داشته باشیم بهتر است در چند فاکتور مهم این پلتفرم را مورد بررسی قرار دهیم. در زیر به توضیح این فاکتور‌ها می‌پردازیم.

برای مطالعه بیشتر پیرامون اسکریپت، مقاله اسپاتیفای چیست را بخوانید.

رابط کاربری اسکریبد

ثبت نام در اسکریبد بسیار ساده و سریع است. از طرفی می‌توانید به مدت محدود به عنوان ‌تریال و به صورت رایگان از اکانت scribd استفاده کنید ولی باید بدانید که برای ثبت نام و استفاده از اکانت رایگان هم باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. زمانی که ثبت نام شما تمام می‌شود و وارد اسکریبد می‌شوید، چندین سوال در زمینه کتاب‌های مورد علاقه شما می‌پرسد. این سوالات برای ایجاد یک کالکشن و دسته بندی‌های مرتبط با علایق و سلیقه‌ی شما می‌باشد و به این شکل یک تجربه به یاد ماندنی برای شما رقم میزند.

زمانی که ثبت نام شما تمام شده و وارد scribd می‌شوید، با دنیایی از کتاب‌ها، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و… رو به رو می‌شوید. در ابتدا هر کدام از ژانر‌ها مثل کتاب‌ها، مجله‌ها، مقالات و… در دسته بندی‌های متفاوت به شما نشان داده می‌شود. گزینه جذاب این اپلیکیشن داشتن فیلتر‌های زیاد در هر بخش است. به بیان دیگر خیلی سریع و راحت می‌توانید بر اساس علاقه‌ی خود کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید. زمانی که کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به خواندن کردید، با گزینه‌های بسیار زیادی مواجه می‌شوید که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین شرایط مناسب خود را انتخاب کنید. به این معنا که می‌توانید فونت، تصویر پس زمینه، رنگ و… را خودتان انتخاب کنید و به گونه‌ای که راحت‌تر هستید به مطالعه بپردازید.

برای مطالعه بیشتر مقاله معرفی سایت آمازون را بخوانید.

الگوریتم دسته بندی

الگوریتم دسته بندی scribd به این شکل است که با در نظر گرفتن کتاب‌ها و مقالاتی که خوانده‌اید و سیو کرده‌اید، یک دسته بندی اختصاصی برای شما شکل می‌دهد. اگر شما وارد این پلتفرم شوید و شروع به خواندن کنید، خواهید دید که هر چه بیشتر فعالیت می‌کنید و بیشتر کتاب می‌خوانید و سیو می‌کنید، به مرور زمان کتاب‌های بیشتر و دقیق‌تری به شما معرفی می‌کند. این الگوریتم پیچیده در پیدا کردن کتاب متناسب با علاقه کاربران بسیار خوب عمل کرده است.

برای مطالعه بیشتر مقاله شاتر استاک چیست را بخوانید.

تنوع موضوع

گستردگی و تنوع موضوعات در این پلتفرم بسیار تحسین بر انگیز است. چرا که از اکثر ناشران و نویسندگان سراسر جهان پشتیبانی کرده و کتاب‌های آن‌ها را منتشر می‌کند (از نویسندگان آسیایی و آفریقایی گرفته تا آمریکایی و اروپایی). پس از بابت تنوع نگران نباشید چون به وسیله scribd می‌توانید به دنیایی از کتاب‌ها و نویسندگان دسترسی پیدا کنید.

scribd چیست

آیا اسکریبد ارزش خرید دارد؟

پلتفرم scribd با داشتن 30 تا 60 روز استفاده رایگان شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از محتوا‌های این پلتفرم استفاده کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید از آن استفاده کنید یا نه. اگر یک مقایسه اجمالی هم از رقبای scribd انجام دهید می‌بینید که قیمت اشتراک‌های این پلتفرم از دیگر رقبا پایین‌تر و به صرفه‌تر است. پس احتمالا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که scribd هم به صرفه و هم بسیار کاربردی است. خرید اکانت در اسکریبد نیازمند داشتن حساب‌های بین المللی و پرداخت هزینه اشتراک آن است. به همین دلیل پرداخت آن برای کاربران ایرانی کمی مشکل است که می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و اکانت scribd را خریداری کنید.

برای خرید اکانت Scribd، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. خرید اکانت scribd

حرف آخر

اسکریبد با داشتن این مزیت ها توانسته بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کند. ویژگی‌هایی که باعث شدند این پلتفرم به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود را در بالا بررسی کردیم و دیدیم که scribd چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. اگر شما هم از این پلتفرم استفاده می‌کنید حتما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اسکریبد (scribd) چیست؟
scribd یک پلتفرم ارائه دهنده کتاب‌های الکترونیکی و صوتی است که دارای یک کتابخانه بسیار جامع و گسترده می‌باشد. این پلتفرم با داشتن هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به رقبا بسیار...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...