حساب های بین المللی

تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر

پرفکت مانی از جمله کیف پول‌های الکترونیکی معتبر است که با استفاده از آن می‌توان به پرداخت در سایت‌های خارجی به صورت آنلاین اقدام کرد. در صورتی که برای ساخت اکانت پرفکت مانی امکان ایجاد حساب برای شما وجود ندارد، می‌توانید از طریق ووچر یا هات ووچر که از خدمات پرفکت مانی می‌باشد، استفاده کنید. درواقع با استفاده از ووچرهای پرفکت مانی، می‌توانید در هر جای جهان پرداخت‌های خود را انجام دهید. در این بین، هات ووچر به‌عنوان یکی دیگر از ارزهای الکترونیکی نوظهور با امکانات گسترده‌ای که برای کاربران فراهم می‌کند، به ابزاری محبوب برای تراکنش‌های آنلاین تبدیل شده است. در این مقاله ابتدا در مورد پرفکت مانی، ووچر و هات ووچر توضیح می‌دهیم و تبدیل ووچر به هات ووچر را بررسی خواهیم کرد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای انجام پرداخت‌های غیرنقدی در فضای اینترنت است. شما می‌توانید از طریق شارژ حساب پرفکت مانی خود، خریدهای آنلاین را از وب‌سایت‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، انجام دهید. با توجه به این که پرفکت مانی سیستم تحریم‌ها را دور می‌زند، از جمله سیستم‌های پرداخت محبوب در میان کاربران ایرانی است.

استفاده از کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی فرصت عالی برای کسب‌وکارهای آنلاین و همچنین افرادی است که فعالیت‌های خود را بیشتر به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. این سیستم پرداخت الکترونیکی، عملکردی شبیه به Liberty Reserve و  Pecunixداشته اما امکاناتش گسترده‌تر است.

پلتفرم پرفکت مانی در سه ورژن وب‌سایت، اپلیکیشن برای گوشی‌های iOS و اندروید موجود بوده و دارای مجوز انتشار پول الکترونیکی است. با استفاده از آن می‌توانید پرفکت مانی خود را به دیگر ارزهای سیستم مالی تبدیل کنید و از طریق پی‌پال ارزهای پرفکت مانی بخرید.

در صورت تمایل، می‌توانید از سیستم بازاریابی پرفکت مانی کسب درآمد کنید؛ یعنی با دعوت دیگران به استفاده از این سیستم، به صورت ماهانه مقدار ثابتی پورسانت از محل انجام تراکنش‌ها به حساب شما واریز می‌شود.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر (Voucher) در سیستم پرفکت مانی، یک کد است که به کاربران این شرکت کمک می‌کند تا به‌طریقی ساده‌تر از خدمات آن استفاده نمایند؛ درواقع ووچر پرفکت مانی یک کد 16 رقمی است که با استفاده از یک کد فعال‌سازی 10 رقمی ساخته می‌شود. همانطور که گفته شد، این ووچر مشابه یک کارت هدیه (گیفت کارت) عمل می‌کند که مبلغ مشخصی دارد و هر فردی که به کد 16 رقمی آن دسترسی داشته باشد، می‌تواند آن را بدون دردسر نقد کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پرفکت مانی و ثبت نام، حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کرده و مبالغ دلخواه را به ووچر پرفکت مانی تبدیل کنید.

اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم ووچر پرفکت مانی چیست، به اینصورت می‌توانیم بیان کنیم که ووچر پرفکت مانی یک روش پرداخت الکترونیکی است که به واسطه آن و بدون نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی، امکان واریز پول را به حساب دیگران فراهم است. ووچرها به صورت کدهای منحصر به فردی هستند که می‌توان آن‌ها را از طریق وب‌سایت‌های مختلف یا صرافی‌های آنلاین خریداری کرد. برای استفاده از ووچر، کافی است کد ووچر را در حساب کاربری پرفکت مانی شخص مورد نظر وارد کنید.

به عبارت دیگر، روش‌های مختلفی برای بهره‌برداری از خدمات پرفکت مانی وجود دارد. مدت‌ طولانی است اغلب افراد برای تراکنش‌های بزرگ خود دیگر از پول نقد استفاده نمی‌کنند. وجود چک‌ها و بعداً کارت‌های بانکی، جایگزین‌های مشهوری بودند که جای پول نقد را گرفتند. ووچر پرفکت مانی هم از جمله ابزارهایی است که با هدف سهولت در تراکنش‌های مالی ایجاد شده و نقش پول نقد در معاملات را کمرنگ‌تر کرده است.

بسیاری از صاحب‌نظران، ووچر را نوعی چک الکترونیکی می‌دانند که برای سپرده‌گذاری یا برداشت از حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. این کد دیجیتالی، کدی ۱۶ رقمی است و اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و مبلغ را شامل می‌شود. ووچرها بدون هیچ دردسری در بیش از ۱۰۰ کشور قابل استفاده هستند.

با داشتن ووچر، نیازی به حساب دیجیتالی در پرفکت مانی نیست. ووچر نقش یک کارت اعتباری را دارد که با مبلغ دلخواه آن را می‌سازید؛ سپس با ارائه کدهای موجود روی ووچر، می‌توانید پرداخت‌های مختلف را انجام دهید. با ووچرها به شیوه‌ای امن، محرمانه و راحت‌تر تراکنش‌های مالی و خرید و فروش انواع کالاها را انجام دهید.

همان‌طور که اشاره شد، دو راه برای به ‌دست آوردن ووچر وجود دارد. می‌توانید آن را از طریق حساب پرفکت مانی خود (که نیازمند ثبت‌نام است) بسازید، یا آن را از وب‌سایت‌های دیگر خریداری کنید (که در این صورت نیازی به حساب پرفکت مانی ندارید).

مزایای ووچر چیست؟

استفاده از ووچر مزایایی به همراه دارد که در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. از جمله:

  1. انتقال پول به افراد مختلف در سراسر جهان
  2. پرداخت آنلاین کالاها به صورت ایمن و مطمئن
  3. عدم نیاز به وارد کردن حساب در زمان پرداخت آنلاین
  4. نداشتن تاریخ انقضا و امکان استفاده از آن در هر زمان

تفاوت ووچر با پرفکت مانی در چیست؟

کلیه خدمات ووچر توسط هات ووچر نیز انجام می‌شود، با این تفاوت که کارت فیزیکی به کاربر ارائه نمی‌گردد و شما برای دریافت آن هیچ گونه اطلاعاتی از حساب خود وارد نمی‌کنید و نیازی به افتتاح حساب هم ندارید. همچنین با استفاده از ووچر موجودی شما رقمی ثابت است و به همان میزان می‌توانید از حساب خود برداشت کنید.

همچنین بخوانید: تفاوت ووچر با پرفکت مانی چیست؟

چگونه یک ووچر تهیه کنیم؟

برای تهیه و دریافت ووچر می‌توانید از طریق سایت رسمی پرفکت مانی اقدام نمایید. برای این کار ابتدا یک حساب پرفکت مانی ایجاد کرده و سپس با استفاده از اعتبار آن به تهیه ووچر اقدام کنید. بعد از خرید پرفکت مانی یک سری اطلاعات به شما داده می‌شود که شامل 2 شماره سریال E-voucher و Activation code می‌باشد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توصیه می‌شود این شماره سریال‌ها را در جای مطمئنی نگهداری نمایید. همچنین شما می‌توانید از خدمات شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت به راحتی اقدام به دریافت ووچر نمایید.

برای دریافت ووچر می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید ووچر پرفکت مانی

هات ووچر پرفکت مانی چیست؟

هات ووچر (Hot Voucher) نوعی از ووچر پرفکت مانی است که عمدتاً برای خرید کالاها و خدمات آنلاین استفاده می‌شود. از لحاظ سرعت تراکنش، کارمزد و قابلیت تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال با ووچر پرفکت مانی تفاوت دارد و برخلاف ووچر پرفکت مانی که مناسب برای خرید آنلاین، شارژ حساب پرفکت مانی و انتقال وجه به حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری است، بیشتر برای خرید کالاها و خدمات آنلاین، تبدیل به ارز دیجیتال و پرداخت به صرافی‌های آنلاین به کار می‌آید. این ووچرها به صورت کد الکترونیکی ارائه می‌شوند که با ارائه آن هنگام خرید آنلاین، مبلغ از موجودی ووچر شما کم می‌شود.

از آن جا که Hot Voucher به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، می‌توانید آن را به راحتی در هر زمان و مکان استفاده کنید. امنیت بالای این ووچرها یکی از مهم‌ترین مزایای آن‌ها است، زیرا برای استفاده از آن‌ها نیاز به ورود اطلاعات حساب بانکی یا کارت اعتباری ندارید. به طور خلاصه، Hot Voucher یک روش ساده و مطمئن برای خرید آنلاین است که می‌توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات مورد نظر خود استفاده نمایید.

تفاوت ووچر با هات ووچر

تفاوت ووچر پرفکت مانی با هات ووچر چیست؟

هات ووچر با ویژگی‌هایی شبیه به ووچر پرفکت مانی عمل می‌کند، با این تفاوت که کد هات ووچر 49 رقمی است و در ابتدای آن عبارت USD قرار دارد. برای دریافت و استفاده از هات ووچر، نیازی به افتتاح حساب و ارائه اطلاعات شخصی نیست، بلکه با داشتن کد 49 رقمی، می‌توانید آن را نقد کنید. همچنین، همانند ووچر پرفکت مانی، می‌توانید از هات ووچر برای پرداخت‌های آنلاین، انتقال پول بین‌المللی و نگهداری ارزش پول بهره‌مند شوید.

نحوه تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر چگونه است؟

تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر یک فرآیند پیچیده است. این سازوکار از چندین مرحله کلیدی تشکیل شده و اگر دقت نکنید، امنیت دارایی‌های دیجیتالی و اطلاعات شخصی افراد در معرض خطر قرار می‌گیرد. در ابتدا، کاربر باید حساب کاربری معتبری در پرفکت مانی و در پلتفرم مورد نظر برای دریافت هات ووچر داشته باشد. سپس، با ورود به حساب پرفکت مانی خود، باید بخش ووچرها را انتخاب و اطلاعات ووچر مورد نظر برای تبدیل را ( شامل مبلغ ووچر و شماره تایید آن)، وارد کند.

هات ووچر دارای تمام مزایای ووچر می‌باشد و دارای سرعت بیشتر، دسترسی راحت‌تر و بدون کارمزد می‌باشد. برای تبدیل ووچر به هات ووچر می‌توانید به سایت‌های مخصوص فروش ارزهای دیجیتال مراجعه کرده و پس از مشخص شدن نوع ارز دیجیتال برای تبدیل، گزینه فروش را انتخاب و مشخص کنید به ازای آن چه ارزی می‌خواهید دریافت کنید. بنابراین به راحتی می‌توانید دلار پرفکت مانی را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و بعد آن را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

مزایای تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر

سیستم‌های مالی همواره در جستجوی راهکارهایی ساده‌تر برای کاربران هستند. پرفکت مانی نیز به دنبال ارائه راهکارهایی ساده و قابل‌استفاده برای کاربرانش در سراسر جهان است. اگر قصد تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر را دارید، بهتر است از مزایای هات ووچر پرفکت مانی اطلاع داشته باشید:

  1. امنیت بالا: هات ووچر پرفکت مانی از رمزنگاری قوی بهره می‌برد، بنابراین امکان دزدیده شدن یا سرقت آن وجود ندارد. همچنین، نیازی به افشای اطلاعات شخصی یا بانکی نیست و می‌توانید به صورت ناشناس از آن استفاده کنید.
  2. سرعت بالا: هات ووچر پرفکت مانی فوراً فعال می‌شود تا با وارد کردن کد آن، ارزهای مورد نظر را خرید و فروش کنید. همچنین انجام تراکنش‌ها به صورت سریع و بدون زمان انتظار یا مراحل پیچیده هستند.
  3. کارمزد مناسب: هات ووچر پرفکت مانی کارمزد بسیار پایینی دارد؛ یعنی با هزینه کمتر، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید؛ به عنوان مثال، کارمزد خرید و فروش بیت‌کوین با هات ووچر پرفکت مانی تنها 0.5 درصد است.
  4. عدم تحریم برای ایرانیان: خوشبختانه خرید هات ووچر پرفکت مانی از تحریم‌های آمریکا تبعیت نمی‌کند و کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی از آن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند. همچنین، امکان تبدیل هات ووچر پرفکت مانی به ریال از طریق صرافی‌های معتبر وجود دارد.درواقع تبدیل ووچر به هات ووچر برای زمانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارید کاربرد دارد.

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل ووچر پرفکت مانی به Hot voucher با کمک صرافی

یکی از روش‌های متداول برای تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر (Hot Voucher)، استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین است. این صرافی‌ها به‌عنوان واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده ووچر عمل می‌کنند و تبدیل ووچر به هات ووچر را ممکن می‌سازد.

برای شروع تبدیل کد ووچر به هات ووچر، نیاز است که در یکی از صرافی‌های آنلاین ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس به بخش “تبدیل ارز” یا “تبدیل ووچر” مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. نوع ووچر (پرفکت مانی) و نوع هات ووچر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. مبلغ ووچر پرفکت مانی و مبلغ معادل هات ووچر مورد نظر خود را وارد نمایید.
  3. قیمت نهایی تبدیل را بررسی کرده و در صورت تمایل، تایید تراکنش را بزنید.

پس از آن‌که تراکنش تأیید شد، صرافی ووچر پرفکت مانی شما را دریافت کرده و معادل آن هات ووچر به حساب کاربری شما در صرافی واریز می‌کند.  

 سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چه مزایایی دارد و چگونه می‌توانیم ووچر پرفکت مانی تهیه کنیم. در صورتی که سوالی در زمینه تهیه و استفاده از ووچر و کیف پول پرفکت مانی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌ها و اطلاعات کاملی در اختیار شما خواهند گذاشت.

سوالات متداول
Request for Quote

به‌جز سایتperfectmoney.com ، صرافی‌های آنلاین که واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده ووچر هستند، تبدیل ووچر به هات ووچر را انجام می‌دهند.

هات ووچر نوع ویژه‌ای از ووچر پرفکت مانی است که بیشتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و غیره به کار می‌رود. هات ووچر شامل یک کد 49 رقمی است و پیشوند شماره آن با USD آغاز می‌شود. این کارت‌های مجازی برای هر بار استفاده، یک کد فعال‌سازی 10 رقمی منحصربه‌فرد را به دارنده خود ارائه می‌دهند.

هات ووچر پرفکت مانی به عنوان یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، با مزایایی همچون کارمزد کم، سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها، امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای مختلف و رابط کاربری ساده، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

برای تبدیل هات ووچر به ووچر پرفکت مانی، به صرافی آنلاین معتبر مراجعه کنید. ابتدا مقدار هات ووچر خود را وارد کرده و سپس معادل آن در ووچر پرفکت مانی را دریافت کنید.

یکی از کاربردهای اصلی هات ووچر، قابلیت تبدیل آن به ارزهای دیجیتال و دیگر ارزهای واقعی است. این قابلیت، تنها در صرافی‌های آنلاین معتبر و بدون نیاز به احراز هویت، ارائه می‌شود.

اگر ووچر پرفکت مانی ندارید، در ابتدا باید آن را تهیه کنید. برای تهیه ووچر پرفکت مانی دو روش وجود دارد؛ روش اول مراجعه به سایت پرفکت مانی و روش دوم استفاده از صرافی‌های معتبر است. در روش اول این سایت، با وجود عدم داشتن محدودیت برای ایرانی‌ها ، برای انتقال پول نقد به حساب پرفکت مانی، نیاز به حساب بین‌المللی دارد. بنابراین، اگر حساب بین‌المللی ندارید، می‌توانید از روش دوم استفاده کنید.

برای تبدیل هات ووچر به ریال، می‌توانید از خدمات یک صرافی یا پلتفرم معتبر آنلاین استفاده کنید که ارزهای دیجیتال را به ریال تبدیل می‌کند.

استفاده از هات ووچر به جای ووچر به دلیل مزایایی همچون کارمزد کمتر، سرعت بالاتر تراکنش‌ها، پشتیبانی از ارزهای متنوع و امنیت بیشتر، توصیه می‌شود. با کارمزد کمتر و سرعت بالاتر تراکنش‌ها، هات ووچرها به کاربران امکان می‌دهند معاملات خود را به صورت مقرون به صرفه‌تر و با سرعت بیشتری انجام دهند.

بله، تبدیل هات ووچر به پرفکت مانی امکان‌پذیر است. این تبدیل معمولاً توسط صرافی‌ها و پلتفرم‌های ارزی دیجیتال انجام می‌شود.

 

کارمزد تبدیل ووچر پرفکت مانی به هات ووچر متغیر است و به عوامل مختلفی مانند صرافی یا پلتفرم انتخابی، حجم تبادلات و شرایط بازار بستگی دارد.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. میخواهم از کیف پول دیجیتالی خود استفاده کنم لطفا به من کمک کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...