اکانت های خارجی

آموزش لینکدین | راهنمای کامل ساخت اکانت لینکدین

آموزش لینکدین | راهنمای کامل ساخت اکانت لینکدین

لینکدین linkedin فضایی برای حرفه ای هاست. شبکه ای که در آن ارتباطات کاری، فرصت های شغلی و امکان شناخت متخصصان هر حوزه فراهم است. در این نوشته آموزش لینکدین از ابتدا و به صورت تصویری آورده شده است. اگر در حال حاضر به دنبال موقعیت های شغلی باارزشی می گردید و نیاز دارید ارتباطات قوی تری برای کار خود بسازید ثبت نام لینکدین اولین کاری است که باید انجام دهید. با ساخت اکانت لینکدین و تکمیل پروفایل خود در این سایت فرصتی برای ارتقا موقعیت شغلی خود پیدا خواهید کرد. علاوه بر این اگر کسب و کاری دارید که نیاز به معرفی و کسب اعتبار در فضای مجازی دارد بهتر است همین امروز اکانت لینکدین آن را بسازید.

ساخت اکانت لینکدین

برای ثبت نام در لینکدین فقط نیاز به یک آدرس ایمیل و شماره همراه دارید که کد ارسالی برای احراز هویت را دریافت کنید. ثبت نام و ساخت اکانت لینکدین تنها چند دقیقه زمان می برد. اما با تکمیل کردن پروفایل خود و ساخت ارتباطات موثر به اندازه چندین سال کار در فضایی حرفه ای با افراد متخصص در حوزه تحصیلی و کاری تان آشنا خواهید شد.

آموزش لینکدین

ابتدا وارد وبسایت Linkedin شوید و روی گزینه Join now کلیک کنید و باقی مراحل را از اسلایدهای آموزش لینکدین در تصاویر زیر دنبال کنید.

اگر طبق مراحل آموزش لینکدین پیش رفته باشید اکنون شما یک اکانت لینکدین با مشخصات خود دارید. اما این ابتدای راه است. شما نیاز دارید که پروفایل خود را تکمیل کنید. یک پروفایل لینکدین زمانی کاربرد دارد که تمام اطلاعات کاری شما را به صورت صحیح منتقل کند و گویای توانایی های شما باشد. اکنون که وارد اکانت لینکدین خود می شوید در بالای صفحه و در سمت چپ دو نوار ابزار مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانیم: ترفندهایی برای داشتن یک پروفایل حرفه ای در لینکدین

  • Home اولین گزینه در نوار بالای صفحه خانه است. این صفحه همان صفحه اصلی است که هنگام باز کردن اکثر شبکه های اجتماعی شما را از اتفاقات مربوط به فالوورها و صفحاتی که دنبال کرده اید باخبر می سازد.
  • My network دومین آپشنی که مشاهده می کنید. در زیر این عنوان به شبکه ای از ارتباطاتی که ساخته اید دسترسی خواهید داشت. با اضافه کردن مخاطبان ایمیل خود یا جستجوی افراد شاغل در شرکت به خصوص می توانید این شبکه را گسترش دهید. در سمت چپ هم دسته بندی برای شبکه های خود خواهید داشت که برای تفکیک مخاطبان بر اساس همکار بودن یا آشنایی که با آنها دارید قابل دسته بندی است.
  • Jobs در این عنوان جستجو برای شغل هایی که مناسب شماست در دسترس است. این جستجو را می توانید بر اساس عنوان کاری، شهر مورد نظر و یا اسم کمپانی مد نظرتان انجام دهید.
  • Messaging برای پیام های خصوصی است که برای افراد در این فضا می فرستید و برای دیگران قابل نمایش نیست.
  • Notification هم مثل تمام شبکه های اجتماعی دیگر محل اعلان اتفاقاتی است که مربوط به پست ها و پروفایل شماست. اضافه شدن کسی به مخاطبانتان یا لایک شدن یکی از پست هایتان را در این قسمت می توانید ببینید.

ساخت اکانت لینکدین

درگوشه سمت راست بالا گزینه Premium را ملاحظه می کنید. می توانید به مدت یک ماه از مزایای نسخه پرمیوم استفاده کنید و سپس اقدام به خرید کنید. در نوشته های قبلی به اکانت پرمیوم لینکدین پرداخته ایم. با استفاده از منوی تبلیغ در لینکدین ایرانیکارت می توانید نسخه اختصاصی Linkedin را خریداری کنید.

ثبت نام در لینکدین و ساخت اکانت آن چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که با لینکدین می‌توان به تقویت ارتباطات و شبکه سازی آن‌ها اقدام کرد، بنابراین ساخت اکانت پرمیوم آن نیز به دلیل مزیت‌هایی که دارد، پیشنهاد می‌شود. لینکدین فقط برای پیدا کردن شغل اید آل شما نیست، بلکه با استفاده از آن می‌توانید در موقعیت فعلی خود ارتقا پیدا کنید. استفاده از اکانت پرمیوم لینکدین دارای مزایایی است که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. دسترسی به تمام آموزش‌های عمومی و خصوصی لینکدین
  2. داشتن امکانات بیشتر و فیلترهای متنوع‌تر برای جستجوکردن عبارت مورد نظر
  3. امکان صدور مدرک و گواهینامه به اسم شخص شما و افزودن آن به حساب شخصی
  4. افزایش میزان سرچ و رسیدن به نتایج بیشتر در ازای کلمه جستجو شده
  5. امکان ارسال بیش از 3 پیام Inmail در ماه
  6. نشان دادن پروفایل شما در بالای لیست متقاضیان استخدام

در ویدئوی زیر به مزیت‌های دیگر ساخت اکانت پرمیوم در لینکدین پرداخته می‌شود.

پیشنهاد ایرانیکارت: به مرور زمان و با ساخت کانکشن ها (ارتباطات) در این فضا می توانید اعتبار اکانت لینکدین خود را بیشتر کنید. دوره های آموزشی لینکدین هم گزینه مناسبی برای افزایش مهارت های شماست. در نظر داشته باشید فضای لینکدین با دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت است. برای انتشار پست و مطالب در این فضا وسواس بیشتری به خرج بدهید. سعی کنید محتوایی که در لینکدین منتشر می کنید مطالب مربوط به حوزه تخصصی خودتان باشد یا تجارب کاری را در بر گیرد.

آموزش لینکدین | راهنمای کامل ساخت اکانت لینکدین
لینکدین linkedin فضایی برای حرفه ای هاست. شبکه ای که در آن ارتباطات کاری، فرصت های شغلی و امکان شناخت متخصصان هر حوزه فراهم است. در این نوشته آموزش لینکدین...
5 از 5 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...