ارز های دیجیتال

آسان ترین روش انتقال ارز به ایران

آسان ترین روش انتقال ارز به ایران

برای خیلی از افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند بسیار اهمیت دارد که بتوانند به آسانی برای خانواده ی خود در ایران پول بفرستند و یا درآمد خود را از خارج از ایران دریافت کنند. روش های زیادی برای انتقال وجه وجود دارد اما نکته اینجاست که به دلیل تحریم ها دسترسی ایرانیان به تمامی این روش ها امکان پذیر نیست بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله آسان ترین روش انتقال ارز به ایران را برای شما توضیح دهیم.

آسان ترین روش انتقال ارز به ایران

بدون هیچ شک و تردید آسان ترین روش انتقال وجه به ایران انتقال  از طریق ارز دیجیتال است. پس از رشد و جهش قیمت بیت کوین تعداد بیشتری از افراد با ارزهای دیجیتال و مزیت های آن ها آشنا شدند اما مهمترین مزیت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال که امروزه می تواند به کمک ما بیاید غیر متمرکز بودن آنهاست. وقتی از غیر متمرکز بودن صحبت می کنیم یعنی هیچ دولت و حکومتی بر ارزهای دیجیتال نمی تواند مداخله کند بنابراین با وجود تحریم ها انتقال وجه به ایران با ارزهای دیجیتال بدون هیچ مانعی انجام می شود. خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می توانید از طریق ایرانیکارت انجام دهید.

آسان ترین روش انتقال ارز به ایران

چگونه با ارزهای دیجیتال مبادله کنیم؟

اگر می خواهید از خارج پول دریافت کنید تنها کافی است که آدرس کیف پول خود را به فرد ارسال کننده بفرستید با این روش شما در ایران با سریع ترین حالت ممکن وچه را دریافت می کنید. پس از این مرحله شما طبیعتا می خواهید این وجه را به ریال دریافت کنید، برای این کار باید در پنل ایرانیکارت ثبت نام کنید و پس از احراز هویت وجه مورد نظر خود را به کیف پول ایرانیکارت انتقال دهید کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن وجه شما را به ریال پرداخت می کنند.

برای ارسال پول به خارج دقیقا همین مراحل را انجام می دهید. با ورود به پنل ایرانیکارت ارز مورد نظر را خریداری کنید و خود به کیف پول افراد در هر کجای دنیا که هستند انتقال دهید. البته پیشنهاد می شوذ قبل از شروع کار با ارزهای دیجیتال حتما آموزش های اولیه دیده باشید، بدانید بیت کوین چیست ؟ کیف پول های ارزهای دیجیتال کدامند و چه خطراتی که برای پول شما خواهند داشت ؟

خرید و فروش اتریوم در ایرانیکارت

ساخت کیف پول پیش از انتقال وجه

ساخت کیف پول پیش از انتقال وجه بسیار اهمیت دارد. زیرا برای دریافت پول شما حتما باید یک آدرس کیف پول ارسال کنید و در اصل حکم شماره حساب را دارد. کیف پول های ارزهای دیجیتال در دو نوع به بازار عرضه می شوند. کیف پول های سخت افزاری و کیف پول های نرم افزاری.

کیف پول سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری به منظور تامین امنیت بیشتر برای ارزهای دیجیتال شما تعبیه شده اند. در اصل توجیه استفاده از این کیف پول ها همین امنیت است. برای داشتن این کیف پول ها باید هزینه پرداخت کنید و به صورت فیزیکی آنذدها را نگهداری کنید. از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری می توان به لجر نانو اس و لجر نانو ایکس اشاره کرد. اگر میزان وجهی که دریافت می کنید زیاداست و قصد دارید مدت طولانی این وجه را نزد خود نگهداری کنید پیشنهاد می کنیم با خرید کیفت پول سخت افزاری امنیت بیشتری را برای ارزهای دیجیتال خود تامین کنید.

کیف پول های نرم افزاری

کیف پول های نرم افزاری ماننده تراست ولت و کوینومی بر روی بستر اینترنت هستند. شما می توانید برنامه ی موبایل و یا دسکتاپ آنها را دانلود کنید و پول خود را در این کیف پول ها نگهداری کنید. مزیت این کیف پول ها این است که رایگان هستند و شما دسترسی آسان و سریعی به آنها دارید زیرا همیشه و در همه جا این کیف پول همراه شماست. اما تنها ایرادی که به آنها وارد است مساله ی هک شدن آنهاست. به هر حال پول شما در معرض خطر است و ممکن است شما مورد حمله ی هکر ها قرار بگیرید. به طور کلی خیلی از افراد جهان از این کیف پول ها استفاده می کنند و شما همواره باید مراقب دارایی خود باشید.

در این مقاله با آسان ترین روش انتقال وجه به ابران آشنا شدید. آیا تا کنون از ارزهای دیجیتال برای مبادلات مالی خود استفاده کرده اید؟ این روش را به عنوان یک روش امن و آسان می شناسید؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات با دیگر کاربران در میان بگذارید.

آسان ترین روش انتقال ارز به ایران
برای خیلی از افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند بسیار اهمیت دارد که بتوانند به آسانی برای خانواده ی خود در ایران پول بفرستند و یا درآمد...
4 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...