آموزش ارز دیجیتال

10 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی (تست شده)

10 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی (تست شده)

بازار کریپتوکارنسی این روزها آن قدر داغ و پر تب و تاب است که بسیاری از افراد را به آغاز سرمایه‌گذاری در این حوزه ترغیب می‌کند. چه کسی دوست ندارد سرمایه خود را در عرض مدتی کوتاه چند برابر کند و سود قابل توجهی از یک سرمایه‌گذاری حرفه‌ای ببرد؟ اگر چه آن روی سکه تفاوت چشم‌گیری با شیرینی این سودها دارد و ممکن است ضرر و زیان قابل توجهی نیز گریبان سرمایه‌گذاران را بگیرد، اما به نظر می‌رسد سودآوری بازار کریپتو وسوسه‌ برانگیزتر از آن است که بتوان نادیده‌اش گرفت. اگر سرمایه مازادی برای ورود به بازار کریپتو ندارید و یا نمی‌خواهید دارایی خود را وارد بازار رمزرارزها کنید، یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شما می‌تواند کلید ورودتان به دنیای رمزارزها باشد. تا به حال چیزی درباره دریافت ارز دیجیتال رایگان شنیده‌اید؟ به نظر شما چنین چیزی صحت دارد؟ در این مقاله از ایرانیکارت به دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌پردازیم.

آیا دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعیت دارد؟

حتماً شما هم در فضای مجازی تبلیغات متعددی را در خصوص دریافت ارز دیجیتال رایگان دیده‌اید. از زمانی که فضای مجازی رونق پیدا کرده، به سبب فعالیت سودجویانه برخی کلاهبرداران و فریب دادن بسیاری از مردم برای دزدی از سرمایه آن‌ها، دید اغلب افراد نسبت به چنین تبلیغاتی منفی شده و عموما آن‌ها را نادیده می‌گیرند. به همین خاطر احتمالا شما هم با دیدن تبلیغات دریافت رمرارز رایگان به این فکر می‌کنید که این هم روشی جدید برای کلاهبرداری است و هیچکس محض رضای خدا ارز دیجیتال خیرات نمی‌کند!

حقیقت این است که برخلاف تصور اکثریت، اهدای ارز دیجیتال رایگان یکی از روش‌های رایج مانند خرید فروش رمزارز، استخراج و … در سرتاسر دنیاست که از همان ابتدای ظهور رمزارزها رواج داشته است. نکتته بسیار مهمی که در بدو توضیحات باید به آن اشاره داشته باشیم این است که هر مرجع و منبعی که ادعای اهدای رمزارز رایگان دارد، قابل اعتماد نیست؛ اما می‌توانید مراجع معتبری را پیدا کنید که ارزهای رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر چه گمان می‌شود این اهدای ارز دیجیتال به صورت رایگان انجام شده و سود یک جانبه برای کاربران دارد، اما حقیقت این است که همواره این ارزها را در ازای انجام یک فعالیت مشخص دریافت می‌کنید و هرقدر این فعالیت برای شما جرئی باشد، برای اهدا کننده رمزارز با سود مشخصی همراه است. 

از زمانی که ارزهای دیجیتال پا به عرصه ظهور گذاشتند، هدف از فعالیت آن‌ها نفوذ در زندگی روزمزه و افزایش کارایی آن‌ها در سیستم‌های پرداخت متداول بود. در حقیقت یکی از ویژگی‌های مثبت برای رمزارزها نیز قابلیت استفاده روزمره برای پرداخت‌های مختلف است که کاربرد ارزها را چندین برابر می‌کند. از این رو هر ارزی که بتواند بیشتر در زندگی کاربرد داشته باشد، پتانسیل پیشرفت بیشتری دارد.

آیا دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعیت دارد؟

در حال حاضر سیستم پاداش‌دهی یکی از این سیستم‌ها است. به عنوان مثال زمانی که اهدای مقدار مشخصی ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش ثبت نام در یک پلتفرم در نظر گرفته شود، رمزارز استفاده شده در میان کاربران بیشتر شناخته می‌شود و تقاضا برای ثبت نام در پلتفرم نیز با هدف دریافت ارز دیجیتال رایگان بیشتر می‌شود. در این بین کاربران نیز با دریافت رمزارز سود می‌برند و این می‌تواند نمونه بارز یک تیر و چند نشان باشد! با توجه به این توضیحات، می‌بینید که اهدای ارز دیجیتال به صورت رایگان، کاملا توجیه پذیر است.

بهترین روش‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان

در کنار تمام مزایایی که پیشرفت فضای مجازی برای زندگی امروزی بشر به همراه داشته، نقص بزرگی که به آن وارد کرده هم باید در نظر گرفته شود. سیستم آنلاین و اتصال به شبکه اینترنت، ریسک هک شدن و دزدی را تا حد زیادی بالا برده است. از سوی دیگر کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز رواج پیدا کرده‌اند و علی رغم آگاه‌سازی‌های مکرر، همچنان عده‌ای از افراد در دام این سودجویان گرفتار می‌شوند. تنها راه مبارزه با این مسئله این است که به مراجع معتبر مراجعه کرده و به هر تبلیغی مبنی بر دریافت ارز دیجیتال رایگان اعتماد نکنید. در ادامه چند مورد از بهترین روش‌های دریافت رمزارز رایگان را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

1) ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال

یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای کسب ارز دیجیتال رایگان، ثبت نام در صرافی‌هاست. این یک متد قدیمی محبوب در میان صرافی‌ها و بروکرها برای جلب مشتری است تا بتوانند عده بیشتری از افراد را به سمت خود بکشانند. در بازار فارکس که نسبت به کریپتو قدیمی‌تر است نیز کارگزاری‌ها برای جلب نظر مشتریان، در صورت ثبت نام مقداری پول نقد به آن‌ها اهدا می‌کردند.

در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال نیز همین روش را در پیش گرفته‌اند و شما می‌توانید با ثبت نام در وبسایت آن‌ها، مقدار مشخصی رمزارز دریافت کنید. البته برای این کار معمولا به مقدار اندکی سرمایه برای ثبت نام در صرافی نیاز خواهید داشت که در حساب شما ذخیره می‌شود. برخی از صرافی‌ها در موقعیت‌های خاص، پاداش‌های اضافی نیز پرداخت می‌کنند که با تحت نظر داشتن این فرصت‌ها می‌توانید سود خوبی کسب کنید. از میان تمام صرافی‌هایی که پاداش ثبت نام را به کاربران خود پرداخت می‌کنند، صرافی‌های کوین بیس، جمینی و crypto.com می‌توانند بهترین انتخاب‌ها باشند.

2) ایردراپ

ایردراپ از دیگر روش‌های کسب ارز دیجیتال رایگان است که توسط ارزهای دیجیتال نوظهور اجرا می‌شود. ایردراپ ارز دیجیتال در واقع به اهدای رایگان رمزارز  گفته می‌شود که با هدف شناساندن یک ارز دیجیتال به کاربران انجام می‌شود. زمانی که یک رمزارز به تازگی معرفی می‌شود و هنوز ارزش چندانی ندارد، توسعه دهندگان آن برای معرفی هر چه بیشتر رمزارز آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به عنوان هدیه و پاداش معرفی می‌کنند. در این حالت می‌توانید با دنبال کردن یک پروژه در شبکه‌های اجتماعی، شرکت در نظرسنجی یا مواردی از این دست، ارز دیجیتال دریافت کنید. ارزهای دیجیتال اهدا شده در ایردراپ حتی اگر در ابتدا ارزش چندانی نداشته باشند، در گذر زمان ممکن است به پروژه‌های بزرگی  تبدیل شوند. البته که برعکس این اتفاق نیز محتمل است.

3) شرکت در نظرسنجی‌ها

از دیگر روش‌های ساده‌ای که می‌توانید به واسطه آن ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید، شرکت در نظرسنجی‌هاست. این روش نیز در گذشته با استفاده از پول نقد و ارزهای فیات انجام می‌شد و حال به دنیای ارزهای دیجیتال کشیده شده تا پردداخت‌ها به کمک رمزارزها انجام شوند. یکی از وبسایت‌های فعال در این حوزه، وبسایت Freecash است که هر روز پیشنهادات هیجان‌انگیز جدیدی برای دریافت ارز رایگان ارائه می‌کند. این پیشنهادات علاوه بر نظرسنجی می‌تواند بازی و چیزهای دیگر نیز باشد.

ریفرال گیری - یکی از روش های به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

4) رفرال گیری

رفرال گیری اصطلاحی است که برای وارد کردن زیر مجموعه به یک پلتفرم استفاده می‌شود. حتما دیده‌اید که بسیاری از پلتفرم‌ها برای جلب مخاطبین بیشتر، پاداشی را برای دعوت کردن افراد به مجموعه درنظر می‌گیرند. این روش می‌تواند به واسطه ارزهای فیات و یا رمزارزها انجام شود. اغلب پلتفرم‌های مرتبط با دنیای کریپتو از ارزهای دیجیتال برای پاداش رفرال گیری استفاده می‌کنند. در این روش شما با دعوت هر یک از دوستانتان می‌توانید مقداری ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید. در صرافی ایرانیکارت نیز پلن کسب درآمد با صرافی ایرانیکارت وجود دارد. شما می‌توانید با معرفی دوستان با استفاده از کدمعرفی مخصوص، از جوایز رمزارز بهره‌مند شوید.

5) وبسایت‌های کلیکی

جالب است بدانید که می‌توان با جست و جو در اینترنت و سر زدن به سایت‌های کلیکی نیز درآمد کسب کرد. این روش، شاید ساده ترین روش دریافت ارز دیجیتال رایگان 2023 باشد که شما را در ازای کلیک کردن روی تبلیغات مختلف، به درآمد می‌رساند. کافیست پلتفرم‌های معتبر فعال در این حوزه را بشناسید. وبسایت‌هایی مثل AdBTC.top می‌توانند شما را به درآمد زایی از این روش برسانند. البته باید توجه داشته باشید که کسب درآمد از وبسایت‌های کلیکی معمولاً اندک است و خطر کلاهبرداری در آن‌ها نیز وجود دارد. رفرال گیری در سایت‌های کلیکی نیز یک روش مرسوم است که درآمد شما را افزایش می‌دهد.

6) همزمان با یادگیری کسب درآمد کنید.

برخی از پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای رمزنگاری شده موقعیتی را فراهم کرده‌اند که کاربران همزمان با یادگیری درباره کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال رایگان نیز دریافت کنند. بسیاری از  پلتفرم‌های مطرح دنیا چنین ویژگی‌‌هایی را به کاربران خود عرضه کرده و شرایط را برای دریافت رمزارز رایگان فراهم می‎‌کنند.

به عنوان مثال وبسایت CoinBase Earn یکی از معتبرترین سایت‌های دریافت رمزارز رایگان است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. همچنین CoinMarketCap.com نیز فرصت‌هایی برای کسب رمزارز رایگان فراهم می‌کند. در این فرایندها ممکن است نیاز باشد چند ویدئوی آموزشی را مشاهده کرده و یا در مسابقه‌های کوتاه و نظرسنجی‌ها شرکت نمایید. یکی از مواردی که درباره این سیستم وجود دارد این است که ممکن است همیشه ارز دیجیتال مد نظر خود را دریافت نکنید.

7) استیک کردن ارزهای دیجیتال

یک روش دیگر برای کسب ارز دیجیتال رایگان، استیکینگ ارز دیجیتال است که احتمالا بسیاری از شما با آن آشنایید. استیکینگ یکی از روش‌های رایج کسب درآمد منفعل از بازار رمزارزهاست که برای ارزهایی با مکانیسم اثبات سهام طراحی شده است. در این روش می‌توانید با ذخیره کردن ارزهای خود در یک پلتفرم، به اعتبارسنجی و تأمین شبکه کمک کنید. به این ترتیب در ازای این کار، مقدار مشخصی ارز دیجیتال رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

اگر نمی‌خواهید با ارزهای دیجیتال خود ترید کنید و قصد نگهداری آن‌ها را دارید، استیکینگ می‌تواند روش خوبی برای کسب درآمد باشد. توجه داشته باشید که در دوره‌های قفل کردن نمی‌توانید ارزهای خود را برداشت کنید. اطلاعات تکمیلی درباره نحوه استیکینگ و بهترین ارزها برای استیک کردن را می‌توانید از مقالات مربوطه به دست آورید.

8) دریافت NFT رایگان

در دنیای کریپتو از جمله مواردی که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود، توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT ها هستند. این مدل توکن‌ها، تفاوت‌های اساسی با ارزهای دیجیتال متداول دارند. به عنوان مثال هر واحد از این ارز دیجیتال می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال یک NFT برابر با 100 دلار قیمت‌گذرای می‌شود و یک NFT دیگر را به قیمت 2000 دلار مبادله می‌کنند.

از این ارزها برای ارزش‌گذاری دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌شود. به عنوان مثال یک هنرمند نقاشی دیجیتالی می‌تواند کارهای خود را به واسطه NFT ها به فروش برساند تا حق کپی رایت نیز در این مسیر لحاظ شود. از جمله فرصت‌هایی که برای دریافت ارز دیجیتال رایگان وجود دارد، دریافت NFT است. شما می‌توانید از طریق یوتیوب فرصت‌های کسب ان اف تی رایگان را در نظر داشته باشید و یا از طریق پلتفرم دیسکورد منتظر موقعیت‌های جدید باشید. 

برای آموزش بیشتر درباره نحوه کسب nft و درآمد از آن توصیه می‌شود که مقاله آموزش ساخت NFT و نحوه فروش آن را مطالعه کنید.

9) وام دهی ارزهای دیجیتال

افزون بر روش‌های ساده تری که برای دریافت رمزارز رایگان بررسی کردیم، روش‌های دیگری نیز وجود دارند که اغلب تریدرهای سطح بالا از آن‌ها استفاده می‌کنند تا سرمایه خود را افزایش دهند. یکی از این روش‌ها، وام دهی ارز دیجیتال در دیفای است. در دنیای کریپتو نیز برخی از تریدرهای حرفه‌ای که به مهارت خود اطمینان دارند، مقداری ارز دیجیتال وام می‌گیرند تا با سرمایه بیشتری ترید کنند و سود بیشتری داشته باشند.

در مقابل عده دیگری از افراد نیز سرمایه مورد نیاز برای وام دهی به این افراد را تأمین می‌کنند. پلتفرم‌های مختلفی از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند که باید بهترین آن‌ها را پیدا کرده و ثبت نام کنید. این وام دهی با استفاده از سیستم DeFi و به صورت همتا به همتا صورت می‌گیرد. بسیار مهم است که از توانایی طرف مقابل برای بازپرداخت وام مطمئن شوید. در نهایت شما از این وام دهی سود کسب می‌کنید و ارز دیجیتال رایگان به حساب شما واریز می‌شود.

دریافت پول نقد از کارگزاری و تبدیل آن به ارز دیجیتال از جمله روش های کسب درآمد رایگان است.

10) دریافت پول نقد از کارگزاری و تبدیل آن به ارز دیجیتال

این مورد از میان روش‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان کمی متفاوت است. همان طور که کمی قبل در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، برخی از کارگزاری‌ها مقداری پول نقد به ازای حضورتان در پلتفرم به شما اهدا می‌کنند. این ارزهایی که اغلب به دلار آمریکا پرداخت می‌شوند، می‌توانند منبع خوبی برای تأمین هزینه خرید ارز دیجیتال باشد. صرافی eToro که در کشورهایی غیر از ایالات متحده به عنوان یک کارگزاری شناخته می‌شود، چنین سیستم پاداش دهی مطلوبی برای ثبت نام دارد و می‌تواند در ازای ورود به بروکر، دلار دریافت و آن را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. پلتفرم‌های دیگری نظیر TradeStation نیز می‌توانند مرجع خوبی برای دریافت این پاداش‌ها باشند.

در مقاله‌ای به صورت جزئی‌ به سوال  چگونه بیت کوین رایگان به دست آوریم؟ جواب داده‌ایم که میتوانید برای به دست آوردن بیت‌کوین رایگان آن را مطالعه کنید 

مراقب باشید در دام کلاهبرداران نیفتید!

همان طور که در طول متن نیز اشاره کردیم، توجه به دام‌های قرار داده شده از سوی کلاهبرداران یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در مسیر دریافت ارز دیجیتال رایگان به آن توجه کنید. به طور کلی دنیای کریپتو راه را برای کلاهبرداران باز کرده و حتی بر طمع آن‌ها نیز افزوده است. این اتفاق درباره دریافت ارز رایگان تشدید هم می‌شود؛ چرا که کلاهبرداران راحت‌تر می‌توانند افرادی را که به دنبال ارز رایگان هستند فریب دهند. در مواردی مثل دریافت ایردراپ، داستان کلاهبرداری‌ها بیشتر به چشم می‌خورد. برای آن که  از دارایی‌تان حفاظت کنید، هیچ گاه اطلاعات ضروری و کلیدهای خصوصی کیف پول خود را وارد وبسایتی نکنید. نکته مهم دیگر این است که اگر اهدای ارز دیجیتال رایگان در صورتی که بیش از حد خوب و رویایی به نظر برسد، احتمالا داستانی دارد که باید از آن فرار کنید 

بدون سرمایه هم می‌توان ارز دیجیتال به دست آورد 

به عنوان بررسی نهایی اگر بخواهیم خوب بودن یا نبودن دریافت ارز دیجیتال رایگان را بررسی کنیم، باید بگوییم به شرط توجه به نکات ایمنی و در نظر داشتن خطر کلاهبرداری، می‌تواند روش خوبی برای افزایش سرمایه باشد. با این حال مطالبی که در وبسایت‌ها اعلام می‌شوند، تنها جهت اطلاع‌رسانی و افزایش دانش شما قرار داده شده‌اند. بنابراین تمام مسئولیت سود و زیان شما با خودتان است و وبسایت‌ها مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت. شما هستید که تصمیم می‌گیرید از روش ارز دیجیتال رایگان استفاده کنید یا نه. حالا شما بگویید؛ به نظر شما بهترین روش کسب ارز دیجیتال رایگان از میان روش‌های گفته شده کدام است؟ آیا روش دیگری را برای دریافت رمزرارزهای رایگان می‌شناسید؟

10 روش دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی (تست شده)
بازار کریپتوکارنسی این روزها آن قدر داغ و پر تب و تاب است که بسیاری از افراد را به آغاز سرمایه‌گذاری در این حوزه ترغیب می‌کند. چه کسی دوست ندارد...
4.43 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. میخام رمز ارز رایگان مثل dog,دریافت کنم میتوانید کمکم کنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از روش های موجود در مقاله استفاده کنید. از طریق استیکینگ در پلتفرم ها نیز می توانید یک درآمد غیرفعال و بدون ربسک کسب کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ممنون از راهنمایی تان قلم تان رسا و همیشه موفق باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • میخام رمز ارز رایگان مثل dog,دریافت کنم میتوانید کمکم کنید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بهترین ارز که فعلا رایگان ماین میشود کدام است لطفاً راهنمای کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        ارزهای دیجیتال مونرو و زی کش هنوز از طریق cpu های معمولی قابل استخراج هستند. توجه کنید استخراج رایگان معمولاً به معنای استفاده از منابع کمتر، مانند کامپیوتر شخصی یا دستگاه‌های کم‌قدرت‌تر است. چرا که استخراج به منابعی مانند برق، اینترنت، سخت افزار و … نیاز دارد. بنابراین هیچ استخراج کاملا رایگانی وجود ندارد.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام کار ی که شما میکنید بسیار عالی است و مشکل خیلی ها را حل کند اما من حسابی لازم دارم که بتوانم ارزهای که با بازی کردن بدست آورده ام ّیران بیاورم آیا امکان دارد لطفا” راهنمای بفر مایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      شما باید از خدمات بخش نقد کردن درآمد ارزی در ایرانیکارت استفاده کنید. برای دریافت مشاوره در این باره با شماره 021-91091000 تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....