امنیت ارز دیجیتال

آموزش کیف پول گواردا Guarda، نحوه نصب و استفاده

آموزش کیف پول گواردا Guarda، نحوه نصب و استفاده

کیف پول گواردا یکی از کیف پول‌های نرم افزاری مطرح کریپتویی است که امنیت بالا و رابط کاربری ساده‌ای دارد. گواردا نه تنها یک کیف پول الکترونیکی چند ارزی است، بلکه یک پلتفرم جامع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و مدیریت دارایی‌های هم به شمار می‌رود. در این مطلب، نحوه راه اندازی؛ نصب و کار با کیف پول گواردا را بررسی می‌کنیم.

معرفی کیف پول گواردا

کیف پول نرم افزاری گواردا (Guarda) در سال 2017 به بازار عرضه شد. گواردا به‌ صورت منبع بازار طراحی شده است و بر حفظ حریم خصوصی کاربران تأکید دارد. این کیف پول جذاب از 50 بلاک چین و بیش از 400000 دارایی دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. کیف پول گواردا قابلیت‌های زیادی دارد و امکان کسب درآمد از طریق روش‌های مختلف را برای کاربران فراهم کرده است.

این کیف پول نرم افزاری قدرتمند از سیستم‌عامل‌های مختلفی همچون اندروید، دسکتاپ، افزونه گوگل کروم و ios پشتیبانی می‌کند. با توجه به این قضیه شما می‌توانید کیف پول گواردا را در دستگاه‌های مختلف نصب و استفاده نمایید. در حالت کلی کیف پول Guarda یک کیف پول جذاب با قابلیت‌های مختلف است که برای استفاده مبتدیان و افراد حرفه‌ای طراحی شده است. پس اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید، کیف پول گواردا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

امنیت کیف پول Guarda

کیف پول گواردا علی رغم سابقه کمی که دارد در لیست امن‌ترین کیف پول‌های کریپتو قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نقض امنیتی در کیف پول Guarda ثبت نشده است. کیف پول گواردا جزو کیف پول‌های غیر حضانتی (non-custodial wallet) و هیچ تسلطی نسبت به کلیدهای خصوصی ندارد؛ بنابراین شما باید خودتان از کلیدهای خصوصی کیف پول نگهداری کنید.

برای استفاده از کیف پول گواردا نیاز به ارائه هیچ گونه اطلاعات شخصی نیست و شما می‌توانید به‌راحتی از خدمات آن استفاده کنید. این کیف پول جذاب دارای ویژگی چند امضایی و Face-ID نیز هست. با توجه به این قابلیت‌ها طبیعی است که کیف پول گواردا از امنیت بالایی برخوردار بوده و برای ذخیره دارایی‌ها گزینه مناسبی باشد. پس اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال مختلف را در یک محل امن نگهداری کنید، کیف پول Guarda بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کیف پول Guarda از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

همانطور که پیش تر اشاره شد؛ گواردا از تعداد بالایی از دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهای دیجیتال مختلف را این کیف پول ذخیره یا با یکدیگر مبادله کنید. در این بخش تعدادی از ارزهای دیجیتال محبوب که توسط کیف پول Guarda پشتیبانی می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • لایت کوین
  • بایننس کوین
  • ریپل
  • تزوس
  • دش
  • اتریوم
  • دوج کوین
  • مونرو
  • زی کش
  • اتریوم کلاسیک
  • نئو

مزایا و معایب Guarda

اگر قصد استفاده از کیف پول Guarda را دارید بهتر است که مزایا و معایب آن را بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به کیف پول گواردا داشته باشید و به‌صورت هوشمندانه از آن استفاده کنید.

مزایای کیف پول گواردا

به‌ طور کلی مزایای کیف پول گواردا عبارت‌اند از:

  • به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و برای استفاده تمام کاربران کریپتو مناسب است.
  • امنیت بسیار زیادی دارد.
  • قابلیت‌های مختلفی دارد و شرایط لازم برای کسب درآمد را برای کاربران فراهم می‌کند.
  • با سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری مثل لجر سازگاری دارد.
  • کلیدهای خصوصی آن کاملا رمزگذاری شده هستند.

معایب کیف پول گواردا

به‌ طور کلی معایب کیف پول Guarda عبارت‌اند از:

  • هزینه تراکنش نسبتا زیادی دارد.
  • برای خرید ارزهای دیجیتال باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
  • ویژگی چند امضایی گواردا به‌طور خودکار اعمال نمی‌شود و کاربران باید آن را به‌صورت دستی اعمال کنند.
  • از کیف پول سرد برای ذخیره دارایی‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

ویژگی‌های کیف پول Guarda

گواردا به عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال، دارای ویژگی‌های بارزی است که آن را از سایر کیف پول‌ها متمایز می‌کند. به‌طور کلی مهم‌ترین ویژگی‌های گواردا عبارت‌اند از:

  • چند ارزی بودن:

گواردا یک کیف پول چند ارزی است که از طیف وسیعی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌کند. این امکان را به کاربران می‌دهد تا مجموعه متنوعی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بسیاری دیگر را در یک مکان ذخیره کنند.

  • امنیت بالا:

گواردا از فناوری‌های پیشرفته امنیتی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که دارایی‌های دیجیتال کاربران در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت شده‌اند. این کیف پول داده‌های شخصی را روی دستگاه کاربر ذخیره می‌کند و از رمزنگاری پیشرفته برای محافظت از این داده‌ها استفاده می‌کند.

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند:

گواردا دارای یک رابط کاربری طراحی شده به گونه‌ای است که هم برای مبتدیان و هم برای کاربران با تجربه مناسب است. این رابط کاربری امکان دسترسی آسان و مدیریت راحت دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند.

  • تبادل داخلی و خرید ارزهای دیجیتال:

گواردا به کاربران امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را درون کیف پول تبادل کنند و حتی با استفاده از کارت‌های اعتباری، ارزهای دیجیتال بخرند.

  • پشتیبانی از توکن‌ها و استیکینگ:

گواردا به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های ERC-20 و دیگر استانداردهای توکن را ذخیره کنند. همچنین، این کیف پول قابلیت‌های استیکینگ را برای ارزهای دیجیتال مختلف فراهم می‌آورد، که به کاربران اجازه می‌دهد با نگهداری ارزهای خود در کیف پول، سود کسب کنند.

  • دسترسی از طریق پلتفرم‌های مختلف:

این کیف پول در دستگاه‌های مختلف از جمله به صورت اپلیکیشن‌های موبایل، اپلیکیشن‌های دسکتاپ و همچنین به صورت وب اپلیکیشن، قابل دسترسی است.

آموزش کیف پول Guarda

گواردا یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتو است که برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب رابط کاربری ساده‌ای دارد و همه افراد از مبتدی تا حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال، در این بخش با آموزش کیف پول Guarda قصد داریم نحوه دانلود و نصب گواردا را برای شما شرح دهیم.

دانلود کیف پول فری ولت Guarda برای اندروید و آیفون و دسکتاپ

همانطور که اشاره کردیم کیف پول گواردا برای سیستم‌عامل‌های مختلف طراحی شده است؛ بنابراین شما می‌توانید نسخه مناسب گواردا را نصب کنید. شما می‌توانید از پلتفرم‌های مختلف برای نصب Guarda کمک بگیرید. برای راحتی کار شما لینک دانلود گواردا برای سیستم‌عامل‌های مختلف را برای شما قرار می‌دهیم.

دانلود کیف پول گواردا برای اندروید

دانلود کیف پول گواردا برای آیفون

دانلود کیف پول گواردا برای دسکتاپ

 

آموزش نصب کیف پول نرم افزاری Guarda

پس از دانلود کیف پول Guarda نوبت به نصب آن می‌رسد. نصب این کیف پول جذاب کار پیچیده‌ای نیست و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. در حالت کلی برای نصب گواردا باید مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا باید وارد وب سایت رسمی گواردا شوید. سپس روی گزینه Create New Wallet کلیک کنید.

ایجاد کیف پول جدید در گواردا

  • اکنون یک اطلاعیه درباره ساخت کیف پول جدید گواردا برای شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله نیز باید روی ساخت کیف پول جدید کلیک کنید تا فرآیند نصب کیف پول آغاز شود.
  • در قدم بعدی باید یک رمز عبور برای کیف پول خود تعیین کرده و آن را دوباره تکرار کنید. سپس روی گزینه I’ve written it down کلیک کنید.

دانلود عبارات بازیابی گواردا ولت

اکنون از شما می‌خواهد که فایل بازیابی را دانلود و در یک محل امن نگهداری کنید. این فایل برای بازیابی کیف پول در مواقع ضروری نیاز خواهد شد.

هم اکنون کیف پول گواردا شما به‌طور کامل نصب شده و آماده استفاده است.

آموزش کار با گواردا ولت

پس از نصب و راه‌اندازی کیف پول گواردا می‌توانید از امکانات متنوع آن استفاده کنید. برای این کار لازم است که نحوه کار با Guarda را یاد بگیرید. در ادامه آموزش کار با کیف پول گواردا را به‌طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

ارسال ارز دیجیتال به کیف پول Guarda

ارسال ارز دیجیتال به کیف پول Guarda

ارسال ارز دیجیتال با کیف پول یکی از موارد مهمی است که باید در رابطه با گواردا بدانید. این کار کاملا ساده است و با انجام چند کلیک انجام می‌شود. در حالت کلی نحوه ارسال ارز با استفاده از کیف پول Guarda به‌صورت زیر است:

  • وارد کیف پول گواردا شوید و روی گزینه Send کلیک کنید.
  • در این مرحله باید نوع شبکه، ارز دیجیتال مورد نظر و مقدار انتقالی را تعیین کرده و سپس روی گزینه next کلیک کنید.
  • سپس باید اطلاعات مورد نظر و هزینه تعیین شده برای ارسال ارز دیجیتال را بررسی کنید و در صورت تایید روی گزینه send کلیک کنید.

دریافت رمزارز در کیف پول گواردا

دریافت رمزارز در کیف پول گواردا

شما می‌توانید از کیف پول گواردا برای دریافت رمز ارزهای مختلف نیز استفاده کنید. برای این کار کافی است که وارد بخش receive در کیف پول گواردا شوید. سپس ارزی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب نمایید تا آدرس کیف پول برای شما نمایش داده شود. اکنون این آدرس را کپی کرده و برای فردی که قصد ارسال ارز دیجیتال برای شما دارد بفرستید.

در صورتی که فرد مورد نظر دارایی‌های درخواستی را برای شما انتقال دهید یک پیام مبنی بر دریافت ارز دیجیتال برای شما نمایش داده می‌شود. با مراجعه به کیف پول می‌توانید مبلغ دریافتی را مشاهده کنید.

آموزش exchange در کیف پول Guarda

آموزش exchange در کیف پول Guarda

اکسچنچ یا تبدیل دارایی‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های کیف پول گواردا است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید دارایی‌های مورد نظر خود را به یکدیگر تبدیل کرده و استفاده کنید. برای انجام این کار باید به‌صورت زیر عمل کنید:

  • در کیف پول گواردا وارد بخش اکسچنج شوید.
  • اکنون باید رمز ارز مورد نظر، میزان تبدیل دارایی و ارزی که قصد تبدیل کردن به آن دارید را وارد کنید. سپس باید روی گزینه اکسچنج کلیک کنید تا فرآیند تبدیل دارایی‌ها انجام شود.

قابلیت استیکینگ کیف پول Guarda

استیک ارز دیجیتال از جمله قابلیت‌های کاربردی کیف پول گواردا است که کاربران می‌توانند از آن برای کسب درآمد استفاده کنند. شما می‌توانید 5 ارز مختلف مانند اتریوم و هارمونی را با استفاده از گواردا استیک و به ازای آن پاداش دریافت کنید. پس اگر به دنبال یک روش بدون دردسر برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال هستید، کیف پول Guarda این فرصت را برای شما فراهم کرده است. میزان درآمد شما با این روش بستگی به ارز دیجیتال انتخابی و مدت زمان استیکینگ ارز دیجیتال شما بستگی دارد.

اتصال والت گواردا به کیف پول های سخت افزاری

اتصال والت گواردا به کیف پول‌های سخت افزاری

گواردا از قابلیت اتصال به کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این کیف پول می‌توانید به کیف پول‌های مورد نظر خود متصل شوید و دارایی‌های خود را به‌راحتی زیر نظر بگیرید. برای اتصال والت گواردا به کیف پول‌های سخت‌افزاری باید به‌صورت زیر عمل کنید.

  • وارد کیف پول خود شوید و روی گزینه add wallet or connect ledger موجود در قسمت انتهایی کیف پول کلیک کنید.
  • اکنون یک پنجره جدید برای شما باز می‌شود. از طریق این بخش می‌توانید کیف پول جدیدی ایجاد کنید یا کیف پول سخت‌افزاری لجر را به گواردا متصل نمایید.

نحوه بازیابی کیف پول گواردا

کیف پول Guarda نیز همانند سایر کیف پول‌های کریپتویی قابل بازیابی است. برای این کار باید فایل بازیابی که هنگام نصب کیف پول دانلود می‌کنید را در یک محل امن نگهداری کنید. با استفاده از این فایل و عبارت داخل آن می‌توانید به‌راحتی کیف پول خود را بازیابی کرده و به دارایی‌های خودتان دسترسی داشته باشید.

کیف پول گواردا، نرم افزاری اما امن

کیف پول Guarda یکی از بهترین ولت‌های کریپتو است که در سال 2017 روانه بازار شده است. این کیف پول جذاب امنیت بالایی دارد و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کیف پول گواردا از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی کرده و شرایط لازم برای نگهداری ارزها در یک محیط امن را برای شما فراهم می‌کند. این کیف پول قدرتمند رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای همه کاربران کریپتو مناسب است. بنابراین اگر به دنبال یک کیف پول امن و جذاب برای ذخیره دارایی‌های خود هستید، گواردا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله کیف پول گواردا (Guarda Wallet)، نحوه نصب و استفاده از آن را برای شما شرح دادیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول
Request for Quote

کیف پول Gurda از 50 شبکه بلاک چین مختلف و چندین کیف پول سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند.

کارمزد کیف گواردا بستگی به شبکه و نوع فعالیت کاربر دارد. اما در حالت کلی کارمزد دریافتی در مقایسه با کیف پول‌های هم رده خود نسبتا بالا است.

خیر. گواردا یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتو است که توسط ایرانیان استفاده می‌شود و هیچ تحریمی در رابطه با آن وجود ندارد.

گواردا یک کیف پول غیر حضانتی است و وظیفه محافظت از کلیدهای خصوصی به عهده کاربران می‌سپارد.

بله. ولت Guarda امکان دریافت وام کریپتویی با نرخ سود سالانه 10 درصد و با وثیقه (ارزهای دیجیتال کاربران) فراهم کرده است.

آموزش کیف پول گواردا Guarda، نحوه نصب و استفاده
کیف پول گواردا یکی از کیف پول‌های نرم افزاری مطرح کریپتویی است که امنیت بالا و رابط کاربری ساده‌ای دارد. گواردا نه تنها یک کیف پول الکترونیکی چند ارزی است،...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...