اخبار ارز دیجیتال

تاثیر توافقنامه اخیر افزایش سقف بدهی آمریکا بر قیمت بیت کوین

تاثیر توافقنامه اخیر افزایش سقف بدهی آمریکا بر قیمت بیت کوین

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده از مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده خواسته است که توافقنامه را فوراً تصویب کنند. در بحبوحه نگرانی های فزاینده درباره نکول احتمالی تا اوایل ژوئن، جو بایدن (رئیس جمهور ایالات متحده) و کوین مک کارتی (جمهوری خواه) ظاهراً به توافق اصولی برای افزایش سقف بدهی چند تریلیون دلاری دولت فدرال دست یافتند.

بر اساس گزارش 28 MAY از رویترز، توافق آزمایشی برای افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری پس از یک تماس تلفنی 90 دقیقه‌ای بین بایدن و مک کارتی حاصل شد. پس از انتشار این خبر، بایدن از طریق توییتر وجود «توافق اصولی» را تأیید کرد و توضیح داد که این توافق از مواجهه با «نقص فاجعه‌بار» آمریکا جلوگیری می‌کند. بایدن خاطرنشان کرد که در روز آینده این توافق به مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده خواهد رسید.

اوایل امروز عصر، رئیس مجلس مک کارتی و من به توافق اصولی بودجه دست یافتیم. این یک گام مهم رو به جلو است که هزینه ها را کاهش می دهد و در عین حال از مشاغل مختلف محافظت می کند و اقتصاد همگانی را رشد می‌دهد.

در همین حال، مک کارتی نیز در توییتر برای تایید اصل توافق، مدعی شد که بایدن زمان خود را تلف کرده و م

اه ها از مذاکره امتناع کرده است. رویترز گزارش داد که در حالی که جزئیات دقیق توافق در دسترس نیست، توافقی برای محدود کردن هزینه های دولت ایالات متحده برای دو سال آینده، بدون احتساب هزینه های مربوط به امنیت ملی، صورت گرفته است.

یک منبع آگاه گفت: «مذاکره‌کنندگان توافق کرده‌اند که مخارج غیردفاعی اختیاری خود را به مدت یک سال در سال ۲۰۲۳ محدود کنند و در سال ۲۰۲۵ آن را ۱ درصد افزایش دهند.

این اتفاق تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده نسبت به خطر نکول در صورت تعلیق یا عدم افزایش سقف بدهی در اول ژوئن هشدار داد و از کنگره خواست که «در اسرع وقت اقدام کند».

علاوه بر این، دفتر بودجه کنگره ایالات متحده (CBO) گزارشی را در 12 می منتشر کرد که در آن تاکید کرد که اگر سقف بدهی بدون تغییر باقی بماند، این خطر قابل توجه وجود دارد که در دو هفته اول ژوئن، دولت دیگر از کار خواهد افتاد و قادر به پرداخت تمام تعهدات خود نخواهد بود.

در چند وقت اخیر، چندین تحلیلگر دیدگاه مشابهی را به اشتراک گذاشته اند که افزایش سقف بدهی می تواند منجر به ورود سرمایه بیشتر به بیت کوین شود. MacroJack (تاجر سابق وال استریت) در 17 می در توییتی به پیروان خود هشدار داد که مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده همه نمایش است. او بر اهمیت داشتن دارایی‌های مانند بیت کوین تاکید کرد زیرا دلار به فراموشی سپرده می‌شود، در حالی که بیت‌کوین سریع‌ترین سرمایه در این مسابقه است.

برای خرید بیت کوین می‌توانید از خدمات صرافی ایرانیکارت استفاده کنید

در همین حال، جسی مایرز (مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری Onramp) با 50100 دنبال‌کننده توییتر به اتفاقاتی که در طول همه‌گیری کووید-19 افتاد، پرداخت و اظهار داشت که بیت‌کوین در تمام بحران ها برنده بوده است. او این ایده را مطرح کرد که اگر سقف بدهی افزایش یابد، ممکن است تاریخ تکرار شود، زیرا این امر باعث می‌شود فدرال رزرو پول بیشتری چاپ کند. وقتی سقف بدهی برداشته شود، انقباض اعتباری منجر به بحران اقتصادی شود.

اخبار مرتبط: حمله بایدن به معامله گران ارز دیجیتال

اهمیت خبر: مثبت

منبع: cointelegraph

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...