اخبار ارز دیجیتال

به گفته تحلیلگران، فروش بیت کوین آغاز شده اما بازار صعودی ادامه دارد

به گفته تحلیلگران، فروش بیت کوین آغاز شده اما بازار صعودی ادامه دارد

هولدرهای بلندمدت بیت کوین با توزیع عرضه شروع به کسب سود کرده‌اند، اما به گفته تحلیلگران، بازار صعودی به شکل پایداری ادامه خواهد داشت.

در تاریخ ۷ مارس، دیلن لو کلر (Dylan LeClair)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، گزارش بلندی را از وضعیت فعلی بازار بیت کوین منتشر کرد.

او گفت:

توزیع عرضه (فروش و ارائه بیت کوین به بازار) آغاز شده است.

لو کلر در ادامه به چگونگی فروش هولدرهای بیت کوین با ظهور تازه‌واردان بازار، یعنی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) پرداخت.

با این حال، دلیلی برای نگرانی وجود نداشت زیرا ETF‌ها تقاضای زیادی را دریافت کرده‌اند و هر روز بیت کوین‌های بیشتری را به صندوق‌های خود اضافه می‌کنند.

درس مهمی که باید از بازار بگیریم، درک قدرت توزیع است. چنین چیزی می‌تواند در طول یک بازار پررونق و هنگامی که قیمت دارایی‌ها به سرعت در حال افزایش است، رخ دهد.

رالی بیت کوین ادامه دارد

او گفت که تقاضای مشتریان برای ETF بیت کوین با افزایش قدرت این رالی از همه انتظارات اولیه فراتر رفته است.

علاوه بر این، ۹ صندوق جدید ETF اسپات بیت کوین تقریباً دو ماه پس از راه‌اندازی خود همچنان به رکوردشکنی از نظر ورودی و حجم معاملات روزانه ادامه می‌دهند.

در تاریخ ۵ مارس یعنی همان روزی که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود رسید، صندوق IBIT بلک راک (BlackRock) رکورد ۷۸۸ میلیون دلار ورودی سرمایه را تجربه کرد.

علاوه بر این، بلک راک و فیدلیتی (Fidelity) به تنهایی از زمان عرضه ۲۸۴ هزار بیت کوین خریداری کرده‌اند که بیش از ۱ درصد از کل عرضه بیت کوین است.

با این وجود، توزیع بیت کوین هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و تحت تاثیر تقاضای ETF‌های جدید و سرمایه‌گذاران نهادی رشد می‌کند.

کاتالیزورهای پذیرش بیشتر بیت کوین و افزایش قیمت آن عبارتند از ادامه جریان ورودی ETFها، پذیرش شرکتی و انباشت بالقوه این ارز دیجیتال توسط کشورهایی که به دنبال دور شدن از دلار آمریکا هستند.

لو کلر پیش‌بینی کرده که توزیع بیت کوین توسط هولدرهای بلندمدت با رسیدن بیت کوین به سطوح قیمتی جدید افزایش خواهد یافت. با این حال، این عرضه احتمالاً توسط تقاضای فزاینده نهادی جذب می‌شود و منجر به ایجاد بازار صعودی پایداری خواهد شد.

به طور خلاصه، بله،‌ هودلرهای بیت کوین تا حدی فروش خود را آغاز کرده‌اند، اما با هجوم عظیم سرمایه به بازار روبرو هستند. خود را برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده کنید.

چشم‌انداز قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به سطح ۶۶ هزار دلار بازگشته و اغلب طی ۲۴ ساعت گذشته در همین حوالی باقی مانده است. این دارایی پیشرو در حال حاضر ۴/۶ درصد از سقف تاریخی (ATH) جدید خود که در اوایل این هفته به آن رسیده بود، فاصله گرفته است.

مارک کوبان (Mark Cuban)، کارآفرین میلیاردر، طی مصاحبه‌ای با CNBC در این هفته، نسبت به بیت کوین دیدگاه بسیار خوش‌بینانه‌ای را ارائه داد و اظهار داشت که تنها ۲۱ میلیون BTC در جهان وجود دارد.

او در ادامه اضافه کرد:

هرچه افراد بیشتری بیت کوین بخرند و افراد کمتری آن را بفروشند به این معنی است که قیمت BTC بالا می‌رود. من روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌ام چرا که یک ذخیره ارزش فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم تقاضای بیت کوین از تعداد افرادی که این ارز دیجیتال را می‌فروشند بیشتر خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...