اخبار ارز دیجیتال

CFTC به دنبال درک خطرات و فرصت‌های هوش مصنوعی

CFTC به دنبال درک خطرات و فرصت‌های هوش مصنوعی

کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مایل است در مورد اینکه چگونه ممکن است نهادهای نظارتی در تلاش‌های خود برای انطباق‌پذیری و سایر موارد کاربردی از هوش مصنوعی (AI) بهره بگیرند، اطلاعات بیشتری کسب کند.

این آژانس برای افزایش درک کارکنان از کاربرد و خطرات فعلی و بالقوه هوش مصنوعی در بازارهای مشتقات، درخواست اظهار نظر کرده است. بازخورد دریافتی ممکن است بر رهنمودها، تفاسیر، خط‌مشی یا مقررات آینده CFTC تأثیر بگذارد.

CFTC در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در جنبه‌های مختلفی از جمله معاملات، مدیریت ریسک، انطباق، امنیت سایبری، ثبت سوابق، پردازش داده‌ها، تجزیه و تحلیل و تعامل با مشتری، درخواست ارائه اطلاعات و کمک فکری داده است. در این راستا، آژانس معاملات آتی کالا تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر جمع‌آوری و تفسیر مستمر اطلاعات، مبارزه با پولشویی (AML) و عملکرد گزارش‌های نظارتی را برجسته می‌کند.

روستین بهنام (Rostin Behnam)، رئیس CFTC، با حمایت از این امر گفت که درخواست برای اظهار نظر (RFC) «از CFTC بیش از پیش حمایت می‌کند، زیرا ما به طور استراتژیک بالاترین اولویت‌ها و پروژه‌های ارائه‌دهنده بازده در سرمایه‌گذاری را با کاربردهای هوش مصنوعی در داخل شناسایی می‌کنیم تا رویکرد مبتنی بر داده خود نسبت به سیاست، نظارت و نحوه اجرا را بهینه کنیم.»

CFTC اعلام کرد که این درخواست اظهار نظر مکمل دستورالعمل‌هایی خواهد بود که دولت بایدن برای توسعه ایمن، مطمئن و قابل اعتماد هوش مصنوعی ارائه داده است. آخرین مهلت ارسال نظرات ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ است.

کمیسر کریستین جانسون (Kristin Johnson) در رابطه با درخواست اظهار نظر CFTC گفت:

این اقدام آن‌ها نشان می‌دهد که بخش‌های مختلف آژانس، از جمله بخش مشارکت‌کنندگان بازار، تسویه حساب و ریسک، نظارت بر بازار و بخش‌های داده درگیر گفتگو هستند.

جانسون بر اهمیت درک CFTC از نحوه اتخاذ هوش مصنوعی توسط فعالین بازارهای مشتقات تاکید می‌کند. این درخواست اظهار نظر به شکلی موشکافانه از پاسخ‌دهندگان می‌خواهد تا تعریف مناسبی را از هوش مصنوعی ارائه دهند، بگویند که این تعریف چقدر باید گسترده یا محدود باشد و چگونه می‌توان مرز بین هوش مصنوعی و سایر استراتژی‌های معاملات خودکار فعلی را ترسیم کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۳، کریستی گلداسمیت رومرو (Christy Goldsmith Romero)، کمیسر CFTC، گفت که باید اقدامات حفاظتی را با پیشرفت‌های فناوری برای محافظت از سرمایه‌گذاران آمریکایی بروزرسانی کنیم. او بر پیامدهای منفی عدم اجرای این کار نیز تأکید کرد.

رومرو با رهبری ابتکارات CFTC برای حفاظت بیشتر از سرمایه‌گذاران، کارشناسان فناوری فین‌تک، هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امنیت سایبری را به عنوان اعضای کمیته مشاوره فناوری CFTC منصوب کرده است.

CFTC به سرمایه‌گذاران هشدار داده که صرفاً از طریق اتکا به ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی به دنبال کسب سود قابل‌توجه از ارزهای دیجیتال نباشند. این آژانس افرادی را که با استفاده از ربات‌ها، الگوریتم‌های سیگنال‌دهی، الگوریتم‌های آربیتراژ دارایی‌های رمزارزی و سایر فناوری‌های مبتنی هوش مصنوعی که وعده سود کلان به مردم می‌دهند، به عنوان کلاهبردار شناسایی کرده است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...