اخبار ارز دیجیتال

پروژه Friend.Tech با یک ایردراپ در بهار سال آینده به صحنه بازمی‌گردد

پروژه Friend.Tech با یک ایردراپ در بهار سال آینده به صحنه بازمی‌گردد

فرند تک (Friend.Tech)، شبکه اجتماعی غیرمتمرکز محبوب ماه‌های گذشته، به بازگشت جسورانه خود با یک ایردراپ در آینده و در میان انتقادات و فعالیت‌های معاملاتی رو به افول خود اشاره کرده است. تیم FT دیروز این خبر را در حساب رسمی X خود منتشر کرد.

پست جدید فرند تک نشان می‌دهد که این پلتفرم خود را برای آنچه که به عنوان «خطرناک‌ترین ماموریت» آن‌ها تاکنون توصیف می‌شود، آماده می‌کند. در این بیانیه آمده است:

خرگوش‌های FT برای خطرناک‌ترین ماموریت خود در بهار امسال آماده می‌شوند.

تصویری که در این توییت به اشتراک گذاشته شده، به گمانه‌زنی‌های پیرامون احتمال توزیع توکن‌های FT در قالب یک ایردراپ که توسط تیم فرند تک تنظیم شده، اعتبار بیشتری می‌بخشد. در تصویر منتشر شده از سوی فرند تک، خرگوش‌های مجهز به چتر نجات را می‌بینیم و در حالی که جعبه‌هایی با محتویات خاص را حمل می‌کنند، از آسمان به پایین می‌آیند.

یکی از کاربران در X اظهار داشت:

مردم و دنبال‌کنندگان فرند تک واقعاً در مورد ایردراپ بالقوه آن هیجان‌زده هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه می‌شود.

نکته قابل توجه این است که ایردراپ احتمالی فرند تک در بحبوحه تلاش‌های FT برای حفظ حجم معاملات و پایگاه کاربران خود انجام می‌شود.

آمارهای اخیر پلتفرم تحلیلی Dune نشان می‌دهند که حجم معاملات فرند تک کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده و در تاریخ ۲۰ فوریه به ۵۶ هزار دلار کاهش یافته است. این امر با کاهش شدید معامله‌گران فعال فرند تک همراه بوده که تعداد آن‌ها در حال حاضر تنها ۱۰۲ نفر است.

حال این ارقام با حجم معاملات ۲۰/۰۴ میلیون دلاری فرند تک و ۲۱،۶۰۰ تریدر ثبت‌شده آن در ماه سپتامبر گذشته مقایسه کنید. از نظر فنی، وضعیت فعلی منعکس‌کننده سقوط ۹۹/۷۲ درصدی فعالیت‌های معاملاتی این پروژه است.

تقلای این پلتفرم برای بقا در جامعه کریپتو توجه عده‌ای را به خود جلب کرده است. برخی از فعالین حوزه کریپتو معتقدند که ایردراپ بالقوه فرند تک یک حرکت ناامیدکننده برای مرتبط نگه داشتن این پروژه در فضای اجتماعی غیرمتمرکز خواهد بود.

یکی از چهره‌های برجسته جامعه ارزهای دیجیتال اظهار داشت:

به نظر می‌رسد که آنها بالاخره فشار را بر روی خود احساس کرده‌اند و سعی دارند تا نگاه‌ها را به طرف خود بازگردانند.

پیش از این، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، مدل کسب و کار فرند تک را مورد انتقاد قرار داده بود و ادعا می‌کرد که این پروژه ممکن است تعاملات اجتماعی واقعی را با حدس و گمان‌های مالی جایگزین کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...