اخبار ارز دیجیتال

آیا با عبور بیت کوین از ۵۰ هزار دلار، فرصت خرید آن را از دست دادیم؟

آیا با عبور بیت کوین از ۵۰ هزار دلار، فرصت خرید آن را از دست دادیم؟

به گفته آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، قیمت بیت کوین ممکن است در مسیر یک تجدید حیات عظیم با کاتالیزورهای صعودی خود باشد.

آنتونی اسکاراموچی، سرمایه‌دار آمریکایی و بنیانگذار SkyBridge Capital، به سرمایه‌گذارانی که فکر می‌کنند از رشد قیمت بیت‌ کوین جا مانده‌اند، اطمینان خاطر داد و تاکید کرد که در واقع چیزی را از دست نداده‌اند.

روزهای روشنی در انتظار بیت کوین است

قیمت بیت کوین در این هفته از ۵۰ هزار دلار عبور کرد و سقف جدیدی را از سال ۲۰۲۱ تشکیل داد. افزایش قیمت بیت کوین توجه زیادی را از سوی سرمایه‌گذاران سرتاسر جهان که مشتاق سرمایه‌گذاری بر روی سود بالقوه بازار قبل از رکود احتمالی آن بودند، به خود جلب کرد. اسکاراموچی معتقد است که برخی از سرمایه‌گذاران عادی ممکن است این احساس را داشته باشند که فرصت خرید بیت کوین را از دست داده‌اند.

پاسخ اسکاراموچی به کسانی که می‌پرسند آیا این فرصت را از دست داده‌اند یا خیر، قاطعانه منفی است. اسکاراموچی در استدلال خود خاطرنشان کرد که نرخ بهره همچنان در حال کاهش است. گفته‌‌های بنیانگذار SkyBridge Capital احتمالاً دور از واقعیت نیست چرا که حدس و گمان‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش بیشتر نرخ بهره را به تاخیر می‌اندازد.

آنتونی اسکاراموچی در حساب توییتر خود مورخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ گفت:

با بازگشت بیت‌ کوین به بالای ۵۰ هزار دلار، دوباره برای سرمایه‌گذاران عادی سوال می‌شود که آیا فرصت خرید را از دست داده‌ایم؟ پاسخ من قاطعانه منفی است. نرخ‌های بهره کاهش می‌یابند، ETF‌ها میلیاردها دلار سرمایه را به بازار هدایت می‌کنند و دو ماه تا هاوینگ بیت کوین فاصله داریم. از نظر من، باید منتظر یک رالی هیجان‌انگیز باشید.

داده های شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده (CPI) که روز سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که تورم ممکن است آن‌طور که فدرال رزرو می‌خواست کنترل نشود. بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره آمار کار ایالات متحده، CPI در ماه ژانویه تورم ۳/۱ درصدی را برای این کشور نشان داد. این داده‌ها همچنین گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کرده مبنی بر اینکه کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه‌های مارس و می به احتمال زیاد دیگر در دستور کار بانک مرکزی قرار ندارد.

تاخیر در کاهش نرخ بهره می‌تواند منجر به آشفتگی معاملات در بازارهای اصلی شود. با این حال، این تاخیر ممکن است به نفع بازار رمزارزها، به ویژه بیت کوین، باشد، زیرا این دارایی دیجیتال اغلب به عنوان یک محافظ در برابر تورم عمل می‌کند.

هاوینگ بیت کوین و ETF اسپات

علاوه بر کاهش نرخ بهره، اسکاراموچی معتقد است که محرک‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند رشد قیمت بیت کوین را تضمین کنند.

یکی از این عوامل، صندوق‌ قابل معامله ETF‌ اسپات بیت کوین است که یک ماه پیش توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تایید شد. بازار ETF بیت کوین طی چند هفته اخیر سرمایه ورودی زیادی را دریافت است. اخیراً گزارش شده که ورودی خالص مجموع ۱۰ صندوق ETF بیت کوین به بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است.

هاوینگ بیت کوین را نیز در پیش داریم که قرار است در اواسط آوریل اتفاق بیفتد. به طور مشابه، میشائل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر مشهور حوزه رمزارز نیز پیش‌بینی‌های خود را برای آینده بیت‌ کوین با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت و به رشد بالقوه پادشاه کریپتو به سقف‌های تاریخی جدیدی پس از رویداد هاوینگ ۲۰۲۴ اشاره کرد. اسکاراموچی هم با تکرار این دیدگاه، معتقد است که قیمت بیت کوین پتانسیل رشد بیشتر را دارد.

او همچنین اظهار داشت که رشد تصاعدی تعداد کیف پول‌ها و پذیرش بیت کوین در مقیاس جهانی باعث افزایش قیمت آن در سال ۲۰۲۴ خواهد شد. اسکاراموچی پیش از این گفته بود که سرمایه‌گذاری در بیت کوین به «یک استراتژی خرید و هولد نیاز دارد.» او افزود:

من فقط به مردم توصیه می‌کنم که بیت کوین‌‌های خود را نگه دارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...