دانستنی های گیفت کارت

پلی استیشن پلاس چیست؟ آشنایی کامل با Playstation plus

پلی استیشن پلاس چیست؟ آشنایی کامل با Playstation plus

پلی استیشن پلاس چیست و دلیل محبوبیت و استفاده زیاد از آن چیست؟ آیا برای استفاده از این سرویس، باید هزینه خاصی پرداخت کنیم؟ این موارد، سوالات مهمی هستند که کاربران شرکت سونی و پلی استیشن به دنبال پاسخ آن هستند تا بتوانند یک تجربه متفاوت و جذاب از بازی‌ها داشته باشند.

شرکت سونی برای راحت‌تر کردن دسترسی کاربران به بازی‌ها، همواره به دنبال راه‌اندازی سرویس‌های خاص بوده است. یکی از بهترین و جدیدترین سرویس‌های Sony که گیمرها را به شدت جذب کرده است، سرویس پلی استیشن پلاس نام دارد. از آنجایی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این سرویس صرفا برای دسترسی به بازی‌های آنلاین است در این مقاله می‌خواهیم شما را با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید با آشنایی و تسلط بیشتری از آن استفاده کنید. البته که کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند بدون مشکل خاصی از این سرویس استفاده کنند، باید نسبت به خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنند.

پلی استیشن پلاس چیست؟

تقریبا تمام گیمرهای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 با این سوال مواجه می‌شوند که این سرویس چه کاربردهایی داشته و چه خدماتی در اختیار آن‌ها می‌گذارد؟ به طور کلی، پلی استیشن پلاس یا Ps plus یک سرویس جذاب حوزه گیم است که شرکت سونی با ارائه آن، تلاش کرده تا امکان بازی آنلاین و چند نفره را برای دارندگان کنسول‌های PS4/PS5 فراهم کند.

«جالب است بدانید که این سرویس، در سه سطح عضویت ارائه می‌شود که در آن، دسترسی به بازی‌های ابری و عناوین کلاسیک در سطوح بالاتر امکان‌پذیر است. PlayStation Plus در سه سطح Essential، Extra و Premium ارائه می‌شود که کاربران بر اساس نیاز و سلیقه خود می‌توانند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند.»

نکته مهمی که باید درباره سطوح مختلف پلی استیشن پلاس بدانید، تفاوت امکانات و قابلیت آن‌هاست؛ در واقع سطوح این سرویس، در رده‌های بالاتر چیزی شبیه به Xbox Game Pass را ارائه می‌دهند. برای مثال، شما در بالاترین سطح یعنی Premium حتی به برخی از بازی‌های کلاسیک PS2، PS3 و PSP دسترسی خواهید داشت.

«Ps plus به‌عنوان سرویس اشتراک سونی علاوه بر بازی‌های آنلاین قابلیت‌های دیگری مانند بازی رایگان، کاتالوگ بازی و… را نیز فراهم کرده تا بتوانید نهایت لذت را تجربه کنید.»

معرفی پلی استیشن پلاس

تاریخچه Ps plus

برای اولین بار، در سال 2010 بود که شرکت سونی سرویس اشتراکی را به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد تا به کاربران خود خدمات خاصی ارائه دهد. به مرور زمان این سرویس اشتراکی پیشرفته‌تر شده و گیمرها استقبال بیشتری از آن به عمل آوردند. در نهایت و بعد از گذشت چند سال، این شرکت در سال 2022 این سرویس آزمایشی را با نام Ps plus معرفی کرد.

هنگامی که نسخه نهایی ارائه شد، تحولات عظیمی در آن به وجود آمده بود؛ در واقع سونی برای اینکه جذابیت پلی استیشن پلاس را بالا ببرد، آن را در سه سطح مختلف ارائه کرد. کسانی که پیش از سال 2022 پلی استیشن پلاس داشته‌اند، خدمات سطح Essential را دریافت کرده‌اند. بعد از اینکه نسخه نهایی ارائه شد، کاربران به سطح‌های Extra و Premium هم دسترسی پیدا کردند تا امکانات و قابلیت‌های جدیدی را تجربه کنند. این موضوع باعث شد تا پیش از پیش کاربران در انتخاب میان پلی استیشن یا ایکس باکس دچار چالش شوند!

بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس چیست؟

هریک از سطح‌های پلی استیشن پلاس بازی‌های خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهند اما سطح‌های Extra و Premium برای گیمرهای حرفه‌ای، محبوبیت بیشتری دارند؛ در واقع می‌توان گفت که بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس در این دو سطح قرار دارند. هنگامی که به فهرست بازی‌ها نگاه می‌کنید، در همان نگاه اول چندین بازی انحصاری پلی‌استیشن Horizon Forbidden West، Spider-Man: Miles Morales، God of War، Uncharted و Ghost of Tsushima توجه شما را جلب خواهند کرد.

البته بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس تنها شامل بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نمی‌شود. در نتیجه شما با خرید گیفت کارت و یا اشتراک این سرویس می‌توانید به بازی‌های دیگری مانند Grand Theft Auto V، Resident Evil 7 و Final Fantasy 7 Remake Intergrade دسترسی داشته و از انجام آن‌‌ها لذت ببرید.

بهترین بازی‌ها

هزینه اشتراک Playstation plus

بدون شک در زمان بررسی و معرفی پلی استیشن پلاس، هزینه اشتراک آن مهم‌ترین موضوعی است که برای گیمرها به یک دغدغه بزرگ تبدیل می‌شود. هزینه اشتراک این سرویس به سطح انتخابی شما بستگی دارد؛ یعنی هرچه سطح انتخابی بالاتر باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

نحوه تشخیص سطوح بازی چگونه است؟ رتبه‌بندی سطح‌ها و تعیین قیمت آن‌ها بر اساس قابلیت‌ها و امکانات مختلفی انجام می‌شود؛ برای مثال، هر سه سطح پلی استیشن پلاس ویژگی‌های خاصی مانند بازی چند نفره آنلاین، فضای ذخیره‌سازی ابری و بازی‌های رایگان دارند؛ اما در برخی موارد، Premium نسبت به سطح‌های دیگر برتری خاصی دارد.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های Premium که باعث برتری آن نسبت به سایر سطح‌ها می‌شود، کتابخانه بازی پلی استیشن 2 و 3، گیم استریم و کاتالوگ تصاویر سونی با پخش بیش از 100 فیلم اشاره کرد. همچنین این سطح از پلی استیشن پلاس بیش از 400 بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را ارائه می‌کند که در مقایسه با سایر سطح‌ها، تنها سطح Extra این قابلیت را دارد.

جهت خرید اکانت پلی استیشن پلاس هزینه پلن‌ها به شرح زیر است:

  • پلی استیشن پلاس Essential: ماهانه 10 دلار، سه‌ماهه 25 دلار و یک‌ساله 80 دلار
  • پلی استیشن پلاس Extra: ماهانه 15 دلار، سه‌ماهه 40 دلار و یک‌ساله 135 دلار
  • پلی استیشن پلاس Premium: ماهانه 18 دلار، سه‌ماهه 50 دلار و یک‌ساله 160 دلار

هزینه اشتراک Playstation plus

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ بدون شک این سوال رایج‌ترین و پرتکرارترین سوالی است که دارندگان کنسول پلی استیشن با آن مواجه می‌شوند. با اینکه شرکت سونی امکان خرید اشتراک پلی استیشن پلاس را برای تمام کاربرها فراهم کرده است، اما کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانند اکانت خود را شارژ کنند اما با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس این مشکل به راحتی قابل رفع است.

«در واقع گیفت کارت پلی استیشن پلاس، یک کارت اعتباری است که از طرف شرکت سونی به گیمرها داده می‌شود تا بر اساس نیاز اکانت خود را شارژ کنند. از آنجایی‌ که سونی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، باید گیفت کارت را از طریق شرکت‌های معتبر واسطه مانند ایرانیکارت تهیه کنید.»

هنگامی که گیفت کارت را با اعتبار دلخواه خریداری کردید، کافیست با استفاده از رمز کارت و مشخصات آن، اکانت پلی استیشن پلاس خود را شارژ کنید تا به تمام خدمات و امکانات آن دسترسی داشته باشید.

سخن نهایی

تقریبا تمام دارندگان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 یا این سوال مواجه می‌شوند که اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟ شرکت سونی برای اینکه خدمات بهتری به کاربران خود ارائه کند، یک سرویس عالی با نام پلی استیشن پلاس راه‌اندازی کرده است تا گیمرها علاوه بر بازی‌های آنلاین چند نفره به امکانات دیگری هم دسترسی داشته باشند.

شرکت سونی پلی استیشن پلاس را در سه سطح مختلف ارائه کرده است؛ بنابراین باید قبل از هر کاری اطلاعات خود در این زمینه را بالا ببرید. در این مطلب به شما گفتیم که اشتراک پلی استیشن پلاس چیست تا به طور کامل با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و هزینه‌های آن آشنا شوید. اگر همچنان درباره این سرویس سوال خاصی دارید و یا می‌خواهید گیفت کارت آن را خریداری کنید، از طریق بخش کانت‌ها با ما در ارتباط باشید و یا با شماره 91091000-021 تماس بگیرید.

پلی استیشن پلاس چیست؟ آشنایی کامل با Playstation plus
پلی استیشن پلاس چیست و دلیل محبوبیت و استفاده زیاد از آن چیست؟ آیا برای استفاده از این سرویس، باید هزینه خاصی پرداخت کنیم؟ این موارد، سوالات مهمی هستند که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...