دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست؟

اگر شما از طرفداران بازی‌های کامپیوتری هستید و علاقه دارید بازی‌های مختلف game pass را داشته باشید یا به بازی‌های ایکس باکس مشغول هستید ولی می‌خواهید تجهیزات بازی خود را پیشرفته کنید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. با خواندن این مقاله با یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های گیم دنیا آشنا شده و می‌آموزید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ همچنین با ساخت اکانت در این سرویس آشنا شده و نحوه استفاده از آن را می‌آموزید.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست؟

سرویس گیم پس، یکی از سرویس‌های محبوب مایکروسافت است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت نامحدود از بازی‌ها استفاده کنید. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید به 100 بازی مختلف مانند Toy Soldiers ،Viva Pinata ،Mass Effect و… دسترسی داشته باشید. البته انواع گیفت کارت ایکس باکس مختلفی وجود دارد که شما با توجه به نیازتان می‌توانید محصول موردنظر را انتخاب کنید.

«گیفت کارت گیم پس ایکس باکس (XBOX Game pass)، یکی از روش‌های مناسب برای پرداخت هزینه‌‌های سرویس گیم پس است که با استفاده از آن می‌توانید به بیش از 100 بازی هیجان انگیز دسترسی داشته باشید. در واقع شما با خرید این اشتراک، در دنیایی از بازی‌های جذاب غرق شده و از آن‌ها لذت می‌برید.»

مزایای خرید XBOX Game pass

مزایای استفاده از این کارت‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • قابلیت اتصال به مایکروسافت
  • قابل اجرا در پلتفرم‌های مختلف موبایل، کامپیوتر و کنسول
  • امکان خرید اشتراک، انواع بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • مقرون به صرفه بودن و امکان دسترسی به تمام خدمات سرویس گیم پس

مزایای خرید XBOX Game pass

ویژگی‌های اشتراک ULTIMATE

برای پرداخت در سایت XBOX و خرید اشتراک آن با سه گزینه CONSOLE، PC و ULTIMATE روبه‌رو می‌شوید. برای شروع بهتر است از اشتراک ULTIMATE استفاده کنید که هزینه مناسب تری دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این اشتراک را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ارائه بازی‌های جدید
  • دارای بیش از 100 بازی کنسول با کیفیت عالی
  • دسترسی زودتر از وقت به بعضی از بازی‌ها مثل Gears 5
  • حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold و امکان بازی کردن به صورت آنلاین

«شما می‌توانید زمانی که از حق اشتراک Xbox Live Gold تان باقی مانده است اقدام به خرید اشتراک ULTIMATE کنید. در این صورت زمان باقی مانده از سرویس Xbox Live Gold تبدیل به ULTIMATE می‌شود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که زمان این روش نامحدود نیست و نهایت تا ۳۶ ماه امکان تبدیل وجود دارد.»

هزینه و نحوه خرید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس

همانطور که اشاره کردیم، سرویس گیم پس ایکس باکس، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های گیمرهای حرفه‌ای است که شما با خرید آن وارد دنیایی از بازی‌ها شده و هیچ هزینه‌ای به صورت جداگانه برای دریافت بازی‌‌ها پرداخت نمی‌کنید. همچنین با داشتن این گیفت کارت می‌توانید بسیاری از بازی‌های XBOX را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. هزینه اشتراک ULTIMATE یک ماهه، 14.99 دلار و سه ماهه آن 44.99 دلار است.

آموزش ساخت اکانت در گیم پس ایکس باکس

ساخت اکانت در سایت گیم پس ایکس باکس، بسیار راحت است؛  در این قسمت به صورت ساده و مختصر، مراحل آن آموزش داده می‌شود:

  • وارد سایت رسمی Game pass Xbox شده و روی My Xbox در منوی بالا و سپس Profile کلیک کنید.

ساخت اکانت در گیم پس ایکس باکس

  • سپس به صفحه سبز رنگی هدایت می‌شوید؛ در این بخش، اگر اکانتی در این سایت ندارید، روی Create One که با کادر قرمز مشخص شده است، کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت

  • آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید؛ همچنین می‌توانید با کلیک روی Use a phone number instead، از طریق شماره تماس نسبت به ساخت اکانت Xbox اقدام کنید.

وارد کردن اطلاعات تماس

  • در این بخش باید یک پسورد شامل عدد، حروف و علائم نگارشی انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

انتخاب پسورد در زمان ساخت اکانت گیفت کاتر گیم پس ایکس باکس

  • نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد کرده و مجددا روی Next کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات

  • کشور و تاریخ تولد خود را وارد و روی Next کلیک کنید.

انتخاب کشور و تاریخ تولد

  • در نهایت کد ارسال شده به ایمیل یا شماره همراه خود را وارد کرده و Next را انتخاب کنید. به این صورت ساخت اکانت شما، در Xbox انجام می‌شود.

نحوه استفاده از گیفت کارت گیم پس ایکس باکس

بعد از ساخت اکانت Xbox باید بدانید که چگونه از گیفت کارت‌های خود استفاده کنید:

  • به وبسایت رسمی سایت game pass Xbox وارد شده و روی SEE ALL PLANS کلیک کنید.
  • در این قسمت 3 گزینه انتخابی شامل ULTIMATE، PC و CONSOLE وجود دارد که یکی از آن‌ها را انتخاب و روی redeem code کلیک و کد گیفت کارت را وارد کنید.

به همین راحتی می‌توانید از گیفت کارت خود استفاده کرده و وارد دنیایی از بازی‌ها شوید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ همچنین با ساخت اکانت آن و ویژگی‌های اکانت ULTIMATE آشنا شدید. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از گیفت کارت گیم پس ایکس باکس دارید با ما در میان بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده و راهنمایی‌های کاملی در اختیار شما می‌گذارند.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس چیست؟
اگر شما از طرفداران بازی‌های کامپیوتری هستید و علاقه دارید بازی‌های مختلف game pass را داشته باشید یا به بازی‌های ایکس باکس مشغول هستید ولی می‌خواهید تجهیزات بازی خود را...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...