دانستنی های گیفت کارت

ارزان ترین گیفت کارت برای کدام کشور است؟

ارزان ترین گیفت کارت برای کدام کشور است؟

قیمت گیفت کارت‌ در کشورهای مختلف بر اساس پارامترهای مختلفی، تعیین می‌شود. از آنجاییکه خرید گیفت کارت در ایران با سدی به نام تحریم مواجه است، برای دسترسی به این کارت‌های جذاب و پرکاربرد می‌بایست از سایر ریجن‌ها اقدام به خرید آن‌ها کنیم. با توجه به قیمت‌های مختلف این کارت، در حال حاضر ارزان ترین گیفت کارت ها را می توان از کشورهای هندوستان، چین، روسیه، ترکیه، اوکراین، برزیل و.. خریداری کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین کشورها برای خرید گیفت کارت آشنا شویم.

دلیل تفاوت قیمت گیفت کارت در کشورهای مختلف چیست؟

قیمت گیفت کارت‌ها در کشورهای مختلف، متفاوت است و به همین خاطر اگر در انتخاب کشور برای خرید گیفت کارت، دقت لازم را داشته باشید، می‌توانید تا بیش از 50 درصد از هزینه‌های خود را کاهش دهید. به طور مثال اگر قصد خرید گیفت کارت نتفلیکس را دارید، با خرید این گیفت کارت از کشور آمریکا، باید مبلغ 20 دلار را پرداخت کنید اما اگر همین گیفت کارت را از کشورهای دیگر مانند پاکستان، ترکیه، هند، مصر و… خریداری نمایید، تنها کافیست مبلغ 8 دلار را بپردازید. جالب نیست؟! یعنی شما تنها با تغییر کشور برای خرید گیفت کارت، می‌توانید بیش از 50 درصد هزینه خرید گیفت کارت را کاهش دهید. البته در نظر داشته باشید که مبالغ گفته شده ثابت نبوده و در زمان‌های متفاوت ممکن است متفاوت باشد.

حتما بعد از اینکه تفاوت میان خرید گیفت کارت در کشورهای مختلف را بررسی کردیم، این سوال برایتان پیش آمده است که چرا هزینه خرید گیفت کارت‌ها متفاوت است. در واقع، پس از تفاوت ارزش واحدهای پولی کشورها، از مهم‌ترین دلیل آن این است که وضعیت اقتصادی و قدرت خرید مردم هر منطقه نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و سرویس‌های خاص، برای افزایش آمار فروش خود در کشورهای مختلف، قیمت گیفت کارت‌ها را براساس وضعیت اقتصادی همان کشور تعیین می‌کنند تا مردم بتوانند با قیمت مناسبی از این خدمات بهره‌مند شوند. از آنجایی‌که کشورهایی مثل ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی از وضعیت اقتصادی نامناسب‌تری برخوردار هستند، گیفت کارت‌ها در این کشور با هزینه کمتری به فروش می‌رسند.

 

ارزان ترین گیفت کارت متعلق به کدام کشور است؟

ارزان ترین گیفت کارت متعلق به کدام کشور است؟

در چنین شرایطی، پیدا کردن ارزان ترین کشورها برای خرید گیفت کارت به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر هزینه کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید سرویسی که قصد خرید گیفت کارت آن را دارید، قیمت آن را در کشورهای مختلف بررسی کنید تا بتوانید ارزان ترین گیفت کارت را خریداری نمایید. همانطور که گفتیم شرکت و مجموعه‌های مختلف از فرمول مشخصی برای تعیین قیمت گیفت کارت پیروی نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی ارزان ترین کشورها برای خرید گیفت کارت را به طور دقیق معرفی کرد. اما با این حال با مقایسه کلی هزینه گیفت کارت در کشورهای مختلف، می‌توان گفت هزینه خرید گیفت کارت در کشورهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، باتوجه به شرایط اقتصادی که دارند، ارزان‌تر است؛ البته باید در نظر داشته باشید که کشورهای درون این لیست همیشگی نبوده و بر اساس شرایط مختلف ممکن است تغییر کنند.

  • هندوستان
  • چین
  • برزیل
  • مکزیک
  • روسیه
  • ترکیه
  • آرژانتین
  • اوکراین
  • پاکستان

نکات مهم برای خرید گیفت کارت ارزان از کشورهای مختلف

چگونه گیفت کارت بخریم؟ یافتن ارزان ترین گیفت کارت در میان کشورهای مختلف، کار سختی نیست اما برای استفاده از آن، باید به یکسری نکات توجه داشته باشید:

  1. برخی از کشورها در ازای گیفت کارت‌های ارزانی که ارائه می‌دهند، مقررات سخت گیرانه‌تری برای آن دسته از گیفت کارت‌ها در نظر می‌گیرند که این موضوع می‌تواند استفاده از آن‌ها را سخت‌تر کند. به طور مثال اگر قصد خرید کارت هدیه از کشورهایی مانند پاکستان و آرژانتین را دارید، باید آی پی خود را برای استفاده از آن تغییر دهید.
  2. هنگام خرید گیفت کارت ارزان، به محدودیت‌های اعمال شده بر روی ریجن‌های مختلف توجه کنید. به طور مثال اگر برای خرید اشتراک نتفلیکس سراغ ریجن‌های ارزان‌تر مانند ترکیه یا پاکستان برویم، ممکن است در لایبرری فیلم و سریال به برخی عناوین دسترسی نداشته باشیم و آن‌ها برای ما محدود شده باشند. در این صورت برای دسترسی به آن عناوین باید ریجن‌های اروپایی یا آمریکایی را خریداری کنیم.

ارزان ترین و بهترین سایت خرید گیفت کارت چیست؟

ارزان ترین و بهترین سایت خرید گیفت کارت چیست؟

سایت‌های مختلفی خدمات فروش گیفت کارت‌ها را ارائه می‌دهند اما برای خرید گیفت کارت حتما به سراغ سایت‌های شناخته شده و معتبر بروید تا با مشکلات جدی روبه رو نشوید. در میان وب سایت‌های مختلف، سایت ایرانیکارت با بیش از ۱۳ سال تجربه در زمینه پرداخت بین الملل، درآمد ارزی، خدمات خرید اکانت و خرید گیفت کارت‌های بین المللی، ارزان ترین گیفت کارت ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به کمک ایرانیکارت به گیفت کارت‌های بین المللی اورجینال با قیمت‌های متنوع از ریجن‌های متفاوت دسترسی داشته باشید.

تجربه خرید ارزان ترین گیفت کارت ها!

تفاوت قیمت گیفت کارت‌ها در کشورهای مختلف، افراد را به یافتن ارزان ترین کشورها برای خرید گیفت کارت سوق می‌دهد. اگر قبل از خرید کارت هدیه، قیمت آن‌ را در لیست کشورهایی که به طور کلی هزینه خرید گیفت کارت در آن‌ها پایین‌تر است، مانند چین، روسیه، ترکیه، پاکستان و … بررسی کنیم، می‌توانیم در هزینه‌های خود صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم. شما تابه حال تجربه خرید گیفت کارت ارزان را داشته‌اید؟ از کدام کشور خریداری کرده‌اید و با چه محدودیت‌هایی روبه رو شده‌اید؟ اگر شماهم تجربه چنین خریدی را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

ارزان ترین گیفت کارت برای کدام کشور است؟
قیمت گیفت کارت‌ در کشورهای مختلف بر اساس پارامترهای مختلفی، تعیین می‌شود. از آنجاییکه خرید گیفت کارت در ایران با سدی به نام تحریم مواجه است، برای دسترسی به این...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...