دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و استریم در جهان، نتفلیکس است. برای تماشای فیلم، سریال و انیمیشن در این پلتفرم باید اقدام به پرداخت هزینه ماهانه کرده و اشتراک این سرویس را خریداری کنید. اما به دلیل وجود محدودیت‌ها، کاربران ایرانی مجبور هستند با خرید گیفت کارت نتفلیکس، تحریم‌ها را دور بزنند و اشتراک نتفلیکس را خریداری نمایند. اما برای استفاده از نتفلیکس همیشه مجبور به پرداخت هزینه و خرید آن نیستید چراکه در این میان، روشی برای دریافت گیفت کارت نتفلیکس رایگان هم وجود دارد که ما در اینجا به بررسی و توضیح آن می‌پردازیم.

آموزش گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان

برای استفاده از نتفلیکس، لازم است تا اکانت یک ماه و یا سالانه آن را خریداری نمایید. اما آیا روشی برای دریافت گیفت کارت رایگان نتفلیکس وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است! معمولا کمپانی‌های بزرگ مانند نتفلیکس برای افزایش تعداد کاربران و محبوبیت برند خود در میان افراد علاقه‌مند به فیلم و سریال و همچنین تشویق بیشتر کاربران به استفاده از نتفلیکس، گیفت کارت‌های رایگانی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به مدت محدود، دیدن فیلم و سریال را بدون پرداخت هزینه‌ تجربه کنند. پیدا کردن و دریافت گیفت کارت رایگان نتفلیکس کار سختی نیست و شما با ایجاد حساب کاربری در سایت pointsprizes می‌توانید به سادگی در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و به صورت رایگان از دیدن فیلم لذت ببرید.

 

خرید گیفت کارت نتفلکیس بدون کارمزد

استفاده از کارت هدیه رایگان حساب های Netflix برای همیشه امکان‌پذیر نیست؛ چراکه شما باید امتیاز لازم برای دریافت گیفت کارت نتفلیکس رایگان را به دست آورید و به همین دلیل ممکن است مدت‌ها نتوانید از نتفلیکس به صورت رایگان استفاده کنید. اما با خرید گیفت کارت نتفلیکس دیگر دغدغه‌ای بابت این موضوع ندارید و می‌توانید در هر زمانی، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید.

 همانطور که گفتیم در ایران امکان خرید گیفت کارت به صورت مستقیم وجود ندارد و باید برای این‌کار از واسطه‌های معتبر مانند ایرانیکارت کمک بگیریم. توجه داشته باشید که خرید گیفت کارت نتفلیکس همانند تمامی گیفت کارت‌های دیگر در مجموعه ایرانیکارت بدون کارمزد ارائه می‌شوند و هزینه آن تنها براساس اعتبار موردنظر کاربرد و برپایه نرخ ارز به فروش می‌رسند. بنابراین شما با خرید گیفت کارت از ایرانیکارت دیگر مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای کارمزد نیستید!

دریافت گیفت کارت نتفلیکس رایگان از سایت pointsprizes

یکی از برنامه‌های معتبر برای دریافت گیفت کارت رایگان حساب‌های نتفلیکس، سایت pointsprizes است. برای این‌کار تنها کافیست در این وب سایت اکانت کاربری خود را ایجاد کنید و با شرکت در نظرسنجی‌ها، آزمایش محصولات، ثبت نام در مسابقات قرعه کشی، تکمیل پیشنهادات و حتی با دعوت دوستان خود برای استفاده از این برنامه، امتیاز به دست آورید و شانس خود را برای دریافت کارت‌های هدیه رایگان نتفلیکس بیشتر کنید. بعد از اینکه موفق به گرفتن امتیاز در این وب سایت شوید، یک کد امتیاز دیجیتالی از برنامه pointsprizes به شما ارسال خواهد شد که به کمک آن می‌توانید از نتفلیکس به صورت رایگان استفاده کنید.

نحوه استفاده از  گیفت کد نتفلیکس رایگان

نحوه استفاده از  گیفت کد نتفلیکس رایگان

ردیم کردن گیفت کد نتفلیکس رایگان همانند سایر گیفت کارت‌ها است. برای این‌کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وب سایت به آدرس netflix.com را در مرورگر خود جستجو کنید.
  2. در صورت نداشتن اکانت، از طریق گزینه Sign up اقدام به ساخت اکانت نمایید و در غیر این صورت روی گزینه Sign in کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید در بخش Email or phone number، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید.
  4. سپس در قسمت password، لازم است تا رمز عبور خود را به طور دقیق وارد نمایید.
  5. حالا نوبت ورود به اکانت می‌رسد. برای اینکار روی گزینه Sign in کنید.
  6. در صفحه جدید به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Redeem gift cards را ببینید.
  7. در اینجا برای وارد کردن گیفت کد نتفلیکس رایگان، کد گیفت کارت را در بخش Code or PIN وارد کرده و روی گزینه REDEEM کلیک کنید.
  8. تبریک می‌گوییم! پرداخت نهایی با موفقیت انجام شد و شما اکنون می‌توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را در نتفلیکس به صورت رایگان مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن

 

خرید گیفت کارت نتفلکیس بدون کارمزد

گیفت کارت نتفلیکس در یک کلام!

اگر شما جز افرادی هستید که تماشای فیلم و سریال‌های جدید را در اولویت لیست برنامه‌های تفریحی خود قرار می‌دهید، می‌توانید علاوه بر استفاده از گیفت کد نتفلیکس رایگان، اقدام به خرید گیفت کارت نتفلیکس کنید تا به راحتی با شارژ حساب کاربری، فیلم و انیمیشن‌های مورد علاقه خود را ببینید. برای خرید گیفت کارت باید به دو نکته توجه داشته باشید. اول اینکه از واسطه‌های معتبر خرید کنید و مورد دیگر اینکه برای صرفه جویی در هزینه‌ها، مبلغ بیشتری را بابت کارمزد خرید این گیفت کارت‌ها پرداخت نکنید. ما در مجموعه ایرانیکارت با 10 سال سابقه و فروش انواع گیفت کارت‌ها بدون کارمزد، همواره به دنبال ایجاد تجربه خرید خوشایند برای کاربران خود بوده‌ایم و به این مهم دست پیدا کرده‌ایم. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

آموزش گرفتن گیفت کارت نتفلیکس رایگان
یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و استریم در جهان، نتفلیکس است. برای تماشای فیلم، سریال و انیمیشن در این پلتفرم باید اقدام به پرداخت هزینه ماهانه...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...