دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت استیم رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت استیم رایگان

استیم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها و سرویس‌های پشتیبانی بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود که بیش از 30 میلیون کاربر فعال دارد. استیم برای خرید نرم افزار، بازی و… گیفت کارت‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌کند که هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم ندارند و همچنین ساده‌ترین و بهترین راهکار برای شارژ و افزایش اعتبار اکانت استیم شما هستند. حال راه‌حل‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها برای دریافت کد گیفت کارت steam رایگان اقدام کنید. برای مثال وبسایت‌های point prizes، crack watch و steam walletgift برای گرفتن گیفت کارت استیم رایگان به شما کمک می‌کنند. در این مقاله بیشتر به آموزش گرفتن گیفت کارت استیم رایگان پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

آیا هک گیفت کارت استیم steam امکان پذیر است؟

برخی افراد با شنیدن خبری در مورد هک استیم، به هک کردن آن توسط خود فکر می‌کنند. اما این موضوع برای کاربران عادی عملا غیر ممکن است؛ زیرا این پلتفرم توسط پروتکل‌های خاص و بسیار قوی مدیریت می‌شود. نفوذهای صورت گرفته علیه این سرور معمولا توسط چندین تیم هک حرفه‌ای صورت گرفته و پلتفرم استیم بر اساس آن‌ها ارتقا داده شده است. برای استفاده از امکانات استیم و کسب تجربه‌های لذت‌بخش‌تری از آن، توصیه می‌کنیم به جای تفکر در مورد هک و…، به خرید گیفت کارت استیم فکر کنید.

سایت های دریافت گیفت کارت استیم رایگان

سایت های دریافت گیفت کارت استیم رایگان

جالب است بدانید برخی از سایت‌ها در ازای فعالیت‌های صورت گرفته توسط کاربران به آن‌ها امتیازاتی هدیه می‌دهند. برای مثال شما با صرف زمان برای دیدن تبلیغات این سایت‌ها امتیاز گرفته و در نهایت گیفت کارت دریافت می‌کنید. point prizes، crack watch و steam walletgift  از سری سایت‌های هستند که می‌توانید از آن‌ها کد گیفت کارت steam رایگان هدیه بگیرید.

  • سایت PointsPrizes برای گرفتن کد استیم رایگان

سایت point prizes در قبال انجام برخی وظایف به شما کد گیفت کارت استیم رایگان هدیه می‌دهد. در این وبسایت شما از طریق شرکت در نظرسنجی‌ها، دانلود برنامه‌ها، آزمایش محصولات، شرکت در مسابقات قرعه‌کشی و دعوت دوستان خود امتیاز دریافت می‌کنید. پس از دریافت امتیاز یک کد دیجیتالی برای شما ارسال خواهد شد. البته لازم است تا یکسری قوانین را برای دریافت point  رعایت کنید. برای مثال به‌دلیل فیلتر بودن این سایت لازم است که با فیلترشکن به آن وارد شوید؛ پس اولین قانون استفاده از ip ثابت است که برای آن خرید سرور مجازی خارجی توصیه می‌شود. در صورت رعایت نکردن این قانون حساب شما لیمیت خواهد شد.

همچنین برای ورود به سایت، بهتر است از یک دستگاه استفاده کنید؛ هنگامی که از طریق یک اکانت چندین دستگاه با ip ثابت وارد سایت می‌شوند، شناسایی شده و امتیاز لازم برای گرفتن گیفت کارت steam رایگان را دریافت نخواهند کرد.

برای گرفتن گیفت کارت رایگان خود کافیست، روی create account کلیک کرده و ایمیل و رمز عبوری برای آن مشخص کنید.

نحوه گرفتن گیفت کارت استیم رایگان از سایت PointsPrizes

پس از وارد شدن، طبق عکس بالا می‌توانید وظایف خود و میزان امتیازی که با انجام آن‌ها دریافت می‌کنید را مشاهده کنید. برای مثال از شما خواسته شده که با خواندن پرسش‌نامه برخی از بازی‌ها سوالات مرتبط با آن را پاسخ دهید. در گام اول روی Earn Points کلیک کرده و Top Offers را انتخاب کنید. حال با پاسخ به‌ سوالاتی که در صفحه جدید مشاهده می‌کنید، می‌توانید حدود 40 الی 50 امتیاز دریافت کنید. پس از اینکه حدود 2000 point دریافت کردید گزینه روی Claim Prizes  کلیک و گیفت کارت استیم رایگان را انتخاب کنید. درنتیجه پس از چند ساعت کد گیفت کارت steam رایگان به ایمیل شما ارسال می‌شود.

البته که در این مرحله باید به منطقه دریافتی توجه کافی داشته باشید و بهترین ریجن استیم را انتخاب کنید تا در نهایت بتوانید بدون هیچ مشکل و دردسری از بهترین کیفیتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

  • سایت crackwatch برای دریافت steam wallet رایگان

وبسایت crackwatch به عنوان یک مرجع کامل از بازی‌های کرک شده شناخته می‌شود. شما با انجام هرگونه فعالیت که در حوزه این وبسایت باشد امتیاز یا karma دریافت می‌کنید که با جمع کردن آن‎ها می‌توانید برای دریافت کد گیفت کارت استیم رایگان اقدام کنید.

سایت crackwatch برای دریافت steam wallet رایگان

این فعالیت‌ها شامل نوشتن نقد بازی، معرفی بازی‌های جدید به گیمرها، راهنمایی کاربران در خصوص مشکلات بازی‌ها و… می‌شوند. در ابتدا یک اکانت درون وبسایت بسازید و با انجام فعالیت‌های مشخص شده در وبسایت امتیاز گرفته و گیفت کارت استیم رایگان خود را دریافت کنید.

  • سایت steamwalletgift برای گرفتن استیم والت رایگان

اخرین و مطمئن‌ترین راهکار برای دریافت کد گیفت کارت استیم رایگان وبسایت steamwalletgift است که پشتیبانی آن توسط پلتفرم steam انجام می‌شود.

سایت steamwalletgift برای گرفتن استیم والت رایگان

استراتژی این وبسایت با سایر وبسایت‌هایی که معرفی کردیم کمی متفاوت است. با ثبت نام شما یک لینک دعوت‌نامه اختصاصی دریافت می‌کنید؛ با ثبت‌نام هر فرد از طریق لینک شما، امتیاز دریافت خواهید کرد.

گرفتن کد گیفت کارت استیم رایگان

 

دریافت گیفت کارت steam رایگان با برنامه

بازی Lucktastic شباهت بسیاری به بازی روز خوش شانس دارد و شما با اجرای این برنامه می‌توانید جوایز شگفت‌انگیزی مانند گیفت کارت رایگان را دریافت کنید. شما با اجرای هر روز این بازی شانس برنده شدن خود را افزایش می‌دهید. برنامه scratchy را می‌توانید جایگزین بازی قبلی کنید؛ شما در این برنامه شانس داشتن محصولات جدید را خواهید داشت و می‌توانید گیفت کارت استیم والت رایگان، کفش و.. دریافت کنید.

lucky scratch card یکی دیگر از اپلیکیشن‌های شگفت‌انگیز در این زمینه است که می‌توانید گیفت کارت استیم رایگان هدیه بگیرید. برای دریافت هدیه کافیست تنها آن را دانلود و نصب کنید و با جزئیات ابتدایی در مورد خود مراحل ثبت نام در این برنامه را به اتمام برسانید.

چه برنامه هایی گیفت کارت رایگان می دهند؟

جالب است بدانید با انجام بازی در برخی از برنامه‌ها می‌توانید گیفت کارت استیم رایگان هدیه بگیرید. هرچند که پاداش آنها خیلی چشمگیر نیست اما دلیل هدیه برنامه‌ها به شما می‌تواند افزایش دانلود و نصب برنامه، خرید ارز درون برنامه‌ای و… باشد. برای مثال بازی Lucktastic، scratchy، lucky scratch card و… از این سری برنامه‌ها هستند.

گیفت کارت استیم! جذاب و رایگان

همانطور که گفتیم پلتفرم استیم یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها و سرویس‌های پشتیبانی بازی‌های کامپیوتری است. این پلتفرم برای خرید نرم افزار، بازی و… گیفت کارت‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌کند که هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم ندارند. وبسایت‌های point prizes، crack watch و steam walletgift  برای گرفتن گیفت کارت استیم رایگان به شما کمک می‌کنند. انجام بازی در برنامه‌های مختلف یکی دیگر از راهکارهای دریافت کد گیفت کارت استیم رایگان است. Lucktastic، scratchy و lucky scratch card برخی از این بازی‌ها هستند. اگر شما نیر تجربه‌ای در زمینه گرفتن گیفت کارت استیم رایگان دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

به طور عمومی خیر، اما می‌توانید از وبسایت‌های مانند prizes، crack watch و steam walletgift  برای گرفتن گیفت کارت استیم رایگان اقدام کنید.

بازی Lucktastic، scratchy، lucky scratch card و… از سری برنامه‌هایی هستند که با انجام برخی وظایف گیفت کارت steam رایگان دریافت کنید.

بله، بطورکلی برای استفاده از انواع گیفت کارت در ایران، به ابزارهای تغییر آی پی نیاز خواهید داشت.

آموزش گرفتن گیفت کارت استیم رایگان
استیم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها و سرویس‌های پشتیبانی بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود که بیش از 30 میلیون کاربر فعال دارد. استیم برای خرید نرم افزار، بازی و… گیفت...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وخسته نباشید من میخوام کارت استیم روبه صورت رایگان دریافت کنم چه مواردی روانجام دهم تا بتوانم کارت استیم روبدست بیاورم باتشکراز شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در مقاله روش‌های دریافت گیفت کارت استیم ذکر شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...