حساب های بین المللی

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و کاربرد های آن

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و کاربرد های آن

کار کردن با کارت شارژ‌های سیم‌کارت را که فراموش نکرده‌اید؟ نحوه کار کردن با ووچر پرفکت مانی تقریبا چیزی شبیه به همان‌هاست.با خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ آن می‌توانید از اعتبار آن برای خرید اکانت ‌های خارجی، پرداخت در سایت های خارجی و همچنین شارژ پرفکت مانی استفاده کنید. به همین راحتی! در این مقاله، نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم و به سوالات رایج درباره این ووچر، پاسخ می‌دهیم.

 

آشنایی با ووچر پرفکت مانی

آیا میدانید ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟ ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت اعتباری می‌ماند که شما می‌توانید آن را شارژ کنید. از این ووچر، برای واریز وجه یا برداشت از حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. اگر یک ووچر پرفکت مانی داشته باشید، دیگر برای انجام تراکنش‌هایتان نیازی به ساخت حساب پرفکت مانی نخواهید داشت. این ووچر، دارای یک کد 16 رقمی کاملا انحصاری و دیجیتالی، یک کد فعال سازی 10 رقمی و تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. به این ووچر، به شکل یک چک بانکی نیز می‌شود نگاه کرد. 

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید کاملا الکترونیکی و آنلاین وجه مدنظرتان را منتقل کنید. روند کاری این ووچرها، سرعت بالا و هزینه بسیار کمی دارد. آن‌ها تاریخ انقضا ندارند و می‌توان برای مدت طولانی استفاده‌شان کرد. همچنین زمان استفاده از آن، نیازی به وارد کردن اطلاعات حسابتان نخواهید داشت؛ با این روش، حریم خصوصی شما حفظ می‌شود. e-voucher به پول نقد نیز تبدیل می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی، به موارد دیگر نیز می‌توان اشاره کرد:

  • نیازی به حمل کردن پول نقد برای مسافرت‌های خارج از کشور ندارید؛
  • در سایت‌هایی که از این روش پرداختی پشتیبانی می‌کنند، کارمزدی از شما برای انجام تراکنش گرفته نمی‌شود؛
  • کارمزد این ووچر پایین است؛
  • امنیت پرداخت‌ها در e-voucher بسیار بالاست؛
  • لازم نیست حساب پرفکت مانی داشته باشید.

شاید برایتان جالب باشد که، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید ووچر رایگان پرفکت مانی را دریافت کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم، مطلب چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟ را مطالعه کنید.

نحوه دریافت کد ووچر پرفکت مانی از حساب perfect money

برای دریافت کد ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید وارد حسابتان در سایت perfect money شوید. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • برای این که بتوانید از حساب ووچر پرفکت مانی پول برداشت کنید، از نوار ابزار بالای صفحه، گزینه‌ی deposit را انتخاب کنید؛
  • حالا در صفحه‌ای که باز شد، گزینه‌ e-voucher را مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کنید و بعد گزینه‌ی new voucher purchase a را برای دریافت کد ووچر پرفکت انتخاب کنید؛
  • در مرحله بعدی باید حسابی که می‌خواهید از طریق آن ووچر شارژ بشود را انتخاب و مبلغ مدنظرتان را وارد کنید؛
  • حالا تمام اطلاعات را چک و بعد روی گزینه‌ی purchase e voucher کلیک کنید؛
  • حالا کافیست منتظر پیامک باشید تا از این طریق کد فعالسازی ووچر پرفکت مانی را به دستتان برسد.

نحوه دریافت کد ووچر پرفکت مانی از حساب perfect money

کاربردهای ووچر پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن

حالا که می‌دانید چطور می‎توانید یک ووچر پرفکت مانی دریافت کنید، وقت آن است که سراغ کاربردهای این ووچر برویم. در ادامه 3 کاربرد اساسی و نحوه استفاده از این ووچر را بررسی می‌کنیم.

 

1. شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر، یکی از کاربردهای این کد است. شما می‌توانید با این کد حساب خود یا دیگران را شارژ کنید. مثلا می‌خواهید پولی را به حساب دیگری انتقال بدهید، با دریافت ووچر پرفکت مانی، هر مبلغی را که بخواهید می‌توانید برای آن فرد بفرستید.

از طرف دیگر، اگر بخواهید از سایتی خرید کنید که پرفکت مانی را پشتیبانی می‌کند، با یک کد ووچر، می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام بدهید. در واقع، حساب پرفکت مانی سایت پذیرنده را شارژ کنید.

 

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی برای شارژ حساب

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

برای این که بتوانید از این کاربرد پرفکت مانی بهره ببرید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مرحله اول

    وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه Deposit را انتخاب کنید.
    نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی برای شارژ حساب

  2. مرحله دوم

    حالا در صفحه‌ای که باز شد گزینه e-Voucher را انتخاب کنید.
    استفاده از ووچر پرفکت مانی برای شارژ حساب

  3. مرحله سوم

    در این مرحله باید کد فعال سازی ووچر و عبارت امنیتی نمایش داده شده را وارد کنید. برای تایید عملیات، گزینه Activate an e-Voucher را انتخاب کنید؛ اگر اطلاعات درست باشد، در صفحه بعدی، اطلاعات ووچر و مبلغ ووچر را خواهید دید. در صورت تایید، مبلغ نمایش داده شده به حساب پرفکت مانی شما واریز می‌شود.
    استفاده از ووچر برای شارژ پرفکت مانی

 

2. شارژ حساب های کاربری در سایت ها

حالا فرض کنید می‌خواهید حساب کاربری‌تان را در سایت‌های دیگر شارژ کنید. از این ووچر، برای شارژ کردن حساب‌های دیگر نیز می‌توانید استفاده کنید. اگر سایت پذیرنده از پرفکت مانی پشتیبانی کند، بسیار راحت می‌توانید از طریق خود سایت، حسابتان را شارژ کنید. کافیست وارد پنل کاربری خود در سایت شوید. احتمالا گزینه شارژ حساب کاربری را خواهید دید. روی گزینه شارژ با پرفکت مانی کلیک کنید. اطلاعات کد ووچرتان را وارد کنید تا حساب کاربری شما شارژ شود.

 

3. خرید از فروشگاه های اینترنتی با استفاده از ووچر پرفکت مانی

یکی از بهترین راه‌های استفاده از ووچر پرفکت مانی، خرید از سایت های خارجی است. این روزها فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، مراقب باشید تا گیر قلاب کلاهبرداران نیفتید. همیشه از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. هنگامی که می‌خواهید با پرفکت مانی از سایت‌های اینترنتی خرید کنید، مراقب اطلاعاتی باشید که وارد می‌کنید. ممکن است اطلاعاتی که از شما می‌خواهند، منجر به کلاهبرداری و خالی کردن حساب پرفکت مانی‌تان شود.

 

کلام آخر

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و کاربردهای مهم آن مانند شارژ پرفکت مانی، خرید اشتراک سایت‌های خارجی و یا حتی پرداخت در فروشگاه‌های آنلاین بین المللی را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید حساب پرفکت مانی باز کنید، می‌توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید. برای شارژ کردن حساب یا دریافت ووچر پرفکت مانی نیز، ایرانیکارت در خدمت شماست. با داشتن یک حساب پرفکت مانی، زندگی ارزی شما بسیار آسان‌تر و دلپذیرتر خواهد شد.در مورد استفاده از این ووچر نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

از این ووچر، برای خرید از سایت‌های خارجی، انتقال وجه و حتی شارژ کردن حساب خود می‌توانید استفاده کنید.

اگر اکانت شما تایید شده باشد، برای واریز باید کارمزدی معادل 0.5% مبلغ ارسالی را پرداخت کنید.

کافیست دو کد ووچر پرفکت مانی خود را در سایت پذیرنده وارد کنید.

خیر، شما هیچ محدودیت تاریخی برای استفاده از این ووچرها ندارید.

برای دریافت کد، وارد حساب پرفکت مانی خود شوید. گزینه‌ی deposit را انتخاب کنید. بعد روی گزینه‌ e-voucher کلیک کنید. گزینه‌ی new voucher purchase a را برای دریافت کد ووچر پرفکت انتخاب کنید. حساب مدنظر را انتخاب و مبلغ را وارد کنید. روی گزینه‌ی purchase e voucher بزنید. کد فعالسازی، ووچر پرفکت مانی برای شما پیامک خواهد شد.

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و کاربرد های آن
کار کردن با کارت شارژ‌های سیم‌کارت را که فراموش نکرده‌اید؟ نحوه کار کردن با ووچر پرفکت مانی تقریبا چیزی شبیه به همان‌هاست.با خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ آن می‌توانید...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام واریز با ووچر میخواسنم انجام ردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، لطفا درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...