خرید کالا از سایت های خارجی

آمازون پرایم چیست و پرایم دی آمازون چه زمانی برگزار می شود؟

آمازون پرایم چیست و پرایم دی آمازون چه زمانی برگزار می شود؟

آمازون پرایم Amazon Prime یک سرویس اشتراکی غیررایگان است که به کاربران امکان دسترسی به خدماتی را می‌دهد که برای مشتریان معمولی آمازون در دسترس نیست یا هزینه اضافی خواهد داشت. این خدمت که توسط فروشگاه اینترنتی آمازون ارائه می‌شود، شامل خرید از آمازون با تخفیف‌های ویژه، تحویل رایگان دو روزه اجناس، دسترسی به محتواهای دیجیتال مانند فیلم‌ها و موسیقی و مزایای دیگر است. بد نیست بدانید فروشگاه آمازون، مانند کاستکو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهان، به‌سرعت موقعیت برجسته‌ای در بین مخاطبان بین‌المللی پیدا کرده است. تاریخ برگزاری پرایم دی آمازون 2024 در تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۳ است. اگر هنوز عضو Amazon Prime نشده‌ باشید، احتمالا کنجکاو شده‌اید که آمازون پرایم چیست و آیا صرف هزینه برای آن ارزش دارد یا خیر؟ در این مقاله، به بررسی و معرفی سرویس آمازون پرایم خواهیم پرداخت.

پرایم دی (Prime Day) آمازون چیست؟

رویداد پرایم دی آمازون که پس از جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین حراج‌های جهانی است که تخفیف‌های متعددی را بر روی محصولات مختلف در وب‌سایت آمازون ارائه می‌دهد. در روز پرایم دی می‌توان اکثر محصولات در سایت آمازون را با تخفیف‌های فوق العاده خریداری کرد. با استفاده از خدمات خرید کالا از سایت های خارجی در ایرانیکارت، می‌توان از آمازون 8 کشور امریکا، انگلیس، کانادا، المان، ایتالیا، استرالیا، امارت و ترکیه هرآنچه می‌خواهید را با مناسب‌ترین قیمت کل سال خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید!

پرایم دی آمازون
خرید از آمازون در کل دنیا با بیشترین تخفیف های کالا در روز پرایم دی!

در روز پرایم دی، با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید از آمازون 8 کشور مختلف با تخفیف‌های فوق العاده خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای استفاده از تخفیف های پرایم دی و خرید از آمازون نیازی به حساب ارزی و پرداخت دلاری نخواهید داشت؛ فقط کافیست معادل ریالی هزینه کالا را با ایرانیکارت پرداخت کنید و پس از مدت‌زمان مشخص شده، سفارش خود را تحویل بگیرید.

خرید از آمازون

پرایم دی آمازون چه روزی است؟

روزهای پرایم آمازون (Amazon) معمولاً هر سال در فصل تابستان، به‌مدت دو روز یا ۴۸ ساعت در ماه جولای برپا می‌شود؛ اما گاهی اوقات به‌دلیل شرایط خاص، تاریخ برگزاری آن تغییر می‌کند. امسال رویداد آمازون پرایم دی در ۲۶ و ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۲۰ به‌دلیل همه‌گیری کرونا، این رویداد در فصل پاییز و کمی قبل از بلک فرایدی برگزار شد و در سال ۲۰۲۱ به دلیل تغییرات زمان‌بندی المپیک، یک ماه زودتر و در ماه ژوئن انجام گرفت. شما می‌توانید تخفیف‌های پرایم دی را در آمازون‌های مختلفی نظیر آمازون آمریکا، آمازون انگلیس، آمازون امارات (دبی) و آمازون آلمان مشاهده کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

پرایم دی آمازون چه روزی است؟

چه کسانی می توانند از پرایم دی استفاده کنند؟

پرایم دی درواقع یک جشنواره تخفیف برای اکثر محصولات فروشگاه‌ آنلاین است و تمام افراد در اکثر کشورهای دنیا می‌توانند در روز پرایم دی از تمام تخفیف‌ها به صورت نامحدود استفاده کنند و کالاهای موردنظر خود را با قیمت‌های مناسب‌تری خریداری نمایند. حتی در کشور ایران هم به دلیل وجود محدودیت‌های دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی برای پرداخت و تحریم‌ها، علاقمندان به خرید از آمازون می‌توانند از خدمات شرکت‌های واسطه مثل ایرانیکارت استفاده کنند و امور پرداخت ارزی، خرید و تحویل کالا در ایران را به آن بسپارند. علاوه‌بر تخفیف‌های روزهای پرایم دی 2024، سرویس آمازون پرایم نیز ارائه شده است که اعضای آن به صورت مداوم از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند بود.

چه محصولاتی در پرایم دی آمازون تخفیف دارند؟

در پرایم دی امازون معمولا اکثر محصولات تخفیف خواهند داشت؛ اما در بین تمام کالاهای موجود در این فروشگاه، معمولا محصولات و برندهای تولید شرکت آمازون مانند پوشاک Amazon basic، فایر تی‌وی‌ها، محصولات الکسا (مثل اکودات‌)، کیندل و… دارای تخفیف‌های بیشتری خواهند بود. بطورکلی، پرتخفیف ترین محصولات در پرایم دی امازون عبارتند از:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر
  • لوازم خانه و آشپزخانه برندهای خارجی
  • لوازم الکترونیکی
  • مانیتورها
  • لوازم جانبی کامپیوتر مثل مانیتور
  • گوشی موبایل علی الخصوص iPhone
  • لوازم جانبی موبایل
  • پوشاک
  • کفش از برندهای معتبر خارجی مثل نایکی، آدیداس و…
  • عینک و اکسسوری
  • و…

چه محصولاتی در پرایم دی آمازون تخفیف دارند؟

پرایم دی در چه کشورهایی برگزار می‌شود؟

جشنواره تخفیف های پرایم دی آمازون در اکثر کشورهای دنیا برگزار می‌شود. از جمله کشورهایی که در سال‌های گذشته از تخفیف های پرایم دی بهره‌مند شده‌اند می‌توان به آمریکا، کانادا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، استرالیا، فرانسه، اسپانیا، ترکیه، هند، چین، بلژیک، مکزیک، ژاپن، سنگاپور، هلند، لوگزامبورگ و بسیاری دیگر اشاره کرد که در سال گذشته، تعداد کاربران پرایم دی را به بیش از 100 میلیون مشترک رساند. با استفاده از خدمات خرید از آمازون در ایرانیکارت، می‌توانید از این جشنواره پرتخفیف در فروشگاه آمازون 8 کشور مختلف خرید کنید.

چگونه از تخفیفات پرایم دی استفاده کنیم؟

برای استفاده از تخفیف های پرایم دی، به یکی از فروشگاه های امازون 8 کشور امریکا، انگلیس، کانادا، المان، ایتالیا، استرالیا، امارت و ترکیه مراجعه کنید. تخفیف های پرایم دی در قسمت قیمت کالاها قرار داده شده است و به راحتی می‌توانید قیمت اصلی و قیمت پس از تخفیف را مشاهده کنید. در این مرحله برای خرید کالا و استفاده از تخفیف های پرایم دی، فقط کافیست کالای خود را از یکی از وبسایت های آمازون انتخاب کرده و لینک محصول را کپی کنید. با ثبت درخواست خرید از آمازون در ایرانیکارت و قرار دادن لینک کپی شده محصول در پنل کاربری خود، خرید کالا تنها با پرداخت معادل ریالی هزینه کالا انجام شده و پس از زمان اعلام شده، کالای موردنظر درب منزل به دست شما خواهد رسید.

هزینه اشتراک Amazon Prime

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به طور مرتب از آمازون خرید می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا به جمع کاربران پرایم بپیوندید. در سایت آمازون آلمان، هزینه‌ی این عضویت به صورت ماهانه 7.99 دلار است؛ اما در سایت آمازون امریکا، هزینه‌ی عضویت ماهانه در پرایم به 12.99 دلار و سالانه 119 دلار می‌رسد.

در آلمان، اگر مبلغ خرید شما بیش از ۳۰ یورو باشد، آمازون هزینه‌ی حمل و نقل را دریافت نمی‌کند؛ اما اگر خرید شما کمتر از ۳۰ یورو بشود، بسته به نوع محصول، احتمالا مجبور شوید ۲ دلار یا حتی بین ۳.۵ تا ۴ دلار برای حمل و نقل پرداخت کنید.

همچنین، توجه داشته باشید که اگر اشتراک ماهانه را انتخاب کرده باشید و یک سال مداوم به شارژ آن بپردازید، در مجموع سالانه ۳۷ دلار بیشتر از هزینه‌ی اشتراک سالانه پرداخت خواهید کرد.

هزینه عضویت پرایم دانش‌آموزی چقدر است؟

اگر شما دانش‌آموز یا دانشجو هستید، می‌توانید از فرصت ثبت‌نام در برنامه پرایم دانش‌آموزی با تخفیف اختصاصی بهره‌مند شوید. هزینه این عضویت 6.9 دلار در ماه است و تمامی مزایای عادی پرایم را شامل می‌شود.

اکانت آمازون پرایم رایگان

اگر دقیقا نمی‌دانید که این سرویس برای شما مناسب هست یا نه، می‌توانید ابتدا به صورت رایگان از آن استفاده کنید و بعد از آن تصمیم نهایی را برای خرید این اکانت بگیرید. درواقع Amazon Prime، به تمام افرادی که به تازگی قصد پیوستن به نسخه پرایم را دارند، یک اشتراک رایگان ۳۰ روزه به منظور بررسی آزمایشی این سرویس، هدیه می‌دهد. جهت ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به وب‌سایت آمازون پرایم بروید.
  2. روی گزینه‌ی ثبت‌نام برای دوره آزمایشی رایگان کلیک کنید.

این ویژگی، فرصتی عالی برای آزمایش تمامی مزایای پرایم و تصمیم‌گیری در مورد ارزشمندی اشتراک آن است.

آمازون پرایم چیست؟

آمازون پرایم چه مزایایی دارد؟

تعداد و تنوع امکانات عرضه‌شده توسط سرویس آمازون پرایم به حدی گسترده است که پوشش همه آن‌ها در یک مقاله ممکن نیست؛ در این قسمت، به خلاصه‌ای از برخی خدمات مهم این سرویس می‌پردازیم:

  • ارسال رایگان و بدون هزینه

کاربران می‌توانند، محصولاتی را بدون پرداخت هزینه ارسال، ظرف مدت یک روز تحویل بگیرند. این خدمت برای افرادی که به طور معمول خریدهای آنلاین انجام می‌دهند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

  • کلید آمازون

قابلیت کلید آمازون، یکی از خدمات ویژه تحویل کالا در قالب عضویت پرایم به حساب می‌آید. زمانی که گزینه «تحویل کلید» را هنگام پرداخت انتخاب کنید، محصولات به درب منزل شما تحویل داده می‌شوند؛ اما توجه داشته باشید که جهت استفاده از این قابلیت، لازم است درب گاراژ شما به سیستم myQ مجهز باشد.

  • دسترسی نامحدود به مجموعه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌ها

با عضویت در این سرویس، شما به کلکسیونی وسیع از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را آنلاین تماشا کنید.

  • بازی‌های رایگان و تخفیف‌های خاص

این عضویت شما را به بازی‌های ماهیانه بدون هزینه و تخفیف‌های ویژه جهت خرید محصولات و خدمات دعوت می‌کند.

  • موسیقی و پادکست‌ها

با این امکان، شما به آثار موسیقی و پادکست‌هایی که با سلیقه شما سازگارند، دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را آنلاین گوش دهید یا دانلود کنید.

  • کتاب‌های الکترونیک و کتابخانه

عضویت در این بخش به شما اجازه می‌دهد که به مجموعه‌ای از کتاب‌های الکترونیک دسترسی داشته باشید و به مطالعه آن‌ها روی تلفن هوشمند خود بپردازید.

  • دسترسی به کانال‌های Amazon Prime Video

با استفاده از این دسترسی، شما می‌توانید به سرویس‌های استریمینگ دیگری مانند HBO ، Showtime و Starz دسترسی پیدا کنید.

  • استفاده بدون هزینه از فضای ابری

اگر نگران ذخیره‌سازی فیلم‌ها و عکس‌های خود هستید و به دلیل کمبود فضا روی دستگاه‌هایتان مجبور به حذف تعدادی از آن‌ها می‌شوید، سرویس رایگان فضای ابری Prime Photos فرصت مناسبی است تا به صورت نامحدود عکس‌های خود را آپلود کنید. همچنین با ثبت نام در این سرویس، ۵ گیگابایت فضای رایگان برای ویدیوهای شما در نظر گرفته خواهد شد.

  • ذخیره‌سازی تصاویر

این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را در فضای ذخیره‌سازی آنلاین آمازون ذخیره کنید.

  • دسترسی زودهنگام به پیشنهادات

با تبدیل شدن به عضو سرویس Amazon Prime، پیشنهادات ویژه‌ی سایت آمازون ۳۰ دقیقه زودتر به نمایش درمی‌آیند؛ به این معنا که شما نسبت به مشتری‌های معمولی اولویت دارید.

  • تخفیف‌های ویژه در بازی‌های ویدئویی

این مزیت که برای گیمرها طراحی شده است، ویژگی‌های جذابی از قبیل رایگان شدن لباس‌ها و اسلحه‌ها برای بازی‌ها، امکان پیش‌خرید رایگان بازی‌ها دو هفته قبل از عرضه و خرید آنها با ۲۰ درصد تخفیف پس از عرضه را دارند.

  • تخفیف در خرید گوشی‌های آنلاک

همان‌طور که اشاره شد، تخفیف‌های سرویس اشتراکی آمازون پرایم شامل انواع کالاها و خدمات می‌شود. حتی گوشی‌های موبایل نیز با تخفیف‌هایی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد؛ توجه داشته باشید که فقط گوشی‌های اندرویدی در این سرویس با تخفیف به فروش می‌رسند.

نکته آزاردهنده‌ای که احتمالا برخی افراد را ناراحت کند این است که تبلیغاتی به طور منظم روی صفحه نمایش قفل این گوشی‌ها پخش می‌شود؛ بنابراین اگر مایل به عدم مواجهه با این مسئله هستید، می‌توانید گوشی مورد نظر خود را با قیمت اصلی خریداری کنید.

از دیگر مزایای آمازون پرایم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تماشای فیلم بدون نیاز به وای فای (با استفاده از اینترنت همراه)
  • دانلود ویدئو
  • اشتراک گذاری پرایم
  • استفاده از حالت خانوادگی پرایم با ۲۰ درصد تخفیف

این‌ها تنها برخی از مزایای عضویت در آمازون پرایم هستند و با پیوستن به این سرویس، شما به مجموعه‌ای از امکانات و خدمات بیشتری دسترسی خواهید داشت.

انواع Amazon Prime

آمازون پرایم، انواع مختلفی دارد که در ادامه، به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • آمازون پرایم گیمینگ

نسخه پرایم گیمینگ، با هدف ارتقا تجربه بازی کاربران طراحی شده است. این سرویس گاهی با سرویس‌هایی مانند استریم بازی Amazon Luna یا Xbox Game Pass اشتباه گرفته می‌شود؛ اما پرایم گیمینگ با آن‌ها تفاوت دارد و امکاناتی مانند بازی‌های رایگان و اشتراک رایگان Twitch را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

  • آمازون پرایم موزیک

از طریق آمازون پرایم موزیک، مشترکین به بیش از دو میلیون آهنگ و هزاران لیست پخش دسترسی دارند. جهت دسترسی به بیش از ۷۵ میلیون آهنگ، می‌توانید با پرداخت ماهانه ۷.۹۹ دلار، اکانت خود را به Amazon Music Unlimited ارتقا دهید. این سرویس همچنین از طریق یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه قابل تجربه است. کاربران غیر پرایم می‌توانند این سرویس را با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه خریداری کنند.

  • آمازون پرایم ویدیو

سرویس آمازون پرایم ویدئو، عضویتی در پلتفرم پخش فیلم و سریال به‌صورت آنلاین ارائه‌دهنده توسط آمازون است. این عضویت به شما امکان می‌دهد تا به مجموعه‌ای وسیع از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. با داشتن اشتراک در آمازون پرایم ویدئو، علاوه‌بر دسترسی به محتوای اختصاصی آمازون، به برنامه‌های زنده‌ی فوتبال نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین، این امکان را دارید که فیلم‌ها و سریال‌ها را جهت تماشای آفلاین دانلود کنید و بدون نیاز به اینترنت به تماشای آن‌ها بپردازید.

  • آمازون پرایم خانوادگی

اگر شما عضو آمازون پرایم باشید، می‌توانید از طریق «آمازون خانوادگی» از مزایای ویژه‌ای چون حمل‌و‌نقل پرایم و پرایم ویدئو بهره‌مند شوید و آن‌ها را با دو نفر دیگر در خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. این امکان نیز وجود دارد که برای نوجوانان (بین ۱۳ تا ۱۷ سال) تا چهار حساب و برای کودکان (تا ۱۲ سال) نیز تا چهار حساب ایجاد کنید. حساب‌های ایجاد شده برای نوجوانان و کودکان دارای محافظت‌های خاصی هستند؛ مثلاً خرید‌های انجام شده توسط نوجوانان باید ابتدا توسط شما تأیید شود و دسترسی کودکان به محتوای دیجیتال بر اساس تنظیمات شما کنترل خواهد شد.

  • آمازون پرایم ریدینگ

آمازون پرایم ریدینگ، کتابخانه‌ی آنلاینی است که به اعضای پرایم اجازه می‌دهد تا به فهرستی از کتاب‌ها دسترسی داشته باشند. در این سرویس، کاربران می‌توانند تا ده کتاب را اجاره و دانلود کنند و بدون محدودیت زمانی یا پرداخت جریمه برای تأخیر، کتاب‌ها را نگه‌دارند.

آمازون پرایم چیست؟

چرا باید از سرویس Amazon Prime استفاده کرد؟

با توجه به اینکه نمایندگی آمازون در ایران و همچنین امکان ارسال کالا از آمازون به ایران نیز وجود ندارد٬ شاید قابلیت ارسال رایگان چندان برای کاربران ایرانی جالب به نظر نرسد. اما این مورد تنها قابلیتی نیست که موجب جذابیت این سرویس شده است.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس امکان استفاده از ۱۰ درصد تخفیف به محض خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی است. که البته تنها برای کشورهای خارجی قابل استفاده بوده و در برخی از مواقع سال نرخ این تخفیف چند برابر می‌شود.
  • علاوه بر این، کاربران آمازون پرایم می‌توانند هنگام استفاده از خدمات دیجیتال مانند FreeTime Unlimited از تخفیف‌های ویژه استفاده کنند. به عنوان مثال به جای پرداخت ۴.۹۹ دلار در ماه٬ تنها ۲.۹۹ دلار پرداخت کنند.
  • شاید بیشترین مزیت استفاده از سرویس آمازون پرایم برای دانشجویانی باشد که ایمیل فعال دانشجویی دارند. چرا که دانشجویان می‌توانند به مدت ۶ ماه از این سرویس به صورت رایگان بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند و علاوه بر این٬ از برخی از امکاناتی که تنها منحصر به دانشجویان می‌شود، استفاده کنند.(بعد از اینکه ۶ ماه دوره رایگان این سرویس به پایان برسد، دانشجویانی که تمایل به استفاده از این سرویس دارند، می‌توانند تنها نصف هزینه یک ساله را پرداخت کنند و ۴ سال از سرویس خریداری شده استفاده نمایند! البته اگر در طول این ۴ سال فارغ‌التحصیل شوند، اعتبار این سرویس آمازون نیز به پایان می‌رسد.)

چگونه عضویت آمازون پرایم را حذف کنیم؟

جهت لغو عضویت پرایم خود، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا روی نماد آدمک در وب‌سایت آمازون کلیک کنید.
  2. سپس وارد بخش «حساب کاربری» خود شوید.
  3. در این بخش، باید گزینه‌ی «عضویت پرایم» را جستجو و انتخاب کنید. از طریق این گزینه می‌توانید به لغو عضویت آمازون پرایم بپردازید.

فرایند لغو شامل چند سوال است که پس از پاسخگویی به آن‌ها، لغو عضویت شما انجام خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم، به بررسی اشتراک آمازون پرایم بپردازیم. Amazon Prime تنها یک پلتفرم خرید آنلاین نیست، بلکه به‌عنوان یک اکوسیستم جامع جهت ارائه خدمات متنوع به کاربران فعالیت می‌کند. این سرویس عضویتی، با فراهم آوردن امکاناتی نظیر ارسال سریع و بدون هزینه، دسترسی به محتواهای دیجیتال و تخفیف‌های اختصاصی، به یک ابزار حیاتی در زندگی روزانه مشتریان بدل شده است.  همراهان عزیز امیدواریم که پاسخ سوالاتتان را در رابطه با آمازون پرایم پیدا کرده باشید. اگر می‌خواهید از سرویس آمازون پرایم برای خرید از آمازون استفاده کنید، می‌توانید سفارش خریدتان را در از طریق پنل سایت ایرانیکارت ثبت نمایید و از تخفیف‌های این دوروز استفاده کنید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بله، شما می‌توانید موقع ثبت‌نام، گزینه اکانت آزمایشی را انتخاب کنید؛ در این صورت یک اکانت آزمایشی 30 روزه برای شما فعال خواهد شد.

قیمت این سرویس در سایت آمازون آلمان ماهانه 7.99، آمازون امریکا 12.99 و اشتراک دانش‌آموزی هم 6.99 به صورت ماهانه است.

اگر مشتری همیشگی آمازون پرایم باشید و همواره از این فروشگاه خرید کنید، قطعا آمازون پرایم برای شما ارزشمند خواهد بود.

بله، در قابلیت آمازون پرایم خانوادگی، این امکان ایجاد شده است تا کاربران بتوانند اکانت خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

باتوجه به اینکه ایران در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، امکان خرید مستقیم و استفاده از این قابلیت وجود ندارد و باید از سایت‌های واسط ایرانی مانند ایرانیکارت که اکانت آمازون پرایم دارند، اقدام به خرید کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
نحوه خرید از آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
نحوه خرید از آمازون
Amazon.com پلتفرمی است که محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف عرضه می‌کند. با وجود رقبای زیادی که آمازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید...
آموزش فروش محصول در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
آموزش فروش محصول در آمازون
فروش در آمازون یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری می‌باشد و تنها کافی است که در سایت amazon.com اکانت فروشندگی ساخته و فعالیت خود را شروع کنید. اما،...
معرفی بهترین سایت های خرید لباس خارجی
خرید کالا از سایت های خارجی
معرفی بهترین سایت های خرید لباس خارجی
خرید لباس از سایت های خارجی یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین فعالیت‌هایی است که در حال حاضر توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام می‌شود. این فرآیند به ما امکان...