دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از ساند کلود چگونه است؟

کسب درآمد از ساند کلود چگونه است؟

این روزها اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که شما با آن‌ها می‌توانید به هزاران موزیک و پادکست دسترسی داشته و موسیقی مورد علاقه خود را به صورت آفلاین و آنلاین گوش دهید. ممکن است از بین این اپلیکیشن‌ها شما به انواع ایرانی آن روی آورید یا از انواع اپلیکیشن‌های خارجی مثل اسپاتیفای، اپل موزیک و ساندکلود استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم به ساندکلود SoundCloud بپردازیم و ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کنیم و مهم‌تر از همه این که قصد داریم در این مقاله راه‌های کسب درآمد از ساند کلود را مورد بررسی قرار دهیم. آیا شما می‌دانستید که با خرید اکانت ساند کلود می‌توان از این سرویس موزیک کسب درآمد کرد؟ پس با ما همراه باشید.

داستان ساندکلود و درآمدزایی

با خرید اکانت ساند کلود هم از دنیای موسیقی لذت ببرید و هم کسب درآمد دلاری داشته باشید! قبل از بررسی روش‌های مختلف کسب درآمد از سرویس ساند کلود، بهتر است مختصری بپردازیم به این که ساند کلود چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساندکلود (SoundCloud) یک پلتفرم آنلاین موزیک و آهنگ است که به هنرمندان موسیقی امکان می‌دهد تا آثار خود را آپلود کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این پلتفرم اجازه می‌دهد تا کاربران موسیقی‌های جدید را کشف کنند، آثار دیگران را گوش دهند و با هنرمندان ارتباط برقرار کنند. ساندکلود در سال 2007 توسط الکساندر لیونگ و اریک والفورس تأسیس شد؛ سپس در سال 2008، این پلتفرم به دلیل محتوا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود از جمله توانایی اشتراک‌گذاری موسیقی و ارتباط مستقیم با هنرمندان و همچنین دریافت آهنگ‌های جدید، دموهای متنوع و پادکست‌ها مشهور شد. این سرویس تا نوامبر 2021 بیش از 76 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیشتر از 200 میلیون ترک موزیک داشته است.

هنرمندان می‌توانند حساب‌های Pro یا Premium را در ساندکلود تهیه کنند. این اشتراک‌ها به کاربران امکانات اضافی مانند دسترسی به ترافیک و آمار پخش، دسترسی به ابزارهای تبلیغاتی و فروش آثار را می‌دهد. به روش‌های مختلف دیگری می‌توان از SoundCloud کسب درآمد کرد که در ادامه به بررسی آن‌‌ها پرداخته می‌شود.

تا به حال چیزی در مورد گوش دادن به موسیقی و درامدزایی شنیده‌اید؟ قطعا راه جذابی برای کسب درآمد دلاری است! پیشنهاد می‌کنیم، مقاله کسب درآمد با گوش دادن به موزیک را از دست ندهید!

روش‌های کسب در آمد از ساند کلود SoundCloud 

روش‌های کسب در آمد از ساند کلود SoundCloud 

کسب درآمد از SoundCloud می‌تواند به چند روش می‌تواند انجام شود که در ادامه به بررسی هر یک پرداخته می‌شود:

  • استفاده از SoundCloud Premier
    اگر موسیقی‌ و ترک‌های شما در ساند کلود، پربازدید است و پخش زیادی دارد، SoundCloud Premier به شما اجازه می‌دهد که از درآمد تبلیغاتی و اشتراک‌های گذاری بهره‌مند شوید.
  • تبلیغات
    در SoundCloud می‌توانید تبلیغات مختلف را در میان آهنگ‌ها یا پادکست‌ها نمایش دهید. سپس با تبلیغات به اشتراک گذاشته شده کسب درآمد کنید. SoundCloud برای هر استریم حدود 0.0019 پوند به شما پرداخت می‌کند. بنابراین اگر درآمد ساندکلود از تبلیغات و اشتراک‌های پولی زیاد باشد، درآمد شما افزایش نیز افزایش می‌یابد.
  • فروش موسیقی
    می‌توانید آهنگ‌ها یا آلبوم‌های خود را به صورت مستقیم در ساندکلود به فروش برسانید. SoundCloud به شما اجازه می‌دهد تا قیمت موسیقی‌تان را تعیین کنید و از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

 شما می‌توانید از طریق خدمات ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، برای نقد کردن درامد ارزی کسب شده از ساندکلود اقدام کنید.

  • استفاده از لینک‌های بازاریابی
    با استفاده از لینک‌های بازاریابی در ساندکلود می‌توانید به صورت مستقیم کاربران را به فروشگاه‌ها، اپلیکیشن‌های موزیک، وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های دیگر هدایت کرده و درآمد کسب کنید.
  • همکاری با برندهای تجاری
    برندهای تجاری و شرکت‌ها به شما برای تولید موسیقی تبلیغاتی یا ترانه‌ها و جلب توجه به برندهایشان نیاز داشته باشند.

درآمد ساند کلود چقدر است؟

درآمد ساند کلود چقدر است؟

ساند کلود با پرداخت تقریباً 0.0019 پوند برای هر استریم، امکان کسب درآمد را برای افراد مختلف فراهم می‌کند. در واقع شما باید عضو برنامه شرکای ساند کلود (Soundcloud Partner Program) باشید. به طور معمول حدود پنج روز کاری طول می‌کشد تا هر موزیک شما در ساندکلود به درامدزایی برسد. البته شرط آن است که موزیک شما حتما اصل و اوجینال بوده و مورد تایید Soundcloud قرار گرفته باشد.

البته باید این موزیک 100٪ اورجینال باشد و صحت آن در Soundcloud تأیید شده باشد. برای پیشرفت سریع خود می توانید از خدمات دیگر علاوه بر شبکه Soundcloud به شرح زیر استفاده کنید. علاوه بر این از روش‌های دیگری نیز می‌توانید برای افزایش درآمد خود استفاده کنید، از جمله:

  • بهترین موزیک‌های خود را به اشتراک بگذارید
  • افراد موفق در این حوزه را تگ کنید.
  • لینک خرید را به صفحات خود بیفزایید.
  • نظرات را فعال نگه دارید و به کامنت‌ها پاسخ مناسبی بدهید.

همچنین بخوانید: کسب درآمد از اسپاتیفای

مقایسه کسب درامد از ساندکلود، اپل موزیک و اسپاتیفای

کسب درآمد از هر 3 پلتفرم ساندکلود، اپل موزیک و اسپاتیفای با توجه به نوع کسب و کار و نوع محتوا متغیر است.

  •  کسب درآمد از ساندکلود به موارد مختلفی از جمله اشتراک‌های Pro وPremium، تبلیغات برای هنرمندان با ترافیک بالا، فروش موسیقی و … بستگی دارد. این پلتفرم به هنرمندان امکان ارتقاء و شناخته شدن در صنعت موسیقی را می‌دهد. ساند کلود با پرداخت 0.0019 پوند برای هر استریم، شرایط کسب درآمد را برای افراد مختلف فراهم می‌کند.
  •  اپل موزیک یک پلتفرم موسیقی اشتراکی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به گوش دادن موسیقی بدون تبلیغات بپردازند. هنرمندان می‌توانند موسیقی خود را در اپل موزیک منتشر کنند و از طریق آن به کسب درآمد برسند. اپل موزیک به‌صورت میانگین برای هر استریم به هنرمندان 1 سنت پرداخت می‌کند.
  •  اسپاتیفای نیز یک پلتفرم موسیقی اشتراکی است که به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی را بدون پخش تبلیغات گوش دهند. به طور معمول اسپاتیفای بین 0.003 تا 0.005 دلار به ازای هر استریم به هنرمندان پرداخت می‌کند.

مقایسه‌ی این سه پلتفرم نشان می‌دهد که هر یک دارای مزایا و محدودیت‌های خود هستند. اگر از SoundCloud استفاده می‌کنید، می‌توانید به سرعت موسیقی خود را منتشر و از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید. درصورتی که کسب درآمد از اپل موزیک و اسپاتیفای بیشتر به صورت افزایش کاربران و خرید اشتراک صورت می‌گیرد. هر پلتفرم می‌تواند به عنوان یک قسمت از استراتژی کسب درآمد برای شما مناسب باشد. هنرمندان برای افزایش درآمد خود از هر 3 پلتفرم‌ استفاده می‌کنند.

بنابراین مقدار درآمدی که از SoundCloud، Spotify و Apple Music کسب می‌شود، متفاوت است و به تعداد پخش‌ها، تعداد کاربران و اشتراک گذاری‌ها، نوع محتوا و سیاست‌های هر پلتفرم نسبت به تخصیص درآمد بستگی دارد.

نحوه استفاده از ساند کلود

نحوه استفاده از ساند کلود

استفاده از ساندکلود برای اشتراک‌گذاری و نشر موسیقی نسبتاً ساده است. در ادامه، مراحل استفاده از SoundCloud را می‌آموزید:

  1. یک حساب کاربری در ساندکلود ایجاد کنید.
  2. پروفایل خود را تکمیل کنید. به این صورت که عکس پروفایل، توضیحی کوتاه در بیوگرافی، اطلاعات تماس، لینک به سایت یا شبکه‌های اجتماعی شما باید اضافه گردد.
  3. موسیقی‌ خود را بارگذاری کنید. برای این کار روی Upload a track کلیک کنید. سپس آهنگ یا ترانه خود را انتخاب کرده و بارگذاری نمایید.
  4. بعد از آپلود موسیقی، می‌توانید تنظیمات مختلف از جمله نام آهنگ، توضیحات و تگ‌ها را تغییر دهید.
  5. آهنگ خود را منتشر کرده و لینک آن را به اشتراک بگذارید. ساندکلود به شما امکان می‌دهد تا آهنگ‌های خود را در یک پلی‌لیست یا آلبوم نیز گروه‌بندی کنید.

برای کسب درآمد از ساندکلود، می‌توانید از روش‌هایی مانند اشتراک‌های Pro وPremium، تبلیغات، فروش موزیک و SoundCloud Premier  استفاده کنید. برای افزایش درآمد از این پلتفرم حتما به کیفیت موسیقی خود توجه کنید و استراتژی تبلیغاتی مناسبی را اجرا نمایید تا به مخاطبان بیشتری دست یابید.

ساندکلود و درآمدزایی!

SoundCloud به عنوان یک پلتفرم موسیقی آنلاین، به هنرمندان و تولیدکنندگان موسیقی امکانات بسیاری برای کسب درآمد ارائه می‌دهد. با ارتقاء یافتن به اشتراک‌های Pro و Premium، تبلیغات مختلف، توسعه مخاطب و اشتراک‌گذاری موسیقی با کیفیت، هنرمندان می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند. همچنین SoundCloud Premier برای هنرمندانی با تعداد فالوور بالا فرصتی برای کسب درآمد از تبلیغات را فراهم می‌کند. این فرصت به هنرمندان و هنرجویان امکان می‌دهد تا موسیقی خود را به جهان عرضه و کسب درآمد کنند.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

کسب درآمد از ساند کلود چگونه است؟
این روزها اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که شما با آن‌ها می‌توانید به هزاران موزیک و پادکست دسترسی داشته و موسیقی مورد علاقه خود را به صورت آفلاین و آنلاین گوش...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. درود بر شما.
    سوالی که دارم این است که آیا بدون خریدن اکانت پریمیوم ساندکلاد هم میشه به درآمد رسید یا باید برای به درآمد رسیدن از طریق تبلیغات حتما اکانت ارتقا داده بشه ؟
    و اینکه در ایران و با وجود تحریم ها امکان پخش تبلیغات وجود داره ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، جهت دریافت درامد می‌بایست ابتدا اکانت آرتیست آن را وریفای کنید و سپس روش تسویه آن را بررسی نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. درود
    میشه با تولید پادکست و کتاب صوتی هم در این پلتفرم ها کسب درآمد کرد ؟ آیا با حساب پی پال میشه درآمد رو برداشت کرد یا اکانت دیگه ای لازمه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید در SoundCloud از طریق تولید پادکست نیز کسب درآمد کنید.
      برای دریافت درآمد نیز می‌توانید پی پال یا سایر حساب‌های بانکی را انتخاب نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام،ریمیکس هم شامل درآمدزایی میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بدون داشتن مجوز امکان کسب درآمد از ریمیکس در ساندکلود وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. درود 🍀
    چطوری میتونم با شما تماس بگیرم برای مشورت و خرید اکانت پریمیوم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام واحترام
      کاربر گرامی، لطفا با شماره ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام ببخشید من فعالیتم رو در ساندکلود شروع کردم.چه زمانی به درامد میرسم و به چه مبلغی و اینکه چگونه وجه رو دریافت میکنم.و اینکه تبلیغ عارو خود ساندکلود میزاره روس آهنگا یا اینکه خودم باید بزارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، زمان به درآمد رسیدن شما در ساندکلود بستگی به نوع و میزان فعالیت شما دارد. برای نقد کردن درامد ارزی خود می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام میشه بدون اینکه اهنگ بخونیم یعنی اهنگ کسای دگ رو بزاریم و کسب درامد کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...