بازی های کریپتو

پرسودترین بازی‌های متاورسی

پرسودترین بازی‌های متاورسی

گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای کریپتو مرتبط هستند، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و ارز درون بازی را ارائه می‌کنند که باعث می شوند بتوانید در حین بازی کردن، درآمد کسب کنید. در این مطلب یک لیست کامل از پرسودترین بازی‌های متاورسی با طبقه‌بندی‌های موبایلی، کامپیوتری، رایگان و… ارائه کرده‌ایم.

 

پرسودترین بازی‌های متاورسی کدامند؟

اخیرا، متاورس داغ‌ترین موضوع بحث در دنیای فناوری بوده است. در حالی که قابلیت‌های متاورس بسیار گسترده بوده و جای کار بسیاری دارد، در حال حاضر توسعه دهندگان بازی‌هایی را ایجاده کرده‌اند که می‌توان از آن‌ها درآمد واقعی به دست آورد. بهترین و پرسودترین بازی‌های متاورسی که در گوشی اندروید خود می‌توانید داشته باشید را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم.

پرسودترین بازی‌های متاورسی اندروید

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟

پرسودترین بازی‌های متاورسی اندروید

بازی همیشه یک تجربه منحصر به فرد است و موارد زیادی را برای یادگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. توسعه‌دهندگان اندروید، متاورس را در مکانیک بازی‌های خود ترکیب می‌کنند که نتیجه آن معرفی NFT و بلاک چین به اکوسیستم بازی‌ها است. در حالی که بیشتر بازی‌ها ابتدا در نسخه دسکتاپ ارائه می‌شدند، در حال حاضر بازی‌های متاورسی زیادی نیز معرفی شده است. در ادامه لیستی از بهترین بازی‌های متاورسی اندروید حال حاضر را مشاهده می‌کنید.

1. Axie Infinity
این بازی یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت NFT است. Axie Infinity بازی است که بر اساس فناوری بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این بازی به دلیل ویژگی‌های جذاب خود شناخته می‌شود. در مقاله بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ می‌توانید آموزش این بازی و کسب درآمد از آن را مشاهده کنید.

2. Splinterlands
یکی از برترین بازی‌های کارتی NFT برای اندروید است. این بازی با تعداد محدودی کارت شروع می‌شود اما با برنده شدن سطح‌ها و به دست آوردن تعداد بیشتری از جوایز، تعداد کارت‌ها نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، جذاب‌ترین جنبه این بازی این است که می‌توانید با رقابت در فینال فصل هفتگی، توکن DEC را برنده شوید.

3. Forest Knight NFT 
این یک بازی استراتژی با اقتصاد کامل در بازی بر اساس استانداردهای توکن بومی خود است. بازی دارای یک منطقه بزرگ با مکان ها، موجودات و موارد سرگرم کننده مختلف برای کشف است. هدف شما این است که در سطوح پیشرفت کنید. با این حال، پس از رسیدن به سطح ششم، می‌توانید با کاربران واقعی در PvP شرکت کنید. به عنوان پاداش برای تکمیل هر سطح، NFT و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

4. Delta time
دلتا تایم نیز یکی از برترین بازی‌های متاورسی برای اندروید است. دلتا تایم یک پلتفرم بازی برای طرفداران فرمول یک است. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی این است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق حالت Grand Prix مسابقه دهند که شبیه به یک بازی معمولی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

5. League of Kingdoms
در این بازی شما مالک یک قطعه از نقشه بازی هستید. در بازی لیگ آف کینگدام منابع محدود است، با استفاده از منابع و اقلام درون بازی و در ازای انجام ماموریت‌ها پاداش دریافت می‌کنید که می‌توان آن‌ها را در بازار اوپن سی به فروش رساند. شما همچنین می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و با آن‌ها یک اتحاد تشکیل دهید.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی لیگ آف کینگدامز و نحوه کسب درآمد از آن

6. Upland
آپلند یکی از بهترین بازی‌های متاورسی برای اندروید است. آپلند یک بازی تجارت ملک در دنیای واقعی است که بر اساس آدرس‌ها و مکان‌های واقعی در سراسر جهان عمل می‌کند. شما از NFT بازی برای معامله املاک و مستغلات و کسب انگیزه برای اقدامات خود استفاده خواهید کرد. برای تنوع بخشیدن به بازی، می‌توانید به گنج‌یابی بروید و علاوه بر تبادل اموال، فعالیت‌های سرگرم کننده دیگری نیز انجام دهید.

بیشتر بخوانید : آموزش بازی آپلند

پرسودترین بازی‌های متاورسی برای کامپیوتر

پرسودترین بازی‌های متاورسی برای کامپیوتر

چه کسی نمی‌خواهد در حالی که سرگرم بازی است درآمد کسب کند؟ در این بخش علاوه بر بازی‌های Axie Infinity و Splinterlands که هم برای اندروید و هم دسکتاپ در دسترس هستند، 5 بازی متاورسی دیگر برای کامپیوتر معرفی می‌کنیم.

1. Aavegotchi

Aavegotchi یک بازی کلکسیونی رمزنگاری با قابلیت دیفای است که توسط استودیوی Pixelcraft مستقر در سنگاپور توسعه یافته است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آواتارهای غیرقابل تعویض (NFT) را با توکن‌ها به اشتراک بگذارند و با متاورس بازی تعامل داشته باشند. این بازی ترکیبی منحصر به فرد از DeFi و NFT است.

2. Sorare

این یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های متاورسی است و پیوندهای بسیار نزدیکی با فوتبال دنیای واقعی دارد. کاربران بازیکنان فوتبال فانتزی را برای تیم خود جمع آوری می‌کنند و سپس به رقابت می‌پردازند که با گذراندن مراحل جوایزی کسب می‌کنند.

3. Unchained Gods

Gods Unchained یک بازی کارتی است که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. بازیکنان کارت‌ها را به‌عنوان NFT جمع‌آوری می‌کنند. ارتقاء سطح و برنده شدن، بسته‌های کارتی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد، که در صورت تمایل، می‌توانند با استفاده از آن‌ها درآمد کسب کنند.

4. Sandbox

سندباکس یکی از چندین بازی برتر متاورس است که قصد دارد یک جهان کامل برای بازیکنان بسازد تا در آن کاوش کنند. سندباکس از محیط‌های مختلفی برای بازیکنان استفاده می‌کند. در این بازی هر کس می‌تواند کار مورد علاقه خود را انجام دهد و در حین حال ارز دیجیتال به دست آورد. البته می توانید با خرید و فروش سندباکس نیز از این توکن سودهای خوبی دریافت کنید.

5. Megacryptopolis

این بازی نه تنها یک شبیه‌سازی اقتصاد مجازی است بلکه کاربران را ملزم به تمرکز بر مدیریت نیز می‌کند. همچینینNFT‌ ها را به‌عنوان منابعی که متعلق به بازیکن است، نشان می‌دهد. هنوز هم در حال توسعه بوده و مبتنی بر بلاکچین پالیگان قرار دارد.

پرسودترین بازی‌های متاورسی ایرانی

در زمان نگارش این مقاله هنوز ایرانیان در بخش ساخت و ایجاد یک بازی متاورسی فعالیتی ثبت نکرده اند. با توجه به فعالیت بالای کاربران ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال، ساخت یک بازی متاورسی قطعا فرصت‌های مناسبی در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد. چرا که هم می‌تواند برای کاربران و هم خود توسعه دهنده، موجب کسب درآمد شود.

پرسودترین بازی‌های متاورسی در جهان

پرسودترین بازی‌های متاورسی در جهان

شکی نیست که متاورس در حال گسترش است. در نتیجه،باید انتظار داشته باشیم بهترین بازی های متاورسی در کل جهان توجه زیادی را به خود جلب کنند. همچینین به همین دلیل است که بسیاری از افراد احساس می‌کنند که متاورس طی چند سال آینده به یک پدیده بزرگ تبدیل می‌شود و شروع به سرمایه‌گذاری در آن می‌کنند. Axie Infinity ، The Sandbox و Gods Unchained از جمله پیشگامان و بهترین بازی های متاورسی در جهان هستند که در بخش های قبل درمود آن ها توضیخ دادیم. در زیر بازی های دیگری که در لیست بهترین ها در جهان قرار می گیرند را نیز شرح داده ایم.

1. Plant VS Undead
Plant vs Undead یک بازی کاملاً همه کاره است و مزرعه آن شما را با فرصتی برای کسب انرژی سبک درگیر می‌کند که منجر به توکن‌های PVU می‌شود. این یک بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند مزرعه خود را مدیریت کنند و ارز درون بازی به نام Light Energy (LE) را تولید کنند. در حال حاضر، این توکن‌های Light Energy را می‌توان به رمز ارزی که با نام Plant vs Undead Token (PVU) شناخته می‌شود، تبدیل کرد. سپس این توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز قابل معامله است. برای به دست آوردن LE، باید دانه‌ها را برداشت کنید، ماموریت‌های روزانه مانند آبیاری گیاهان دیگر بازیکنان و به طور کلی هر چیز دیگری که در مزرعه است انجام دهید.

2. Gala Games: Town Stars

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین با طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی بازی‌های رمزنگاری است. توکن GALA به عنوان یک جایزه و یک توکن ابزاری برای تراکنش‌های درون بازی بازیکنان در اکوسیستم ارائه می‌شود. در بازار NFT گالا گیمز، نه تنها می‌توان توکن‌ها را معامله کرد، بلکه اقلام درون بازی را نیز می‌توان با قیمت معینی بسته به نادر بودن آن ها، توسط ارزهای دیجیتال متعددی فروخت و جمع آوری کرد.

پس از بدست آوردن این توکن می توانید اقدام به خرید و فروش گالا کنید و از این طریق طبق ارزش این کوین و تبدیل آن به تتر سود دریافت نمایید.

3. Illuvium

ایلویوم یک بازی سه بعدی RPG مبتنی بر بلاکچین اتریوم با گیم پلی نبرد خودکار است. مانند گیم‌پلی‌های RPG قدیمی، وظیفه اصلی بازیکنان پیروز شدن در جنگ‌ها، انجام ماموریت‌ها و ارتقای رتبه‌ها است. جوایز فعالیت‌های این بازی، توکن‌های ILV هستند. در بازار ایلوویوم، آیتم‌های درون بازی را می‌توان با استفاده از پول واقعی  معامله کرد.

4. Decentraland

دسنترالند یک بازی واقعیت مجازی سه بعدی است که توسط بلاکچین اتریوم طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند سرزمین‌ها را کاوش کنند، آواتارها و محتویات منحصربه‌فردی را بر اساس سلیقه خود با تجربیات باورنکردنی ایجاد کنند. بازیکنان می‌توانند از توکن MANA به عنوان یک توکن درون بازی برای خرید و فروش اقلام استفاده کنند.

خرید و فروش مانا

5. Stepn
استپن یک برنامه Web3 با عناصر Gamefi و SocialFi داخلی است. کاربران با استفاده از توکن‌های GMT، ارز بومی این پلتفرم، NFT‌ها را در قالب کفش‌های کتانی خریداری کرده و به آن‌ها مجهز می‌شوند. با پیاده‌روی، دویدن در فضای باز، کاربران توکن GST به دست می‌آورند.

خرید و فروش استپن از ایرانیکارت

پرسودترین بازی‌های متاورسی رایگان

پرسودترین بازی‌های متاورسی رایگان

در حالی که بازی‌های NFT در سال گذشته افزایش یافته‌اند، هزینه‌های اولیه برای برخی از این بازی‌ها باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان به دنبال بازی‌های رایگان باشند. برای مثال، با وجود دارایی‌های درون‌بازی در Axie Infinity، که صدها دلار به فروش می‌رسند، تقاضای برای بازی‌های رایگان در بلاک چین وجود دارد. تعداد زیادی بازی متاورسی مبتنی بر NFT وجود دارد که به هیچ هزینه اولیه‌ای نیاز ندارند. در این بخش مجموعه‌ای از پرسودترین بازی‌های متاورسی رایگان وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها کسب درآمد کنید.

  1. Gods Unchained

Gods Unchained که در بخش بازی های کامپیوتری قرار می گیرد، یکی از برجسته‌ترین بازی‌های متاورسی رایگان است که به بازیکنان امکان کسب درآمد را می‌دهد. هنگامی که بازیکنان شروع می‌کنند، یک مجموعه خوش آمدگویی از ۱۴۰ کارت به آن‌ها اعطا می‌شود. این کارت‌ها روی بلاکچین ثبت نمی‌شوند و بنابراین نمی‌توان آن‌ها را فروخت. با بالا رفتن سطح بازیکنان و بازی بیشتر، کارت‌های Common Core را به بازیکنان داده می‌شود. با برنده شدن در مسابقات، بازیکنان ابزارهایی را کسب می‌کنند که روی بلاک چین اتریوم قرار دارند و می‌توانند از طریق بازار معامله شوند.

     2. Chainmonsters

اگر می‌خواهید یک بازی NFT به سبک پوکمون داشته باشید، Chainmonsters می‌تواند گزینه خوبی باشد. Chainmonsters که روی بلاک چین FLOW اجرا می‌شود، به شما امکان می‌دهد تا اقلامی را جمع‌آوری کنید که می‌توانند در بازار فروخته شوند. این بازی در حال حاضر در آخرین دوره آزمایش آلفا خود است و ۱۰۰۰۰ بازیکن به بازی دسترسی دارند. سپس نسخه بتا آن راه اندازی  شده و در نهایت بر روی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه خرید و فروش NFT

    3. Splinterlands

Splinterlands یک بازی کارتی تجاری رایگان است که بر روی بلاک چین Hive اجرا می‌شود. در حالی که بازی رایگان است، اگر بازیکنان بخواهند دارایی‌های درون بازی خود را مبادله کنند، باید یک Summoner’s Spellbook را به قیمت ۱۰ دلار خریداری کنند. این گزینه به بازیکنان امکان دسترسی به کلیدهای خود را داده و به آن‌ها امکان می‌دهد جوایزی کسب کنند.

    4. Coin Hunt World

در این بازی با استفاده از گیم‌پلی اکتشاف جغرافیایی به سبک Pokemon GO در دنیای واقعی، بازیکنان می‌توانند با یافتن کلیدها و باز کردن قفل خزانه‌ها، ارز دیجیتال کسب کنند. پس از یافتن یک کلید، بازی از بازیکنان سوال  می‌پرسد و به آن‌ها با آیتم‌های درون بازی یا کریپ پاداش می‌دهد.

سخن آخر

فهرست پرسودترین بازی های متاورسی در این مطلب، تنها قسمتی از بازاری است که به سرعت در حال رشد است. چرا که بازی‌های بیشتری هر روز منتشر می‌شوند. در نتیجه، بهترین بازی‌های متاورس در آینده‌ متفاوت خواهند بود زیرا افراد و توسعه دهندگان زیادی وجود دارند که می‌خواهند وارد بازار شوند. برخی از کارشناسان می گویند که بازی برای کسب درآمد می تواند بازار کار را متحول کند و جریان های درآمد جدیدی را به ویژه برای گیمرهای کشورهای در حال توسعه ایجاد کند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. مثل همیشه عالی ! لطفا از آسید یا Asid اولین بازی وب۳ دموکرات مطلب بگذارید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، درخواست شما پیگیری خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
متاورس
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
چندی پیش شرکت فیس بوک به متا تغییر برند دارد. و در بیانیه ای رسمی متاورس را آینده جهان و اینترنت خواند. سرمایه گذاری شرکت های معروف مانند Epic نیز...
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
متاورس
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...