حساب های بین المللی

آموزش کامل نحوه استفاده از پی پال در ایران

آموزش کامل نحوه استفاده از پی پال در ایران

پی پال PayPal یکی از محبوب‌ترین سایت‌های پردازش پرداخت در جهان است و در حال حاضر به بیش از 225 میلیون نفر در 200 کشور مختلف خدمات مالی خود را ارائه می‌دهد. اگر قصد فعالیت در سامانه تجارت الکترونیک جهانی را داشته و نیاز به پرداخت ارزی و انتقال وجه در سطح بین‌الملل را دارید، نیاز است تا با نحوه استفاده از پی پال، ساخت، شارژ و ارتقا سطح اکانت خود آشنا شوید. نحوه کار با پی پال ساده است؛ اما به دلیل محدودیت‌های اقتصادی علیه ایران، استفاده از کیف پول الکترونیکی پی پال نیازمند دقت زیادی خواهد بود. برای استفاده از خدمات مالی جهانی، تنها با ارائه مشخصات، آدرس، شماره تماس و کارت اعتباری می‌توانید ثبت نام پی پال را انجام داده و به ارسال و دریافت پول با دوستان خود در سرتاسر کشورها بپردازید.

نحوه استفاده از پی پال در ایران

برای استفاده از PayPal، ابتدا باید اکانت پی پال خود را ایجاد کنید. با افتتاح حساب پی پال و وریفای اکانت خود به راحتی می‌توانید فعالیت و تراکنش‌های مالی خود را با اطمینان‌خاطر و در کوتاه‌ترین زمان در سراسر دنیا انجام دهید. از بارزترین موارد استفاده از پی پال می‌توان به فریلنسرها برای کسب درآمد دلاری، متقاضیان خرید از سایت های خارجی، پرداخت ارزی در بسترهای مختلف، پرداخت‌های دانشجویی خارجی و نقل‌و‌انتقالات پول میان دوستان در کشورهای مختلف اشاره کرد. تمامی این امکانات در قالب خدمات مالی پی پال برای شما قابل دسترس است، اما باید توجه داشته باشید که به دلیل تحریم‌های اقتصادی ایران و قوانین سختگیرانه پی پال، بطورکلی نحوه کار با پی پال نیازمند دقت بالایی است؛ چراکه در صورت اثبات ایرانی بودن شما، بر اساس تحریم‌های مذکور، پی پال اکانت شما را مسدود کرده و سرمایه شما بلوکه خواهد شد. در ادامه با چگونگی ساخت حساب پی پال، ارسال و دریافت پول، شارژ حساب و بطورکلی نحوه کار با پی پال آشنا خواهیم شد.

ثبت نام و ساخت حساب پی پال

زمان مورد نیاز: 15 دقیقه.

ساخت حساب پی پال برای کاربران ایرانی تحریم است؛ به همین دلیل، برای ایجاد حساب، پی پال نباید از ایرانی بودن شما مطلع شود. در نظر داشته باشید که در صورت نمایان شدن ایرانی بودن شما، از ایجاد حساب جلوگیری و در صورت داشتن حساب، اکانت بلوکه و مسدود خواهد شد. باتوجه به موارد گفته شده، برای ساخت پی پال به اطلاعاتی همچون آدرس خارجی، شماره مجازی و همچنین vps برای تغییر ثابت آی پی نیاز خواهید داشت.

  1. ۱- روی “ثبت نام” در وب سایت PayPal کلیک کنید.

    برای ایجاد حساب کاربری، ابتدا آی پی خود را تغییر داده و به صفحه اصلی سایت PayPal بروید. بر روی دکمه “Sign Up” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

  2. ۲- بین حساب شخصی و تجاری نوع اکانت خود را انتخاب کنید.

    پی پال بلافاصله از شما می‌خواهد نوع حساب خود را از بین شخصی و تجاری انتخاب کنید. در این مرحله، اطلاع از تفاوت حساب پی پال بیزینس و پی پال شخصی برای انتخاب اکانت ضروری است. بطور خلاصه، حساب شخصی پی پال برای خرید آنلاین و مبادله پول با دوستان و اعضای خانواده بهترین گزینه است؛ اما اگر از PayPal برای انتقال پول برای خدمات حرفه‌ای استفاده کرده و یا برای چندین نفر از یک شرکت واحد حساب کاربری تنظیم می‌کنید، حساب بیزینسی پی پال گزینه بهتری خواهد بود.
    ساخت حساب کاربری پی پال

  3. ۳- ایمیل و رمز عبور خود را تنظیم کنید.

    PayPal نیازی به ایجاد نام کاربری شما ندارد، بلکه باید یک آدرس ایمیل را به حساب پی پال خود پیوند دهید. همچنین باید یک رمز عبور ایمن تنظیم کنید. مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید زیرا هنگام دریافت پول اعلان‌های مربوطه برای شما ارسال خواهد شد. همچنین از رمز عبوری ایمن که ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد و کاراکترهای خاص (مانند # ،! ، @ ، و غیره) هستند، استفاده کنید.
    احراز هویت برای استفاده از پی پال

  4. ۴- اطلاعات اولیه را ارائه دهید.

    پس از تنظیم رمز عبور به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که اطلاعات اولیه را درخواست می‌کند. اطلاعاتی از قبیل نام، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن خود را باید به پی پال ارائه دهید.
    در نظر داشته باشید که اطلاعات درخواست شده باید متناسب با آی پی (VPS کشور انتخابی) مورد استفاده، وارد شود. همچنین برای شماره تلفن، لازم است از شماره مجازی کشور موردنظر استفاده کنید. برای خرید VPS و خرید شماره مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شوید.
    ثبت نام برای استفاده از پی پال

  5. ۵- پی پال خود را با حساب بانکی یا کارت خود وصل کنید.

    روی لینک Wallet در بالای صفحه کلیک کنید، سپس روی اتصال به کارت یا بانک کلیک کنید. از آنجا می توانید اتصال به کردیت کارت یا دبیت کارت را انتخاب کنید یا پی پال خود را مستقیما به حساب بانکی خود متصل کنید. باید شماره کارت خود یا شماره حساب و routing number را برای حساب خود وارد کنید.
    کارت بانکی برای استفاده از پی پال

  6. ۶- در صورت درخواست، کارت یا حساب خود را تأیید کنید.

    برای اهداف امنیتی گاهی اوقات PayPal نیاز دارد که تأیید کنید که شما مالک کارت یا حساب متصل هستید. به کیف پول پی پال خود بروید و در صورت مشاهده روی لینک تأیید کارت اعتباری کلیک کنید. PayPal با پرداخت مبلغ کمی به کارت شما، روش پرداخت شما را تأیید می‌کند. پس از تأیید حساب یا کارت، بلافاصله بازپرداخت می‌شود. اکنون حساب شما آماده استفاده است.
    تایید کارت پی پال

ارسال پول از طریق پی پال

ارسال پول از طریق پی پال در سراسر دنیا از خدمات اصلی این سیستم مالی برای کاربران است.

1- پول سپرده در حساب پی پال

حتی اگر PayPal شما خالی باشد، پی پال می‌تواند از حساب بانکی شما برداشت کند تا عملیات پرداخت موردنیاز را انجام دهد. با این حال، برخی از افراد ترجیح می‌دهند در حساب PayPal خود پول داشته باشند. برای قرار دادن پول در حساب PayPal، وارد حساب خود شوید و سپس روی “Transfer Money” کلیک کنید. اکنون می‌توانید از طریق حساب بانکی مرتبط با حساب خود، به حساب پی پال خود انتقال دهید.

پول سپرده در حساب پی پال

2- از طریق پی پال به دیگران پول ارسال کنید.

اگر به کسی بدهکار هستید، ارسال پول برای وی از طریق PayPal آسان است. به سادگی بر روی گزینه “Transfer Money” کلیک کنید. مبلغ و آدرس ایمیل شخص دریافت کننده را وارد کنید. سپس “ارسال” را بزنید. حتما از آدرس ایمیل صحیح استفاده کنید. آدرس ایمیلی که استفاده می‌کنید باید همان ایمیلی باشد که شخص دیگری برای پی پال از آن استفاده می‌کند.

نحوه ارسال پول با پی پال

3- خرید آنلاین را با استفاده از پی پال انجام دهید.

در بسیاری از سایت‌ها دکمه “Pay with PayPal” در هنگام پرداخت هزینه وجود دارد. اگر این دکمه را انتخاب می‌کنید، فقط باید آدرس ایمیلی که به حساب کاربری خود مربوط است را برای پرداخت آن وارد کنید. این می‌تواند خیلی سریعتر از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری باشد.

4- پول را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

هنگامی که پول در حساب PayPal شماست، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را برداشت کنید. دکمه “Transfer” را بزنید و سپس پول خود را مستقیما به حساب بانکی متصل با پی پال خود انتقال دهید. این فرآیند حدود یک روز کاری طول می‌کشد. همچنین می‌توانید با استفاده از دبیت کارت مرتبط با پرداخت هزینه 0.25 دلار، پول خود را انتقال دهید. این انتقال معمولا طی 30 دقیقه انجام می‌شود.

انتقال پول به حساب بانکی

5- در صورت استفاده مکرر از PayPal، یک دبیت کارت پی پال دریافت کنید.

دبیت کارت پی پال مانند دبیت کارت‌های معمولی کار می‌کند، اما مستقیما از حساب پی پال شما پول دریافت می‌کند. اگر می‌خواهید به پول PayPal خود دسترسی سریع داشته باشید این روش بهتر است. این کارت در هر مکانی که کارت قبول کنند یا حتی برخی از دستگاه‌های خودپرداز مورد قبول می‌باشد. در صورت استفاده از دبیت کارت PayPal می‌توانید روزانه 400 دلار برداشت کنید.

6- اگر هنوز در حال انجام پردا است، پرداخت PayPal را لغو کنید.

اگر در پرداخت خود به یک کاربر دیگر اشتباه کرده‌اید، به حساب PayPal خود بروید و روی صفحه Summary کلیک کنید. مبلغ پرداختی معلق (pending payment) را پیدا کنید، که باید وضعیت “Unclaimed” را نشان دهد. در قسمت زیر پرداخت، روی “لغو”  کلیک کنید. پراخت شما لغو شد. اگر پرداخت انجام شده است، برای دریافت بازپرداخت با گیرنده تماس بگیرید.

لغو پرداخت پی پال

دریافت پول از طریق پی پال

1- ایمیل مرتبط با حساب پی پال خود را به افراد بدهید.

اگر می‌خواهید از طریق PayPal پول خود را از دیگران بگیرید، آن‌ها به آدرس ایمیل شما نیاز دارند. مطمئن شوید که هنگام دریافت پول از طریق پی پال، آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را به دیگران می‌دهید و آدرس دیگری ندارید.

دریافت پول از طریق پی پال

2- درخواست پول از طریق پی پال

با ورود به حساب خود می‌توانید از طریق پی پال درخواست‌های پول ارسال کنید. روی “Tools” سپس “Request Money” کلیک کنید. مقدار پولی را که می‌خواهید دریافت کنید و ایمیل یا شماره تلفن شخصی که از آن درخواست کردید را وارد کنید. سپس بر روی “Request Money” کلیک کنید. این یک ابزار خوب برای ارسال یادآوری به افرادی که به شما بدهکار هستند، می‌باشد.

درخواست پول از طریق پی پال

3- فاکتورها را از طریق پی پال ارسال کنید.

اگر هر نوع کار فریلنسری انجام می‌دهید، به راحتی می‌توانید صورت‌حساب ساعات خود را با استفاده از پی پال ایجاد کنید. پس از کلیک بر روی تب “Request Money” می‌توانید گزینه “Invoice” را از فهرست بالای منو انتخاب کنید. سپس فرم جزئیات خدمات خود را که شامل ساعت‌ها، نرخ‌های خود و کل مبلغ بدهکاری می‌باشد را پر کنید.

ارسال فاکتور با استفاده از پی پال

4- پی پال را به سایت هایی مانند eBay متصل کنید.

اگر اجناسی را بصورت آنلاین در سایت‌هایی مانند eBay می‌فروشید، بیشتر سایت‌ها به شما امکان می‌دهند تا حساب خود را به PayPal خود متصل کنید. به این ترتیب وقتی مشتریان خرید انجام می‌دهند، پول آن‌ها به طور خودکار به حساب PayPal شما هدایت می‌شود. هر سایت روشی متفاوت برای اتصال به حساب پی پال شما دارد. اما شما فقط باید ایمیل مرتبط با Paypal و احتمالا برخی اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

اتصال پی پال به سایت های دیگر

5- انتظار داشته باشید هزینه ای بیشتر از فاکتورها و فروش کسر شود.

اگر از PayPal به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین یا به عنوان راهی برای صدور صورتحساب کارفرما استفاده می‌کنید، مبلغ 2.9٪ + 0.30 دلار از پرداخت نهایی شما کسر می‌شود. برای بدست آوردن این هزینه، قیمت فاکتور خود را در 0.029 ضرب کرده و با 0.30 دلار جمع کنید. اگر با کارت اعتباری متصل به حساب، پول را بین دوستان و خانواده منتقل کنید، به شما همان هزینه پرداخت می‌شود. اگر از حساب بانکی متصل استفاده می‌کنید، هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

نحوه پرداخت با پی پال

پی پال یک قطب مالی بزرگ بین‌المللی در اینترنت به شمار می‌آید که امکان پرداخت ارزی در سایر بسترهای خارجی در دنیا را برای کاربران فراهم کرده است. در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت، می‌توانید سیستم پی پال را مشاهده کنید. در این سیستم اگر کیف پول پی پال شما دارای شارژ و اعتبار کافی باشد، می‌توانید به جای استفاده از کارت‌های اعتباری بین المللی، پرداخت خود را از طریق پی پال انجام دهید. لازم به ذکر است که پی پال با بسیاری از فروشگاه‌ها و بسترهای اینترنتی قرارداد داشته و هنگام خرید از این فروشگاه‌ها، اگر از پی پال استفاده کنید، تخفیف‌های ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود. دقت کنید که هنگام پرداخت با پی پال، با وارد کردن رمز و نام کاربری خود در پی پل و بعد از تأیید برداشت پول، این سیستم یک رسید پرداخت برای شما ارسال می‌کند و جهت اطمینان به ایمیل شما نیز یک سند خرید می‌فرستد.

آموزش شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال با استفاده از حساب و کارت‌های اعتباری ایرانی و یا هرگونه شبکه مالی وابسته به ایران امکان‌پذیر نبوده و نیازمند کردیت کارت‌های بین‌المللی معتبر می‌باشد. از این رو برای شارژ اکانت خود به کردیت کارت و یا یک واسطه معتبر نیاز خواهید داشت.

شارژ حساب پی پال با کردیت کارت

برای شارژ حساب پی پال به یکی از انواع کردیت کارت‌های بین المللی مانند ویزاکارت، مسترکارت و یا سایر کارت‌های مجازی نیاز خواهید داشت. در نظر داشته باشید که کارت‌های مجازی تنها برای ساخت و وریفای حساب پی پال کاربرد دارند و برای دریافت وجه مناسب نخواهند بود.

شارژ پی پال با کمک واسطه

با توجه به محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به خدمات مالی بین‌المللی، استفاده از شرکت‌های واسطه معتبر برای شارژ کیف پول‌های ارزی همچون پی پال، راهکاری مناسب است. برای این منظور می‌توانید، برای دسترسی به سرویس‌های مالی خارجی از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

روش‌های افزایش امنیت پی پال PayPal

هر زمان که شما قصد استفاده از کیف پول‌های الکترونیکی را داشته باشید، مهم‌ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، امنیت حسابتان است. چون این سیستم‌ها با استفاده از اینترنت کار می‌کنند، مسلماً احتمال هک حساب وجود داد. بنابراین برای افزایش امنیت حساب پی پل به نکات زیر توجه کنید :

ایجاد رمز کاربری منحصر به فرد

اگر کسی قصد حساب کاربری شما را داشته باشد، مسلماً از یک سری رمز به صورت پیش فرض استفاده می‌کند. بنابراین اگر رمز حساب پی پال شما با سایر رمزهایتان همخوانی داشته باشد، احتمال اینکه خیلی ساده‌تر هک شود، وجود دارد.

استفاده از پی پال : مهمترین نکاتی که باید بدانید

استفاده از کد امنیتی پی پال

بعد از این که رمز مطمئنی را انتخاب کردید، بهتر است که یک لایه امنیتی دیگر نیز اضافه نمایید. با استفاده از فعال نمودن کد امنیتی پی پال، برای هر بار ورود به حساب، کدی برای شما ارسال می‌شود. با استفاده از این روش،حتی اگر رمز شما هک شود، امکان ورود به حساب کاربری وجود ندارد.

ایمیل تأییدیه حساب پی پل

برای اطمینان خاطر از تمام پرداخت‌های ورودی و خروجی حساب، می‌توانید از ایمیل تأییدیه‌ای که از سوی پی پال برای شما ارسال می‌شود استفاده کنید. بنابراین حواستان به ایمیل‌های دریافتی باشد.

نرم‌افزار پی پال را به روز نگهدارید

مسلماً تمامی برنامه‌هایی که برای تلفن همراه ایجاد می‌شوند، دارای باگ هستند. در هر ورژنی که از این نرم‌افزارها ارائه می‌شود، هدف اصلی از بین بردن این اختلالات است. بنابراین اگر از برنامه پی پل استفاده می‌کنید، حتماً آن را به روز نگهدارید.

آیا استفاده از پی پال برای خرید اینترنتی امن است؟

از هر روش آنلاینی که برای خرید یا انتقال وجه استفاده کنید، قطعاً با ریسک‌هایی رو به رو خواهید بود. اما پی پال یکی از معتبرترین کمپانی‌هایی است که امنیت زیادی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. اخیراً نیز با اضافه کردن هوش مصنوعی به فناوری امنیتی خود، سطح خدماتش را ارتقا بخشیده است.

آیا استفاده از پی پال برای فروشندگان اینترنتی امن است؟

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی بین‌المللی دارید، قطعاً باید به دنبال روشی برای پرداخت آنلاین باشید. برای انتخاب این روش رفاه حال کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه پی پال به دلیل محبوبیتی که بین کاربران دارد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ایمن جهت پرداخت در فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از پی پال : مهمترین نکاتی که باید بدانید

آیا امکان تغییر نوع حساب پی پال وجود دارد؟

در میان سه نوع روشی که برای افتتاح حساب پی پال وجود دارد، می‌توان گفت حساب بیزینس و پریمیر شبیه به هم هستند. این نوع حساب‌ها معمولاً برای خرید و فروش اینترنتی استفاده می‌شوند. اما خوشبختانه امکان تغییر نوع حساب وجود دارد. اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید از مقالات زیر استفاده نمایید :

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی چگونه انجام می شود؟

آیا افتتاح حساب پی پال هزینه دارد؟

با توجه به اینکه ایران از سوی پی پال تحریم شده است، وریفای حساب پی پال برای دسترسی به تمامی امکانات وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید به صورت رایگان افتتاح حساب را انجام دهید ولی برای وریفای آن از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.

توجه : وریفای حساب پی پال برای بالا بردن سطح امنیت و استفاده از تمامی قابلیت‌های حساب الزامی است.

لیمیت حساب پی پال یعنی چی؟

یکی از مواردی که هنگام استفاده از پی پال باید مد نظر داشته باشید این است که بیش از اندازه در یک روز نمی‌توانید خرید و یا انتقال انجام دهید. در غیر این صورت حساب شما لیمیت شده و ارز موجود در آن مسدود می‌شود.

حال که با نحوه کار با پی پال آشنا شدید می‌توانید از شبکه PayPal استفاده کنید. در صورتیکه تاکنون از PayPal استفاده کرده اید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

آموزش کامل نحوه استفاده از پی پال در ایران
پی پال PayPal یکی از محبوب‌ترین سایت‌های پردازش پرداخت در جهان است و در حال حاضر به بیش از 225 میلیون نفر در 200 کشور مختلف خدمات مالی خود را...
4.69 از 13 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام ،ببخشید میخواستم بدونم برای افتتاح حساب پی پال چه نوع پاسپورتی باید بگیرم ؟
    چون مدلای مختلف داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. دوست عزیز سلام، شما اینجا گفتید کارت بانکی خودم رو میتونم به پیپال وصل کنم، یعنی میتونم کارت بانکی ایران رو به پیپال وصل کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟
    هروقت میخوام‌وارد سایت پیپال بشم باید از طریق vps وارد بشم؟
    من فامیلم در ترکیه هستش میخواستم ببینم میتونم بدم اون از همونجا بسازه برام اکانت رو؟ بعد از ساخت اکانت باید هر وقت وارد حساب میشم از وی پی اس استفاده کنم یا vpn?
    کمی راهنمایی میکنید تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، کارت‌های اعتباری بین المللی مثل مسترکارت و ویزاکارت به حساب پی پال لینک می‌شود و کارت‌های ایرانی قابل اتصال به حساب پی پال نیستند. همچنین برای استفاه از پی پال لازم است که از سرور مجازی (vps) استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام روزتون بخیر.
    ببخشید برای استفاده از حساب پی پال به غیر از vps خرید مستر کارت هم ضروریه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب پی پال، اتصال یک کارت اعتباری مانند مسترکارت یا ویزاکارت به پی پال الزامی است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. چطور برای اکانت بیزنس پی پال دلیل تراکنش ارائه بدیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من برای کارم نیاز به حساب پی پال دارم ایا محدودیتی برای انتقال ارز و نقد کردن وجود دارد من فروشنده fifacoin هستم میخواستم بدونم مشکلی که برام به وجود نمیاد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      حساب‌های پرسونال پی پال دارای سقف تراکنش است. شما در هفته بیشتر از ۸۰۰ دلار امکان تراکنش را ندارید و ۱۰ تراکنش اولیه شما می‌بایست زیر ۱۰۰ دلار باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من یه سوال داشتم
    میشه با پی پال به ریال پول واریز کرد و به لیر تبدیل کرد و با اون لیر از سایتهای خارجی خرید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، می‌توانید موجودی پی پال خود را از بخش کیف پول مجموعه ایرانیکارت نقد کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام و وقت بخیر
    چندتا سوال درمورد پی‌پال داشتم،ممنون میشم جواب بدید.
    ۱.مگه پی‌پال شبکه و سیستمی مشابه مستر و ویزا کارت؟پس چرا روی کارت فیزیکی پی‌پال آرم اون دو کمپانی وجود داره؟؟
    ۲.آیا با کارت فیزیکی پی‌پال هم میشه مثل مستر و ویزا کارت در خرید،برداشت پول،یا انتقال پول تراکنش انجام داد؟
    ۳.آیا تعرفه و کارمزد پی‌پال هم مثل مستر و ویزا کارت در تراکنش های بین‌المللی بالاست؟
    منظورم از بین المللی اینکه شما با مسترکارتی که مثلا در بانکی در آمریکا با واحد پولی دلار ساخته شده میرید ژاپن و تراکنشی با واحد ین با همون کارت آمریکایی انجام میدید هستش.
    پایدار باشید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای وریفای کردن پی پال نیاز است که یک کارت مجازی (ویزا یا مستر) به پی پال لینک شود و شما بتوانید با پی پال تراکنش داشته باشید. عملا خود پی پال کارت فیزیکی نیست، بلکه یک شبکه مالی آنلاین است که شما می‌توانید خرید آنلاین انجام دهید و امکان خرید فیزیکی را ندارید.
      پی پال برای ارسال ارز دو گزینه به اسم فرند و فامیلی و سرویس آیتم دارد که اگر فرند و فامیلی را انتخاب کنید بین ۰ تا ۵ (ارز همان کشور) از فرستنده کارمزد کسر می‌کند و اگر سرویس آیتم را انتخاب کنید ۵ درصد کارمزد از گیرنده کسر می‌کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام خسته نباشید خدمت شما
    آیا میشه آدرس پی پال مربوط به یک کشور مثلا قطر باشه و آی پی که باهاش وارد میشیم مربوط به یک کشور دیگه مثلا امارات ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله این مورد امکان پذیر است.
      اگرچه استفاده از VPS متناسب با Region اکانت کم ریسک‌تر و مناسب‌تر خواهد بود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام ایا حساب پی پال که شما میدهید قابلیت شارژ و دریافت و پرداخت را دارد
    واین که برای دریافت پول از سایت های فریلنسری میشود با این کارت پول دریافت کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله، افتتاح اکانت PayPal ارائه شده توسط مجموعه ایرانیکارت به صورت کاملا وریفای شده می‌باشد و قابلیت‌های دریافت و شارژ و همچنین پرداخت (پس از تکمیل ده تراکنش ابتدایی اکانت) وجود دارد. در خصوص سایت‌های فریلنسری نیز، در صورتی که وریفای کامل اکانت سایت فریلنسری انجام شده باشد و اطلاعاتی مانند نام کامل اکانت، آدرسی که از طریق آن وریفای انجام شده باشد با اکانت PayPal یکسان باشد امکان لینک کردن اکانت PayPal پس از تکمیل ده تراکنش ابتدایی اکانت PayPal فراهم است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، مرسی از اطلاعات کامل و مفید
      سوالم اینه که آیا اگر از سایتهای بازی مبلغ دلاری به پی پل انتقال داده شود و vpn متناسب با کشوری که آدرس پی پل هست هم از ایران فعال باشد. آیا مشکلی برای گیرنده پیش میاد؟ یعنی آیا منشا پول از کدام سایت باشه مهمه؟
      ممنون
      ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی اگر ip شما ایران نباشد و ip تغییر نکند، مشکلی ایجاد نمی‌شود.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام ببخشید من از یک سایتی میخواستم فیلتر بورس بخرم و دانلود کنم و‌اینکه باید از طریق پی پال پولو پرداخت کنم حالا سوال من اینه بعد پرداخت فایل چطور به دستم میرسه و کجا دانلود میشه؟!! میشه راهتمایی کنین. قبل پرداخت هم فقط نام نام خانوادگی و ایمیل میخواد که ایمیل هم نوشته اختیاری!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در خصوص این مورد اطلاعی وجود ندارد و نیاز است از سایت موردنظر این مورد بررسی شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. با سلام
    وقتی حساب پی پال وریفای شده رو از ایرانیکارت تهیه کردیم، میشه ازش برای دریافت درآمدمون از هر سایتی اقدام کنیم؟ یا باید برای هر سایتی توسط ایرانیکارت وریفای بشه؟ یعنی خودمون پسورد ورود به حساب پیپال رو خواهیم داشت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام

      کاربر گرامی، باید درآمد سایت مورد نظر شما توسط ایرانیکارت نقد شود. مثلا چون بازی‌ها معمولا واریزی ندارند ایرانیکارت درآمد اکثر آن‌ها به جز g2g و igvalt، fifacoin را نقد نمی‌کند.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام میخواستم بدونم میتونم با مستر کارت مجازی حساب پی پال را شارژ کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله، می‌توانید با استفاده از مسترکارت مجازی، حساب PayPal خود را شارژ کنید. برای دریافت مسترکارت مجازی می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      قرار بود با حساب PayPal برای من پول بفرستن،
      منتها یک پیام به ایمیل من آمده
      که پول واریز شده
      ولی منتها حساب PayPal صفر است و پولی واریز نشده
      می خواستم متن پیام رو بفرستم برای شما که ببینید مشکل چی هست

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        ممکن است وجه مورد نظر شما هولد شده باشد. مبالغ در پی پال از ۲۴ ساعت تا ۲۱ روز در این حالت قرار می‌گیرند. کنار تراکنش، بالا سمت چپ تاریخی که وجه آزاد و به حساب وارد شده نوشته شده است.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. با سلام و عرض خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم که وقتی اکانت پی پال ما به عنوان مثال در فنلاند ثبت بشه ایا میشه اون رو به درگاه پرداختی مانند سایت شاپیفای در کشوری دیگر(به جز کشور های تحریمی) متصل کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی اکانت معتبر پی پال، به حساب‌های معتبری چون ویزاکارت و مسترکارت لینک می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام خسته نباشید من حساب پی پال وریفای و لیمینت شده دارم وقتی از طریق گوشی اندروید و به وسیله وی پی اس میخوام اپلیکیشن پی پل رانصب کنم ارور میده .سیم کارت من هم رایتل است لطفا اگه امکانش بود راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای استفاده از پی پال، نمی‌توان از آی پی و شماره تلفن داخلی استفاده کرد. آی پی شما حتما باید تغییر کند در غیر اینصورت حساب شما مسدود خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام میشه برای ساخت حساب از شماره فامیلم که توی خارج زندگی میکنه استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورتی که به آن دسترسی دارید و می‌توانید با وی در ارتباط باشید بله امکان پذیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام
    وقتی اکانت شخصی پیپال رو ساختیم و هنوز کردیت کار نداریم، هموز امکان ارسال پول به حسابمون وجود داره؟ یعنی پیپال مثل یک کیف پول باشه و مبلغ در اون بمونه تا بعدا که یک حساب بانکی بهش متصل کنیم؟الان ایران هستم و فقط ثبت نام اولیه انجام دادم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر در سایت شما اگر حساب پی پال رو راه اندازی کنیم دیگه مشکلی در دریافت پول از حساب دیگه و نقد کردن اون که نیست ؟ چون سوال کردن ازتون که در ایران هستند و فقط می‌خوان پی پال داشته باشند ولی عرض کردید باید به یه کارت اعتباری وصل بشه ممنون میشم جواب بدید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، شما از پی پال به پی پال می‌توانید انتقال داده یا دریافت کنید. برای اینکه با پی پال خود تراکنش انجام دهید، یک ویزا کارت مجازی به پی پال شما لینک می‌شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام آیا امکان استفاده از حساب پی پال شرکت هست در ازای اون درصدی برداره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله، لطفا درخواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام وقت بخیر اگر حساب ما مثلا از هلند باز بشه؟ میشه هر چند ماه از یک سرور هلندی وارد اکانت پی پال بشیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله فقط دقت داشته باشید که آی پی باید ثابت بماند و تغییر نکند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام.میتوان فقط با پرداخت ریال به شرکت شما بدون دردسر پی پال کد گرفت؟لطفا مراحل وخلاصه آن ؟واینکه میشه10 یوروگرفت؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر.
      من حساب پیپالم رو با وی پی اس هلند باز کردم. اون وی پی اس رو تمدید نکردم و غیرفعال شد. اگه با وی پی اس جدید هلند یا وی پی ان هلند وارد پیپالم بشم مشکلی پیش نمیاد؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        با وی پی اس هلند وارد شوید و از حساب خود استفاده کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله شما با رعایت شرایطی می‌توانید از پی پال در داخل ایران استفاده کنید. برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      با وجود تحریم ایران چگونه میتونم در PayPal اکانت داشته باشم و اون را به حساب ایرانی خودم جوینت کتم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی، تنها با رعایت شرایط خاصی می‌توان به ساخت اکانت پی پال اقدام کرد. حساب پی پال به حساب‌های ایرانی جوین نمی‌شود، بلکه به یک حساب اعتباری مسترکارت یا ویزاکارت لینک شده و برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام ببخشید چرا نمیتونم اکانت paypal حذف کنم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، وارد اکانت خود شوید و از قسمت تنظیمات نسبت به حذف اکانت خود اقدام کنید. ممکن است قابلیت بستن در بعضی از اکانت‌ها وجود داشته باشد و در بعضی دیگر وجود نداشته باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. چطوری مثلأ دلاری که از یک بازی گرفتم رو به پی پال انتقال بدم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در صورتی که شما دارای حساب پی پال باشید و بازی واقعا واریزی داشته باشد، می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام به نقد کردن درآمد خود نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. با سلام و عرض ادب آیا برای ارسال پول به پی پال شخص دیگری ادرس ایمیل اون شخص رو باید وارد کنیم یا نام کاربریش که در پروفایلش موجود هست چونکه وقتی میخواهیم درخواست ارسال کنیم لینکی که میفرستیم فقط نام کاربری هست .!!؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای ارسال پول از طریق پی پال باید آدرس کیف پول پی پال شخص مقابل ( آدرس ایمیلی که به اکانت پی پال فرد لینک شده است) را وارد نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، استفاده از حساب پی پال در کره جنوبی آزاد است ولی با توجه به محدودیت‌ها و سختگیری‌هایی که اعمال می‌کند، باید آن‌ها رانیز در نظر بگیرید و روش تراکنش مالی خود را به درستی انتخاب نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر
        ببخشید شما خودتون میتونید برام حساب و کارای مورد نیازشو(شماره تماس ، کشور، ….)انجام بدید؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، برای افتتاح حساب پی پال می‌توانید در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و درخواست خود را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.
          پایدا باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی، برای ساخت اکانت پی پال در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
        پایدار باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر.
        من حساب پیپالم رو با وی پی اس هلند باز کردم. اون وی پی اس رو تمدید نکردم و غیرفعال شد. اگه با وی پی اس جدید هلند یا وی پی ان هلند وارد پیپالم بشم مشکلی پیش نمیاد؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی آی پی شما نباید تغییر کند و حتی‌الامکان با آی پی قبلی خود وارد اکانت پی پال شوید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام وقت بخیر
    آیا امکان استفاده از pay pal در ترکیه برای ما وجود داره؟
    من حساب زراعت بانک دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان استفاده از خدمات پی پال برای کاربران ترکیه نیز وجود ندارد ولی شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام به افتتاح حساب پی پال کرده و در ترکیه از آن استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام خسته نباشید ببخشید با همهدی این توضیح هایی کهوخوندم باز می خواستم بدونم کسی هستم که یک حساب PayPal و کیف مول برای من باز کنه یا نه ممنونومیشم اگر پاسخگو باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب پی پال لطفا در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. باسلام وقت بخیر
    آیا میتونیم شماره کارت ایرانی به حساب پی پال وصل کنیم ؟راهنمایی می فرمایید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای ساخت حساب پی پال حتما به یک حساب بین المللی و پاسپورت دارای حداقل 6 ماه اعتبار، نیاز می‌باشد. با کارت‌های ایرانی نمی‌توان حساب پی پال ایجاد کرد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. من حساب پی پال دارم ولی خیلی وقته ازش استفاده نکردم، شماره تلفن ای که در داخل ثبت کرده بودم برای ایران بود و الان وقتی فراموشی رمز رو می زنم می بینم که به شماره من پیام ارسال می کنه وای کاش ۰۴۹ هست و پیغامی برام نمی یاد، لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربرگرامی، امکان ثبت شماره‌های ایران برای ساخت حساب پی پال وجود ندارد. برای ساخت حساب پی پال می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر. ببخشید امکانش هست که اگه گیفت‌کارت مثلا ۵ دلاری پی‌پال داشته باشیم، باهاش پوینت گوگل‌پلی بخریم و استفاده کنیم یا نه؟ و اینکه کلا امکانش هست این کارت‌های چند دلاری پی‌پال رو مثلا توی بازی‌هایی که باید به دلار پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام داد مصرف کنیم یا نه؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، پی پال گیفت کارت ندارد بلکه کارت‌های مجازی هست که امکان وریفای پی پال با آن‌ها وجود دارد. با این کارت‌ها می‌توانید اکانت پی پال خود را وریفای کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام وقت بخیر. من ایرانم ولی به حساب پی پال نیاز دارم…چجوری میتونم اقدام به باز کردن حساب کنم؟ (از اونجایی ک با شماره ایرانی نمیشه) میشه لطفا توضیح بدین ??

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و عرض ادب
            کاربر گرامی برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید.
            پایدار باشید
            ایرانیکارت

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. سلام خسته نباشید الان من از طریق سایت شما درخواست افتتاح حساب بدم نیاز به پاسپورت و کارت بامکی خارجی و غیره داره یا نه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای ساخت اکانت پی پال داشتن پاسپورت، آدرس ایمیل، پسورد، قبض و شماره جهت وریفای اکانت پیشنهاد می‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. آیا می شود از پی پال فقط برای کسب درآمد استفاده کنیم و خرج نکیم؟ حساب مسدود می شود یا نه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با توجه به این که امکان بسته شدن پی‌پال وجود دارد پیشنهاد نمی‌شود که درآمد خود را در حساب پی پال ذخیره کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • از این برنامه توی ایران هم امکان استفاده هست بدون اینکه مقیم کشور دیگ بود؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          از آنجایی که پی پال، کاربران ایرانی را تحریم کرده است، نمی‌توان با آی پی ایران از خدمات آن بهره مند شد. در صورت تمایل به افتتاح حساب پی پال و استفاده از خدمات آن تیکت بزنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من چگونه شماره کارت ایرانی خور را وارد پی پال کنم اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          شماره کارت ایران را نمی‌توان برای ایجاد حساب پی پال استفاده کرد و باید حتما از کارت‌های معتبر خارجی استفاده نمایید.
          در صورتی که مایل به ایجاد حساب پی پال هستید، می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت تیکت بزنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • باسلام چطور میتوانم یک حساب پی پال برای انجام گیم هایی که انجام میدهم وپوسرسانت به من می‌دهد باز کنم …لطفا راهنمایی ام کنید سپاسکزارم

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و عرض ادب
            کاربر گرامی، اکثر بازی‌‌ها واریزی ندارند ولی برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده می‌توانید در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید میشه اگه تو بازی پولی رو بدست اوردیم شما برامون انتقالش بدید بحسابمون

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی برای دریافت جوایز نقدی خود می‌توانید در بخش نقد کردن درآمد ارزی پنل ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. حد اکثر مجموع تمام تراکنش های حساب پی پال در ماه چند دلار است؟
    اگر از پی پال برای کسب درآمد استفاده می کنیم، آیا می توانیم این مقدار را افزایش دهیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با توجه به لول اکانت و مدت استفاده از آن متفاوت می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ایرانیکارت ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. سلام. درصورت افتتاح حساب پیپال در ایرانیکات آیا vps را هم در اختیارمان می گذارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      در صورت تمایل می‌توانید پکیج افتتاح اکانت پی پال، همراه با سرور را ثبت درخواست کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. سلام
    متوجه نشدم من چند روزی منتظرم تا جوابم را بدهید اما نمی دادنم چرا به من جواب ندادید به هرحال باز سوال و … خود را مطرح می کنم !
    1- موقع ثبت نام توی سایت شما فقط شماره تلفن را قبول می کند و گزینه دیگری را انتخاب نمی کند ؟ چون من خارج از کشور ایران هستم و شمارم با پیش شماره در خواستی شما مغایرت دارد !
    2- من در ترکیه اقامت می کنم و متاسفانه اینجا هم مثل ایران توی حساب های بانکی و گردش مالی و ارزی تحریم هستند و حتی کارتهای بانکی که به اسم ویزا کارت و مستر کارت می گیریم فقط تو گردش مالی داخلی قابل استفاده هست و بیرون ترکیه اعتباری ندارند !
    می خواستم ببینم می توانید برای من یک حساب پی پال افتتاح کنید یا خیر ؟ و آیا می تونم این پی پال را به حساب بانکی ام در ترکیه اتصال بدهم ؟
    ممنون می شوم به من سریع جواب بدهید چون خیلی احتیاج دارم !!!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      در صورتی که بتوانید در پنل سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید، خدمات افتتاح اکانت پی پال به شما داده شده و شرایط شما مشکلی ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  31. سلام ، سوالم در مورد اینه وقای اکانت پی بال وریفای شده در سایت که حدودا یک میلیون است میخریم و حسابو افتتاح میکنیم ، آیا قبلش حتما باید در سایت خود پی پال حساب بسازیم یا همینکه در سایت شما افتتاح کنیم مشکلی نیست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای این امر نیاز نیست شما به صورت مجزا در پی پال حساب ایجاد کنید. فقط در خواست خود را ثبت کنید، ساخت اکانت وریفای شده توسط مجموعه برای شما انجام می‌‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  32. سلام ، ببخشید قبل از اینکه حساب پی بال در سایت افتتاح کنم با ۳۴ دلار ، باید یک حساب در خود سایت پی بال حتما بسازم یا لازم نیست?

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای این امر به ایجاد یک حساب توسط مشتری نیاز نمی‌باشد و بعد از ثبت درخواست، ساخت اکانت وریفای شده توسط مجموعه انجام می‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام وعرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن عرض تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند، می توانید موجودی اکانت پی پال خود را با استفاده از خدمات مجموعه در بخش نقد کردن درآمدهای ارزی بصورت ریالی دریافت نمایید .لذا خواهشمند است برای این امر، روی سایت بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا هماهنگی لازم با شما انجام شود.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  33. سلام
    دوست من از ایمیل من استفاده کرده و پی پال ایجاد کرده است البته خاطرم نیست که حساب را تایید(کانفرم) کرده بودم یا نه اما ایمیل تراکنش ها برای من می آمد و نگرانم کرد . بعدا متوجه شدم ایشان از شماره تماس های فیک موقت اینترنتی استفاده میکرده و این شماره را گم کرده نمیتوانستم شماره را پاک کنم به علاوه به جای اسم من اسم خود را نوشته بود . تراکنش ها مبلغ زیاد و البته مهم نبود اما بسیار استرس گرفتم و گزینه حذف اکانت (کلوز اکانت) را زدم. چند سوال داشتم.
    1.دوست من روی این پی پال ویزاکارت خود را استفاده کرده ایا در قبال ان ویزا کارت مسئول هستم اگر بعدا عملیات های دیگری با ان انجام دهد؟ (ویزاکارت با ایمیل من نبوده و صرفا از پی پال من استفاده کرده)
    2.من در شرف اپلای درسی و البته مصاحبه سفارت هستم آیا این قصیه میتواند برای من دردسر ساز باشد بسیار استرس دارم .3.اگر با این ایمیل که سالها مورد استفاده من بوده مجدد حساب پی پال جدید به صورت قانونی ایجاد کنم ایا مجدد به نام دوست من خواهد بود یا ثبت نام از اول است؟ و اینکه ممکن است آن قصیه استفاده فیک دوستم البته با مبلغ کم و البته برای خریدقانونی برای من دردسر شود؟ نیاز است فاکتور از ایشان بگیرم؟ بسیار نگرانم هم ویزا هم اینکه برای همیشه از خدمات پی پال محروم شوم . لطفا راهنمایی کنید . یک دنیا ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند با توجه به این که افتتاح اکانت به اسم دوست شما و احتمالا با پاسپورت ایشون انجام شده است مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.
      شایان ذکر است هر آدرس ایمیل، اساسا یکبار امکان استفاده برای ساخت اکانت پیپال دارد و بهتر است اگر قصد ساخت اکانت جدیدی را دارید از ایمیل دیگری استفاده فرمایید.
      در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ثابت مجموعه در تماس باشید.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  34. سلام خسته نباشید برای اتصال اکانت paypalبه برخی بازی ها که اکانت paypalمی خواهند تا واریزی داشته باشند چگونه امکان پذیر است؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و درود
      هر سایت یا اپلیکیشن قوانین خود را دارند که برای اطلاع از این گونه موارد باید با پشتیبانی اپلیکیشن های مورد نظر در تماس باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام برای افتتاح حساب پی پال نیاز به پاسپورت یا پایان خدمت هست یا نه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند جهت افتتاح اکانت پیپال، داشتن پاسپورت الزامی می‌باشد.
          پیروز باشید.
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  35. بعد از ساخت اکانت وریفای شده پی پال ، امکان انتقال وجه از کیف پول پی پال به کیف پول کوینکس وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • خیر امکان انتقال وجه از کیف پول پی پال به کیف پول کوینکس وجود ندارد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام امکان انتقال ارز دیجیتالی بیتکویین یا اتهروییم از تراست والت به pay pal انتقال داد

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  36. سلام
    میتونم بجای افتتاح حساب پی پال از حساب پی پال ایرانیکارت استفاده کنم و از شما معادل ریالی اش رو دریافت کنم؟
    و اینکه کارمزد نقد کردن شما چقدره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی امکان انجام این کار وجود دارد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام…
      من اگه حساب پی پال ایرانکارت رو درست کنم می تونم خرید درون برنامه داشته باشم.
      یا مثلاً از یه بازی مستقم خرید کنم ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام
        کاربر گرامی شما میتوانید پرداخت های درون برنامه ای را انجام دهید اما یک سری محدودیت ها وجود دارد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
        ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰
        شماره تلفن های دفترمرکزی:
        ۰۳۱۳۱۱۱۷

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  37. سلام
    میخاستم بپرسم که حساب وریفای شده پی پال شما اعتبارش چه مدت هست ؟و شماره تلفن مجازی و حساب بانکی هم چه مدت اعتبار دارد.تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند اکانت های پیپال تا زمانی که اکانت بسته نشود قابل استفاده می باشد
      علاوه بر این کارتی که به اکانت لینک می شود با اعتبار یک ساله می باشد و شماره های مجازی مخصوص پیپال نیز با اعتبار یک ماه می باشد که قابلیت تمدید مجدد را دارند
      خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های ثابت مجموعه داخلی ۴۵۰ تا ۴۵۶ تماس حاصل فرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  38. سلام
    من پی پال دارم و در ایران هم زندگی نمی کنم، اما آیا می تونم از طریق شما به حساب برادرم در ایران پول واریز کنم؟ اگر بله آیا امکانش هست این پول به ریال چنج نشه و به همون صورت دلار به حساب برادرم منتقل بشه و در این صورت کارمزد شما چند درصد هست؟ ممنون از پاسخ شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر عزیز این امکان وجود دارد در صورتی که برادر شما یک حساب بین المللی داشته باشند. امکان تحویل دلار به صورت کش و نقدی وجود ندارد بنابراین برای واریز به حساب ایشان حتما باید یک حساب بین المللی مثل پیپال یا وب مانی یا پرفکت مانی داشته باشند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  39. سلام میخواستم بدونم در صورت خرید اکانت وریفای شده پی پال از سایت شما آیا ازvps همان کشوری که شما درآدرس وارد کرده اید باید استفاده کرد
    بعد اینکه با حساب پی پال می توان خرید ارزهای دیجیتال را نیز انجام داد.ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  40. سلام میخواستم بدونم در صورت خرید اکانت وریفای شده پی پال از سایت شما بنده به اطلاعات حساب مانند آدرس یا مدارک شناسایی و شماره تلفن دسترسی دارم؟
    بعد اینکه با حساب پی پال می توان خرید ارزهای دیجیتال را نیز انجام داد.ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  41. سلام
    من تو پی پال اکانت ساختم
    ولی نمیدونم آدرس کیف پول من کجا میشه؟؟؟؟
    برای واریز پول به کیف پول پی پال

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی ادرس کیف پول شما همان ایمیلی است که با آن حساب پیپال خود را سخته اید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید
        یه سوال دارم
        برای نقد کردن موجودی پی پال در ایرانیکارت حتما باید حساب پی پال رو از ایرانیکارت گرفته باشیم یا نه اگه خودمون درست کرده باشیم میشه نقد کرد؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت به نقد کردن حساب پی پال خود اقدام کنید. درخواست خود را در پنل سایت ثبت نمایید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  42. سلام وقت بخیر،

    بنده میخواستم بدونم در صورت خرید اکانت وریفای شده پی پال از سایت شما بنده به اطلاعات افتتاح حساب مانند آدرس یا مدارک شناسایی دسترسی دارم؟

    هدف بنده ثبت نام در سایت Patreon هست و برای ثبت نام در هر سایتی یک سری اطلاعات شناسایی علاوه بر اطلاعات حساب از کاربر درخواست میشه؟!

    پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب اکرانژاد عزیز شما میتوانید از بخش تنظیمات در حساب پیپیال خود به تمام این اطلاعات دسترسی داشته باشید. کما اینکه میتوانید درآمد دلاری خود را از طریق اکانت های مجموعه ایرانیکارت نقد بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  43. من یک گرافیست هستم که با چند سایت فروش آثار کار می کنم که قابلیت واریز به حساب پی پال رو دارن. سوالم اینکه پس از افتتاح حساب توسط گروه ایرانیان کارت خودم بطور روزانه می تونم مبالغ رو به کارت شخصیم در ایران بی واسطه انتقال بدم ویا اینکار توسط گروه شما انجام می شه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب حسین عزیز این کار امکان پذیر میباشد. فقط جهت اطمینان قبل از درخواست ساخت اکانت با همکاران ما در مجموعه ایرانیکارت مشورت لازم را انجام دهید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  44. با سلام. من یک گرافیست هستم که با چند سایت فروش آثار کار می کنم که قابلیت واریز به حساب پی پال رو دارن. سوالم اینکه پس از افتتاح حساب توسط گروه ایرانیان کارت خودم بطور روزانه می تونم مبالغ رو به کارت شخصیم در ایران بی واسطه انتقال بدم ویا اینکار توسط گروه شما انجام می شه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      برای مشاوره بیشتری میتوانید پس از عضویت در سایت ایرانیکارت از قسمت پشتیبانی تیکت ارسال نمایید
      هم افتتاح اکانت و هم نقد کردن درامد ارزی شما از سمت مجموعه ایرانیکارت انجام میشود

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  45. سلام ، وقت بخیر .
    یک سوال داشتم
    من بازی آنلاین انجام میدم و داخل بازی گفته شده برای برداشت جایزه باید حساب پی پال داشته باشم ،و من حساب پی پال ندارم .
    میخواستم بدونم میتونم مبلغی ک برنده شدم رو ب حساب پی پال شما واریز کنم بعد شما اونو ب ریال ب حساب بانکی من واریز کنید…؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      لطفا درخواست خود را از قسمت پشتیبانی از طریق تیکت ارسال نمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  46. سلام من فاطمه رسولی مقدم هستم از اصفهان من بازی پی پال را دانلود کردم و من برنده شدم و من چه جوری باید از بازی پی پال پول برداشت کنم وصاحب جایزه ام بشم مثل گوشی اپل و لب تاپ آیفون و تبلت آیفون و هندزفری بلوتوث آیفون برنده شدم و همراه با پول نقد برنده شدم چه جوری می‌رسه به دست من میشه بیشتر توضیح دهید مرسی خدانگهدار

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      خانم رسولی مقدم عزیز معمولا این جوایز قابل ارسال به ایران نیستند ولی در صورت کسب درامد دلاری از سایت مقصد میتوانید با حساب های پیپال مجموعه ایرانیکارت درآمد دلاری خود را نقد بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • Paypal account چیه از کجا باید گیرش بیارم برای برداشت پول توی بازی

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          پی پال یک سرویس پرداخت و انتقال پول آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد حساب‌های مجازی یا الکترونیکی ایجاد کنند و از طریق این حسابها در شبکه به نقل و انقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز از در شبکه اینترنت بپردازند. شما با داشتن حساب پیپال ( Paypal account ) میتوانید این نقل و انتقالات را انجام دهید. مجموعه ایرانیکارت میتواند خدمات افتتاح حساب را برای شما با مبلغ ۳۴ دلار انجام دهد.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  47. سلام وقت بخیر
    سوال بنده اینه که در صورت افتتاح حساب پی پال از طریف وبسایت ایرانیکارت آیا جهت برداشت پول به صورت ریالی از حساب به vps نیاز هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند جهت استفاده از اکانت پیپال داشتن ای پی ثابت الزامی می باشد
      لذا برای این امر می توانید از Vps استفاده فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • من بازی نصب کردم و جایزه نقدی داره میگه اگر میخواهید پول واریز بشه باید این حساب رو در پی بال داشته باشی تا پول براتون بریزه میخواستم بدونم امکان این هست که پول از حسابم بر دارن یا کلاهبرداری کنن

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند امکان تایید یا رد این موضوع توسط مجموعه ما وجود ندارد
          لذا خواهشمند است جهت حصول اطمینان بصورت فردی تحقیق فرمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  48. درود. چطور میتوانم پول از اینستا ولت به پی پال انتقال بدم؟ یا به بیت کویین تبدیل کنم. آیا کسی هست این کار برام انجام بده؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند جهت راهنمایی در این زمینه با شماره های ثابت مجموعه داخلی ۳ تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  49. سلام ببخشید گفته شده ه این سایت پی پال برای ایران نیست یا تحریمه و اگر بدون فیلتر شک واردش بشیم حساب ما سرعت بن میشه ی درسته؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند با توجه به حساسایت این کیف پول نسب به ای پی ایران ،‌استفاده از ان نیاز به داشتن ای پی ثابت غیر از ایران دارد

      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  50. سلام وقت بخیر. یه سوال داشتم. اگه فقط با vps به پی پل کانکت بشیم ریسک مسدود شدن به صفر میرسه آیا یا بازم امکانش هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند با توجه به حساسیت های پیپال امکان لیمیت شدن اکانت شما وجود دارد و استفاده از ای پی ثابت صرفا این امکان را کمتر می کند

      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ، وقت بخیر .
        یک سوال داشتم
        من بازی آنلاین انجام میدم و داخل بازی گفته شده برای برداشت جایزه باید حساب پی پال داشته باشم ،و من حساب پی پال ندارم .
        میخواستم بدونم میتونم مبلغی ک برنده شدم رو ب حساب پی پال شما واریز کنم بعد شما اونو ب ریال ب حساب بانکی من واریز کنید…؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          جناب میعاد عزیز این بستگی به سایتی داره که شما در حال حاضر در حال بازی و کسب درآمد از آن هستید. شما میتوانید جهت اطمینان با همکاران ما در مجموعه ایرانیکارت تماس تلفنی داشته باشد و مشورت لازم را بگیرید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  51. سلام
    خواستم بدونم اگر از یک سایت بازی که ما 100 دلار دریافت کردیم برای ما نقد کنید چند دلار کارمزد برمیدارین .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند مجموعه ایرانیکارت جهت نقد کردن درامد از طریق پیپال کارمزدی دریافت نمی کند
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  52. ضمن عرض سلام و تبریک عید نوروز خدمت شما. با توجه به اینکه بعضی سایت ها برای وریفای کردن پی پال به شماره تلفن نیاز دارند آیا مجموعه شما در این زمینه هم میتواند کاری انجام دهد؟ پیشاپیش متشکرم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  53. درود بر شما
    بسیار ممنونم از سایت خوبتون

    یک سوالی داشتم از شما . من vps کشور آلمان را دارم . آیا می توانم از خدمات شما استفاده کنم و یا اینکه باید حتما vps مربوط به کشوری باشد که شما از آنجا اکانت پی پال را باز می کنید ؟
    ممنونم از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام شما باید با اپی همان کشوری که اکانت را ساخته اید وارد شوید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام متوجه نمیشم
        اکانت پی پال من توسط ایرانی کارت ساخته شده و من با ای پی ثابت هلند وارد اکانتم شدم
        تصور میکنم ارتباطی با ثبت نام شما نداره این موضوع
        چرا که اکانت من با ادرس و شماره ویتنام ساخته شده
        اما به فرض اینکه ممکن هست من در هرجای دیکه ای از دنیا ساکن بشم و یا در رفت و امد باشم و بخوام از پی پالم استفاده کنم
        فقط نباید با ای پی کشورهای تحریم وارد بشم
        درست میگم؟
        اینکه من باید ای پی ثابت ویتنام تهیه کنم و هرجایی از دنیا برم با ای پی ویتنام همیشه حواسم باشه لاگین بشم عجیب میکنه موضوع رو

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بله بهتر است تمامی مراحل ثبت نام را به ایرانیکارت بسپارید زیرا به اطلاعات خارجی نیاز دارد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  54. سلام وقت بخیر برای ایجاد حساب شماره میخواد که پیش شماره‌ی ایران نیست داخلشون چیکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  55. درود، ببخشید همانطور که در آموزش ساخت حساب پی پال آمده است، کار سختی نیست و با یکی آدرس و شماره فیک هم میتوان این کار را انجام داد ولی ریسک لیمیت شدن دارد. سوال بنده اینست که حساب پی پالی که ایرانیکارت افتتاح میکند چه امتیازاتی دارد که آنرا نسبت به یک حساب با آدرس فیک متمایز میکند؟ آیا مثلا ایرانیکارت میتواند آن حسابی که خودش افتتاح میکند را در صورتی که لیمیت شود باز کرده تا مجددا قابل استفاده نماید و به این ترتیب خطر لیمیت شدن آنرا از بین ببرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  56. سلام، ببخشید من برای کار کردن تو چند تا از سایتای فریلنسری معروف، میتونم از یکی تو خارج از کشور بخوام یه پی پال بسازه بعد با اون کار کنم؟ میتونم شماره اون پی پال رو به شما بدم تا برام پول به حساب بانکیم تو ایران بریزید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند خدمات نقد کردن موجودی اکانت پیپال شما توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  57. سلام وقت بخیر
    من چند سوال را بصورت یکجا مطرح میکنم لطف کنید و پاسخ دهید.
    حساب پی پالی که باز میشود باید یک حساب به آن لینک شود. اول اینکه این حساب حتما از نظر پی پال اجباری است؟ و این حساب از چه نوعی و مربوط به چه کشور و بانکی خواهد بود؟ همچنین بفرمایید که در صورت نیاز به مبالغ این حساب نحوه برداشت ب چه صورت است؟ و اخر اینکه اگر مبالغ دریافتی را در حساب پی پال نگهداری کنیم آیا محدویت و هزینه ای از طرف پی پال دارد؟
    بسیار ممنون از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت دریافت مشاوره در این زمینه با شماره های ثابت مجموعه تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  58. من شنیدم برای استفاده از پی پال باید به یک آی پی خارجی ثابت وصل شد چون با آی پی ایران نمیشه وارد پی پال یا همون برنامش شد این درسته؟ راه حلی برای این مورد هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند جهت استفاده از اکانت پیپال داشتن ای پی ثابت الزامی می باشد و برای این امر استفاده از سرورهای مجازی پیشنهاد می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  59. سلام شما خودتون این حساب رو میسازین تحویل میدین یا باید خودمون بسازیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند افتتاح اکانت پیپال توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  60. سلام
    ببخشید من چون بازی زیاد میکنم واسه خرید برخی اپشن ها باید با حساب پی پال پرداخت کرد . چطور میتونم این خریدا رو انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورت تمایل می توانید پرداخت خود را توسط کارشناسان مجموعه در بخش پرداخت ارزی انجام دهید . در این روش پرداخت شما با توجه به روش های پرداختی سایت مورد نظر ظرف ۱ تا ۳ ساعت کاری توسط کارشناسان مجموعه انجام و رسید ان روی پنل کاربری شما اپلود می شود .
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  61. سلام من میخواهم با پیپال از یک سایت خرید کنم و وقتی آدرس کره را میزنم میگوید ب دلایل امنیتی امکان پذیر نیس…چیکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت بررسی در ابتدا روی سایت ایرانیکارت ثبت نام فرمایید و سپس در بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا کارشناسان مجموعه در بخش کیف پول های الکترونیک در اسرع وقت به شما پاسخ دهند
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  62. سلام، وقت خوش. من خدمات طراحی آنلاین انجام میدم. مشتریهای مختلف از ایران و خارج از ایران دارم که تو پرداخت گاهی دچار مشکل میشن. چند روزی هست که یکی از مشتریان از اندونزی میخوان پول واریز کنند ولی من نمیدونم چطور از ایشون دریافت وجه کنم. میشه راهنمایی کنید که چطور ایرانی کارت میتونه کمک کنه بهم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند پیشنهاد مجموعه جهت دریافت درامد ارزی استفاده از اکانت پیپال می باشد
      جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید و یا با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  63. سلام من برای ساختن حساب پی پال توی،ایرانی،کارت بایدپولی بدم؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خدمات ساخت اکانت پیپال با هزینه ۳۴ دلار توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من میخوام سایتی در shopify بسازم و کالا هایی رو به بقیه جهان بفروشم و داخل اون نیاز به شمار حساب و آدرس و… داره میخواستم ببینم چجور میتونم اینارو حل کنم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        به اطلاع می رساند چنانچه قصد ایجاد درگاه جهت دریافت درامد ارزی خود را دارید با عرض پوزش در این زمینه خدماتی توسط مجموعه ارائه نمی شود
        پیروز باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  64. سلام من برای ساختن حساب پی پال توی،ایرانی،کارت بایدپولی بدم؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند هزینه ساخت اکانت پیپال توسط مجموعه ۳۴ دلار می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  65. درود!
    آیا ایرانی کارت حساب بانکی به حساب پی پل متصل می کند یا از کارت های بانکی برای اتصال به حساب پی پل استفاده می کند؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در زمینه ساخت اکانت پیپال اطلاعات یک کارت هدیه به پیپال لینک می شود و سپس اطلاعات ان در اختیار شما قرار می گیرد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  66. سلام.
    یک بازی هست که به صورت پی پال پول میده.
    میخواستم بدونم ایرانیکارت اون ها رو هم قبول میکنه یا خیر.
    ممنون میشم جوابم رو بدید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهت دریافت مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش پول الکترونیک درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیروز باشید
      سمانه فرهادی
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام. نوشته که حساب پیپال رو باید به کارت اعتباری متصل کرد،اینم توسط خود ایرانیکارت انجام میشه؟ و شارژ خود حساب پیپال و… رو هم ایرانیکارت انجام میده؟ یعنی ما به ریال پول واریز میکنیم به ایرانیکارت و شما تبدیلش میکنید به دلار در پیپال؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند در صورت استفاده از خدمات مجموعه جهت افتتاح اکانت پیپال یک کارت روی اکانت شما وریفای می شود و اطلاعات ان در اختیار شما قرار می گیرد .
          شایان ذکر است جهت خرید و فروش دلار پیپال نیز می توانید از خدمات مجموعه استفاده نمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  67. سلام
    وقت بخیر
    هزینه ساخت پی پال توسط شرکت شما حدود چقدر است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند افتتاح اکانت پیپال با هزینه ۳۴ دلار توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  68. سلام وقتتون بخیر من بازی های انلاین انجام میدم که از طریق پی پال میتونم برداشت Cash چه مراحلی رو برای ایجاد اکانت پی پال باید نجام بدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهتدریافت مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش پول الکترونیک درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.
      شایان ذکر است تسویه فقط بصورت ریالی انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  69. سلام افتتاح حساب پی پال خودتون انجام میدین و دیگه نمیخواد مواردی مثل شماره مجازی و vps رو خودمون ایجاد کنیم با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورت تمایل می توانید از خدمات مجموعه در ساخت اکانت پیپال استفاده نمایید ، شایان ذکر است این خدمات همراه با وریفای شماره و ارائه vps می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • وقت بخیر، 200 دلار میخواستم از طریق پی پال واریز کنم به یکی از دوستانم در اوکراین،آیا ایرانیکارت این کارو انجام میده !؟تشکر

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند برای ثبت درخواست می توانید از طریق سایت اقدام فرمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  70. سلام. توضیحات عالی بود ممنون. فقط هزینه افتتاح حساب پی پال به دست ایرانیکارت چقدر هست؟ و اینکه پی پال به دبیت کارت های ایرانی متصل میشه یا باید دبیت کارت یک کشور دیگه رو داشته باشیم؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  71. سلام
    ببخشید یک سوال دارم آیا شرکت شما برای استفاده از اکانت پی‌پال سرور مجازی (vps) در اختیار کاربران میزاره …؟
    یا باید خودمون vps اجاره کنیم یا برای استفاده از vps باید هزینه جداگانه پرداخت کنیم…؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورت تمایل می توانید از خدمات ساخت اکانت پیپال همراه با ارائه vps استفاده نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  72. نه نباید شماره کارت خودشو بزنه و اگر نه پولی که توی پی پال به دست میاری میره واسه ی دوستت

    نیازی نیست معتبر باشه شماره کارت بانکی خودت رو می فرستی بعد توی پی پال اگه پول داشته باشی اگه بخای می تونی پول رو توی همون کارت بفرستی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت راهنمایی با شماره های ثابت مجموعه تماس حاصل فرمایید
      موفق باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  73. سلام اگر یکی از دوستام در خارج از کشور برام اکانت پی پال بسازه موقع اتصال پی پال به حساب بانکی یا کارت، باید شماره کارت خودشو بزنه ؟
    واگر شماره کارت خودش باشه ، چطور امکانش هست که من از بتونم از اون شماره کارت استفاده کنم ؟ چون اپ خارجی که باهاش کار میکنم و پول رو به شماره کارت بانکی معتبر می ریزه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      چنانچه امکان دریافت وجه از طریق اطلاعات حساب بانکی وجود دارد ، نیاز است اطلاعات حساب بانکی خود و یا در صورت امکان شخص موردنظر را ارائه دهید و دیگر نیاز به ساخت اکانت پیپال نمی باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  74. سلام ببخشيد من‌ میخوام حساب وي مانی خودمو با ایرانیکارت شارژ کنم تو ثبت درخواست شماره حسابمو کجا بنویسم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  75. سلام و با تشکر .
    خواستم بگم ک انگار اینم تحریم شدیم:))))))
    چون موقع ثبت نام اسم کشور ایران نیست و موقعی هم ک میخوای شمار بدی کد ۹۸ک مال ایران هست نیست یعتی هیچ جوری نمیشه ثبت نام کرد.اگ هم با هزار بدبختی بکنیم .اگ پی پال متوجه این بشه ک ما در ایرانیم اکانتمون رو مسدود میکنه.
    یعنی ی شماره خارجی و ی حساب کارت بانکی خارجی نیاز داری!!
    من خوشحال میشم اگ بهم بگین راهی هست واسه دور زدنش .
    چون من ی بازی رو گوشیم دارم ک از طریق اون پول میتونم در بیارم منتها باید با حساب پی پال کار انجام بشه و ب پول ایران تبدیل بشه ک متاسفانه هیران تو تحریمه.
    حالا راهی هست ک من ی حساب درست کنم بدون اینک پی پال مسدودش کنه؟؟؟؟
    واقعا متاسفم برا خودم افریقا بدنیا اومده بودم انقدر بد بخت نبودم:)

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام ایرانیکارت اکانت برای شما باز میکنه فقط برای جلوگیری از مسدود شدن باید vps داشته باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام تونستین یه چیزی نقد کنین یا شما هم مثل من هنوز چیزی دست گیرتون نشده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند پس از اعلام ، درخواست شما جهت فروش موجودی اکانت پیپال در لیست قرار می گیرد و بر اساس اولویت از شما خریداری می شود.
        لذا خواهشمند است تا تماس کارشناسان ما با شما شکیبا باشید.
        پیروز باشید.
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  76. سلام
    لطفا جواب ایمیل من را ارسال کنید
    سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام پاسخ دهی به تیکت ها در کم ترین زمان انجام می شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  77. سلام خانم محمدی، من با گوشیم خیلی بازی ها انجام میدم که پولیه، و پول خوبی هم در میارم، اما برای پرداخت گزینه paypal داره که وقتی به ۱۵۰ دلار میرسه میشه ترنسفرش کرد، اما دو سوال دارم، اول اینکه من چطور با ایرانکارت میتونم paypal داشته باشم؟ دوم اینکه اصلا چطور میشه پول تو paypal رو چینج کرد؟ یعنی میبری صرافی اونا حسابتو از تو گوشیت صفر میکنن جاش بهت پول میدن؟ راستش اصلا نمیدونم و واقعا نیاز به توضیح دارم، سوم اینکه چطور به ایرانیکارت میشه اعتماد کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      برای افتتاح حساب پی پال به راحتی میتوانید در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید و درخواست خود را ثبت کنید. برای نقد کردن دلار پی پال خود نیز می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و درخواست خود را برای فروش پی پال به ایرانیکارت در سایت ثبت کنید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.
      ایرانیکارت با بیش از 10 سال سابقه و 200 هزار کاربر فعال یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه پرداخت ارزی می باشد. پس جای نگرانی نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        میخواستم بدونم از طریق ایجاد حساب در ایرانیکارت میتونم پولم تو پی پال رو به ریال تبدیل کنم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند خدمات نقد کردن دلار پیپال توسط مجموعه انجام می شود
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز میشه به ماهم بگید چجوری از طریق بازی پول خوبی به دست میارید ممنون میشیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  78. با سلام
    در خصوص افتتاح حساب پی پال از طریق ایرانیکارت چه اقدامی بایستی کرد
    افتتاح حساب بیزینسی پی پال

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      در حال حاضر تمامی حساب هایی که توسط ایرانیکارت افتتاح می شود از نوع پرسونال (شخصی) می باشد. برای دریافت این خدمات در سایت ثبت نام کنید و درخواست خود را برای افتتاح حساب پی پال ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  79. درود.من یک حساب پی پال دارم .درامد ارزی منو به حساب پی پالم میخوان واریز کنن که بعد بتونم به ریال چنجش کنم..برای اینکار باید حسابمو وریفای کنم با ویزا کارت و غیره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله برای دریافت و یا ارسال پول از طریق پی پال، حساب شما باید وریفای شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من یکی از بستگانم در دبی برایم یک حساب پی پال درست کرد. الان میتونم یکی از کارت های بانکی ام در ایران را بهش وصل کنم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی با کارت‌های داخلی و ایرانی نمی‌توان به پی پال لینک شد. فقط برای افتتاح حساب پی پال لازم است کارت اعتباری مسترکارت یا ویزاکارت داشته باشید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  80. سلام ببخشید ایران توی کشور ها نیست چکار باید کرد میشه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله متاسفانه به دلیل تحریم های مالی علیه ایران نمیتوان به صورت مستقیم از خدمات پی پال استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات می توانید به صورت تلفنی یا ارسال تیکت در سایت از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید.
        من میخوام از طریق بازی کسب در آمد کنم و دلار را به ریال تبدیل کنم روز چند دلار میشه برداشت و اکانت به چه صورت و امکان پریدنش هست در روز اول ؟؟؟؟ پول ثبت نام ما بره یعنی

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربرگرامی، سقف تراکنش پی پال، هفته‌ای 800 دلار می‌باشد. برای ساخت اکانت پی پال می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  81. سلام
    از توضیحات کامل و مرحله به مرحله ای ساخت پی پل ممنون هستم اما برای ما در ایران که محدودیت در مشخص کردن ادرس وجود دارد و ایران تعریف شده نیست و شماره تلفنی هم نمی توانیم ثبت کنیم راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد؟؟ 🙂

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله، شما میتوانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت برای افتتاح حساب پی پال استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، هزینه ساخت حساب پی پال وریفای شده، 34 دلار می‌باشد.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...