متاورس

DeathRoad اولین بازی متاورس بر BSC | نحوه کسب درآمد DRACE

DeathRoad اولین بازی متاورس بر BSC | نحوه کسب درآمد DRACE

Deathroad ادغام کننده ی متاورس و توکن های NFT است. این پلتفرم اولین بازی ارائه شده بر پایه بایننس اسمارت چین است. در مقالات قبلی به بررسی متاورس یا دنیای دیجیتال را پرداختیم. در این مقاله قصد داریم متوجه شویم deathroad چیست و چه ویژگی هایی دارد. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش ارز های دیجیتال هستید و می خواهید هم بازی کنید و هم رمز ارز جایزه بگیرید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خلاصه مقاله

DeathRoad یک پلتفرم بازی بر روی شبکه بایننس اسمارت چین بوده و دارای توکن اختصاصی DRACE است. این بازی در یک شهر مجازی متاورس طراحی شده و کاربران در آن به مسابقه با ماشین ها و اسلحه می پردازند. در این مسابقه ها به کابران به عنوان جایزه توکن DRACE داده می شود. در بازی می توان آیتم های مختلفی مثل ماشین، اسلحه، گاراژ و… را خرید و فروش کرد.

DeathRoad چیست؟

DeathRoad یک بازی مسابقه ای ماشینی است که به عنوان نسل جدیدی از بازی ها بر روی بلاکچین ساخته شده است. این بازی در یک شهر مجازی متاورس طراحی شده که کاربران آن می توانند با هم مسابقه دهند و در این شهر فعالیت کنند. این شهر مجازی دارای سالن های شهری (city hall)، استادیوم مسابقه (battle mode)، خدمات کرایه اتومبیل (car rental)، بازار (MarketPlace)، املاک (property) و حتی نمایشگاه های مختلف (Showroom) بوده و هر بخش از شهر عملکرد خاصی دارد.

برای مثال در نمایشگاه های شهر کاربران آیتم ها و وسیله های مورد نیازشان مثل ماشین، اسلحه و… را برای مسابقه دادن و برگزاری مسابقات تهیه می کنند. قسمت سالن های شهری این بازی مثل دولت و حکومت این بازی شناخته می شود و در آن کاربران رای دهی ها و آپدیت های این پلتفرم را دریافت می کنند.

برای مطالعه بیشتر مقاله متاورس چیست را مطالعه کنید.

deathroad چیست

فراتر از بازی

هر آیتم درون بازی در متاورس DeathRoad به عنوان یک NFT ساخته شده است و کنترل کامل به کاربران این پلتفرم قرار دارد. این ویژگی باعث می شود DeathRoad فراتر از یک بازی عمل کند و به عنوان یک پلتفرم کسب درآمد هم عمل کند. بازیکنان در این بازی با شرکت در چالش‌های مختلف از سلاح‌ها و ماشین‌های مبتنی بر NFT استفاده می کنند.

DeathRoad برای تسهیل معاملات و مبادلات گیمر ها طراحی شده که بازیکنان می توانند با داشتن حداقل 5 ماشین، ملک مجازی یا یک گاراژ مجازی در بازی راه اندازی کنند. زمانی گاراژ یک کاربر پر می شود می تواند یک نمایشگاه ماشین اجاره‌ای راه اندازی کند و با اجاره دادن این NFT ماشین‌ها به دیگر کاربران، توکن DRACE بدست آورد. این بازی به شکلی عمل می کند تا کاربران جدید بتوانند ماشین های خود را یا از نمایشگاه ها بخرند و یا از گاراژ‌ها اجاره کنند و به مسابقه بپردازند. در رای گیری های شهری نیز هر کاربر که تعداد ماشین‌های بیشتری دارد، رای بیشتری هم برای او لحاظ می شود.

برای مطالعه بیشتر در در حوزه بازی های متاورس مقاله پرسودترین بازی‌های متاورسی را مطالعه کنید.

ویژگی های بازی

  • سبک بازی: مسابقه ای
  • محیط: یک شهر مجازی دارای گاراژ های خودرو
  • بازار: دارای بازار خرید و فروش خودرو
  • نمایشگاه ها: جایی برای NFTهای جدید
  • اجاره ماشین: قابلیت اجاره ی خودرو و ماشین سنگین
  • رای گیری: حکمرانی با استفاده از رای های توسعه دهندگان

نحوه بازی

قدم اول: شما برای مسابقه به ماشین های مسابقه‌ای و سلاح نیاز دارید. این تجهیزات را می توان با استراتژی‌های مختلف مثل خرید در بازار و یا باز کردن جعبه NFT های جدید در نمایشگاه ها به دست آورد.

قدم دوم: در این مرحله شما مسابقه می دهید. این مسابقات در سطح‌های مختلفی برگزار می شوند و بر حسب این سطوح سختی بازی، جایزه‌ها هم متفاوت است. مثلا در سطح رئیس (Boss style) که سخت ترین حالت است شما می توانید چند برابر بیشتر، توکن DRACE دریافت کنید.

قدم سوم: در اینجا شما با آپگرید کردن و بروز کردن ماشین و اسلحه‌ها جایزه های بیشتری دریافت می کنید و در مسابقات بالاتری شرکت داده می‌شوید. در ادامه می توانید با دادن ماشین‌ها و اسلحه‌های آپدیت شده، تجهیزات جدید بگیرید و وارد مراحل بعدی شوید تا جوایز بیشتری دریافت کنید.

توکن DRACE چیست؟

اDeathRoad بر روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده که رقیب اصلی شبکه اتریوم است و به مقیاس پذیری بیشتر و کارمزد پایین تر شهرت دارد. این بازی دارای توکن اختصاصی خود به نام DRACE است. این توکن برای پرداخت های داخل پلتفرم استفاده می شود. به این معنا که کاربران برای خرید NFTهای بازی (تجهیزات مورد نیاز) در نمایشگاه‌ها از DRACE استفاده می کنند. کاربران با بازی کردن و مسابقه دادن در قسمت های مختلف هم می توانند توکن های DRACE بدست آورند.

توکن DRACE، یک توکن BEP-20 بر شبکه بایننس اسمارت چین است و حجم عرضه آن تا 1 بیلیون توکن خواهد بود. برای خرید و فروش این توکن می توانید از خدمات صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنید و یا با مسابقه دادن در این بازی این توکن را جایزه بگیرید. شما می‌توانید این توکن را بر روی کیف پول های شبکه BEP-20 مثل: تراست ولت، متا مسک، سیف پالو و… ذخیره کنید.

برای مطالعه بیشتر در حوزه بازی های متاورس بهترین بازی های متاورسی را مطالعه کنید.

آینده بازی DeathRoad و توکن DRACE

تا به امروز DeathRoad گام های مهمی در جهت ایجاد یک بازی در دنیای متاورس که دارای توکن های NFT باشد، برداشته است. این شرکت سرمایه گذار‌های زیادی جذب کرده و از شرکت های مختلفی پشتیبانی می گیرد که یکی از این شرکت های بزرگ سرمایه گذار Raptor Capita بوده است. DeathRoad برای بهبود تجربه کاربری بازی قصد دارد نقشه‌ها، سلاح‌ها و چالش‌های بیشتری را اضافه کند و کابرد NFT و متاورس را بهتر کند. همانطور که می دانید صنعت بازی های ویدئویی بسیار گسترده و بزرگ است به طوری که ارزش تخمینی آن بیش از 162 میلیارد دلار است. این صنعت همیشه در حال رشد بوده و در تلاش است راه خود را به متاورس باز کند.

برای مطالعه بیشتر مقاله فلو چیست و چه آینده ای دارد را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

همانطور که دیدید DeathRoad یک بازی در دنیای متاورس بوده که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در این مقاله متوجه شدیم DeathRoad چیست و چه ویژگی هایی دارد. شما تجربه ای در این بازی جذاب دارید؟ لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

DeathRoad اولین بازی متاورس بر BSC | نحوه کسب درآمد DRACE
Deathroad ادغام کننده ی متاورس و توکن های NFT است. این پلتفرم اولین بازی ارائه شده بر پایه بایننس اسمارت چین است. در مقالات قبلی به بررسی متاورس یا دنیای...
4.75 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      در بخش نحوه بازی این موضوع توضیح داده شده است. با این حال برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت خود بازی و راهنمایی قدم به قدم آن ها به آدرس https://docs.deathroad.io/ مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. آیا توکن ها که جمع میشه میشه به ریال کرد و کیف پول درست کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید در صرافی پنکیک سواپ، توکن را به دلار و سپس آن را به ریال تبدیل کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. میشه آدرس دقیق سایت رو برای دانلود بزارید هر چی میگردم پیدا نمیکنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، به لینک https://deathroad.io/ مراجعه فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربرگرامی، امکان دانلود بازی در سایت رسمی DeathRoad وجود دارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
متاورس
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
چندی پیش شرکت فیس بوک به متا تغییر برند دارد. و در بیانیه ای رسمی متاورس را آینده جهان و اینترنت خواند. سرمایه گذاری شرکت های معروف مانند Epic نیز...
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
متاورس
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...