حساب های بین المللی

پی اس ووچر (Ps-Voucher) چیست؟

پی اس ووچر (Ps-Voucher) چیست؟

اگر شما قصد استفاده از خدمات کیف پول‌های پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و … را دارید، ولی نمی‌خواهید یکی از حساب‌های معتبر خود را به کیف پول متصل کنید یا در حال حاضر قصد افتتاح حساب ندارید، پیشنهاد ما به شما برای پرداخت‌ها در سایت‌های خارجی و خرید از سایت‌های بین المللی استفاده پی اس ووچر پرفکت مانی است. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید پی اس ووچر (Ps-Voucher) چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

پی اس ووچر چیست؟

پی اس ووچر (Ps-Voucher) یک کارت شارژ الکترونیکی است که به‌عنوان برای پرداخت در سایت های خارجی و بین المللی استفاده می‌شود. این روش به دلیل آسان و سریع بودن، از رقبای روش های پرداخت بین المللی مانند پی پال، مسترکارت و ویزا کارت است. درواقع پی اس ووچر  یک کد متشکل از اعداد و حروف است که در اکثر سایت‌های خارجی، از آن به عنوان درگاه مالی و پرداختی برای نقل و انتقالات مالی یاد می‌شود و با نام‌های فوچرز و پرمیوم ووچر نیز شناخته می‌شود. پی اس ووچر مانند یک کارت شارژ عمل می‌کند و بعد از استفاده از آن‌ها میزان شارژ آن‌ها کم می‌شود.

زمانی که یک کد پی اس ووچر 40 دلاری را وارد می‌کنید، دقیقا مانند این است که 40 دلار از کارت بانکی شما کسر و به حساب طرف مقابل وارد می‌شود. مبلغ ووچر به میزان اعتبار پولی مورد نیاز شما بستگی دارد. در واقع هر کاربر مقدار مورد نیاز خود را وارد کرده و پی اس ووچر خود را دریافت می‌کند. با این قابلیت می‌توانید پرداخت‌های خود در سایت‌های خارجی را انجام دهید.

توجه به این نکته ضروری است پی اس ووچر نیز مانند کد کارت تنها یک بار قابل استفاده است. با وارد کردن آن کل مبلغ پی اس ووچر در اختیار طرف مقابل قرار می‌گیرد، بنابراین پیشنهاد می‌شود که به اندازه اعتبار پی اس ووچر خود خرید کنید. مثلا اگر پی اس ووچر شما دارای 100 دلار اعتبار می‌باشد و قیمت کالایی که می‌خواهید خریداری کنید 25 دلار است، در این صورت با پرداخت پی اس ووچر و وارد کردن کد آن 75 دلار بیشتر پرداخت کرده‌اید.

برای ساخت حساب پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. ساخت حساب پرفکت مانی

پی اس ووچر چیستپی اس ووچر چه مزایایی دارد؟

استفاده از پی اس ووچر مزایای مختلفی دارد. در این قسمت از مقاله و در جدول زیر به بررسی مزایای مختلف پی اس ووچر می‌پردازیم.

مزایای استفاده از پی اس ووچر
قابلیت پرداخت در تمامی نقاط دنیا
استفاده آسان
سرعت در انجام تراکنش‌ها
عدم نیاز به افتتاح حساب
عدم تحریم کاربران ایرانی
ناشناس ماندن مالک و نقد شوندگی بالا

استفاده از پی اس ووچر چه کاربردهایی دارد؟

استفاده از پی اس ووچر به انجام امور مختلفی می‌توان پرداخت. از جمله کاربردهای پی اس ووچر در جدول زیر آمده است.

کاربردهای پی اس ووچر
خرید اشتراک از سایت‌های خارجی
شارژ اکانت‌های مختلف
پرداخت وجه و خرید کالا
خرید شماره مجازی، بازی و نرم افزار

برای خرید پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش پرفکت مانی

امنیت پی اس ووچر چگونه است؟

حساب پی اس ووچر، به دلیل امکان ورود دو مرحله‌ای امنیت بسیار زیادی برای کاربران دارد و این موضوع به خصوص از نظر احراز هویت و تایید آن برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. ورود 2 مرحله‌ای در این سایت با استفاده از یک رمز پویا و رمز ایستا و از طریق گوگل امکان پذیر می‌باشد که نشان دهنده امنیت بالای آن می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که با استفاده از رمز پویا، نمی‌توان ورود دو مرحله‌ای آن را انجام داد. در واقع کاربرانی که گوگل آتنتیکیتور (google authenticator) را ندارند، نمی‌توانند از قابلیت ورود 2 مرحله‌ای بهره‌مند شوند.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که پی اس ووچر چیست، چه مزایا و کاربردهایی دارد و آیا دارای امنیت می‌باشد یا خیر؟ در صورتی که سوالی در زمینه افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ آن و سایر خدمات مربوط به پرفکت مانی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت، راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام آیا هم اکنون امکان فروش پی اس ووچر در صرافی ایرانیکارت وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، این خدمات در حال حاضر از طریق مجموعه ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ایا جدیدا از صرافیا برداشته شده پرمیوم ووچر ؟؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، صرافی‌ها و پلتفرم‌های مربوطه ممکن است تغییراتی را در خدمات و ویژگی‌های خود اعمال کنند. بنابراین، برای اطلاعات به‌روز و دقیق، به سایت رسمی صرافی یا پلتفرم مربوطه مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...