حساب های بین المللی

چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم؟

چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم؟

پرفکت مانی، یکی از بهترین و امن‌ترین کیف پول‌ها و انتخابی مناسب برای افرادی است که با پرداخت در سایت‌های خارجی و انجام تراکنش‌های بین المللی زیادی مواجه هستند و می‌توانند به سرعت و با امنیت بالا تراکنش‌های خود را انجام دهند. جدا از بحث امنیت و سرعت، از آنجایی که بسیاری از سیستم‌های مالی مثل پی پال کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، ولی پرفکت مانی اقدام به تحریم کاربران ایرانی نکرده است، شما می‌توانید بدون هر گونه نگرانی از مسدود شدن حساب خود، برای انجام تراکنش‌های مالی از پرفکت مانی استفاده کنید. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید چگونه از پرفکت پول برداشت کنیم و با مراحل انجام آن آشنا شوید.

نحوه برداشت پول از پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از درگاه‌های مهم پرداختی است که در سایت‌های زیادی استفاده می‌شود و در میان کاربرانش از محبوبیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که این کیف پول کاربرد زیادی دارد، بسیاری از  کاربران آن مایل هستند تا روش‌های مختلف برداشت پول از حساب پرفکت مانی را بدانند. در این قسمت به بررسی روش‌های مختلف برداشت پول از حساب پرفکت مانی پرداخته می‌شود.

  • استفاده از حواله بانکی

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توان با آن برداشت پول از پرفکت مانی را انجام داد، استفاده از حواله‌های بانکی است. با حواله‌های بانکی شما می‌توانید به حساب بانکی خود وصل شده و مبلغی را که مد نظرتان است، برداشت کنید. در صورتی که شما معاملاتی در سطح تجاری داشته باشید، می‌توانید با استفاده از حواله‌های بانکی پول را به صورت کامل برداشت کرده و به حساب آن‌ها انتقال دهید. بعضی از سازمان‌ها و ارگان‌های تجاری تنها این روش را می‌پذیرند، زیرا از امنیت بالاتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است و کارمزد آن قابل ملاحظه‌تر خواهد بود.

  •  ارز الکترونيک

بسیاری از کاربران پرفکت مانی می‌توانند با استفاده از ارز الکترونیک مبلغی را از حساب خود برداشت کرده و آن را به حساب فرد دیگری انتقال دهند. از آنجایی که استفاده از این ارزهای در سال‌های اخیر رواج زیادی داشته است، پس کاربران می‌توانند از آن در جهت برداشت پول‌ استفاده نیز استفاده کنند.

  • استفاده از کارت‌های اعتباری پیش پرداخت

کاربران می‌توانند از طریق حساب پرفکت مانی، کارت‌های پیش پرداخت مستر و ویزا را به صورت آنلاین خریداری کنند. سپس هر کاربر می‌تواند با هر یک از این کارت‌های پیش پرداخت خرید انجام دهد و به همین صورت برداشت از حساب پرفکت مانی نیز صورت می‌گیرد. بسته به نیاز خود می‌توانید مبلغ کارت‌های پیش پرداخت را مشخص کنید. البته این کارت‌ها دارای تاریخ انقضا نیز هستند و باید به تاریخ آن‌ها نیز توجه کنید.

  • کارت پیش پرداخت پرفکت مانی (ای ووچر)

استفاده از کارت پیش پرداخت پرفکت مانی، راهکار بسیار خوبی برای برداشت پول از آن است. در واقع شما ووچر پرفکت مانی خود را به فرد دیگری فروخته و مبلغ آن را به صورت نقد یا ارز الکترونیک دریافت می‌کنید.

  •  برداشت از پرفکت مانی با بیت کوین

کاربران با استفاده از پرفکت مانی می‌توانند وجه نقد خود را به بیت کوین تبدیل کرده و آن را به والت خود انتقال دهند. یکی از مزایای این روش آن است که خرید بیت کوین با والت پرفکت مانی هیچ کارمزدی نخواهد داشت و راه مناسبی برای سرمایه گذاری نیز محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بیت کوین با پرفکت مانی، مقاله تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را مطالعه فرمایید.

چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم

مراحل برداشت وجه از پرفکت مانی

در صورتی که بخواهید برای برداشت پول، مبلغ مستقیم به حساب شما واریز شود، باید وارد اکانت کاربری خود شده و درخواست خود را در حساب پرفکت مانی ثبت نمایید. روش‌های دریافت وجه با استفاده از پرفکت مانی به شرح زیر می‌باشد:

  • وارد اکانت خود شده و از منوی سمت چپ روی Withdrawal کلیک کنید.
  • حسابی که میخواهید پول برداشت شده به آن واریز شود را انتخاب کرده، مبلغ مورد نظر را مشخص و روی Next کلیک کنید.
  • در نهایت خلاصه‌ای از تراکنش به شما نشان داده می‌شود. سپس می‌توانید کد تایید ارسال شده از طریق ایمیل را وارد کرده و از این طریق برداشت خود را تایید کنید.

به همین راحتی برداشت وجه برای شما انجام خواهد شد.

برای خرید و فروش پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش پرفکت مانی

چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم

سخن نهایی

همانطور که آموختید که پرفکت مانی یک سیستم مالی مطمئن و امن در زمینه تراکنش‌ها و پرداخت‌های مالی است. با خواندن این مقاله آموختید چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم و با مراحل آن آشنا شدید. در صورتی که سوالی در زمینه پرداخت و برداشت از طریق پرفکت مانی دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به شماره 02191091000 تماس بگیرید و از راهنمایی‌های کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر من بروکر ویندزور را با ایرانیکارت شارژکردم (باپرفکت مانی که داخل ایرانیکارت هست)برای برداشت ازپرفکت مانی که داخل ایرانیکارت هست بایداستفاده کنم یاازکابین شخصی که دربراشتها پرفکت مانی داره.ازکدام استفاده کنم لطفا راهنمایی کنیدممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورتی که شارژ حساب ویندزور شما از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام شده است ،از اکانت خود در سایت ویندزور از قسمت برداشت از طریق پرفکت مانی اقدام بفرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...