آموزش ارز دیجیتال

بهترین برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال

بهترین برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال

نوسان‌های بازارهای مالی دیجیتال نظیر خرید و فروش سهام‌ها، فلزات گران‌بها، ارزهای بازار کریپتو و فارکس لحظه‌ای انجام می‌شود. ازاین‌رو، اگر کاربران مبتدی با نوسانات آشنایی نداشته باشند، ممکن است در کوتاه‌مدت سرمایه خود را از دست بدهند. همچنین، تریدرهای حرفه‌ای نیز درصورتی که نتوانند به صورت لحظه‌ای قیمت‌ ارز دیجیتال یا سایر دارایی‌ها را دنبال کنند، ممکن است سودهای زیادی را از دست بدهند. همین مساله راه‌حلی را با نام هشدار قیمت ارز دیجیتال مطرح می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید آلارم یا هشدار قیمت ارز دیجیتال چیست؟ چرا باید آلارم ارز دیجیتال بذاریم؟ و بهترین ابزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال را بشناسید، از این مقاله از ایرانیکارت عبور نکنید.

آلارم یا هشدار قیمت ارز دیجیتال چیست؟

برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال، در لحظه کاربران را از قیمت ارزها در طول شبانه‌روز با خبر می‌کند. این ابزارها معمولا قابلیت نصب روی انواع سیستم عامل‌ها مانند دسکتاپ، موبایل و … را دارند، همچنین نسخه تحت وب آن‌ها نیز موجود است. ابزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال، عملکرد رمز ارزها را از روی چارت‌ و نمودار دنبال کرده و سپس هنگامی که کندل‌ها روی نمودار به نقطه مورد نظر رسیدند به کاربران هشدار می‌دهد.

چرا باید آلارم ارز دیجیتال بذاریم؟

خرید و فروش ارز دیجیتال یا به‌طور عامیانه ترید کردن، برای ایجاد سودهای حاصل از سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد است و این‌روزها اغلب افراد از این طریق درآمد کسب می‌کنند.

اطلاع از دامپ و پامپ ارزها یا هشدار برای رسیدن یک رمز ارز به قیمت تعیین شده که براساس تحلیل‌ها و استراتژی‌های خاص بازار مشخص می‌شود؛ می‌تواند میزان موجودی کاربران را در لحظه افزایش داده یا از ضررهای کلان جلوگیری کند. حفظ ارزش سرمایه یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باید از Price Alerts استفاده کرد.

بهترین ابزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین ابزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین ابزار هشدار قیمت ارز دیجیتال را هر فرد با توجه به فعالیت خود و پارامترهای مختلفی می‌تواند تعیین کند. برای این‌که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ در ادامه لیستی از بهترین برنامه آلارم قیمت ارز دیجیتال ۲۰۲۴ برای شما گردآوری شده است.

کریپتو واچ (CryptoWatch)

کریپتو واچ با داشتن دو نسخه رایگان و پریمیوم از بیشتر از هزار کوین و توکن پشتیبانی می‌کند. قابلیت اتصال به انواع کیف پول‌های نرم افزاری و کیف پول‌های شخصی موجود در صرافی‌های دیجیتال که کاربران در آن حساب دارند را دارد.

مبادله رمز ارزها از طریق کریپتو واچ با نسخه‌های مبتنی بر وب، لینوکس، مک، ویندوز، اندروید و iOS امکان‌پذیر است. کاربران تنها با دانلود برنامه آلارم قیمت ارز دیجیتال CryptoWatch می‌توانند تغییرات قیمتی یک یا چند رمز ارز را در صرافی‌های مختلف دنبال کنند و با استراتژی آربیتراژ، کسب درآمد کنند. ویژگی چت‌باکس برای گفتگو با دیگر کربران نیز یکی دیگر از امکانات ویژه این برنامه است.

برنامه هشدار قیمت ارز دیحیتال - کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

بهترین برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال در جهان که تریدرهای فعال و حرفه‌ای از آن برای اطلاع از قیمت ارزها در بازار کریپتو استفاده می‌کنند؛ کوین مارکت منیجر coinmarketman.com است. امکان اتصال به صرافی‌های مطرح دنیا نظیر بای‌بیت و بایننس، امکان تحلیل بازار با استراتژی‌های نوین و بروز و ثبت گزارشی از معاملات؛ امکاناتی است که این برنامه مدیریت پورتفولیوی رمزارزها را در لیست بهترین‌ها قرار داده است.

ساخت پروفایل و اشتراک گذاری تریدها در این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد که استراتژی دیگر تریدرها را بشناسند و از آن‌ها بهره ببرند. این برنامه به‌صورت رایگان، حرفه‌ای و Enterprise و CMM Unlocked در اختیار کاربران قرار گرفته که استفاده از پلن‌های حرفه‌ای و Enterprise، نیازمند پرداخت هزینه ماهانه است.

اینوستینگ دات کام (Investing.com)

Investing.com یک سایت خبری انواع بازارهای مالی بین‌المللی است که به کاربران اجازه می‌دهد در آن حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و با تحلیل شاخص‌ها و نمودارهای مختلف درج شده در سایت از آلارم قیمتی برای سود گرفتن از رمزارزها استفاده کنند.

امکانات این وبسایت که در نسخه‌های اندروید، iOS، تبلت و PC موجود است تنها به ثبت تغییرات و نوسانات بازار کریپتو، فارکس، سهام و… خلاصه نمی‌شود. یافتن رمزارزهای جدید برای پیش‌فروش، امکان ترید در داخل برنامه، امکان شخصی‌سازی واچ لیست همه موقعیت‌ها در بازارهای مالی و امکان تحلیل و پیش‌بینی بازارها وجود دارد. ساخت پورتفولیو و استفاده از همه امکانات موجود در این برنامه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که یکی از پلن‌های ماهانه، سالانه و دوسالانه آن را خریداری کنید.

برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال - کوین استتس (CoinStats)

کوین استتس (CoinStats)

از دانلود کوین استتس coinstats.app به نسبت دیگر برنامه‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال استقبال بیشتری شده است. چون رابط کاربری آسانی دارد و مناسب برای تریدهای روزانه برای افراد مبتدی، حرفه‌ای و سازمانی است. تنظیم هشدار برای پامپ و دامپ بیش از ۸۰۰۰ رمزارز در این برنامه وجود دارد و کاربران بدون نیاز به استفاده از دیگر ابزارها می‌توانند با نصب همین برنامه، اخبار جدید بیش از ۴۰ سایت خبری را دریافت کنند.

قابلیت خرید رمزارزها با کارت‌های اعتباری فیات از امکانات این برنامه است که در کمترین برنامه حدضرر قیمت ارز دیجیتال وجود دارد. این اپلیکیشن قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید، iOS، مک، اپل واچ، iWatch، Apple TV و اکستنشن گوگل کروم را دارد. این گستردگی در نصب باعث شده تا کاربران زیادی از آن استفاده کنند و استفاده از این برنامه تنها برای ۷ روز اول پس از نصب، رایگان است.

کریپتو آلرتس (Crypto Alerts)

کریپتو آلرتس cryptocurrencyalerting.com را می‌توان به‌عنوان بهترین برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال ایرانی معرفی کرد! درست است که این برنامه توانایی پشتیبانی زبان فارسی را ندارد اما بدون احراز هویت و تنها با یک نام و آدرس ایمیل می‌توان از آن استفاده کرد. این امر موجب شده تا کاربران ایرانی بدون نگرانی از مسدود شدن حساب‌هایشان از آن استفاده کنند.

تریدرهای حرفه‌ای یا مبتنی می‌توانند حدضرر برای فروش یا بازه قیمتی مورد نظر خود را برای خرید یک یا چندین ارز در Crypto Alerts مشخص کنند. سپس آلارم‌های قیمتی با توجه به دستوراتی که در این ابزار ثبت شده است، از طریق آدرس ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود. دانلود برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال کریپتو آلرتس نیاز به پرداخت هزینه ندارد و ایمیل‌های دریافتی مجانی بوده و در لحظه کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند.

برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال - کریپتو پرو (Crypto Pro)

کریپتو پرو (Crypto Pro)

کریپتو پرو cryptopro.app یک برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال برای گوشی iOS است که قابلیت بررسی انواع کوین‌ها و توکن‌ها را در بیش از ۱۲۰ صرافی را دارد. چون این اپلیکیشن اختصاصی روی سیستم‌ عامل iOS اجرا می‌شود؛ امکان تنظیم Touch ID و Face ID در آن وجود دارد.

Crypto Pro قابل نصب روی گوشی‌های آیفون، آیپد، مک و اپل واچ است و لیستی کامل از ارزهایی با بیشترین رشد و افت قیمت را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ابزارهای حرفه‌ای برای تحلیل چارت‌ها از قابلیت‌های دیگر این برنامه آلارم قیمت ارزهای دیجیتال است که به تصمیم‌گیری بهتر کاربران برای ترید کمک می‌کند.

زریان (Zerion)

زریان zerion.io تنها دامپ یا پامپ انواع ارزها را هشدار نمی‌دهد بلکه کاربران برای انجام امور مالی غیرمتمرکز نیز می‌توانند از این ابزار استفاده کنند. انتقال دارایی‌ها به کیف پول‌های مختلف، وام‌دهی و وام‌گیری، تبدیل کردن انواع ارزها به یکدیگر و پشتیبانی از کیف پول‌های دیجیتال نیز امکاناتی است که در کنار مدیریت پورتفولیوی رمزارزها در این ابزار انجام می‌شود. زریان یک برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال اندروید و iOS است که نسخه تحت وب نیز دارد.

شریمپی (Shrimpy)

شریمپی shrimpy.io ابزاری رایگان نیست اما به دلیل داشتن نسخه دمو و پشتیبانی از ترید خودکار، برنامه‌ای است که هولدرها و تریدرهای مبتدی از آن استقبال می‌کنند. این ابزار به شما این احازه را می‌دهد که از طریق آن در صرافی‌های بین المللی مطرح و بزرگ ترید و سبدگردانی کنید. استفاده از استراتژی‌های تریدرهای حرفه‌ای نیز از قابلیت‌های مهم دیگری است که باید به ان اشاره کرد.

» پیشنهاد مطالعه: واچ لیست ارز دیجیتال چیست و چطور آن را بسازیم؟

کلام آخر

در این مطلب هر آنچه درباره برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال باید بدانید را بررسی کردیم. گفتیم ابزار هشدار قیمت ارز دیجیتال چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد. سپس در ادامه با توجه به محبوبیت و اعتبار و استقبال کاربران دنیا، لیستی از بهترین برنامه‌ها برای آلارم حدضرر و هشدار در هنگام رسیدن به قیمت خرید رمز ارزها را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی در این ابزارها در اختیار کاربران قرار می‌دهد، نوع سیستم عاملی که دارید و رایگان بودن یا نبودن هر یک از ابزارهای نام برده شده، حرفه‌ای یا مبتندی بودن خود و… ابزاری را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

چنانچه از هر یک از ابزارهای نام برده شده استفاده کرده‌اید، تجربه خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. همچنین اگر اپلیکیشن‌ها یا ابزارهای کارآمد دیگری را برای اطلاع از قیمت‌های ارزهای دیجیتال می‌شناسید نام آن‌ها را در بخش دیدگاه این مطلب درج کنید تا بتوانیم لیست کامل‌تری از Price Alerts ها تهیه کنیم.

بهترین برنامه هشدار قیمت ارز دیجیتال
نوسان‌های بازارهای مالی دیجیتال نظیر خرید و فروش سهام‌ها، فلزات گران‌بها، ارزهای بازار کریپتو و فارکس لحظه‌ای انجام می‌شود. ازاین‌رو، اگر کاربران مبتدی با نوسانات آشنایی نداشته باشند، ممکن است...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....