اخبار ارز دیجیتال

تعداد سناتورهای طرفدار کریپتو در آمریکا به ۱۸ نفر رسید

تعداد سناتورهای طرفدار کریپتو در آمریکا به ۱۸ نفر رسید

بر اساس تجزیه و تحلیل گروه ذی‌نفوذ Stand with Crypto، در مجموع ۱۸ سناتور اکنون طرفداری خود را از رمزارزها ابراز کرده‌اند.

بر اساس داده‌های اخیر سازمان عام‌المنفعه و ذی‌نفوذ Stand with Crypto که توسط کوین‌بیس (Coinbase) ایجاد شده، حداقل ۱۸ سناتور در ایالات متحده از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند.

Stand With Crypto سناتورهای جمهوری‌خواه سینتیا لومنیس (Cynthia Lumnis) و تد بور (Ted Burr) را معرفی کرده که در حال حاضر به عنوان مهم‌ترین سیاستمداران طرفدار کریپتو در سنای ایالات متحده شناخته می‌شوند. لومنیس ۸ لایحه کریپتویی و ۱۸۴ بیانیه عمومی در مورد کریپتو ارائه داده، در حالی که بور با ۸ لایحه و ۲۴ بیانیه کریپتویی در رتبه دوم قرار دارد.

پس از لومنیس و بور، تد کروز (Ted Cruz) و بیل هگرتی (Bill Hagerty)، دیگر جمهوری‌خواهان ایالات متحده قرار گرفته‌اند که روی هم رفته ۵ لایحه و ۹۲ بیانیه دارند. از ۱۸ سناتور طرفدار کریپتو، ۱۴ نفر جمهوری‌خواه و تنها ۴ نفر دموکرات هستند.

در حالی که ۱۸ سناتور ممکن است از رمزارزها حمایت کنند، اما طبق گزارشات، در مجموع ۳۰ سناتور در مجلس سنا حضور دارند که قاطعانه مخالفت خود را با این دارایی‌ها اعلام کرده‌اند. از ۳۰ سناتوری که موضعی علیه ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده‌اند، ۲۳ سناتور دموکرات، ۵ سناتور جمهوری‌خواه و ۲ سناتور مستقل هستند.

۱۰۰ سناتور در مجلس سنا ایالات متحده داریم که برای هر ایالت ۲ سناتور در نظر گرفته شده است.

Stand With Crypto همچنین خاطرنشان می‌کند که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رابرت اف. کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr)، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری، از ارزهای دیجیتال حمایت کرده‌اند.

کندی بیت کوین را به موضوع اصلی کمپین انتخاباتی خود تبدیل کرده و گفته که در صورت پیروزی در این رقابت، قوانینی را به نفع صنعت کریپتو وضع می‌کند. از سوی دیگر، ترامپ اخیراً اعلام کرده بود که به فدرال رزرو اجازه ساخت ارز دیجیتال ملی (CBDC) را نخواهد داد.

در همین حین، رئیس جمهور جو بایدن با ارائه پنج بیانیه عمومی منفی در مورد دارایی‌های دیجیتال، به عنوان شخصیتی با موضع مخالف کریپتو در این وب‌سایت معرفی شده است.

بر اساس داده‌های Stand With Crypto، برجسته‌ترین سناتور مخالف کریپتو، الیزابت وارن (Elizabeth Warren) است که اکنون در مجموع از سه لایحه ضد کریپتو حمایت یا آن‌ها را ارائه کرده است. او همچنین در مجموع ۷۶ بیانیه علیه کریپتو صادر کرده است.

در جولای ۲۰۲۳، وارن قانون ضد پولشویی دارایی های دیجیتال خود را مجدداً معرفی کرد. این لایحه قصد دارد کیف پول‌های دیجیتال غیرقانونی را سرکوب کند و مسئولیت‌های مردم در قبال قانون رازداری بانکی را گسترش دهد. او همچینن در این لایحه به اجرای موازینی برای مبارزه با پولشویی و اتخاذ تدابیر قانونی بیشتر برای مقابله با استفاده غیرقانونی از پول دیجیتال اشاره کرده است.

در حالی که این لایحه توسط قانون‌گذاران متعددی از هر دو طرف چه جمهوری‌خواه و چه دموکرات حمایت می‌شود، اما از سوی گروه‌های ذی‌نفوذ مورد انتقاد گرفته است. این گروه‌ها ادعا می‌کنند که لایحه وارن در رسیدگی به استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال ناکام می‌ماند.

در سال ۲۰۲۳، وارن «جنگ علیه رمزارز» را به بخش مهمی از کمپین تجدید انتخاب خود تبدیل کرد. از آن زمان تاکنون، او در اظهارات عمومی خود مدعی شده که علیرغم برخی از شواهد، از ارزهای دیجیتال برای کمک به تامین مالی تروریسم در خاورمیانه و به طور کلی فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...