اخبار ارز دیجیتال

احتمالاً بزودی تبلیغات ETF بیت کوین را در فیس‌بوک و اینستاگرام هم ببینیم!

احتمالاً بزودی تبلیغات ETF بیت کوین را در فیس‌بوک و اینستاگرام هم ببینیم!

به گفته نیت گراسی (Nate Geraci)، رئیس ETF Store، فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است بزودی اجازه پخش تبلیغات ETF را در پلتفرم‌های خود بدهند. گراسی طی پست اخیر خود در X (توئیتر سابق) خاطرنشان کرد که هیچ جایی بهتر از فیس‌بوک برای جذب بیبی بومرها وجود ندارد. نسل بیبی بومر به معنی سالخوردگان ناشی از انفجار جمعیتی است (که حاصل دوران رونق ایالات متحده پس از جنگ جهانی دوم یعنی سال‌های بین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ میلادی هستند).

گراسی به گزارش پاتریک کافی (Patrick Coffee)، خبرنگار وال استریت ژورنال اشاره کرد و گفت که آلفابت (Alphabet)، یک شرکت هلدینگ چندملیتی فعال در زمینه فناوری آمریکایی، تبلیغات ETF بیت کوین را در پلتفرم‌های خود تأیید کرده است. پلتفرم‌های آلفابت شامل موتور جستجوی گوگل و یوتیوب می‌شوند. آلفابت تبلیغات ETF بیت کوین را پس از تایید این صندوق‌ها توسط SEC پذیرفته است.

کافی همچنین گزارش داد که سخنگوی متا پلتفرم (Meta Platforms)، شرکت مادر فیس‌بوک، تایید کرده که آن‌ها در حال بروزرسانی سیاست‌های خود در ایالات متحده با توجه به تصمیم SEC درباره ETFها هستند. از این رو، او گمان می‌کند که این شرکت رسانه‌های اجتماعی هم راه آلفابت را در پیش گرفته و تبلیغات ETF بیت کوین را در پلتفرم‌های خود تأیید خواهد کرد.

در تاریخ ۱۰ ژانویه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ۱۱ درخواست شرکت‌های مختلف از جمله بلک‌راک (BlackRock)، آرک اینوستمنتز (Ark Investments)، فیدلیتی (Fidelity)، اینوسکو (Invesco) و ون‌اک (VanEck) را برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله ETF بیت کوین تایید کرد.

اندرو باند (Andrew Bond)، مدیرعامل و تحلیلگر ارشد فین‌تک در Rosenblatt Securities، اندکی پس از تایید این صندوق‌ها خاطرنشان کرد که این تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای نهادینه‌سازی بیت‌کوین به‌عنوان یک طبقه دارایی بسیار کمک‌کننده خواهد بود. اکثر کاربران تایید ETF بیت کوین را سرآغازی برای معرفی این ارز دیجیتال پرچمدار به اکوسیستم مالی سنتی و افزایش خرید بیت کوین می‌دانند.

برای بسیاری از بازیگران صنعت دارایی‌های مالی و دیجیتال، تأیید ETF اسپات نشان‌دهنده پذیرش بیت کوین است. بنابراین، فعالین بازارهای مالی می‌توانند با بیت کوین مانند سایر دارایی‌های واقعی رفتار کنند و تبلیغات محصولات آن را در پلتفرم‌های معمولی در نظر بگیرند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...