اخبار ارز دیجیتال

قطعی شیباریوم برطرف شد؛ شیبا اینو برای یک رشد احتمالی آماده می‌شود

قطعی شیباریوم برطرف شد؛ شیبا اینو برای یک رشد احتمالی آماده می‌شود

به گفته کال ضائریا (Kaal Dhairya) توسعه‌دهنده شیبا اینو، قطعی موقتی که شبکه شیباریوم را تحت تأثیر قرار داده بود برطرف شده است. این قطعی به دلیل مشکلات شبکه برای ولیدیتورها ایجاد شد و خدماتی را در اکوسیستم شیبا اینو، به‌ویژه راه‌حل بلاک چین لایه دوم آن یعنی شیباریوم (Shibarium)، برای مدت کوتاهی مختل کرد.

کال علت این مشکل را تشریح کرد و اظهار داشت:

قطعی موقت شیباریوم به دلیل مشکلات شبکه در بین ولیدیتورها رخ داد. شبکه اکنون دوباره راه‌اندازی شده و در حال اجراست.

او همچنین خاطرنشان کرد که عملکرد اولیه شبکه بازیابی شده، اما برخی از خدمات جانبی مانند Shibariumscan یا فراخوانی رویه از راه دور (RPC) ممکن است تا زمانی که مراحل اصلاحی تکمیل شوند، با اختلال مواجه باشند.

کال بر اهمیت همکاری میان تیم‌های زیرساختی برای افزایش ارتباطات و ساده‌سازی عملیات تاکید کرد. او از تیم‌های خارجی که بر روی عناصر زیرساختی مانند RPC کار می‌کنند خواست تا دائماً با تیم شیباریوم هماهنگ شوند.

او گفت:

اگر شما یک تیم خارجی هستید که روی سطح زیرساخت شیباریوم (به عنوان مثال RPC و غیره) کار می‌کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا بتوانیم از طریق کانال‌های تلگرامی و اسلک مشترک، فرآیند را با شما ساده‌سازی کنیم.

قیمت شیبا اینو تحت تاثیر قطعی شیباریوم قرار نگرفت

اینطور که مشخص شده قطعی شیباریوم هیچ تاثیری بر تغییرات اخیر قیمت شیبا اینو (SHIB) نگذاشته است. SHIB/USD در نمودار چهار ساعته خود یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده که بر حرکت این میم کوین در چند هفته گذشته حاکم بوده است.

برخلاف احساسات کاملاً صعودی، قیمت شیبا ابتدا در تاریخ ۱۲ آوریل این مثلث را به سمت پایین شکست که معمولاً نشان‌دهنده یک روند نزولی نوظهور است. با این حال، SHIB حمایت مهمی در EMA 100 خود پیدا کرد و اکنون در حال تست خط روند پایینی مثلث است.

نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB
نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB

در حال حاضر، قیمت از حمایت مهم خود که توسط سطح ۰/۲۳۶ درصدی فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰/۰۰۰۰۲۴۷۲ دلار مشخص شده، فراتر رفته است. شایان ذکر است که SHIB همچنان بالاتر از تمامی میانگین‌های متحرک نمایی خود در نمودار ۴ ساعته معامله می‌شود. پس از عدم موفقیت قیمت در اولین تلاش خود برای شکست رو به بالای خط روند مثلث (سیاه)، EMA 200 (خط آبی) به عنوان یک حمایت کلیدی عمل کرده است.

شکست رو به بالای قاطع و پایدار این سطح می‌تواند بریک اوت نزولی قبلی را باطل کند و SHIB را برای یک حرکت صعودی احتمالی آماده کند. با این حال، حجم بازار شیبا یک محیط معاملاتی معتدل را نشان می‌دهد که فاقد جهش‌های قیمتی تهاجمی و بریک‌ اوت‌های تعیین‌کننده است.

این امر می‌تواند نشان دهد که معامله‌گران منتظر تایید بیشتر قبل از یک سوگیری جهت‌دار هستند. در نهایت، به اندیکاتور RSI می‌رسیم در سطح ۶۷ قرار دارد و فقط مقداری تا آستانه اشباع خرید خود فاصله دارد. این امر نشان می‌دهد که قبل از گسترش بازار، هنوز برای حرکت رو به بالا فضا وجود دارد.

اگر SHIB خود را به بالاتر از خط روند پایین مثلث برساند، احتمال افزایش قریب‌الوقوع قیمت بیشتر می‌شود و منجر به رشد شیبا به سمت سطوح فیبوناچی ۰/۳۸۲ درصد (۰/۰۰۰۰۲۸۶۷)، ۰/۵ درصد (۰/۰۰۰۰۳۲۰۳) و ۰/۶۱۸ درصد (۰/۰۰۰۰۳۵۲۷ دلار) خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...