اصلاح قیمت تا سطح 0.000023 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۲/۱۰،ادامه روند اصلاحی خنثی

اصلاح قیمت تا سطح 0.000023 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۲/۱۰،ادامه روند اصلاحی

با توجه به شاخص‌های فنی کلیدی مشاهده شده در نمودار هفتگی شیبا اینو، علی‌رغم مشکلات اخیر قیمت، این رمز ارز برای یک رالی بلندمدت خود را  آماده می کند.با وجود کاهش دو رقمی قیمت memecoin در ماه گذشته، نهنگ‌های SHIB که بین 100 تا 1،000،000 واحد شیبا اینو دارند، شیوه‌های انباشت خود را تشدید کرده‌اند.در واقع، در زمان انتشار، این گروه از سرمایه گذاران در مجموع به 299000 نفر رسید که بر اساس داده های Santiment، تعداد آنها در 30 روز گذشته 4 درصد افزایش یافته است.این دارندگان ممکوین نیز با وجود تراکنش‌های روزانه شامل شیبا اینو که بازگرداندن زیان‌های خود را ادامه می‌دهد، مقاوم باقی مانده‌اند. مطابق با Santiment، نسبت روزانه حجم معاملات شیبا اینو در سود به زیان 0.359 بود. به عبارت ساده، این بدان معناست که به ازای هر تراکنش SHIB که زیان داده است، تنها 0.359 تراکنش به سود منتهی می شود.در نهایت، داده‌های زنجیره‌ای نشان داد که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) شیبا اینو یک سیگنال خرید را به نمایش گذاشت. طبق Santiment، نسبت MVRV شیبا اینو در میانگین متحرک 30 روزه و 365 روزه به ترتیب -132٪ و -147٪ در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال بوده است.نسبت MVRV نسبت بین قیمت فعلی بازار یک دارایی و میانگین قیمت هر سکه یا توکن خریداری شده برای آن دارایی را ردیابی می کند.وقتی به این شکل منفی باشد، گفته می شود دارایی مورد نظر کمتر از ارزش گذاری شده است. این بدان معنی است که ارزش بازار دارایی کمتر از میانگین قیمت خرید تمام توکن‌های در گردش آن است که بسیاری آن را فرصت خرید خوبی می‌دانند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،علیرغم پیش بینی های اخیر، معامله گران ممکن است نیاز به توجه به حجم معاملاتی شیبا داشته باشند. حجم نشان دهنده علاقه به یک دارایی است. اگر افزایش یابد، به این معنی است که شرکت کنندگان مقدار زیادی از ارزهای دیجیتال مربوطه را مبادله می کنند.از سوی دیگر، کاهش حجم به معنای کاهش علاقه به معامله توکن است. فراتر از این تفسیر، حجم نیز بر قیمت تاثیر دارد.اگر حجم در کنار قیمت افزایش یابد، ممکن است روند صعودی ادامه یابد. با این حال، داده های زمان مطبوعات نشان داد که حجم شیبا اینو کاهش یافته است.در این صورت، شیبا اینو ممکن است تحت یک دوره روند نوسانی قرار گیرد که در کوتاه مدت قیمت آن بین 0.000024 دلار و 0.000027 دلار تغییر خواهد کرد.با این حال، افزایش حجم در حالی که قیمت بالا می برد پیش بینی  را باطل خواهد کرد و شیبا اینو ممکن است در نهایت 0.000030 دلار را دوباره آزمایش کند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در بازه زمانی کوتاه مدت، قیمت شیبا در 30 روز گذشته حدود 10 درصد و حدود 25 درصد کاهش یافته است.با این حال، در 24 ساعت گذشته تقریباً 2 درصد نوسان داشته است. شیبا اینو با قیمت 0.000023 دلار معامله می شود. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این روند اصلاحی می‌تواند تا ماه مه ادامه یابد و در حال حاضر با توجه فاز نزولی اندیکاتور های MACD و RSI پیش بینی می شود که قیمت به سطح 0.00002 دلار بازگردد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید